Kārtot: Dilstošā secībā
zeltaroka 26.05.2008 19:51

paldies, nomierinājāt ....

zeltaroka 06.06.2008 13:11

a kur atrodas Sviestcs?

zeltaroka 04.08.2008 14:45

piezvani uz veikalu ...

zeltaroka 10.09.2008 10:24

ko jūs te cepaties? gribat teikt, ka līdz šim neviens dīleris nav ņēmis atpakaļ nevienu mašīnu??? galugalā pastāv atpirkšanas līgums un līgums jāpilda. protams, pastāv arī defektācijas un citas figņas ar nobraukumiem, bet par to jādomā pirms pirkšanas nevis pirms atdošanas!!!

zeltaroka 23.09.2008 12:03

ja tas pārrāvums ir vairāk par 3-4 mm, tad, man liekas, ka ar to šķidrumu ir bezcerīgi kautko labot, jāmaina stikls

zeltaroka 10.10.2008 8:27

kā atrast to Granīta ielas šrotu? es vienreiz braucu skatīties, bet nespratu, kas un kur jāmeklē.

zeltaroka 27.10.2008 13:48

man liekas, cik izskata var spriest, iekapšana var gadīties diezgan tizla, jo parasti iekapjot mašīnā cilvēks saliecas uz priekšu, bet šeit saliecoties var dabūt pa savu ķirbi

zeltaroka 30.01.2009 13:43

es savukārt pa kluso atbalstu "Visu Latvijai". Mans uzskats tāds, ekonomiskās programmas visām partijām ir daudzmaz vienādas un nekad nerunā pretī veselajam saprātam. toties viņi ir vienīgie, kas joprojām spiež uz nacionālajiem jautājumiem no kuriem mums nevajag kautrēties

zeltaroka 07.07.2009 15:55

vai kāds dzīvē ir realizējis radiatoru ar elektrisko ventilatoru V740 '89.? mana doma tāda, ka varētu noraut standarta ventilatoru, kas dotu kaut nelielu, bet tomēr jaudas rezervīti, un tad vel varētu ielikt konisko gaisa filtru, tad pieaugumam vajadzētu būt jau virs 5 ZS

zeltaroka 07.07.2009 17:08

to STALINS:

sevišķi to var just uz sāba ...

doma ir nevis par svara samazināšanu, bet gan dzinēja jaudas abrīvošanu. nāk nost ventilators un siksna, ja pareizi atceros. elektriskajam ventilatoram ģenerators pieražos pietiekami.

zeltaroka 19.08.2009 13:59

cik bīstami vai ieteicami ir lietot virzuļu piedeguma šķīdinātāju/noņēmēju? mašīna veca, 300K km, gadu nostāvējusi bez rūkšanas un kustināšanas.

zeltaroka 19.08.2009 15:22

vispirms gribu iztīrīt virzuļus, nomainīt eļļu, tad iztīrīt pārējo eļļošanas sistēmu ar tīrītāju, un tad jau ieliet normālu eļļu ar XADO lai motoriņš turas ilgi ilgi ...

tam virzuļu tīrītājam klāt ir instrukcija, galva nav jārauj nost, tikai jāielej caur sveču caurumiem un jānotur pusdienu.

zeltaroka 19.08.2009 15:46

aizdomas par paaugstinātu kartera spiedienu, caur kartera ventilācijas sistēmu dzen eļļu uz ieplūdes kolektoru, rezultātā viss, gaisa mērītājs, savienojošā caurule, ieplūdes kolektors, droseles stāvokļa datčiks pilns ar eļļu

zeltaroka 20.08.2009 1:20

jā, jau nopirku to liesmas atdalītāju ar trejgabalu un gumijas caurulīti. gribēju jau arī tikt klāt pašam bundulim, bet izlikās tik grūti tikt klāt ... viens pats uzgrieznītis pašā apakšā pie bloka apakšmalas... nav tik gara štoka, lai tā no pašas augšas ielīstu .... tad vēl, man liekas, ka trūkst kāda sastāvdaļa, jo viena vieta resnajai gumijas caurulei notīta ar izoleni un vēl viena tieva gumijas caurulīte no ieplūdes kolektora vienkārši karājas gaisā un no apakšas aizštopēta ar skrūvīti

bet par to piedeguma tīrītāju laikam vēl jāpadomā... vēl pagūšu

Lasītākie raksti

Jaunie raksti