Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Audi_B3 30.03.2009 20:57

Kindzulis rakstīja: 1.8=16 tb 1pret1 iet...

Ja es lieku 1.8 dzinēju,tad viss būs štokos un neko nevajadzēs modernizēt!?Tad laikam jāliek 1.8 dzinējs ar karburātoru??

Audi_B3 30.03.2009 21:08

tagadējo dzinēju laikam vairs nav vērts celt augša,jo viņs pēdējā laikā galīgi saguris,nevelk tas autiņš pavisam Diez cik varētu maksāt cits dzinējs,un tā uzstādīšana??

Audi_B3 30.03.2009 21:16

Pati buņdza labā stāvôklī 1990g.no rūsas arī vēl nežiņas,tā ka pažēl norakstīt,A citam autiņam pagaidām naudiņjs nav!

Audi_B3 30.03.2009 21:29

jurkins rakstīja: Tur jau mierigi var ielikt 1.8 vai 2.0 viss bloks un galva tak ir identisks protams uzliekot to pašu karburātoru un nesākot domāt par šprices vadu ievilkšanu .Vienīgais 2.0 ir dārgāks ,bet 1.8 var pa 40ls nopirkt zem Kalnciema tilta šrotā.

A viss pārējais derēs no vecā dzinēja,piem kāds kompis,vai kas tur viņiem ir?Skrūves skrūvēt protu,bet šajā jomā neesmu baigais spečuks!

Audi_B3 30.03.2009 21:34

Un cik dārga tā pati pārstādīšanas procedūra varētu būt??

Audi_B3 30.03.2009 21:36

Sretsked rakstīja: Nekur nav teikts, ka tas šrota dzinējs būs labāks. Es laikam remontētu esošo.

Remont'wt jau varētu,bet cik tas viss izmaksās,un vai ir vērts!?Varbūt ir kādi piedāvājumi,ko var darī lietas labā?

Audi_B3 31.03.2009 7:49

msh rakstīja: Bet par tēmu - pie esošās kārbas uz esošajiem stiprinājumiem var uzskrūvēt jebko, kam ir četri cilindri un ko VAG koncerns ir uzražojis līdz 2000. gadam, vispār jau arī vēlāk, bet nu tas tā. Ja gribas tīri nomainīt tikai motoru, tad maksimums tev ir 1.8. Var, protams, likt lielāku un ķīmiķot kaut kādu niknāku karbuli Jēgu tam dižu neredzu. Ja karbuļa vietā sagribas ielikt šprici, tad sākas interesanta padarīšana Jāmaina bāka, jāliek sūknis, jāsaliek citas degvielas trubas, jānomaina pakaļējo lukturu provodka[tur ir sūkņa vads, protams, ja patīk ķīmiķot, var saķīmiķot divus vadeļus ], motora provodka, šprice un, protams, pats motors, vēl daži nieki. Savādāk tur viss ir plug'n'play, sasprauž provodkai štekerus, saskrūvē visas skrūves un viss ir Pats liku 1.8 karburatornieka vietā 2.0E. Vēlāk sanāca arī to pašu motoriņu pārlasīt. Secinājums - nav vērts pirkt citu divdesmitgadīgu motoru ja nevar to pārbaudīt darbībā. Vismaz piedarbināt ja ne izbraukt.

P.N. Klasiskais VAG 1.6 karburatornieks no 1.8 karburatornieka atšķiras ar kloķeni, karbuli, varbūt arī ar virzuļiem vai klaņiem, to gan neesmu pētījis. Pārējais viss 1:1, protams, dažiem motoriem kaut kādi prikoli izveikti - piemēram, 1.6 ar ekotroniku Arī nepiekritīšu deksim ka 1.6 un 1.8 vienādi ejot - savu 10-20 nm starpība tomēr ir.

P.P.N. Tev varbūt tas 1.6 arī ir ar ekotroniku?

Kas tas par ekotroniku it??Nu eļļu arī neēd,no maiņas lidz maiņai nekripatiņju mevajag pieliet!!!! Itkā karburātoru nesen iztīrījām!!Varbūt kādācita vaina kautkur pasļēpusies?

Audi_B3 31.03.2009 7:54

Pirmais rakstīja:

Sretsked rakstīja: Blīve kādi 8 lati, gredzeni...kādi 26-30 ls komplekts...blīvslēgi kopā ap 10 ls. Kaut kādi nieki vēl ap 20 ls. Tātadf, ap 100 eur detaļās, paša darbs un zinašanu papildināšana. Tikai, pārliecinies, kas tur ir, nav jau nekāds jaunais dzinējs un nekādu megajaudu neiegūsi, ieliekot to 1,8 motoru. Ja eļļu neēd, degvielu nerij...brauc un nemoki galvu, varbūt cita vaina- vie nkārši gribas ko jaudīgāku...

nūūū, gredzenus lai nomainītu jau nu tāpat nepietiks tikai galvu noņemt.... vienkārši ņemt nost galvu lai paskatītos??? autors tak teica,kaviņam nav naudas...

vārstu blīvslēgus var apmainīt galvu nenoņemot....

vispār gana daudz par cilindru var pastāstīt aizdedzes sveces uzdegums

mēs jau tā isti nezinam ko autors domāja ar to, ka tas autiņš neiet! varbūt vienkārši kāds ir to karburatoru aizgriezis ritīgi liesu.... vai varbūt džekam darbā ir kāds pāris litru turbodīzelis mazmašīnītē

tobiš ja ar kompresiju viss ir vairāk vai mazāk čikiniekā un eļļu nav jāpielej 2 reizes dienā, tad moš derētu sākt ar karbūža tīrīšanu un pieregulēšanu???

To karbūzi man te jau visādi meistari grozīja,bija saskrūvējuši tā ka rija 10l uz sotaka

Audi_B3 31.03.2009 7:59

Audi_B3 rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Sretsked rakstīja: Blīve kādi 8 lati, gredzeni...kādi 26-30 ls komplekts...blīvslēgi kopā ap 10 ls. Kaut kādi nieki vēl ap 20 ls. Tātadf, ap 100 eur detaļās, paša darbs un zinašanu papildināšana. Tikai, pārliecinies, kas tur ir, nav jau nekāds jaunais dzinējs un nekādu megajaudu neiegūsi, ieliekot to 1,8 motoru. Ja eļļu neēd, degvielu nerij...brauc un nemoki galvu, varbūt cita vaina- vie nkārši gribas ko jaudīgāku...

nūūū, gredzenus lai nomainītu jau nu tāpat nepietiks tikai galvu noņemt.... vienkārši ņemt nost galvu lai paskatītos??? autors tak teica,kaviņam nav naudas...

vārstu blīvslēgus var apmainīt galvu nenoņemot....

vispār gana daudz par cilindru var pastāstīt aizdedzes sveces uzdegums

mēs jau tā isti nezinam ko autors domāja ar to, ka tas autiņš neiet! varbūt vienkārši kāds ir to karburatoru aizgriezis ritīgi liesu.... vai varbūt džekam darbā ir kāds pāris litru turbodīzelis mazmašīnītē

tobiš ja ar kompresiju viss ir vairāk vai mazāk čikiniekā un eļļu nav jāpielej 2 reizes dienā, tad moš derētu sākt ar karbūža tīrīšanu un pieregulēšanu???

To karbūzi man te jau visādi meistari grozīja,bija saskrūvējuši tā ka rija 10l uz sotaka

Un nau jau tā ka nav pavisam naudas,vienkārši gribēju pajautāt vai i liela jega mēgināt sačinīt šopašu autiņju,vai varbūt tirgot nost un pirkt kādu biku jaunāku kautvai topašu audiB4!!!Bet nu laikam jāpagaida biku siltāks laiciņš,un bus laikam pašam jāšāk studēt to karburātoru!!

Audi_B3 31.03.2009 12:27

Svečvadi ir OK.Sveces samainītas,arī zonde uzlikta jauna!!būs jāsāk ar karbi,un tad pamazām visu pēc kārtas izčekot!!Divus gadus esmu nobraucis un nekādu problemu nebija,tik vien zināju kā hadenē kaut ko pamainīt un viss!!A te pēkšņi sākās tā ķibele!!

Audi_B3 31.03.2009 12:28

Svečvadi ir OK.Sveces samainītas,arī zonde uzlikta jauna!!būs jāsāk ar karbi,un tad pamazām visu pēc kārtas izčekot!!Divus gadus esmu nobraucis un nekādu problemu nebija,tik vien zināju kā hadenē kaut ko pamainīt un viss!!A te pēkšņi sākās tā ķibele!!

Audi_B3 31.03.2009 12:34

msh rakstīja: Zonde? Tātad tomēr ekotroniks? Žēl ka nav bijusi [un arī nebūs ] interese papētīt, pēc kā, izņemot lambdu, tas ērms vadās, tb, kas tur vēl var atsprāgt

Aga stāv tur zonde!!Pastāsti konkrētāk kas ir ar to ekotroniku???

Audi_B3 31.03.2009 12:47

Ozz rakstīja: tad jau monošprice....

pastaasti konkreeti-

kaadas pacientam suudziibas...

Skatījās man te viens spečuks kas audi un Volkswagenus taisa,un pateica ka ir 1.6 karburātors,es jau arī lidz ši domāju ka ir monošprice,tākā sajā jomā neesmu spēcīgs nesaprotu vairs neko!!!

Audi_B3 31.03.2009 12:51

Ozz rakstīja: tad jau monošprice....

pastaasti konkreeti-

kaadas pacientam suudziibas...

sūdzības nu kad dod gāzi no sākuma noraustās,nu tāds kā pravals,nezinu kā pareizi noformulēt,un tad tik sāk iet,kad ir auksts dzinējs it seviški,kad iesilst,tad daudzmaz normāli!!

Audi_B3 31.03.2009 13:04

msh rakstīja:

Ozz rakstīja: tad jau monošprice....

pastaasti konkreeti-

kaadas pacientam suudziibas...

Saprotu ka tu nezini kas ir ekotroniks

Tas ir tāds zvērs, arī boša veidojums. Karbulis, kam uzkarināta elektronika - tam ir vadības bloks, kas vadoties pēc lambdas un vēl šī tā virināja karbulī esošu vienu [varbūt vairākas, neesmu pētījis] klapi. Pašam karbulim klāt nāk štekeris ar kaut kādiem sepiņiem vai cik tur kontaktiem. Tāds zvērs nāca uz VAG 1.6 karburatorniekiem [atrodams otrajos golfos, mucās, iespējams, B3 passātos] kā arī opeļos. Un tā nav monošprice. Ja atņem nost elektroniku, tas ir karbulis.

Nu jā kautkā tā arī teica kautkāds karbulis ar elektroniku!!!

Audi_B3 31.03.2009 13:06

Kaksis rakstīja:

Audi_B3 rakstīja:

Ozz rakstīja: tad jau monošprice....

pastaasti konkreeti-

kaadas pacientam suudziibas...

sūdzības nu kad dod gāzi no sākuma noraustās,nu tāds kā pravals,nezinu kā pareizi noformulēt,un tad tik sāk iet,kad ir auksts dzinējs it seviški,kad iesilst,tad daudzmaz normāli!!

Manējam lūznim arī tā bija. Dodot virsū itkā uzkarās un tad aiziet ar aizturi. Vainīgas bija sveces, pēc tīrīšanas biju pārāk mazu atstarpi uzlicis.

Vot tieši tā arī ira,bet kad motors iesilst paliek itkā īsāka tā uzkāršanās!!!

Audi_B3 31.03.2009 18:55

Sretsked rakstīja: Jūs te tā runājat ka Audi īpašnieks jau droši vien no bailēm emigrējis uz Koreju.

Vēl jau nav emogrējis!

Audi_B3 31.03.2009 19:04

Ozz rakstīja: nu ir gan...

tukšgaitas drosele ta ir... tur jau taa fiiča ka aukstu viņu lej ciet pamatiigi, bet siltu mazliet. taatad trekns maisiijums. un rij gan jau ka arii...es ar to sisteemu diezgan dabuuju nofisties.

veel jau pastaav variants paatrinaataaja suukniiti skatiites, vai tur membraanai nav zvizģec...

Kautkādu tur vakumnieku arī mainījām,krievu mēlē saucamais Ttampļora vakumņik!!Tam arī bija zvizdzec,varbū atkal būs beidzies,jo uzlikām lietotu!!

Audi_B3 31.03.2009 20:52

ValdisM rakstīja:

Audi_B3 rakstīja:

Ozz rakstīja: tad jau monošprice....

pastaasti konkreeti-

kaadas pacientam suudziibas...

sūdzības nu kad dod gāzi no sākuma noraustās,nu tāds kā pravals,nezinu kā pareizi noformulēt,un tad tik sāk iet,kad ir auksts dzinējs it seviški,kad iesilst,tad daudzmaz normāli!!

Degvielas filtru kad esi mainījis pēdējo reizi.

Man bija līdzīgi - aukstam dzinējam gāzējot bija vērojama noraustīšanās. Tā kā variantu par elektronikas un iešprices bojājumiem atmetu uzreiz (stāsta ka japāņiem tā ir mūžīga un nelūztoša ), tad pirmais kas uzreiz iešāvās galvā bija degvielas filtrs.

Nomainīju, problēma pazuda

Pārgriezu veco filtru uz pusēm - a tur iekša pie degvielas ieplūdes jau puskarote smilts un gružu

MMMMM vajadzēs papētīt to filtru un nomainīt,kaut gan tas kurš pie motora stāv,tāds caurspīdīgs apaļš, rudenī mainīju!!!

Audi_B3 31.03.2009 22:11

Maija_Eskuella rakstīja:

Audi_B3 rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Audi_B3 rakstīja:

Ozz rakstīja: tad jau monošprice....

pastaasti konkreeti-

kaadas pacientam suudziibas...

sūdzības nu kad dod gāzi no sākuma noraustās,nu tāds kā pravals,nezinu kā pareizi noformulēt,un tad tik sāk iet,kad ir auksts dzinējs it seviški,kad iesilst,tad daudzmaz normāli!!

Degvielas filtru kad esi mainījis pēdējo reizi.

Man bija līdzīgi - aukstam dzinējam gāzējot bija vērojama noraustīšanās. Tā kā variantu par elektronikas un iešprices bojājumiem atmetu uzreiz (stāsta ka japāņiem tā ir mūžīga un nelūztoša ), tad pirmais kas uzreiz iešāvās galvā bija degvielas filtrs.

Nomainīju, problēma pazuda

Pārgriezu veco filtru uz pusēm - a tur iekša pie degvielas ieplūdes jau puskarote smilts un gružu

MMMMM vajadzēs papētīt to filtru un nomainīt,kaut gan tas kurš pie motora stāv,tāds caurspīdīgs apaļš, rudenī mainīju!!!

Ļausim, lai audi spečoki izsakās, man šķiet, ka īsto filtru varētu meklēt zem auto, bākas tuvumā.

Mmmmm oki būs jāpapēta!!!

Audi_B3 01.04.2009 7:39

msh rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Ļausim, lai audi spečoki izsakās, man šķiet, ka īsto filtru varētu meklēt zem auto, bākas tuvumā.

Tev nepareizi šķiet Tā kā ekotroniks pamatā tomēr ir karbulis tad tam degvielu piegādā parasts motora blokā ieskrūvēts sūknis un filtrs ir tas sīkais nieks, kuru topika autors aprakstīja kā nomainītu. Pie bākas ir tad, ja sūknis ir bākā, šim nav

Tātad cik noprotu tad cita degvielas filtra tur vairs nav!??

Audi_B3 01.04.2009 18:34

Par to kompresiju,tur itkā viss ir normā,tāka šaize slēpjas kautkur citur!!!Visātrāk ka saistīts ar degvielas padeves sistēmu!!

Audi_B3 01.04.2009 18:37

Un vēl man te pēkšņji pavīdēja iespēja paņent B4 universālu 1995.g ar 2.6l dvēseļi,nu un diezgan palēti,vai ir vērts uz viņu skatīties,vai nē???

Audi_B3 01.04.2009 20:20

Njaaaaaaaaaaaaa neviens neko prātīgu nevar pateikt!!??

Audi_B3 01.04.2009 20:21

tadsjautues rakstīja:

Audi_B3 rakstīja: Un vēl man te pēkšņji pavīdēja iespēja paņent B4 universālu 1995.g ar 2.6l dvēseļi,nu un diezgan palēti,vai ir vērts uz viņu skatīties,vai nē???

njem tik ciet- nakas labaaks nevar buut vismaz servisniekiem buus darbs

Kādā sakarā viņiem būs darbs,pastāsti kaut ko vairāk!?

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti