Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Yukki 09.12.2008 17:24

Par agresīvu braukšanu, kas izpaudusies kā:

1) vairāku tādu citu citam sekojošu ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu izdarīšana, kas saistīti ar ceļu satiksmei bīstamu vai traucējošu situāciju radīšanu;

2) transportlīdzekļa vadīšana tādā veidā, ka tiek izdarīts ceļu satiksmes noteikumu pārkāpums un radīti traucējumi vienmērīgai transportlīdzekļu plūsmai vai tiek ignorētas pārējo transportlīdzekļu vadītāju intereses (vairākkārtēja braukšanas joslu maiņa apsteidzot, vairāku sastrēgumā esošu vai kolonnā braucošu transportlīdzekļu apdzīšana pa pretējā virziena joslu vai apbraukšana pa sabiedriskā transporta joslu, ceļa nomali, ietvi, gājēju ceļu, velosipēdu ceļu vai citām vietām, kas nav paredzētas transportlīdzekļu braukšanai, u.tml.), —

Agresīvā braukšana gan manuprāt ir plaši definējams jēdziens:

1) interesanti, ka šo teorētiski var piesiet praktiski jebkurā situācijā, jo jebkuru CSN pārkāpumu var traktēt kā bīstamu satiksmei, piem ātrums+nepiesprādzēšanās vai sarkanā gaisma+neparādīts virzienrādītājs! Kur ir robeža?

2)-ja tīšam vai netīšām izbrauc kādam priekšā - vai pienākas sods par agresīvo, jo kādam nācās nedaudz piebremzēt?

-cikreiz jānomaina joslas, lai uzskatītu, ka kādam traucē? Kādā laika periodā tiek skaitīta "agresīvā " joslu maiņa - 10 sek vai 10 minūtes? Kādā attālumā tiek skaitīta joslu maiņa 100m vai 1 km?

Kas jādara autovadītājam, lai neklasificētos kā agresīvā braukšana uz D-pils šosejas, kur kolonnā brauc 10 auto ar distanci 1 m ar ātrumu 70 km/h?

-kāpēc nedrīkst braukt pa ceļa nomali, netraucējot gājējus, ja redzams, ka visa rinda stāv, gaidot kreiso pagriezienu, bet labais pagrieziens ir brīvs?

Yukki 09.12.2008 17:13

Graberis rakstīja: Jautājums no citas operas - viena no agresīvas braukšanas definīcijām ir sastrēgum esošu vai lēnu braucošu transportlīdzekļu rindas apbraukšana pa SABIEDRISKĀ TRANSPORTA joslu. Definīcijas beigas, plašāks iztirzājums nekur nav atrodams - tātad jebkurš šāda manevra izveicējs ir agresīvs sākot no zirgu pajūga un beidzot ar TU-154.

Tagad jautājums - kāpēc vieglo automašīnu vadītāji tiek apturēti un izfukāti pēc pilnas programmas vai VIP kategorijas, bet sabiedriskais transports ne? Agresīvas braukšanas definīcijā es neredzu, ka šie kaut kādā veidā būtu izslēgti no sodāmo saraksta?

Graberi, tāpēc, ka sabiedriskais pārvadā 100 cilvēkus, bet mēs max 4. Ja sabiedriskajam nedotu nekādas "atlaides", tad Tu un es stāvētu sastrēgumos 10x ilgāk, jo daļa sabiedriskā transporta pasažieru zaudētu interesi par sabiedriskajiem transportiem un brauktu ar saviem privātajiem auto, kas situāciju uz ceļa tikai pasliktinātu! Ja visur ierīkotu sab trans joslas, tādējādi visus viņu manevrus "legalizējot", privātajiem paliktu mazāk vietas uz ceļa un atkal ciestu Tu pats. Nedaudz tomēr jādomā ar galvu, kas ir izdevīgāk, piem uz Vanšu tilta sabiedriskā veikto apbraukšanu atbalstu, jo ja tur viņiem ierīkotu atsevišķu joslu, tad privātie stāvētu 12 ilgāk, līdzīgi kā tas ir uz Zemitānu tilta tagad!

