zbjau rakstīja:
Pirmais rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gauss rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Gauss rakstīja:
Cik stipri ir pievilkts izplešanās bačoka korķis?
kas tad no tā atkarīgs ? Galvas blīves kvalitāte ?
Nē, loh, pārvilkts korķis neļauj strādāt tam vārstam korķī, līdz ar to liekais spiediens netiek ārā.
tu gadījumā neesi tas pats gačiņš?
Par to korķi pats ursis tika izteicies jau minētajā resursā - www.audi-style.lv/...
Citēju: "to pashu korkji neskruuvee tik cieshi klaat,nebaidies nekas nenotiks,ja vieglinji pievilksi(lai laizj garaam,spiedienu)".
nu es tak saku, ka fofāgeni ir paredzēti braukšanai kalnā
ja renaulta korķis netur paredzēto spiedienu, tad sistēmā tā īsti šķidrums nemaz neturās
tas viss ok, taa ir. tam visam klaat maza piebilde - kameer skidrums cirkulee pa mazo loku tikmeer ir labi, kaa iet valjaa termostats, taa saakas visa jautriiba. varianti?
Pirmais rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gauss rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Gauss rakstīja:
Cik stipri ir pievilkts izplešanās bačoka korķis?
kas tad no tā atkarīgs ? Galvas blīves kvalitāte ?
Nē, loh, pārvilkts korķis neļauj strādāt tam vārstam korķī, līdz ar to liekais spiediens netiek ārā.
tu gadījumā neesi tas pats gačiņš?
Par to korķi pats ursis tika izteicies jau minētajā resursā - www.audi-style.lv/...
Citēju: "to pashu korkji neskruuvee tik cieshi klaat,nebaidies nekas nenotiks,ja vieglinji pievilksi(lai laizj garaam,spiedienu)".
nu es tak saku, ka fofāgeni ir paredzēti braukšanai kalnā
ja renaulta korķis netur paredzēto spiedienu, tad sistēmā tā īsti šķidrums nemaz neturās