Secinājums- sakarā ar klimata pārmaiņām, jāskatās auto, kurām vējstikla malas ir zem bruņām (moldingiem)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Secinājums- sakarā ar klimata pārmaiņām, jāskatās auto, kurām vējstikla malas ir zem bruņām (moldingiem)
Cietā vairāk, cieta mazāk.... Arī man ir pagadijies būt līdzīgās situācijās, kad blakus stāvošā Mazda izskatās, kā izmazgāta un neizgludināta, bet mans stikla jumts neliekas traucēties. Būtībā- ļoti laba testa situācija.
Interesanti- kādas vēl automarkas cieta tajā kataklizmā un kāpēc citas palika veselas? Respektīvi- kādi un kāpēc citi autoražotāju var atļauties kvalitatīvu metālu un labas kvalitātes stiklus?
Jūsulaikos arī celtniecības materiālus dzīvokļa remontam suns zobos no tuvējā veikalā atnesīs.
nu nekas. Sāksim akt\īvi piestrādāt pie stabila riebuma izveides. piemēram kurjeru pakalpojumu izmantošana skrienot blakus auto. Vai vēl labāk- apkures iekārtas apkope noņemot to no sienas un nogādājot līdz auto, kas atrodas kustībā uz bruņinieku ielas. Pēc apkopes veicam visas darbības apgrieztā secībā. Nopirktās klavieres ripinam no tuvākā stāvlaukuma.
Vienkārši jāļauj rīdziniekiem apsprāgt dabiskā nāvē, bez piegādēm, bez ērtīūbām ar zaļu purkšķi, pēdējās dvašas vietā.
www.la.lv/videja-atruma-anatomija
Tagad pareizajā sadaļā.
Es gan domāju, ka kamēr valsts pārvaldē ar perspektīvo situācijas attīstības plānošanu un uzlabojumu ieviešanas stratēģiju nodarbosies tie garā vājie pamuļķi kas to dara patlaban, viss arī turpinās iet lejup pa degradējošo taku.
Re kur interesants raksts tiem, kuri mīl iztapt tiem, kuri mīl izlikties gudrāki nekā daba viņiem piešķīrusi.
Gari raksīt negribu, mēģināšu uzvedināt uz domām.
Dedzinot gāzi ražo tvaiku, kas griež turbīnu., kaut gan vienkāršāk būtu....
Aviācijas bāzeskuģi- katapultas tikai un vienīgi tvaika, kapēc ne saspiests gaiss vai kas cits?
Un ja runā par dzesi- tvaiks rodas pie 100 grādiem, pārkarsēts tvaiks pie 400 grādiem, gan jau ka degvielas sadegšanas temperatūru. Var atrast.
Pat te ir 8% jaudas pieaugums. Ūdens tvaiks izplešoties ir "cietāks" ar tendenci uz straujāku izplešanos. Sadedzinot degvielu siltums ir blakusprodukts, kas mierīgi varētu arī nebūt. Degviela sadegot izplešas, bet ūdens tvaiks izplešas straujāk un vairāk. Un tevis minēto dzinēju jau sāka. Izstrādāt kādu laiku atpakaļ.
Būtu lietotājs crankshaft, viņš jums paskaidrotu.
Ir citi ceļi... Veltot ilgu laiku, maksājit par notāru pakalpojumiem, esmu kluvis sasniedzams tikai miesas sodiem un sodiem ar reālu brīvības atņemšanu. Pārējie visi " idut ļesom" kā krievi saka.
Varbūt banāli, varbūt sīkumaini, bet ja viņi nerespektē likumdošanu, atstāju aiz sevis tiesības arī to nerespektēt
Pilsoņi, esiet modri, dariet ko mēs sakām.
Precīzāk šņaga, dari ko tev liek.
Par to, ko domāju ar Krāslavu un Liepāju lasi augstāk.
Eksperimenti ar ūdens iesmidzināšanu dzinējos un labumu no tā notiek no otrā pasaules kara.
Tas labi, ka atstāju tādu iespaidu- no muļķa mazāk prasa un mazāk slēpj.
Tev kā bērnudārzniekam. Ja tiek spriests par latvijas ierēdniecību, tad attiecīgi vai kāds no atbildīgajiem ierēdņiem ir informēts par šāda kalkulātora esamību. Rodas sajūta ka ne.
Jums tur bērnudārzā vispārīgā informācija ir pieejama vai tikai koka klucīši, šūpuļzirdziņi un plastilīns? Liekas ka ne. Savādāk neblamētos ar tādām vispārzināmām lietām kā ūdens tvaiks. Ūdenim iztvaikojot spiediens aug straujāk, nekā sadegot gāzei. Kopā ar degmaisijumu ievadot nelielu daudzumu ūdens un pārvēršot to tvaikā darba takts laikā, tiek panākts lielāks griezes moments. Gāzes turbīna un tvaika turbīna- kam lielāks lietderības koeficents? Kapēc sadedzinot kurināmo pa vidu ir vesels liels starpelements ko sauc par tvaika katlu vai tvaika ģeneratoru? Ja gribi pačīkstēt par kurināmā veidiem- arī šķidrā kurināmā sadedzināšanas rezultātā iegūtās dūmgāzes negriež turbīnas, bet silda ūdeni ( šeit es nedomāju visu veidu turbokompresorus ko izmanto iekšdedzes dzinējos)
Mācies puika, savādāk tāds stulbs un ar savām gudrībām nevienam nevajadzīgs arī nomirsi.
Tieši tāpat kā tagad ar kovidu. Kad viss un visur bija apturēts, daba sāka izrādīt atveseļošanās pazīmes. Nebija ražošanas, nebija transporta. Izrādijās ļoti neizdevīgi un neinteresanti. Sabiedrība nav konsekventa. Vārdos viens, darbos tikai tik lai nezaudētu ierastos labumus un komfortu. Tas kārtējo reizi parādija ka termins ir tikai aizsegs.
Bet to jau tu pats zini.
Tātad, bez pārbūves neiet. Dīzelis iet neko nemainot.
Ir jau arī jaunie spirta/ benzīna motori un vecie deggāzes motori... Teksts tika vairāk domāts raimondam ar domu- mēģināsiet apčakarēt mani apčakarēšu jūs.
Tu droši vien nemaz nevari iedomaties visu ar ko visu tik nav spējīgs strādāt dīzelis ar mehānisko iešprici. pat ūdens spēj pacelt dzinēja jaudu par 12-20%
Ja domā mani- patlaban nebraucu, jo nav nepieciešamība. Ne finansiāla, ne intereses apmierināšanai.
Vai zināji, ka arī bezskābekļa vidē iztvaicējot polimērus (plastmasu tobiš) un kondensējot tvaikus, var iegūt destilātu kas ir spējīgs darbināt dīzeli.
Vai zini, kāds ir viens no iemesliem tam ka pirmām kārtām klūp virsū dīzelim nevis benzīnam? Tas ka dīzelim aizstājēju var uztaisīt lauku mājas vasaras virtuvē, bet benzīnu ne (spirtu tik daudz neizdzīsi un ar spirtu ne sūda neiet)
Nevis apgalvo, bet noliedz šādu apgalvojumu. Es viņam centos pierādīt, ka nomainot gaisa filtru degvielas patēriņš samazinās, bet jauda pieaug. Tās esot muļķības un es esot šarlatāns.
Man ir nelaime pazīt siltumenerģētikas zinātņu doktoru, kurš ir mācībspēks RTU, kurš apgalvo, ka padodod dīzeļdzinējam vairāk skābekļa var iegūt lielāku jaudu, kas savukārt veicina degvielas ekonomiju. Ko var gribēt no vidusmēra pilsoņa?
Nelasu gan.
Zini, ir lielveikalu stāvvietas, kur piekšroka ir iebraucošajiem nevis izbraucošajiem. Tur šī situācija ir ikdiena un absolūtais vairums nesaprot kapēc neviens nekur nebrauc. Slokas tālajā galā esošajai dzc pārbrauktuvei arī agrāk zīmes " dodiet ceļu" bija saliktas tā, ka pārbrauktuve neatbrīvojās ilgi jo ilgi.
VISU NOSAKA INTELEKTA LĪMENIS.
Tu nopietni? Un kur tas motors rod to papildus C kam pievienojot O2, lai būtu vairāk CO2? Grafīta virzuļi, vai pārstrādā gaisā esošās ogļu daļiņas?
WALA- neuztraucies, ja netiec no apļa laukā ar pirmo reizi, uztaisi vēl vienu riņķi, pamēģini vēlreiz, redzēsi nekas briesmīgs nenotiks.
Imzz- pamēģini iebraukt aplī no kreisās joslas, nestāvi labajā un negaidi kamēr uz apļa nebūs redzama neviena mašīna. Varu pačukstēt, ka iebraucot aplī no kreisās joslas, uzreiz uz otro vai trešo joslu, bremžu pedāli vispār var neaiztikt. Tas gan neattiecas uz tām dažām stundām dienā, kad notiek lielā iedzīvotāju migrācija. Gandrīz visiem Rīgas apļiem otrā un trešā josla lielāko dienas daļu ir tukša vai gandrīz tukša.
Raimond.- brauc pārliecinošāk. Nemīņājies uz ceļa, tuvumā esošajiem autovadītājiem grūti iztulkot tavus " varbūt jā/ varbūt nē" uzmetot acis spoguļiem, stūre nav jāgroza līdzi skatienam.
Un par to, ka kāds ir rēķinājis cik CO2 ir tonnā degvielas šaubos, jo savādāk nerunātu tādas muļķības. Kulbergs jr. Gan vienmēr ir bijis ar maximas krāvēja intelektu ( viņi var viencexpertu ātri atrastu kopīgu valodu) pat Vītols, kuru arī pazīstu personīgi izteicās prātīgāk.
Gadās arī 40-50l pa dienu nokurināt, un tas nav liels retums, bet gada kilometrāža grozās ap 60 un 60+ tūkstošiem.
Manam 2013 gada auto ražotājs vēl bāzes komplektācijā lika. Visi laikam nevar atļauties.