Yukki 06.11.2008 9:13

Neesmu iedziļinājies šitajā peripētijās, bet uzmanību piesaistīja kautkāds KIA pusSUV, kas t/c Alfā jau kādu laiku stāv par 14000 EUR. No skata un cenas viedokļa likās simpātisks, par pārējo neiedziļinājos

Yukki 23.10.2008 10:29

Jā, Zemitānu tilts šiem tagad topā! Varētu padomāt, ka nenormāli traucē tie pāris auto, kas 5 m pirms nepātrauktās beigām iebrauc sab.tr.joslā! Satiksme līdz ar nejēdzīgi garo transporta joslu tur totālā pakaļā!

Braucu ar taxi, 10 min laikā saskaitīju 4 vietas, kur šie tajā brīdī tusēja Rīgā +1 vietā katru dienu ir fotoradars (piem. Krasta ielā, uz Vairoga pārvada, uz deglava ielas).

Cik sapratu, tagad tiešām modē sab.tr.joslas, pagriezieni neatļautās vietās, no 2.joslas utml "daudzpunktu" nodarījumi!

Priecēja CP aktivitāte Vairoga pārvada/Brīvības krustā, kur tagad regulāri soda tos, kas nobloķē krustojumus, šo aktivitāti atbalstu!

Yukki 22.10.2008 13:27

Tikko atdzinu vienu auto, Tevis aprakstītā kārtība ir pareiza, pie tam visus dokumentus sakārto viņu Autohaus + CSDD (tsk OCTA uz 5 d -110EUR, 14-160), kur jāierodas pašam ar autohausa pārstāvi, tas nudien nav nekas sarežģīts, bet....

tas nav lētāk, kā ja to Tavā vietā darītu trelis (500-1000 EUR,atkarībā no piedāvātā servisa). Vienīgais pluss ir iespēja to visu kādreiz izdarīt pašam, pie reizes var izmantot iespēju paceļot apkārt pa EU.

Naudu skaita autohausam. Tas gan nav 100% droši, jo tas anyway var pēc tam pateikt, ka neko nezin, bet tas, es ceru, notiek reti, sevišķi, ja ir iespēja to autohausu pārbaudīt internetā. Reālākais, ka auto pa to laiku var tikt pārdots, tomēr ja paraksti vācieša faxu, tad normālos apstākļos tas jau skaitās, kā noslēgts līgums, ko normāli vācieši (kā ir ar turkiem?) ievēro. Galvenais neuzrauties uz Nigeria fraud, ar feikajiem pārdevējiem un viņu "transporta kompānijām". Ja ved cash, tad var apzagt, aplaupīt pa ceļam. ATM iepriekš jāizmaina dienas limits uz cash un jāsarēķina, cik tas maksās (šķiet 1.5% no summas).

Mēs nebraucām ar prāmi, jo tā šķita lieka laika tērēšana, gribējās pašiem pabraukāties, izbraucām no Minhenes pēcpusdienā un nākošajā dienā, pēc 22h nonstop booring driving caur neskaitāmiem stūķiem, bijām LV CSDD, kur uzreiz piereģistrējām auto un bez problēmām izgājām TA.

Risks iepirkt sūdu Vācijā pastāv jebkurā gadījumā, neskatoties uz to, ka tur kopumā autoparks ir labākā stāvoklī kā te, bet LV pērkot vismaz vari aizbraukt pie dīlera un pārbaudīt visu, pie kam tagad daudzi dod "krīzes ceenu". Mums viss bija OK, bet tagad kliegt un aģitēt, ka tas bija vienīgais pareizais veids, kā tikt pie auto, es negrasos, tas tomēr katra indivudālu lēmumu ķēde - jauns/vecs, VAZ/Maybach, DE/LV, vest pašam/sašam utt utjpr.

Lai izdodas!

Yukki 07.10.2008 9:39

Svētdienas raidījumā Nekā personīga (www.tv3.lv/... šķiet arī kautkas bija par šito tēmu, ka juristi iesnieguši CP sūdzību, ka tā fotoradaru štelle ir nelikumīga un CP fiksi atcēluši sodu \"jo auto numurs nav redzams\", cik sapratu, tas bija tikai kā iegansts, lai juristi liktos mierā, savādāk rastos precedents tiesā, ko izmantotu visi. Gaidam precedentu!

Yukki 30.05.2008 10:38

Peksiic rakstīja: nu man itkaa elektriiba ir tajaa noliktavaa, taa ka baroshanas blokus nevajadzeetu., bet kaa tur ir, vai nevajag kautkaadu straavas paarveidotaaju? jo cik man parastajam mirstiigajam zinaams, kustiibu datchiki nesleedzas klaat pie 220

Bezvadu dačiki parasti darbojas uz baterijām, savukārt pašu signalizācijas bloku slēdz pie parastajiem 220 V un tam ir akumulators, kas iztur apmēram diennakti bez strāvas

Yukki 30.05.2008 10:34

Dārgāki un advancētāki varianti ir pieejami jebkurā apsardzes signalizācijas tirgojošā kantorī. Lietotājam draudzīgs komplektiņš ir pāris bezvadu kustību detektori, pults un GSM raidītājs + atsevišķi jāpiepērk taure un mob telef kartiņa- to visu var nopirkt un saslēgt, neizmantojot nekādas zināšanas par fiziku, elektrību utml lietām. Nopērk Okarti, pieurb pie sienas dačikus un saņem SMS + lokālo trauksmi, tad izlem - atslēgt trauksmi ar mobilā telefona palīdzību vai zvanīt sargam, lai iet šaut negodīgos cilvēkus

šite pārdod un sakarīgi izstāsta to visu: "PVK", SIA Avotu 60, 67842133, iesaku

Savukārt, ja gribi, lai arī kāds to štelli "apkalpo", tad vari szināties ar šiem: "GSM Apsardze", SIAErnestīnes 24, 67151277

Neviens no augstākminētajiem uz izsaukumu nebrauc, viss strādā tikai kā SMS Tev uz mobilo, pieļauju, ka šis variants arī Tev derēs, vienīgi mandomāt, ka tie nebūs vis iepriekš minētie Ls 20, bet kādi Ls 500 par to gsm starter komplektiņu

Yukki 30.05.2008 10:21

reksis2 rakstīja:

Yukki rakstīja: \"Netīšām ietrāpīju\" ledusskapju kantorī Kuršu ielas galā (Teika), kur viens čalīts teicās sapildīt par Ls 30, bet otrs to reāli izdarīja par Ls 20...

vai vari iedot precīzāku vietu, kur tas ir? pašlaik man tieši ir tā pati problēma un dzīvoju netālu; būtu labi tur piebraukt. Paldies!

Ja jau dzīvo netālu, tad tāpat kā es, garāmbraucot ieraudzīsi - uz trepēm čalīši tusējas ar freona pildāmā aparāta trubām rokās Adrese šī: www.zl.lv/... , par kantora nosaukumu neesmu pārliecināts iespējams, ka tā telefons ir 67542354, bet neesmu pārliecināts

Yukki 28.05.2008 10:03

Arsmens rakstīja:

Master_D rakstīja: Padoms Katlakalna iedzīvotājiem:

Kilograms riģipšā skrūvju uz asfalta dienā.

Tipiskais LV privaatipashnieciskums! Es TE dziivoju un juus visi man apkaart pa km raadiusu. Jefinji piejuuras dziivotaaji arii koljii riepas tiem kas atstaaj netaalu no vinju maajaam autinjus un iet sauljoties, jo redz shis krasts pieder vinjam, jo maaja vistuvaak uudenim. Tas pats ar antoshkaam pie daudzstaaveneem, kas citus dzenaa prom, jo vienmeer vinjsh te liek savu auto un tur neviens cits nedriikst likt. Shiem manis iepriekshmineetajiem gan vajag ja ne kilogramu tad vienu skruuvi pieree ieskruuveet gan!

Pievienojos viedoklim! Man gar mājām arī kopš nesenajiem remontdarbiem uz Brīvības ielas, iet traffiks tāds, ka ne ielu pāriet, ne auto no sētas izbraukt, bet es saprotu, ka dzīvoju pilsētā, ielas malā, nevis laukos, mežā, kur satiksme būtu 0! Gribi klusumu - brauc uz laukiem, gribi dzīvot pilsētā, tuvu centram, jāsaprot, ka tas var sagādāt citas neērtības!

Yukki 28.05.2008 10:00

"Netīšām ietrāpīju" ledusskapju kantorī Kuršu ielas galā (Teika), kur viens čalīts teicās sapildīt par Ls 30, bet otrs to reāli izdarīja par Ls 20, pie kam cik sapratu, pirms tam veica "vecās gāzes" atsūkšanu, lai saprastu, vai man tā sistēma "tur vakuumu" vai nē. Tā kā tika konstatēts, ka man tā sistēma tikai pustukša un ka "veciem auto- veci blīvslēgi un trubas, tāpēc kondic gāzes zudumi gada laikā ir normas robežās", tad sapildījos un priecīgs konstatēju, ka kondicioniera sūknis palika klusāks, tipa šim laikam nepatīk strādāt pustukšam.

Yukki 19.05.2008 9:15

Jautrs ceļu remonts - kapitāli remontējam visu, kur asfalts bija ciešams un divās joslās, savukārt, posmā no Ogres līdz nākošajam ciemam, kur ir viena josla katrā virzienā, paliek viss pa vecam un vēl bonusā apdzīt nedrīkst un 80 km/h - ABSURDS! To posmu vajadzēja iztaisnot vai vismaz 2 joslas saveidot un kāpēc tur nedrīkst apdzīt, es nesaprotu!

Yukki 16.05.2008 10:39

iRAFAR, kad no pagraba izvācu akmeņogles, tad Bizenājs tās pāris stundu laikā izveda ar SAABu, tā kā malka ir vieglāka un nedaudz tomēr tīrāka par akmeņoglēm, tad Tev problēmām nevajadzētu būt skat ipastu atpakaļ

Yukki 15.05.2008 23:59

iRAFAR rakstīja:

Yukki rakstīja: Labprāt izvāktu no garāžas ap 10m3 10gadus kārtīgi izžāvētas, sazāģētas un sakrautas dēļu malkas! Sāku tirgu no Ls 9 par krauto m3, bet varu būt atlaidīgs Pašizvešana. t.29262352

Ja kādam ir kravinieks, tad paņemtu visus 10... Kindzuli? Tev ir transports?

Var paņemt Russobaltā vai Statoilā piekabi vai iznomāt mikrobusu un palēnām pa brīvdienām izvest! Gribētos man čakarēties, pats uz laukiem aizgādātu. Slinkums, bet garāžu tīru gribās

Yukki 15.05.2008 17:21

Labprāt izvāktu no garāžas ap 10m3 10gadus kārtīgi izžāvētas, sazāģētas un sakrautas dēļu malkas! Sāku tirgu no Ls 9 par krauto m3, bet varu būt atlaidīgs Pašizvešana. t.29262352

Yukki 15.05.2008 17:16

Pēdējoreizi regulēju Ranners, Valmieras ielā. Pieteicu 2 lietas: lai noliek stūri taisni un lai pirms regulēšanas pārbauda riepu spiedienu. Cik saprotu, tās ir 2pamatlietas, bez kurām savirze nav iedomājama. Pēc tam uz stundu aizgāju prom. Cik saprotu, rezultātā čalis apvainojās un laikam par spīti atstāja labajā pusē acīmredzami mazāku riepu spiedienu un stūri par 5% pa labi. Rezultātā auto brīnumainā kārtā it kā nekur "nevelk", tomēr stūre 0 pozīcijā ir nedaudz šķība Neatrodu laiku aizbraukt izlamāties un pārtaisīt

Yukki 15.05.2008 13:08

Te kāds Jurists vispār iraid? Viedokļu tik daudz, visi tik gudri un katrs pa savam! Zinu konkrētu gadījumu 2 gadus atpakaļ, kad par CSN izraisīšanu, kad pārbraucot nepārtrauktajai līnijai cilvēks nepamanīja "lidotāju" un rezultātā pēc loģiskas savas vainas atzīšanas pēc gada no savas OCTAs pārdevēja - Balvas atrāvās regresu! Kā reizi balstītu uz slidīgajiem "rupja neuzmanība" traktējumiem. Tur garš stāsts vēl kā BALVA birojā uz vietas cilvēkam pasakot, ka "nekas Jums nav jāmaksā, mūsu speciālists tomēr pārcentās ar šo regresu", tomēr rezultātā pāradresējot piedziņu Creditreformai un pēc tam uz jautājumiem izliekoties par beigtu - secinājums: visu rakstiski jākārto un jāizvēlas AAS arī OCTAs gadījumā!

Bet jautājums pēc būtības ir atklāts, kādos konkrēti gadījumos un kuras AAS tagad piekopj šo neviennozīmīgo "regresa" "biznesiņu"?

Yukki 03.03.2008 11:20

Par GPS signāla uztvērējiem mandomāt bija viss cilvēcīgi pateikts pirms starta,- ja kāds te ir atbraucis piesmiet visus organizatorus un pārējos dalībniekus, tad lūdzu, ja cilvēkam pēc tam ar sirdsapziņu viss ir OK, tad tādam neko nevar padarīt. Pārējie, šķiet, spēlēja godīgu spēli un ja kāds arī logoja savu nobraukto ceļu, bet neizmantoja GPS signālu, lai ātrāk noorientētos, tad man nav iebildumu. Nu nav šeit ne tādu milzīgu naudas balvu vai citu mega labumu, kā dēļ būtu vērts kļūt negodīgam un pārkāpt noteikumus. GPS raidītāju savākšana neko nemainītu, tāpat kāds varētu iepirkt otro raidītāju un to slēpt.

Es gan joprojām balsoju par 2 lietām:

-GPS ir jāatļauj

-100x baudāmāk šāds pasākuma formāts, kad ir kārtīga izbraukāšanās VIENU dienu, nevis 2 dienas

Yukki 31.01.2008 10:25

Uupi, ja Ieriķu ielu izmantotu tikai pa vienam auto joslā katrā virzienā, tad tā vispār nebūtu caurbraucama un sastrēgums sāktos jau pirms Mežciema! Biķernieku iela arī it kā ir ar vienu joslu un arī Valdemāriela ar vienu katrā virzienā, bet tas nenozīmē, ka būtu gudri to izmantot!

Es katru rītu neesmu labā formā, bet tomēr es katru rītu zinu, ka tajā brīdī, kad braucu pa ielu, es cenšos pamosties, negulēt pie stūres un citiem netraucēt un tas, ka mani interesē skuķi apkārt vai sava deguna saturs, nedrīkstētu kavēt vispārējās kustības ātrumu ielās. Jāģuļ ir mājās, pei stūres ir jākoncentrējas braukšanai, nevis snauduļošanai krustojumos!

Yukki 31.01.2008 10:09

kurmic rakstīja: Jurmalaa Slokaa ir labs serviss kur veikt diagnostiku un saremontet SAAB automashinas,diagnostikas aparatura ka SAAB centra "MarkussAuto" tel 29170414

p.s remontetas tiek ari citu marku automashinas

Klau, tas markuss auto trafarētais saabs bieži stāv pie Tekon auto veikala Biķernieku ielā 121. Tur šķiet serviselis arī bija, tas ir tas pats Markuss auto vai cits?

Yukki 31.01.2008 10:06

Nu jau kādu laiku to ielu neizmantoju, bet agrāk biju viens no tiem, kas izmantoja iespēju braukt pa pretējo, jo es arī pievienojos viedoklim, ka ja no 2 joslu pāriet uz 3 joslu, tad nekāda bīstamība no tā, ka to 2 joslu ieriķu ielu autovadītāji par 3 joslu pārtaisa nedaudz agrāk, jau pirms krustojuma, nav! Sodīt tajā vietā ir muļķīgi, jo 5 gadu laikā, kad es tur braucu katru dienu, nekādas avārijas es neredzēju!

Bez tam jāmin, ka tas krustojums un nākošais pēc tilta ir klasiski piemēri, kad autovadītāji paši varētu samazināt sastrēgumus, ja vien viņi laičigi uzsāktu braukt. Es nerunāju par dragreisa cienīgiem startiem, bet laicīgu uzsākšanu pie zaļā signāla. 1.auto nokavē, tad 2 auto jau nokavē vēl pāris sek un noguļ arī trešais un sastrēgums gatavs!

Tajos krustojumos var izbaudīt sekojošu LV autovadītāju uzvedības fenomenu: ir sastrēgums, un "LVautovadītājs Vulgaris" cītīgi seko līdzi apkārt uz ielas notiekošajam - ka tikai kāds nepielien priekšā, necenšas to apbraukt vai citādi apbižot, distance līdz priekšējam tamdēļ ir 2 zīmuļu garumā. OK, tiktāl viss kār'tībā. BET, kad "LVautovadītājs Vulgaris" nokļūst ~20 m līdz luksoforam, viņš sajūt milzīgu atvieglojumu, bezmaz orgasmu, ka ir tik sekmīgi "nosedzies" un ticis līdz krustojumam nveienu nepalaižot, OK, arī tiktāl neko pārmest nevar, BET tad "LVautovadītājs Vulgaris" atslābinās tiktāl, ka nepamana, ka ir sen jau deg zaļā gaisma luksoforā, ka priekšā braucošais jau sen ir aizbraucis, nevar satraukumā atrast 1.robu un rezultātā krustojumu nešķērso 10 auto, bet tikai 5, jo no 10 auto, kādi 3-5 ir "LVautovadītājs Vulgaris", kas labi "sedzas"sastrēgumos, bet krustojumus "noguļ" Nu vai ta tā nav?

Yukki 28.01.2008 9:46

Klau azor, pastāsti par tonētajiem logiem. Man duša gandrīz pretī logam, bija doma notonēt ar plēvi stiklus, lai ārā visu redzu, bet iekšā ne, tik nevaru saprast vai tas ir reāli, ja ārā tumšs, iekšā gaišs

P.s.pašam plastmasas logi no Jelgavas "Maiga",- neesmu tos licis, neko par tiem nezinu, nojaušu, ka likti pa lēto, balkonam durvis izliecās līkas, tomēr jāatzīst viņiem ir sakarīgs serviss - brauc un regulē bez iebildumiem. Redzēs gan vai izdosies tās iztaisnot

Yukki 17.01.2008 9:46

bizenajs rakstīja:

Mr_AERO rakstīja: a cik jus butu gatavi dot par pilnigu 9000 odzinu, aero, amerikanu variants(!),96 gads, 160k nobraukums (Latvijaa 5 gadi, nobraukti tikai 30k), aero kresli, manuala karba, protams visas ekstras, kopts un milets . Nacis no Sveices, ir servisa gramatina, Latvija labots tikai kalngale. Parlasita visa piekare, filtri..., pagasgad tika nomainita kede, jauna originala izplude, decembri ieliku koni sport regulejamos amisus. Turets tikai garazaa. Ielikta ari kartiga audiosistema (~600ls). Vienigais defektins ir bagaznieka vaka relflektors, biski ieplaisajis un bez logo.

motors 2,3?

buutu jaiizbrauc ar Tavu odzinju, lai par cenu runaatu

Nē, aero ar 1.5 motoru! Tev viņu nepietiek, jeb esi iesaistījies kādā sacensībā, kam sētā vairāk šrotu?

Yukki 14.01.2008 13:44

aeg rakstīja:

Yukki rakstīja: Organizeris Palm III XE. Praktiski nelietots, jo glabājās pazudis kastītē skapī un tagad atradies. Diezgan aizvēsturiska lieta, bet strādājoša, ir lietošanas manuālis angļu val.

Pieļauju, ka var noderēt bērniem, mainu pret 3 Bauskas tumšajiem vai norādiet, kur šo var noziedot labdarībai.

Ņemu . Kur un kā ?

Ups, sorre, piemirsās kontakts: yukki iekš inbox.lv satiekamies kkur Rīgā un Tava dzīve tiks saorganizēta pa jaunam!

Yukki 14.01.2008 13:40

Tiem, kas saka, ka Rīgas Dome tie slikti, iedomājieties sevi viņu vietā (jo tā galu galā arī ir Jūsu, Rīgas iedzīvotāju nodokļu nauda) - Jūs iedodat kādam naudu, lai tas piedaloties kādā konkrētā pasākumā reklamētu Jūsu (uzņēmuma) vārdu. Pasākums tiek atcelts. Rezultātā vai Jūs būtu ar mieru, ka naudu iedevāt, bet apsolīto pakalpojumu (reklāmu) pretī neesat saņēmuši? Var runāt, cik katrs uzņemas zaudējumus, bet ne jau nu naudas devējam vienmēr būtu jābūt mecenāta lomā, kas sedz citu neizdarības!

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti