Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
Uh_ti 12.05.2008 18:19

Un Tu visus šos gadus 3,8 l bīdeli baroji ar benzīnu?! Pieminekli Tev Statoils vēl nav uzcēlis?!

Uh_ti 06.05.2008 13:34

Es ar domāju, ka šajā gadījumā drošākais risinājums ir āmurs+nagla.

Uh_ti 05.05.2008 21:20

50x2=100 Ls, vismaz tā bija, kad gāju skolā.

Uh_ti 02.05.2008 22:25

Ā, Gregers, žirafe tiko izlasīja tavu jautājumu par gāzi. Tikko, šonedēļ uzliku (sen vajadzēja). Daudz lasīju par visiem +/-. Pagaidīju, līdz draugs savai Santai uzlika. Tad arī, ņemot vērā voyagerclub.lv pieredzi, liku pie tur ieteiktā meistara (skatīt voyagerclub lapas sadaļu: partneri). Meistars ieteica pašu lētāko, BET pašu atstrādātāko sistēmu. Maksāja 550 Ls bez PVN. Šobrīd vēl joprojām esmu ekstāzē. Neesmu nobraucis 1k km, tas lai nokalibrētu sprauslas. Gāzes smakas salonā vnk nav. 1. dienā pēc uzlikšanas bija, domāju, bļ..., tagad būs jāosta gāze? 2. dienā smaka pazuda kā nebijusi. Ā, arī par jaudas zudumu neko nezinu. Vienīgi šobrīd pie 4k apgriezieniem rijās ciet un pārslēdzās un benzīnu. Taču, nokalibrējot sprauslas, tam vajadzētu pazust. Savādāk diezvai šis kantoris vēl joprojām būtu voyageru mājas lapā. Konkrētāk varēšu pateikt pēc ~2 ned.

Uh_ti 02.05.2008 21:58

Nav vēl bijusi vajadzība, bet 100% to darītu TC motorā. Vismaz ar garantiju.

Uh_ti 02.05.2008 21:57

Tad jau Tev nav jājāj stikla kalnā, gan 'piekasīgais' tehnikas eksperts pats tiks galā!

Uh_ti 02.05.2008 21:49

H v zin kam, vk ja esi pro draivers, gan jau auto pats pateiks priekšā!

Uh_ti 02.05.2008 21:04

Bez tam cena pašai, pašai 'griestu' komplektācijai iekš USA cena nepārsniedz 43k$. Atliek ~2k$ transporta izmaksas + 2k$ sertifikācija iekš vāczemes. I tavo 23,5k Ls pilnīgi svaigs auto labākajā komplektācijā.

Uh_ti 02.05.2008 20:51

Kā reiz ar dizainu viss ir OK. Nedaudz atgādina Voju pirmsākumus.

Uh_ti 02.05.2008 20:30

Saku, ka gribu. Vienīgi, tas ir pavisam cits auto, nekā iepriekšējie (motors 4,0l, beidzot 6-pakāpju tomāts utt.). Es domāju, ka šobrīd vajadzētu pagaidīt kādu gadu, lai auto 'izslimo bērnu slimības', un tad noteikti vismaz es ņemšu, zinu točna!

Uh_ti 02.05.2008 20:17

Man ir `02 gada, tas kuru kraislers un mersis vēl mīlas skurbulī paspēja kopā sastrādāt

Uh_ti 02.05.2008 20:14

Starp citu par to amīšu auto industrijas krīzi man pagājušajā vasarā dažas lietas pastāstīja viens USA letiņš. Ļoti lielu daļu peļņas (ko konkrēts ražotājs varētu ieguldīt nākotnes tehnoloģijās) no vietējā amerikas auto ražotāja 'izsūc' arodbiedrības, kuras tur ir megaspēcīgas. Savukārt, japīšu autoindustrija Amerikā zeļ un plaukst, jo šiem nav tik spēcīgas arotbiedrības+tehnoloģijas jau ir modernākas nekā amīšiem. Tas arī ir iemesls japīšu auto augošajai popularitātei USĀ.

Uh_ti 02.05.2008 19:58

Īstenībā ar šo auto bija tā: jau kkādā ~1995 gadā sanāca izbraukt ar veco, kantaino Džeri, pietika, zināju ko gribu. Tā tas ar gadiem tika atlikts, atlikts, līdz pagājšgad kļuva aktuāla jaunāka auto iegāde, izvēle tobrīd bija kritusi uz praktiskumu (VW Passat 2004. g. 19 tdi ar 131 zs). Un sakrita, kad tieši tobrīd darbojos pie viena keksa, kurš dzina autiņus no USA. Vot, un vienu rītu man ar viņu bija sarunāts kkur braukt, bet šim no rīta baigā poha. Viņš saka: ai davai tu brauc. Ar to arī pietika, lai pasāta iegāde tiktu kancelēta. No viņa gan T&C nenopirku, radās cita iespēja.

Uh_ti 02.05.2008 19:44

A nez amerikā ar nav tipa Top Gear modifikācijas. Ja ir, tad pilnīgi noteikti, tur euro kāri tiek uzvilkti uz liela, sarkana locekļa, tāpat kā amīšu iekš Top Gear.

Uh_ti 02.05.2008 19:38

Un vēl reāla ekstra, piejama T&C: CP viņus vienkārši bez ļoti liela iemesla nestādina. Tas tā BMW īpašniekiem pārdomām.

Uh_ti 02.05.2008 19:35

Es ar par to amo piekari nepiekritīšu vispārējam viedoklim. Vismaz T&C tā ir ļoti izturīga. Pat pie manas ne pārāk saudzējošās braukšanas piekarē gada laikā, kopš T&C tika iepirkts, nav investēts ne santīma. Cita runa ir par kārbu, vēl joprojām tā tiek taisīta no bijušajām konzervbundžām un papīra. Solenoīdu bloks nojūdzās, 350 ls (jauns bloks, darbs, kārbas eļļa) no maka laukā.

Runājot par to, kurš auto labāks: eiropas vai amerikas. Tas vienkārši ir gaumes jautājums, ņemt A6 ar ļumīnija piekari, katru gadu tajā investējot, vai ņemt T&C ar vienkāršu tērauda piekari, kuru nav katru gadu jāremontē. Personīgi man ir po daudzu viedoklis, arī mans nākamais auto būs T&C, tikai vismaz 2008. g. modelis.

Uh_ti 01.05.2008 21:30

Viens no maniem 'sapnīšiem' ir Dodge Challenger V8 6,1l SRT HEMI(2008 gada). Te nav nozīmes, tehniski labāks, sliktāks par eiropiešu šedevriem. Patīk un viss. Šobrīd kuģoju ar V6 3,8l T&C limited versiju. Patīk, arī degvielas patēriņš pēc gāzes iekārtas uzstādīšanas.

Uh_ti 25.04.2008 22:08

Reāli iespārda uzdotais jautājums+atbildes, labāku aņuku pirms miega nevar gribēt

P.s. Apenes un prezis nav viens un tas pats. Arī auto ir detaļas, kuras maina, un kuras izskalo un lieto atkal! Filtri noteikti nav detaļas, kuras skalo un lieto atkal...

Uh_ti 22.04.2008 22:15

El. spoguļi ir vajadzīgi, lai precīzi, neapskrāpējot diskus, noparkotos pēc iespējas tuvāk apmalei. Daži to dara pēc pieskāriena metodes, es nē.

Uh_ti 22.04.2008 19:30

Ir vērts painteresēties www.salmet.lv, šamie visādus brīnumus dabū gatavus. Par izpūtējiem konkrēti nezinu, bet ar ņeržu strādā.

Uh_ti 20.04.2008 17:45

Autoram: iesaku pārdomāt, nah tev parketnieks vajadzīgs, nav ērts, bezceļos tāpat nebrauksi ar to. Gribi augstāk sēdēt, pilnpiedziņu un tomātu, ņem all wheel drive Voyageri, tam visas šīs 'ekstras' ir + vēl daudzas citas (kaut vai normāls pakojums pakaļas arkām), par kurām parketnieki var tikai sapņot. Mugura nesāpēs, pat ja dienā norullēsi 1400 km!

Uh_ti 20.04.2008 16:27

'Atlasā' savam T&C esmu mainījis kalodkas un kkādu roļiku motorā. Neko sliktu nevaru pateikt. Viss notika ātri un, kā vēl šobrīd izskatās, arī kvalitatīvi.

Uh_ti 12.04.2008 22:51

vinstrol rakstīja: man bija probl. ar hroma diskiem,starp riepu un disku -pagaidu risin. notīrīt+ hermētiķis.Cilvēki teica,ka hr. diski neder mūsu netīrajām ielām,vai arī katru dienu tie jāmazgā. Un vēl teica,ka hromu notīīt nav iespējams ne ar kādām tehnoloģijām. Ir bijusi situācija-prastaks nopērk jaunus hr. diskus pie obnagļevš. comersantiem pa 2000 ls un pēc 1ziemas jāmet ārā.

Diski nāca komplektā ar auto, vai otrādi!

P.s. Būtu lieki 2k ls, nedomājot ņemtu orģinālos, bet citus.

Uh_ti 11.04.2008 22:00

smart235 rakstīja: www.smilsustrukla.lv/...

principā - viss tā arī izskatās, kā bildēs rādīts.

zvanīsi pats?

Paldies vispirms. Biju jau šo un vēl dažus uzracis. VNK jautājums ir vai kāds cits arī ir ko tādu darījis? Ja ir, tad kur un kāda ir kvalitāte?

Uh_ti 11.04.2008 20:32

Baisulis rakstīja: Nu,es piezvanītu uz to kantori un pajautātu,vai var noņemt un ja var, tad to izdarītu. Bet nu var jau to darīt arī virtuāli ,protams.

Nu ta iesaki TO kantori!

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti