Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
M77 06.08.2008 14:39

Ir, ir domas prātā par variantiem ar signalizāciju, sūkni, vēl visu ko, taču jautājums paliek - kurā servisa meklēt jēdzīgus spečukus?

M77 06.08.2008 15:31

nafigators rakstīja: Kas tavuprāt ir jēdzīgi spečuki? Tie, kuri taisa "baigi labi" un tajā pašā laikā kapeikas var pasipt?

Jēdzīgi būtu tādi, kas ir pietiekami zinoši un pieredzējuši, lai atrisinātu situāciju, nemēģinot mani apčakarēt, mainot nevajadzīgas detaļas savas nezināšanas vai vēlmes uzvārīties dēļ.

M77 06.08.2008 15:59

Master_D rakstīja:

M77 rakstīja: Vakar notika tā - auto (2000. gada 2.0 DTI) negaidīti noslāpa un viss- vairs nestartējas. Pirms tam nekā neparasta nenovēroju.

Degviela vēl bija. Arī šorīt ar aukstu motoru nekādas dzīvības pazīmes.

Pieslēdzām auto pie kompja- nekādi kļūdas kodi neuzrādās.

Būtu labi, ja cien. iauto lasītājs zinātu ieteikt kādu servisu, kam šo gadījumu varētu uzticēt. Pagaidām nāk prātā tikai Hansa Auto, varbūt Adam (viens paziņa tur strādā).

Avārijas degvielas padeves vārsts. poga parasti zem sēdekļa.

Jokus dzen, vai?

M77 06.08.2008 22:09

Uggga rakstīja:

M77 rakstīja:

nafigators rakstīja: Kas tavuprāt ir jēdzīgi spečuki? Tie, kuri taisa "baigi labi" un tajā pašā laikā kapeikas var pasipt?

Jēdzīgi būtu tādi, kas ir pietiekami zinoši un pieredzējuši, lai atrisinātu situāciju, nemēģinot mani apčakarēt, mainot nevajadzīgas detaļas savas nezināšanas vai vēlmes uzvārīties dēļ.

Tad Hansa nederēs. Nomainīs pusmašīnu un beigās pateiks, ka arī otra puse jāmaina, jo problēmu nav izdevies novērst.

Labi zini? Jo šovakar aizvedu auto turp uz diagnostiku. Tas servisa vadītājs (Ģirts) atstāja diezgan labu iespaidu. Likās kompetenti arī tad, kad pirms pirkšanas auto tur notestēju. Pirku pirms 2,5 gadiem no Adam Auto. Tie gan atstāja sliktu iespaidu. Nez' varbūt servisa džeki tur ir ok, bet manageris (lietoto auto) bija pašvaks- ka tik aizbāzt klientam ausis un ātrāk nogrūst preci.

Redzēs, ko rīt teiks Hansa, cik lasu internetu (īpaši angļu lapas par Vauxhall šaizēm), tik liekas, ka iespējamo problēmu tur var būt cik uziet. Bet auto jau nav nemaz tik vecs - tikai 180 tkm, tāpēc ceru uz kādu vienkāršu risinējumu, varbūt, kaut kas aizsērējis, kāds datčiks kirdikt etc.

M77 07.08.2008 12:42

i_edgars rakstīja: Strādājot ar kompi tam cilvēkam - meistaram vēl ir smadzenes vajadzīgas!!!

Kompis piemēram neuzrāda to ka degvielas sistēmā ir ierauts gaiss! Gaisu ieraut ir elementāri... ja bākā ir mazāk kā 10 litri degvielas, pārbraucot pāri palielākai bedrei gaiss ir iekšā. Un tad sākās gudrās runas... sūknis jāmaina, sprauslas ar komplektā... re tā pa druskai 400 un vairāk salasās... Tad Tev palūdz pastaigāt kādu stundu, pa 5 minūtēm izdzen gaisu ārā, notīra putekļus no sūkņa uc un nodīrā kādi 500 - 700 Ls. Labs bizness!!!

Cik tad ātri parādā tas efekts no gaisa ieraušanas?

Pagājušo nedēļ vienubrīd tiešām bākā bija palicis ļoti maz, kompis rādīja, ka vēl var nobraukt tikai kādus 20km, pēc tam pielēju pilnu bāku un vairākas dienas normāli braucu uz darbu (~100km/dienā).

M77 07.08.2008 21:01

mansotraises rakstīja: M77 neaizmirsti pastāstīt, ko tev sarakstija hansaauto speci. tīri intereses pēc, jo ir pieredze ar šiem... mīl mainīt visu, tikai ne remontēt.

Nav jau ko slēpt- šovakar uzzināju diagnostikas rezultātus: bojāts augstspiediena sūknis, piedāvāja atjaunošanas pakalpojumu par Ls ~1500. Es vēl tā īsti šiem neticu, bet tad jau redzēs, gan jau, ka ir citi varianti, vismaz, vakar pa internetu, skatot tēmu, uzgāju, ka Lielbritānijā viens kantoris šo atjaunošanas pasākumu piedāv'a veikt pa 500 mārciņām.

M77 07.08.2008 22:42

M77 rakstīja:

mansotraises rakstīja: M77 neaizmirsti pastāstīt, ko tev sarakstija hansaauto speci. tīri intereses pēc, jo ir pieredze ar šiem... mīl mainīt visu, tikai ne remontēt.

Nav jau ko slēpt- šovakar uzzināju diagnostikas rezultātus: bojāts augstspiediena sūknis, piedāvāja atjaunošanas pakalpojumu par Ls ~1500. Es vēl tā īsti šiem neticu, bet tad jau redzēs, gan jau, ka ir citi varianti, vismaz, vakar pa internetu, skatot tēmu, uzgāju, ka Lielbritānijā viens kantoris šo atjaunošanas pasākumu piedāv\'\'a veikt pa 500 mārciņām.

Vēl ss.lv atradu, ka darbojas arī vietējie censoņi:

Pārdodam plašā klāstā degvielas augstspiediena sūkņus Bosch priekš Opel automašīnām. Atjaunotu degvielas sūkņu cena 450 Ls (apmaiņā pret veco). Iespēja remontēt Jūsu degvielas sūkni. Visa informācija pa norādīto tālruni.

www.ss.lv/...

Ir kādam pieredze/atsauksmes?

M77 08.08.2008 9:57

Izskatās, ka būs jāpainteresējas pie dīzelcentra un tā Baldones kantora. To es saprotu, ka sūknim ir mehāniskā un elektroniskā daļa, jo tas ir sajūgts kopā ar kompi imobilaizera funkcijas nodrošināšanai. Ja tā tiešām ir sūkņa vaina, tad man vairāk aizdomas uz elektroniku, tikai nesaprotu, ko tur remontēt par 1,5kLs.

Taču remontdarbi pagaidām vēl nesāksies, jo jau pirmdien bija paredzēts veikt auto vizuālā izskate atjaunošanu (likvidēt visādas švīkas, +sekas no tā, ka viens man aizmugurē mazliet ielika), tā kā jāpārkrāso 6 detaļas, tad paies zināms laiks vispirms uz to.

M77 08.08.2008 15:52

TDIOTS rakstīja: ja tas ss.lv kantoris atrodas Baldonee , tad man ar vinjiem ir pozitiiva pieredze - ir pirktas gan BU turbiinas gan veel visaadi kraami

Piezvanīju tam Baldones džekam, varot sataisīt 3h laikā. Ls 500. Neslikti var nopelnīt!

Jāved vai nu viss auto, vai tikai sūknis. Iespējamais risinājums ir atkarīgs no sūkņa modeļa, kuri ir ap 10 dažādi.

Papildus tam uzzināju, ka vienam paziņam arī sūkni vajadzēja labot- problēma bija elektronikas daļā, pietika tikai nogādāt sūkņa vadības bloku speciālistam, kurš to pāris dienu laikā salaboja. Pakalpojums (oficiāli ar visiem PVN) par Ls 400 (tas gan bija pirms gada vai 2).

M77 08.08.2008 15:54

M77 rakstīja:

TDIOTS rakstīja: ja tas ss.lv kantoris atrodas Baldonee , tad man ar vinjiem ir pozitiiva pieredze - ir pirktas gan BU turbiinas gan veel visaadi kraami

Piezvanīju tam Baldones džekam, varot sataisīt 3h laikā. Ls 500.

Ak jā, aizmirsu piebilst, ka meistars nevarēja atbildēt uz jautājumu, cik ilgi labotais kalpos- varbūt mēnesi vai 2, varbūt gadus, vārdu sakot, viņaprāt neprognozējama tehnika (laikam, kaut ko zin, bet visu līdz galam nebūs izkodis.)

M77 10.08.2008 0:14

Tātad, verdikts no Hansa Auto ir tāds, citēju: "Jāsūta degv. augstspied. sūknis 5819035 1437.08LS". Piedevām tas paredz, ka esošais tiek atdots nomaiņai.

Šajā sakarā man ienāca prātā analoģija- jums sāp zobs, jūs aizejat pie zobārsta, zobārsts veic apskati un konstatē, ka ar zobiem tiešām kaut kas nav riktīgi, seko piedāvājums nomainīt visu žokli par 2 kLs. Kā jums tas tīk? Super serviss! Šis ir mans pēdējais Opel auto.

M77 12.08.2008 22:10

Te mazliet par vp44 defektiem (kāpēc tā notiek, angliski): www.bluechipdiesel.com/...

Te mans gadījums (vadības tranzistoram nodegusi kāja): www.autodata.ru/...

Te manas bildes: foto.inbox.lv/...

Demontējot vadības bloku vispirms jānotīra apkārtne un jāizvairas pielietot spēku - var noraut vadeļus. štekeri no bloka nevienojas nost, tie ir piemetināti, detaļas bildēs.

M77 13.08.2008 11:21

TDI rakstīja: A Tev tie suuti panesaas peec filtra mainjas - liidziigi kaa krieviem ?

Nekas mainīts netika. Auto iegādāts (lietots) no Adam Auto pirms 2,5g. Ja izdarīja, ko lika, tad toreiz filtru nomainīja AA.

Tiesa, pēc auto iegādes pēc kāda laika sāku apjaust, ka kaut kas nav riktīgi- dažreiz auto neleca, parasti ziemā pēc tam, kad aukstu motoru neilgi iedarbināja, apturēja (t.i. tas paguva mazliet uzsilt) un tad atkal darbinot vajadzēja griezt baigi ilgi līdz pieleca, jo kvēlsveces vairs neslēdzās, vai arī tā ir cita vaina - kā izteicās Hansa Auto, kad vedu auto tagad uz diagnostiku, tad tas ir zināms defekts un pilnībā to izskaust var tikai ar sūkņa nomaiņu.

Līdzīgi šī nelekšana sāk izpausties arī ziemai pārejot pavasārī - kad no rītiem ir jau tik silts, ka kvēlsveces vairs neslēdzas, tad atkal baigi ilgi jāgriež starteris. Cik atradu, tad tas ir normāli un tā ir paredzēts, ka kvēlsveces slēdzas tikai zem zināmiem grādiem, un šis ir cits defekts. Toreiz pārāk tālu iemeslu nemeklēju, bet izlīdzējos apiet to, piespiežot kompim tomēr ieslēgt tās sveces, to var izdarīt noraujot temperatūras datčikam vadus, tad kompis iedomājas, ka ir baigi auksts un ieslēdz sveces. Iedarbinam, uzliekam atpakaļ vadus un aidā! Vadu noņemšanu/uzlikšanu, protams, var aizvietot ar slēdzīti salonā.

Tagad saprotu, ka pie tranzistora (vai tikai tā kājas) nodegšanas vainīga (vismaz zināmā mērā) tieši šī ilgā startēšana (lai gan auto apstājās braucot), jo starta brīdī tas sakarast visvairāk. Nosvilšanai varēja palīdzēt arī slikta degviela, kad sūknim jāstrādā intensīvāk, taču par to šaubos- pildījos tikai Nestē.

Jautājums, kuru vēl gribu noskaidrot- vai sistēmas pilnīga neatgaisošana (piem, pēc filtra maiņas) var novest pie tāda defekta kā augstāk minēts (problēmas ar piedarbināšanu, kad dzinēja temperatūra ir virs kaut kādiem ~10 grādiem)? Kas ar to gaisu tur iekšā notiek? Vai viņš iziet laukā pēc laika, vai arī uzkrājas kā burbulis sūkņa augšpusē un lēnām svilina manu tranzistoru?

Tīri sporta pēc rokos pa šo tēmu, jo sūkni domāju likt jaunu (ar 2 gadu garantiju) un patreizējo savest kārtībā, lai gaida, ja nu atkal vajadzēs mainīt.

M77 13.08.2008 11:23

Re kur atradu konkrētu aprakstu: forum.autodata.ru/...

Тема: YD22 0706-???

10 февраля 2007 14:17 ig

Ну как-же Андрей как раз «просто заменили топливный фильтр и всё» на этой сволочи(я имею в виду VP-44) уже может быть историей. После замены фильтра необходима полная прокачка системы вручную и никакие пузырьки воздуха через обратку просто недопустимы. Опять же некоторые умельцы ввиду экономии пытаются и на фильтрах топливных экономить-ставят неродные фильтра с китайскими помпами, непрокачалось вручную-хрен с ним сам заведется и прокачается. А вот тут начинается самое интересное.

ECU – насоса находится в верхней его части, а силовой транзистор по расчетам фрицев должен охлаждаться топливом, интересно где будет находится воздушныий пузырь в непрокачанном насосе и до какой температуры нагреется выходной транзистор пока на него не плесканет солярка когда его начнут заводить?

Где-то в инете читал отчеты европейских инженеров о ходимости VP-44 так вот по Европе она в среднем составляет 200 тысяч.км., но это на ихнем топливе.

Уважением Игорь.

M77 13.08.2008 11:35

mansotraises rakstīja:

theerny rakstīja: Vot to es saprotu, cilvēks pats atrod šāizi un cerams arī to atrisinās.

Malacis!

pilnīgi piekrītu šādai attieksmei. It seviški, ja cilvēks saprot gan angļu gan krievu valodu, tad ļoti daudz ko var atrast netā.

Ja neesi vēl meklējis, tad paskaties te www.vectra-club.ru/...

Pa šo laiku esmu pārracis dafiga visādus forumus, valoda nav problēma (angļu, vācu, krievu, arī zviedru).

Pagaidām priekšstats tāds:

1. angļu lapās diezgan maz informācijas par konkrētu risinājumu (Vauxhall īpašnieki izvēlas auto nodot šrotā, vai remontēt sūkni, īpaši neiespringstot, ka kaut ko varētu arī paši no lietas saprast un salabot; amerikāņi, savukārt, kuriem šie sūkņi nāca kaut kādos Dodge u.c. dod priekšroku nomainīt sūkni uz kvalitatīvi atjaunotu, ar novērstiem sākotnējiem Bosch defektiem)

2. vācu lapās arī ir piedāvājumi labot sūkni, par to prasot $$ (visādi servisi utt uz to pelnās), konkrēta informācija parādās tikai, ja kāds sporta pēc izpēta šo problēmu.

Piem, te viens vācietis ielicis dažus aprakstiņuk, kā salabot vadības bloka defektus, tiesa gan citam motoram:

www.opel-problemforum.de/...

www.mrserv.de/...

3. krievi, protams, arī grib nopelnīt, ir pat šim sūknim veltīts serviss ar tāda paša nosaukuma saitu: www.vp44.ru/... , taču krieviem iesipt kapeiku ir izdzīvošanas jautājums, tāpēc savstarpējā palīdzība un padomi ir vairāk pieejami.

M77 13.08.2008 12:25

Zoo rakstīja: ar to arii wajadzeeja saakt-neleca silts.taa esmot paziime ka suuknis ir mehaaniski izdilis un nepumpee cik wajag.driizaak staasts ir par to,ka izdewies iepirkt labi nobrauktu auto.turpinot pabiedeet-tikai priekskameru diizeli siltaa laikaa driikst nelekt bez sweceem.nomeeri tam motoram kompresiju un eljes spiedienu.

Siltā laikā un, kad motors uzsilis, leca tīri labi, problēma bija kaut kur pa vidu - kad aukstā laikā pavisam īsu brīdi padarbina (~minūti) un tad pēc 5 min mēģinot atkal, tas neizdodas (cik tad tas motors ziemas mīnusos var uzsilt minūtes laikā?).

Vai arī - ziemā no rīta (kvēlsveces iedegas) atbraucu uz darbu, vakarā arī ir ok (motors jau atdzisis, kvēlsveces atkal iedegas), taču ja sadomāju pusdienlaikā kaut kur aizbraukt- kvēlsveces nav, motors ne ta silts, ne auksts un problēmas piestartēt.

Hvz. Pērkot auto bija it kā ~127 tkm, Hansa Auto diagnostika uzrādīja, ka motors ideālā kārtībā (pēc visām tām dīzeļa līknēm, ko uzņem uz stenda), viss pārējais arī ļoti labā stāvoklī, pat brīnījās, ka tik maz nodiluši priekšējie bremžu diski (varbūt mainīti?). Tagad nobraukti 2,5 gadi un 60 tkm un nekādi īpaši remonti nav bijuši nepieciešami, mainītas tikai eļļas un filtri.

Jāsaka gan, ka eļļu šis dzinējs ēd diezgan daudz, būs kādi 5l uz 10 tkm, neesmu īpaši interesējies, bet ir dzirdēts, ka tieši šim opel dzinējiem tas ir raksturīgi.

M77 13.08.2008 13:50

Fridrihs rakstīja:

M77 rakstīja:...Jāsaka gan, ka eļļu šis dzinējs ēd diezgan daudz, būs kādi 5l uz 10 tkm, neesmu īpaši interesējies, bet ir dzirdēts, ka tieši šim opel dzinējiem tas ir raksturīgi.

Tas ir vēl vairāk nekā parastās eļļas maiņas. Tad jau eļū šim dzinējam nav jāmaina, tikai visu laiku jāpielej!

Arī nonācu pie tāda secinājuma, tas arī priecē, kak eļļa visu laiku svaiga. Pa laikam tikai filtru nomainu un viss. Nav jāmaksā par eļļas nomaiņu, spēj tikai pats pa laikam pieliet.

Vienā ziņā šis ir gudrs- kompis pats paziņo, ka ir jāpārbauda eļļas līmenis un, cik pieredze rāda, no tā brīža vēl var nobraukt kilometrus 500, līdz līmenis nokrītas līdz min.

A konkrētajam auto pie pirkšanas man iepatikās aprīkojums - klimatkontrole, xenon, normāli opel 16" lietie diski, diezgan labs audio aprīkojums +vēl tas, ka hečbeks- šis virsbūves tips man vislabāk vizuāli patika (sedani un universāļi ne pārāk).

M77 15.08.2008 9:52

Tvnet:

JPPirms 25 minūtēmKolēģis bija acu liecinieks.

Mazda virs simts gāja pa Skanstes, pakaļ tiem policijas Volvo.

Mazda apzināti izbrauca uz prētējas joslas.

Un tad trals izbraucot uz ceļa bija Mazdai priekšā...

M77 15.08.2008 15:31

Kindzulis rakstīja:

R99 rakstīja: Grūti spriest, kā ir labāk. No vienas puses jau laikam ir jāķer, citādi būs pilnīgs bezpriģels. No otras puses, mūsu CP laikam ne visai māk to darīt, spriežot pēc tā, ka šovasar jau vismaz otrais traģiskais iznākums (atcerēsimies bēgošā Liepājas motociklista un gājēja sadursmi).

pag pag... staadina- staajies... ja muuc- pats vainiigs

Atausa atmiņā joks:

-Stāvi, šaušu!

-Stāvu!

-Šauju!

M77 18.08.2008 13:22

vmartini rakstīja: ..Vai laika plānošana visiem pēkšņi sveša kļuvusi? ...

Plānot vajag darbus nevis laiku! Tas tā- no teorijas.

M77 18.08.2008 15:00

kalfonso rakstīja:

Nortel rakstīja: Tādu adrenalīnu kā uz ceļa nevar noķert nevienā trasē.

bet shitas arii nenoveerteejami, kad redzi pa savu joslu naakam pretii xc90, kas i netaisaas piebremzeet un ieliist atpakalj savaa joslaa, kaut gan redzams, ka apdziit nepaguus.

labi jau ka nomale abaas pusees cieshama bija un pa to vareeja gan apdzenamais paraut malaa gan es.

adrenaliins visai dienai.

Man pie Ādažiem (uz Tallinas šosejas), kur tas taisnais gabals, gadījās, ka pretī viena fūra otru tādu pat sadomāja apdzīt nav noslēpums, ka fūrai dinamika sliktāka nekā XC90, nācās vien vākties uz nomali- ko tu lielam padarīsi. Nagļaki!

M77 21.08.2008 14:12

jaaanis rakstīja:

artislan rakstīja: Muusu miilaa lancia veel dabuunama

www.autonet.lv/...

galvenais, ka ir KOMPJŪERS

galvenais, ka:

Piezīmes: IESPĒJAMA MAIŅA PRET KO CITU!!!

M77 22.08.2008 11:20

DeaDMoroZZZ rakstīja:

juriz rakstīja: Tas kantoris toč reāli ierullē ar aprakstiem

www.autonet.lv/...

NISSAN NAVARA (PATHFINDER) JAUNS AUTO!!

Kas tad īsti tas ir ? nevar pat pareizo modeli norādīt, kāpēc tas pathfinder jākabina klāt. Bet nu kronis pašās beigās ar to JAUNS AUTO, kas ar to domāts, ja tas ir no 2006. gada un IT KĀ noripojis 13kkm.

a šito viņi jau gadu tirgo, ja nekļūdos... vēl fascinē tas, ka iekš autonet.lv ar apbrīnojamu regularitāti parādās 1-2-3 gadus tirgojamie autosi kā JAUNI PĀRDOŠANĀ

vienkārši iespārda

Tak viss elementāri- viņi ik pa laikam pārskata cenas, izņem veco sludinājumu laukā, varbūt nomet 50 EUR no cenas (a varbūt arī pieliek) un ieliek pa jaunam.

M77 22.08.2008 13:31

Pirmais rakstīja: toč savirzei ir kāda atšķirība 12 vai 20 collas uz tā lūžņa stāv????

Ja ma būtu auto ar 20 collu disku, tad man arī rūpētu, lai savirzi uztaisa kvalitatīvi, jo pretējā gadījumā var sanākt vajadzība mainīt kādu riepu- te arī atbilde par to atšķirību.

M77 25.08.2008 13:23

juha rakstīja:

M77 rakstīja:

Pirmais rakstīja: toč savirzei ir kāda atšķirība 12 vai 20 collas uz tā lūžņa stāv????

Ja ma būtu auto ar 20 collu disku, tad man arī rūpētu, lai savirzi uztaisa kvalitatīvi, jo pretējā gadījumā var sanākt vajadzība mainīt kādu riepu- te arī atbilde par to atšķirību.

Jā, 13 collu diskiem, ja savirze nepareiza, riepu mainīt nepavisam nevajadzēs.

Kā tev šķiet, cik maksā 13" riepa un cik 20"? Tagad redzi atšķirību?

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti