Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
taaneko 14.08.2008 0:37

Pirmais rakstīja:

taaneko rakstīja: Tfu tu... par aizdedzes pārregulēšanu- zobsiksnu NEVAJAG pārlkt (tas ir cits stāsts pareizi ir parlikt sadalītāju.

kas ir sadalītājs?

Bik vecākiem motoriem bik tāds kaku krāsas bimulis, kuru bika viegli aizliet un kuram iekšā skraidija gudrais kontakts, kas savukārt stāstija citiem kontaktiem, kad kuram cilindram vajag dzirksteli

taaneko 14.08.2008 0:39

Ai nevar vairs gramatiski pareizi parakstīt- jāiet gulēt.

taaneko 15.08.2008 13:05

Kanibaals rakstīja:

Modricimus rakstīja:

Tur vajag Lambda zondei signālu modificēt ar speciālu paštaisītu iekārtu

Nu tad skaidrs no kurienes šim fufelizatoram tā ekonomija sanāk. Prosta mānot lamdu dabū lieso, varu derēt, ka aparātu noraujot pavisam nost ekonomija ir tāda pati. Lielākai daļai šito fufelizatoru vienmēr klāt pieminēts, ka jauda un ekonomija var nebūt manāma, līdz kamēr nenočipo kompi, vai kā citādi to nemāna. Protams, ka nočipojot izmaiņas ir, bet ne jau fufelizatora dēļ. Tāpat, ja kāds pasūdzās, ka fufelizators nestrādā tad šie atdod naudu un iemet to auto modeli sarakstā uz kura tipa viņu ražojums nestrādā. Zinot cik daudz ir dažādu modeļu tā vēl varēs tirgot ilgi. Patiesībā jau tas fufelizators nestrādā ne uz viena...

Nu ar lambdu un arī autokompi toč nekas nav darīts. Un atkārtošos vēlreiz- man pilnīgi pajāt liekat jūs tādas sistēmas vai nē. Neizplatu, neražoju, nepārdodu. Man neko nezaudējot (un pat vinnējot auto dinamikas jomā) ir ap 25% degvielas ekonomija. Un ja apniks- nokniebšu 2 badus un aiztīšu caurumu gaisa ieplūdes caurulē ar skoču. Vienkārši Jūs visi un arī es cepamies par dārgo degvielu. Būs pieprasijums- būs arī cena- samazināsies pieprasijums- cena nobirs zemāk. Ja tā padomā viss daudzmaz saistīts. Gruzija, biodegviela, inflācija u.c. topiki.

Cien. Kanibālaam- ja var papildināt jūsu teikto- daudzi mūsdienu konstruktoru biroji jau sen ir atzinuši, ka mūsdienu auto jau sen ir morāli un konstruktīvi novecojis mezglu un konstrukciju apvienojums. Ņirgas nāk par Mercedes Uberkruto- uberdārgo jaunumu- elektrisko stūres pastiprinātāju un netiešo (pa vadiem) stūres un priekšējo riteņu sasaisti. Uz kuģiem un lidmašīnās tas jau ir kādus 50 gadus vismaz. Beidzot dadumaļis-bļa.

taaneko 18.08.2008 23:49

Kanibaals rakstīja: Ko nesaprotu ir, ja ieskrūvē divas skrūves burkā tad tas ūdens tak vārās nevis šķeļas un ar 12V tak ir pa maz.

Kautkāds sviests... Nu kungi (jaunskungi)... vai tiešām pēc principa- es nesaprotu- neticu- tātad tā nav taisnība, tātad tas nevar būt...?!?! 2 skrūves burkai vākā- vienkārši skrūves kuras tur plāksnes un kurām pieskrūvēt vadus. Nu tak visiem youtube klipiem blakus labajā pusē ir Related Videos- tulkojot- video par līdzīgu tēmu... Nu tak paskataties tos ar'!!! Tur ir parādīts gan darbības princips, gan uzbūve. Paklausieties ko onkuļi stāsta. Jeb arī angļu valoda ir liela problēma?!

taaneko 19.09.2008 11:37

Nevaru nomierināties visiem tiem, kas, kā teica Kanibāls: \"Nu koroč neko nezinu, bet viedokli imeju\"

www.energy-secrets.com/...

Kanibālam- pilnīgi piekrītu Tev par tā dzelzs (alumīnija) gabala, ko patreiz sauc par motoru laiks ir teorētiski beidzies, bet ja parēķina cik maksātu pāreja uz cita dzinuļa ražošanu un cik pēc tam problēmu ar jaunā produkta pieslīpēšanu, ražotāja atsauktajām mašīnām un pirmo partiju cenu- pašizmaksu- nu nē domāju, ka kautko principiāli jaunu zem haubes tik drīz neieraudzīt- tapēc- jāiztiek ar to, kas ir

taaneko 22.09.2008 17:16

Minējums, bet varbūt noder. Ja tava auto turbinai nav parspiediena varsts (kas zemspiediena turbinam var nebut), tad iepludes kontrole ir vajadziga, lai tomer kada bridi spiediens nebutu par lielu un nebeigtos ar kadu uzspragušu cauruli.

Nu pī**** mehānisks pārplūdes vārstiņš liekas ka stipri lētāk sanāk?!

un apkope vienkāršāka...

taaneko 25.09.2008 14:38

Kaksis rakstīja: Teorētiski tavam auto ir iestājiez *******, kas praktiski nozīmē tikai vienu - Tolmets.

Nebūs taisnība, jo izņemot NENOZĪMĪGUS remontiņus piekarē, auto varen labi turas kopā un sevišķu uzmanību un delikātu apiešanos neprasa, pat izmantojot kā darba auto uz 3,4,5 un zemāku kategoriju ceļiem

taaneko 25.09.2008 14:49

raimondsm rakstīja: Paņemi ka degvielas patēriņu šādā režīmā.

Nu Raimi- atkal pārsteidz!!!

Pie neejošas turbīnas sākot paātrināties jāspiež akseleratora pedālis tā ka beņķim atzveltne krakšķ. Kad turbīna verās normāli- pietiek ar pusgāzīti. ar ejošu turbīnu pa pilsētu(tādu kā Rīga) ar 5 ātrumu mierīgi balansējot starp 900 un 1300 rpm. var pārvietoties atļautā ātruma robežās. Kā jau minēju sākumā momentānais patēriņš pēc borta datora pilnīgi tāds pats, bet ja padomā ka ieskriešanās laiks samazinās un degvielas padeve ieskriešanās brīdī arī- efektam jābūt ekonomiskam...

taaneko 25.09.2008 15:33

raimondsm rakstīja: un kā ar CO un CH?

Un kā pats domā?! Skolā esi gājis, vai kā tie kas sēž saemā- nopircis diplomu, atestātu, apliecību?!

...Kā vecs žīds uz jautājumu ar pretjautājumu...

Vairāk gaisa- labāka (pilnīgāka) sadegšana + augstāka temperatūra= Mazāks CO (tvana gāze) un CH (ogļūdeņraži) veidošanās procents.

taaneko 25.09.2008 16:09

msh rakstīja:

taaneko rakstīja:

raimondsm rakstīja: Paņemi ka degvielas patēriņu šādā režīmā.

Nu Raimi- atkal pārsteidz!!!

Pie neejošas turbīnas sākot paātrināties jāspiež akseleratora pedālis tā ka beņķim atzveltne krakšķ. Kad turbīna verās normāli- pietiek ar pusgāzīti. ar ejošu turbīnu pa pilsētu(tādu kā Rīga) ar 5 ātrumu mierīgi balansējot starp 900 un 1300 rpm. var pārvietoties atļautā ātruma robežās. Kā jau minēju sākumā momentānais patēriņš pēc borta datora pilnīgi tāds pats, bet ja padomā ka ieskriešanās laiks samazinās un degvielas padeve ieskriešanās brīdī arī- efektam jābūt ekonomiskam...

Ņifiga sebe Kas notiek, kad ar tādu spīdzinātu ķīselīti jāiziet TA, tb kādas perversijas jāizveic, lai to izietu? Iepriekšējais sēņotājs, kas nezina, ko nozīmē motoru normāli griezt, pēkšņi pārvēršas par šūmi, kurš abarotus zem 3k nemaz nenolaiž?

Starp citu, ir gadījies ne vienu reizi vien dzirdēt par tādiem piektā roba varoņiem, kuri galu galā ierauga kādu klani Galu galā kloķa-klaņa mehānisms aprēķināts slodzei pie darba, nevis tukšgaitas apgriezieniem. Gan parasti tas notiek ar 15 gadus veciem un vecākiem motoriņiem, kuriem tas nodilums jau tāds palielāks...

Nez vai šo auto turēšu vēl 5-7 gadus UN vēl!

AR RAIMI- RAIMIM SAPROTAMĀ VALODĀ!!!

pie tādiem apgriezieniem motors piekvēp, katalizators nestrādā, eļļošana draņķīga- tas pats akumulātora lādēšanā un veselā kaudzē citu procesu kas tur iekšā notiek!

taaneko 26.09.2008 10:55

msh rakstīja: Kura tad ir tā mazā slodze - visa mašīna pie zemiem abarotiem ar piekto, un lielā, tas pats ar trešo pie augstākiem, apgriezieniem nemainoties? Paņem 18 robu "kalnu" velosipēdu, tu esi "metāls", 18. robs ir viena otra iecienītais piektais, priekšā pirmais un pakaļā sestais būtu trešais, pie kādas kombinācijas "metāls" ātrāk sabrūk un vai tiešām slodze ir mazāka? Labi, salīzinājums smieklīgs, bet enīvei, izskaidrojiet, kā tas ta nākas, ka gadījies dzirdēt par ne vienu vien šādu braucēju, kam izlīdis kāds klanis - paslīdējusi kāja uz gāzes pedāļa?

Agrāk braucu ar augstākiem robiem - ar ceturto pie 60 kmph, jo virs 2k rpm motorā sāka uzdarboties "dzenis", bet nu tas gods godam ir izdzīts no motora ,jāsāk pierast robus slēgāt normāli

A-a-a-a... vai esi dzirdējis par to ka eksistē tāda klasifikācija, kā augstu, apgriezienu, vidēju apgriezienu un zemu apgriezienu motori?! Ja ņem nopietni Tevis teikto- ko tad lai saka par lielajiem kuģu dzinējiem kuriem ir max 140 rpm. Vai lielie klasiskie amerikāņu auto , kuriem tahometrs beidzas ar atzīmi 3500 rpm. Galvenais ir lai dzinējs spēj stabili strādāt un lai uz kloķu klaņu mehānismu ir vienmērīga slodze noteiktā laika posmā. Ar velosipēdu jau arī ir tā, ka ja iegriezi tos max pārnesumus- tālāk nemaz nav tik traki.

taaneko 30.09.2008 13:20

bet autoram tak kuģa dzinējs (lielais)

Nē Raimi- pašam nav, bet saskarsme ir bijusi... Kuģa dzinējs vispār ir tehnikas brīnums. Pavērtē pats- 14000kW dzinējam- Dīzelis 2 taktis. ieplūde caur logiem, izplūde- vārsts Virzuļa diam 700mm svars 900 kg, gaita 1400 mm 6 gredzeni. 8 cilindri. 2 turbokompresori 1,6 m diametrā. Min rpm 50 max-144 rpm. Ieskriešanās laiks no 50 līdz 110 45 min tālāk 2 apgr 10 minūtēs. Kloķene garums 12m atbalsta šālēm 1100 mm klaņiem 90 mm Viss no kalta cementēta tērauda viengabalaina (Nejaucama)- virsmas precizitāte- 0,005mm. Kloķene viena, nemaināma uz visu kuģa kalpošanas laiku (Tiek iebūvēta kuģi būvējot un ārā nav izceļama) Kloķenes cena ~ 1/3 no kuģa kopējās cenas.

Un tagad pats šausmīgākais priekš Tevīm!!! Degviela- līdz 140 oC uzkarsēts mazuts. Degvielas padeve vienam cilindram darba taktī- 200 ml. Devielas patēriņš- 40 tonnas (45-50 m3) diennaktī. Uzpildes biežums- 1600 tonnas (dzelzceļa sastāvs) uz 40 diennaktīm. Ar to var nobraukt 20000 km. CO- CH- izmeši-nezinu

taaneko 30.09.2008 13:22

taaneko rakstīja:

bet autoram tak kuģa dzinējs (lielais)

Nē Raimi- pašam nav, bet saskarsme ir bijusi... Kuģa dzinējs vispār ir tehnikas brīnums. Pavērtē pats- 14000kW dzinējam- Dīzelis 2 taktis. ieplūde caur logiem, izplūde- vārsts Virzuļa diam 700mm svars 900 kg, gaita 1400 mm 6 gredzeni. 8 cilindri. 2 turbokompresori 1,6 m diametrā. Min rpm 50 max-144 rpm. Ieskriešanās laiks no 50 līdz 110 45 min tālāk 2 apgr 10 minūtēs. Kloķene garums 12m atbalsta šālēm 1100 mm klaņiem 90 mm Viss no kalta cementēta tērauda viengabalaina (Nejaucama)- virsmas precizitāte- 0,005mm. Kloķene viena, nemaināma uz visu kuģa kalpošanas laiku (Tiek iebūvēta kuģi būvējot un ārā nav izceļama) Kloķenes cena ~ 1/3 no kuģa kopējās cenas.

Un tagad pats šausmīgākais priekš Tevīm!!! Degviela- līdz 140 oC uzkarsēts mazuts. Degvielas padeve vienam cilindram darba taktī- 200 ml. Devielas patēriņš- 40 tonnas (45-50 m3) diennaktī. Uzpildes biežums- 1600 tonnas (dzelzceļa sastāvs) uz 40 diennaktīm. Ar to var nobraukt 20000 km. CO- CH- izmeši-nezinu

klaņu šāles 900 mm

taaneko 18.12.2008 12:38

Marx rakstīja: Ja neviens te neiepostēs, tad var būt 2 iespējas, 1) latvieši ir skopi un skaudīgi- negrib dalīties ar info. 2) nekas nav sanācis.

1. Latvieši ir ne tikai skopi!

2. Rezultāti ir (patlaban ar Lincoln nafigatoru notiek testa brauciens uz ukrainu un atpakaļ.

3. Arī negatīvs rezultāts ir rezultāts!

taaneko 28.01.2009 10:40

Latvieši tāda mierīga tauta- izlādējas runājot. Citur ir savādāk.

fishki.net/...

taaneko 29.01.2009 11:59

Ozz rakstīja: tikpat labi sakariiba-

ja atnaaks 300 bet puse no tiem veeleesies tikai saturiigi pavadiit laiku...

kaa jau teicu- dziivosim- redzeesim...

un ja pat kaut kaada partija "netiišām"piedzimst- ar ko taa buutu sliktaaka par jau esošajaam

seedeet un nodarboties ar vaimanoloģiju var tepat arii iauto

+10

Nu un kas tad būtu slikts ja pie esošajām partijām nāktu klāt vēl kāda?!

Biedru skaits Latvijas lielākajās partijās (ziņas biki vecas, bet nedomāju, ka skaitļi daudz mainijušies. (ja nu vienīgi uz leju )

LSDSP — aptuveni 2500

Latvijas Pirmā partija — 2488

TB/LNNK — 2028

Tautas partija — aptuveni 2000

Latvijas Zemnieku savienība — mazliet vairāk par 1500

Jaunais laiks — 1160

Latvijas ceļš — 1104

Latvijas Zaļā partija — 585

PCTVL — vairāk nekā 500

Saskaņas centrs — politiskā apvienība apvieno četras partijas (Tautas saskaņas partiju, Jauno centru, Sociālistisko partiju un Daugavpils pilsētas partiju), kuru kopējais biedru skaits ir vairāk par 3000

Šis arī ir tas cilvēku skaits, kas māca- rāda kā mums visiem dzīvot

taaneko 29.01.2009 12:01

Pirmais rakstīja:

Ozz rakstīja: it kaa visi ir nolamaati...

varbuut tiešām izlien kaut kas sakariigs veeleešanaas tak driikst arii par Pingviinu partiju nebalsot

pagaidaam iesaistos

tevi nemulsina tēze, ka vajag atrast un savākt tieši 200 konkrētas sejas lai varētu darboties....

apbrīnojami precīzi sakrīt ar www.likumi.lv/... 12tā pantiņa otrās daļas prasībām

Vai tik pirmais neuztraucas par savas partijas reitingu?!

taaneko 29.01.2009 12:12

Patiesībā Latvijā lieliski noderētu partija saorganizēta no mazo un vidējo uzņēmumu vadītājiem, grāmatvežiem, juristiem. Tie gan beznaudā iztikt māk, gan caurumus likumdošanā un nodokļu sfērā zin, gan arī pietiek sīkstuma pacīnīties kad situācija ir pilnīgā di**ā

taaneko 29.01.2009 15:53

tie maitas manu partiju aizliedza 1991 gadā

tiem, kas darbojās manā partijā pēc 1991 gada 13. janvara, diemžēl ir aizliegts kandidēt vēlēšanās....

tāda ir mūsu SIA likumdoīšana

Vecīt- te kautkas nelīmējas?! Tajā partijā kuru toreiz aizliedza- pirmo nebija. Visi gāja vienā solī, plecu pie pleca... Tā kā- vai nu maini nickname vai arī uzskatus.

taaneko 08.04.2009 11:16

Lasu,lasu- itkā visi baigie spečoki un megaautobraucēji, bet vairāk kā dačiki, filtri un sprauslas neviens nevar izdomāt...

Bēdīgais Fridrihs rakstija, ka autiņam 51kkm, 3 gadi... Protams ejot no vienkāršākā- gaisafiltrs, sprauslas (pārbaudās kādā dīzeļcentrā uz speciāla stenda (nostrādāšanas spiediens+ izsmidzināšanas kvalitāte), Bet vēl ir arī iesmidzināšanas moments tāpat kā benzīiniekiem un gāzu sadales mehānisms... Abi divi pēdējie var būt saistīti ar iepriekšējo zobsiksnas maiņu,abiem būs palielināts degvielas patēriņš, vienīgi motoram nedaudz skaņa mainās... Varbūt vērts apskatīties vai visi tie dzelži ir salikti pēc metkām?!

taaneko 08.04.2009 11:58

kas taa par zobeni ka peec 51 km jaamaina

Nezinu, man ir ķēde, bet esmu dzirdējis, ka pērkot nejaunu auto- cilvēki visādam garijumam apmaina..., tāpat esmu redzējis, sekas,pēc tam kad dīzeļgolpam, siksna pati pārlec kautkur citur (tas beidzās ar ar pārkarsētu motoru), piedevām zinu gadijumu, ka biki šķībi uzliktu zobsiksnu motors "apēda" 3 mēnešu laikā...

taaneko 08.04.2009 19:42

Eh... tauta nogurusi un novirzijusies no tēmas... Fridrih, ja atklāsi, kas par vainu- vismaz pastāsi

"Speciālistiem"- melns dūms nenozīmē, ka par maz gaisa, melns dūms nozīmē nepilnīgu degvielas sadegšanu.

Arba- par lielajiem dīzeļiem Tev varētu būt taisnība... pats lietoju 2.0 DTI, patēriņš jauktajā ciklā- 6,8l/100km. pie kam vienīgā bēda- grūtāk atrast vietu pie apmales kur noparkoties.

taaneko 10.04.2009 12:12

Pirmais rakstīja:

taaneko rakstīja: melns dūms nenozīmē, ka par maz gaisa, melns dūms nozīmē nepilnīgu degvielas sadegšanu.

lai tev mierīgāk gulēt - malni dūmi nozīmē, ka ir par daudz degvielas attiecīgajam gaisa daudzumam cilindrā pie konkrētiem apstākļiem.... sadef degvielas ūdeņradis, bet ogleklis izdalās kvēpos....

problēmu var atrisināt 2 veidos

samazinot iesmidzināmo degvielas daudzumu vai palielinot gaisa padevi....

ja mēģināsi oponēt - dari to argumentēti

Mjaa... ko tu pirmajam padariisi mēģināšu paskaidrot-

taaneko teica- nepilnīga sadegšana;

pirmais teica- ūdeņradis sadeg, ogleklis ne- laikam arī varētu būt nepilnīga sadegšana;

piedevām man prāts saka, ka sadegšana var būt nepilnīga ne tikai oksidētāja trūkuma, bet arī laika dēļ. Vai esi dzirdējis par dīzeļiem ar priekškamerām?!

taaneko 29.04.2009 11:18

fishki.net/...

mūžīgais strīds....

taaneko 05.05.2009 11:50

UZMANĪBU arī rubrikai \"Related Videos\" Daudz interesanta var ieraudzīt...

www.youtube.com/...

Standarta auto ģenerators dod ap 70 A Daļa tiek patērēta, daļa ne... un es zinu, ka pieaugot slodzei uz ģeneratoru pieaug arī degvielas patēriņš....

Par enerģiju molekulu saišu saraušanai- ir tādas lietas, kā rezonanse, svārstības noteiktā frekvencē, no rezonanses plīst glāzes un brūk tilti... pielietojot frekvences, tās strādā kā katalizatori, un sildītāji..., pie tam slavenā- \"aukstā kodolsintēze\"...

Par HHO daudzumu- Ja izmanto papildus benzīnam, tad milzīgs daudzums nemaz nav vajadzīgs, jo princips tāds pats, kā pie citām sprāgstvielām, kad paņem, kilogramu katkāda sū** iebāž tajā 50 gramus kautkādas labas mantas un rezultāts ir graujošs. Tak vēsturē ir precendenti, ka ar maisu cukura un maisu minerālmēslu- pievienojot tam 200 gr trotila noslauka daudzstāveni no zemes virsas tīrāk nekā to izdarītu tāda paša svara aviobumba... Kā tad autošpahtelis var sacietēt no tāda sīka cietinātāja piliena?!...

Antiņi BĻ* Kādreiz der padarboties ar ko citu, kā savstarpēja apriešana, un sava izcilā prāta spēju un krutuma pierādīšana viens otram... Un tajā vietā pai apspriestu logu tīritāju slotiņas, salona apdares mateiālus un krāsu, vai riteņa atbalstgūltņus- varbūt lietderīgāk painteresēties par to, vai pasaulē nav uzradies, kas jauns un interesants...

un baigi forši būtu, cilvēks spētu neizrādīt savu aprobežotību un tupumu citiem tikai tapēc ka viņam ir ambīcijas un augsts pašnovērtējums un pašapziņa. Pēdējā frāze- tāda skaļa prātuļošana un nav adresēta kādam konkrēti, piedodiet, ja kādu aizskāru...

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti