Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Krotow 11.05.2011 22:22

Bams rakstīja: Vai traktorā gadījumā nav uupis?

www.youtube.com/...

Netipiska pieeja, zinot, ka vācieši ir ķerti uz atkritumu šķirošanu. Tikpat labi varēja uzreiz likt zem preses. Starp citu tie džimbuļi izskatās ļoti labā stāvoklī. Varēja taču atdot citur, kur tādus vēl izmanto.

Krotow 11.05.2011 22:24

brmbrmm rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Pie Nacionālā teātra jau sākušies kaut kādi rakšanas darbi - vai tur jau nebūvē jaunos sliežu ceļus ?

Pie teātra likvidē autostāvvietu sakarā ar tramvaja sliežu reorganizāciju.

Jau pamanīju. Aizvakar pirms izrādes dēļ tā nācās ātri meklēt alternatīvu vietu auto nolikšanai. Žēl, ka pēdējā Nacionālā teātra kapitālremonta laikā neuztaisīja arī apakšzemes stāvvietu teātra skatītājiem. Tagad tuvākā vieta ir kaut kur aiz daugavmalas Statoil vai arī tuvāk, bet par lielu naudu

Krotow 12.05.2011 11:46

Bams rakstīja:

Gauss rakstīja: Bams, jūs esat mēģinājuši avārijas gadījumā atvērt jaunā tramvaja durvis pēc salonā ielīmētās instrukcijas?

p.s. itkā daudz nebiju iedzēris, bet tā arī nesapratu kā tās atvērt pēc instrukcijas...

Labs jautājums. Būs jāiedzer un jāpamēģina

p.s. vai notika kāda avārijas situācija, kad steidzami bija jāevakuējas?

Blakusstāvētājs zobu norāva.

Krotow 08.06.2011 11:38

Gauss rakstīja: tas drīzāk izskatās pēc riepu nogrūšanas mēģinājuma

Viņš vnk otras 2 riepas kādā bedrē nošķīlis, kā es savulaik

Krotow 08.06.2011 17:50

Mans viedokli, ja ņemt, tad ņemt uzreiz visu vagonu. Pārvest to var pa daļām atsevišķi-uz viena treiļa virsbūvi (9t), uz otra treiļa abus ratiņus (4+4t). Ja kas, vismaz var dārzā ierīkot sliežu apli un vizināties

Vadus nevajag, var piemest kabeli

No mājas 220V rozetes to lopu nobarot būs grūti. Vajag 600V / 450A. Ja nu vienīgi pieslēgt no kaimiņu gatera caur RS nospertu špaņa pārveidotāju

Krotow 08.06.2011 17:54

recluse rakstīja:

Pirmais rakstīja: alus maitā pincīti

Alus palīdz veidot jumtiņu pincītim.

Alus stimulē krūšu augšanu.

Krotow 08.06.2011 18:00

Mani novērojumi, kas izbauditi katru dienu braucot pa Valdemara ielu liecina to, ka, ja pa priekšā nav trolejbusu, tad uzsākot kustību pie zaļā no Valdemāra-Raiņa bulvāra krusta ir iespējams smuki iekļauties zaļajā vilnī, braukt nepārkāpjot noteikumus ar ātrumu 40-50km/h un bez nevienas stāvēšanas tikt līdz pat Senču-Zirņu ielas krustam. Savukārt, ja pa priekšu izlien ragainais, tad jārēķinās ar stāvēšanu pie katra krusta un staba sākot jau no Dzirnavu ielas.

Valdemār ielā ragainie njepričom. Pietiek, ka kāds brauc tieši pa brauktuves vidu.Tur ir offic pa 1 joslai katrā virzienā. Sāc varbūt ar to, ka nokārto, lai tur saremontē bedres brauktuves malās un uztaisa pa 2 joslām uz katru pusi.

Krotow 08.06.2011 19:06

Viņi taču uz darbu steidzas - ies vēl laiku tērēt stiklus tīrot

Krotow 08.06.2011 19:08

Kopš tā laika nekas nav mainījies

tinyurl.com/...

Krotow 08.06.2011 19:09

Ups! tinyurl.com/5tjfo4e

Krotow 27.09.2013 14:50

HIPPY rakstīja: šo tofiku iAuto neciena

«Lūk ir foruma tēmas, kuras ir aktīvas un mēs gribam attīstīt:

iAuto avāriju analīze (16)

5 pak. automāts (25)

Piedņestra (2)

Eļļas spiediena pazušana??? (35)

braucot noslāpst (2)

Belarus rezerves daļas (11)

audi 80 (1)

utt

Lai nu nelej. Vislabākā tēma visā iAuto portālā. Vienmēr te atrodas kaut kas jauns (vai vēsturisks) un interesants. Sakarīgs rakstnieks vai žurnālists uz šīs tēmas bāzes varētu droši cept augšā gramatas par satiksmes vēsturi un rakstus par Rīgas sabtransporta problēmām. Drīzāk lai mazāk spamo par piedņestrām, kur tāpat neviens nebrauc un audi 80 (kas vairs nebrauc).

Krotow 27.09.2013 14:58

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Man liekas, ka kaut kur iepriekš ir jābūt tā baltkrievu tramvaja bildei, Bams savulaik bija ielicis.

tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

Izskatās pēc upliftota 80-to gadu modeļa. Atšķiras tikai ar glītāku apdari lielākām lampām un vagona galu bamperiem ir plastmasa apkārt. Un iekšā, paskatoties uz griestu paneļu salaidumiem, atkal piemetas jūras slimība. kas ir ar baltkrieviem, vēl nav pārslimojuši PSRS laiku ražošanas nianses, kur taisni salaidumi principā nebija? Būtu kaut vai pa kluso izjaukuši kādu Solaris salonu, lai redzētu kā pareizi paneļi jāsavieno.

Krotow 28.09.2013 0:16

Bams rakstīja: Man būtu paticis, ja Daugavpils sev paņemtu kaut ko šamlīdzīgu:

tf1.mosfont.ru/...

Saucās Stadler Variobahn

Piekrītu, tie ir simpātiski braucamie.

Bet nu pa tiem 10 ļimakiem, kas šiem bija atvēlēts šim pasākumam šādi 12 gabali normāli tramvaji točna nesanāktu. Labi, ja kādi 6-7... Nu D-pils izvēlējās paņemt lētāk, bet vairāk...

Pie reizes varēja kontakttīklu pārtaisīt braukšanai ar pantogrāfiem. Protams, piekrītu, ka tas arī kaut ko maksā. Par to, ka tramvajus pirks no xSU puses, gan nešaubījos. D-pilī joprojām valda diezgan sovjetiska noskaņa. Jā, lētāk sanāca, tikai vai labāk? Paneļi salonā BY džimbuļiem tāpat kā pa viļņiem, kā pirms 25 gadiem taisītajiem. Cerams, ka dzelži zem grīdas būs saskrūvēti kopā taisnāk.

Krotow 01.10.2013 21:12

msh rakstīja: P.N. Kaut kur tak bija lasīts vecais labais prikols par dīleriem, kuri treknajos gados vilka iekšā dienvidu reģioniem domātas mizas. Pašam dažus gadus atpakaļ nācās saskarties ar IV aprakstam atbilstošu fordeļa fu ckusu ar ūdeni zapaskas nodalījumā un aizdomīgiem uzrakstiem uz zapaskas ar arābu zīmēm...

Gan jau ka to fokusu kāds bija pircis no vienīgā vācu mācītāja Konkrēti mazdām šis apgalvojums nav spēkā. Paša 2003. gada 323F 10 gados līdz caurumiem nopuva arkas, sliekšņi, grīda un arī pie zapaskas arī bija ūdens. Bet autiņš nāca no Somijas ar visām pareizajām uzlīmēm utt.

Krotow 30.11.2013 0:24

iAuto rakstīja: Ja patīk tad te būs divi dus, kur parasti degvielai ir labāka cena.

1. Neste Satekles ielā (pie Dzirnavu ielas)

2. Neste Slāvu aplī.

Neste A24 patīk ar apmaksas ātrumu, pārliecību, ka izdosies nepārliet tekošajam maka limitam (krīzes dziļumā vienreiz piju spiests ieķīlāt pasi Statoil) un automātisko RIMI kartes uzpildīšanu, no kā atlec iespēja iesipt kapeiku tur. Un to, ka tur salīdzinoši lētā cenā ir 98. zupa.

Krotow 30.11.2013 1:14

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja: Kā ir ar progresu jauno tramvaju laišanā uz Imantu?

Progress ir.

Super! Tad arī es kādā no retajām sabtransporta izmantošanas reizēm beidzot varēšu aizbraukt līdz centram ar jauno džimbuli. Gaidu!

Otrdien redzēju veco 6.tramvaju pat.

Nu ko darīt, ja Rīgā ir pietiekami daudz pamuļķu ar tieksmi lauzt biļešu aparātus......

Ticu. Uz kopējā jaunatnes fiziskā panīkuma fona demolētāju fiziskā sagatavotība uzplaukst ar vērienu. Tiešām ar visu stieni, kur pieskrūvēts, nolauza?

Krotow 30.11.2013 15:42

Shiirs rakstīja:

aansis rakstīja: Autoram +1 Šeit jau ir vērojams kvalitatīvs progress saturā

Pašam smiekli nenāk? Forums ir galigi nosprādzis.

Kas tur dīvains, ja aktīvākie te rakstītāji tagad paklīduši pa Eiropu ziemeļu un rietumu virzienā.

Krotow 02.12.2013 19:32

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Tipa tos nerada arī kravinieki, kuri, atšķirībā, no džimbuļa var iebraukt dzīvojamā zonā...

A džimbulis nevizinās pa Dzīvojamo zonu?

Brauc, un kā vēl. Tarkšķ, pārsniedz ātrumu un vēl vadītāji no iekšpuses sprauslā par to ka cilvēki pārvietojas Dzīvojamā zonā.

Kāds te 100 ir kaut ko labu sapīpējies un tas neesmu es. Kur tev dzīvojamā zonā tramvajs? Jaunlatviešiem pēc krīzes nauda parādījusies, ko piepiķot tramvaja vadītājam, lai pieved tieši pie podjezda? Būtu kaut vai adresi nosaucis.

Krotow 04.12.2013 21:10

Saprātīgāk būs sameklēt jaunu 80-to caur autoplius.lv vai ss.lv. Veco vāģi atstāj rezerves daļām.

Krotow 04.12.2013 21:22

Braukšana pamatā pa kreiso malu (vai pa labo, kur ir labās puses satiksme) atbrīvo iekšējo joslu apdzīšanai. Rezultātā vairums brauc pa pirmo (malējo) joslu, steidzīgākie viņus apdzen pa otro joslu un atgriežas pirmajā, visi pa ceļu var tikt uz priekšu bez traucējumiem un dzīve laimīga. 6+ joslu bāņos attiecīgi tuvāk vidum brauc tie, kuri kustās ātrāk, taču ideja tā pati. Diemžēl mūsu valsts 4 joslu šosejām ir ļoti raksturīgs, ka malējā josla dēļ pārāk šaura asfalta seguma un pārkrautām fūrēm ir sačakarēta risēs un bedrēs. Tā pati Vidzemes šoseja aiz Langstiņiem līdz Inčukalnam šai ziņā ir murgs. Tāpēc visi, kas negrib salauzt savus auto, nospļaujas un laiž pa otro joslu.

Krotow 04.12.2013 23:53

sarashkins rakstīja: Cena ir viena lieta, bet pēc tam n-tos gadus sadzīvot ar to tizlo dizainu... radio vadība arī "čerez Ž.." , nē nu kā pakaļas pārvietotājs varbūt ok, bet nekas vairāk.

Nezinu, kas tev nepatīk pie vadības. Pats tagad braucu ar Focus 2012 Titanium. Izskats ļoti ok, vadība super, velk arī labi (Ecoboost 150 Zs). Radio ir Sony versija, gan skaļums gan pārslēgšana ir pa rokai - ko vēl vajag?

Krotow 05.12.2013 22:28

Liec sīkajam ar mēli nolaizīt

Krotow 09.12.2013 20:18

anonimikis rakstīja: miglinieki labākam apgaismojumam

Skrūvēsi klāt sev, lai naktī spīd atstarotāju vietā?

Krotow 10.12.2013 20:13

uupis rakstīja:

anonimikis rakstīja: zīmi aizvākt nav pareizi. Tur tomēr daudz mierīgo iedzīvotāju pārvietojas. Labāk aizvākt tramvaju. un tas arī atbilst šai tēmai

Plaģiāts – šitas ir Ūpja jājamzirdziņš…

Šiem abiem par gaisa maitāšanu jāpiespriež sabiedriskie darbi - mēnesi vakaros depo mazgāt tramvajus.

Krotow 10.01.2014 17:25

Autoram nekur nebija jānonbrauc. Vajadzēja ieslēgt kreiso pagriezienu +/- 150m pirms krustojuma, piebraukt un mierīgi nogriezties. Ja arī jāpalaiž pāris pretīmbraucēji, var taču pagaidīt, lai viņi aizbrauc. BMW arī pagaidītu vai apbrauktu pa labo pusi. Lai gan tam arī nav pilns rublis - ja krustojumā priekšā esošais rāda kreiso pagriezienu, braukt viņam garām pa kreiso pusi... Pilnīgi Krievijas YouTube video dzīvajā

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti