Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Deksters 20.03.2014 10:55

Tests.

Deksters 20.03.2014 11:00

iAuto rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

iAuto rakstīja: Te viens ekrānšāviņš no iAuto unikālo lietotāju apmeklējuma pēc Gemius Traffic statistikas. 2013 gads bija diezgan aktīvs, bet šogad un jau martā strādājam pie tā, lai sasniegtu 100 000 lietotājus mēnesī!

nez vai bez Srāķkeža un Simar3,14mja izdosies

Piedod par jautājumu, bet kas tie ir?

Tas bija par Deksteru un Pirmo.

Piedodama ir nezināšana

Deksters 20.03.2014 14:20

Deksters rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

Deksters rakstīja: Tests.

Uxjests tiš atpakaļ kūdrā

Gribēju pateikt, ka tur ir slapjš un salst pirksti.

Deksters 20.03.2014 16:30

GB12 rakstīja:

Neizklausās pēc Vadoņa... kaut kāds feiks... vai nu arī Vadonis visu šo laiku bijis Tibetā strādāt ar savām karmām, čakrām un sazinvēlko...

Beidz lamāties.

Deksters 24.03.2014 18:06

aansi, Tavuprāt drošības jostas un ABS ir nevajadzīgas fīčas? Tāpat kā sods par atļautā atruma pārsniegšanu uc administratīvas metodes arī ir liekas?

Deksters 26.03.2014 16:58

Visos 3 šeit minētajos gadījumos ir viena laba lieta-nav gājuši bojā nevainīgi cilvēki, tikai nozieguma līdzdalībnieki.

Par iemesliem un 'ko darīt' pilnībā pievienojos AK viedoklim.

Deksters 27.03.2014 17:30

k442 rakstīja:

msh rakstīja:

k442 rakstīja: Galvenais faktors, no atkarīgs drošs ātrums uz "grantenes", ir seguma virsmas stāvoklis, jo vienā gadījumā (konkrēts ceļa posms) visus līkumus var izbraukt bez saķeres zaudēšanas ar ~ 80 km/k, bet citā pat taisnā gabalā ar 70 ir ļoti grūti savākt...

Kāds ir grants segums, izņemot apledojušu, kur līkumā nevar noturēties uz 70?

Tikko kā svaigi nogreiderēts, ar mainīga biezuma mīkstu, nepiebrauktu smalku akmentiņu/smilts maisījumu pa virsu. Pašam nav gadījies pa tādu braukt?

Šie minētie negadījumi nenotika sakarā ar veselo saprātu un tāpēc baisi diskutēt par to, cik ir droši braukt pa granteni uz 80 vai vairāk šeit nav jēgas.

Varēja likt kādus vien sodus gribas, ieviest visādus ierobežojumus, tas viss te nestrādās, nevajag sevi mānīt.

Te ir runa un tikai par cilvēkos iekšēji esošo 'po' uz visu un visur. Ne tikai pie auto stūres, bet it visur ikdienā.

Visticamāk tas mainīsies ar laiku, kad šie izies dabisko atlasi. Kaut kāds uzplūdu vilnis ienācies, kad kārtējiem vaļiem 'jāizmetas krastā' un viss.

Sabiedrība aug un mācās, process tāds vnk.

Deksters 27.03.2014 17:38

VWfans rakstīja:

Danimars rakstīja:

VWfans rakstīja: Tātad vainīgs esot stūres mehānisma zobstienis. Es prasīju, kad tad to varēs mainīt, un Auto Īles pārstāvis teica, ka kaut kad vēlāk, kad izdilums būšot lielāks. Sanāk tā, ka man jānogaida garantijas beigas un tad manu Škodu par maksu remontēs, ja?

Nu klau, tur ir pa taisno jāzvana uz rūpnīcu un jāinformē par dīlera "neizdarībām".

Domā, ka man jāzvana uz AS Škoda Auto un jāstāsta visu šo angliski?

Nē, nu stāsti latgaliski, viņi sapratīs.

Deksters 27.03.2014 17:45

Viens stāsts no citas puses.

Jauns auto, garantija. Sāk kaut kas krakšķēt priekšā.

Braucot skaņa no ātrumkārbas, šķiet, kaut kas iekšā nokāries, uz odo kaut kādi 5000 km.

Izbraucām ar dīlera servisa vadītāju, jā, krakšķ. Kārba,

Atstāju servisā. Pēc 5 stundām zvana...esot nojaukuši piekari, bremžu mehānismā iesprūdis kaut kā tur iekļuvis sausa koka gabals un tarkšķ pret ABS zobratu. Paši brīnījušies, ka tur iekšā kaut kas tāds var iekļūt.

Atdeva auto...pat neko nepaprasīja samaksāt.

Deksters 27.03.2014 17:52

VWfans rakstīja: Zvanīja man no Auto Īles. Esot sazinājušies ar importieri Karlo Motors un tas neļaujot veikt stūres mehānisma garantijas remontu ar pamatojumu, ka neliela brīvkustība esot šādu Škodu-Fabiju konstruktīva īpatnība.

Nu tad dabū kaut kur tā mezgla specifikāciju. Ja tā arī ir, ka tiek pieļauta brīvkustība, neko nepierādīsi.

Attiecīgi jānomēra brīvkustība, ja tāda ir un jāsalīdzina ar rūpnīcas datiem.

Brauc pie viņiem, kamēr apniks kādai no pusēm un panāksi savu.

Ja,protams, tā nav tava fantāzija, ka tur kaut kas ķipa grab un ka 'vajadzētu būt savādāk'. Arī tā gadās.

Zinot VWfana vazāšanos pa dīlercentriem un gudro runāšanu arī tas nav neiespējami.

Deksters 28.03.2014 14:25

GB12 rakstīja:

msh rakstīja:

Kur es dzīvoju uz senču rēķina un par kādām trīsreiz lielākām - par ko trīsreiz lielākām - summām tu runā?

Tu beidzot esi savu mitekli atradis? Vai arī sācis senčiem īri maksāt?

Un, lai savu to Auto, kā tu lielījies, dabūtu labākā līmenī par manu bijušo B6 pasātu, domāju, tev nevajadzēs iekrāmēt tajā 3x lielāku summu, par kādu esi to šedevru iepircis? Starp citu, kā tev veicas ar to? Solīji 2 gadu laikā, ja nemaldos, bet gads jau drīz būs pagājis...

nekas te nav mainījies, joprojām msh šrots ir vislabākais

Deksters 29.03.2014 7:53

VWfans rakstīja: Es jau rīkojos, šodien aizrakstīju Karlo Motors niknu ziņu.

Skarbi.

Ko varu pēc pieredzes pateikt, nikna nedos lielāku rezultātu kā korekti juridiski pareizi uzrakstīta.

Nezinu gan, kas Tev skaitās 'nikna'

Deksters 29.03.2014 7:55

jancuks1990 rakstīja:

darklight rakstīja: Visdrīzāk, ka kāds rullītis kādai siksnai.

istenibaa sodien iztiriju kompensatorus, pec metodes izsit laukaa un iztiri visus piedegumus, saliku visu kopaa un palika labak, vienigi man aizdomas ka zobene nav isti pa metkaam, vai nu ari aizdedze pareizak japieregulee, bet to rit meginasu kad buss gaiss

Kompensatorus iztīrīt nevar, tie ir vnk jānomaina.

Deksters 29.03.2014 7:58

darklight rakstīja: Visdrīzāk, ka kāds rullītis kādai siksnai.

Labi dzirdami ritmiski klaudzieni, kas noteikti pēc vārstu kompensatoriem arī izklausās.

Laikā nemainīta eļļa, dabisks nodilums, 100% nomaiņa un skaņa pazudīs.

Deksters 29.03.2014 8:17

msh rakstīja: Samaini to savu gliemezi, ja ir vēl kādas problēmas vai vēlme pēc jaudas, un brauc uz rīgu, reku viena speciālista numurs - 2-9861-891 - nodarbojas gan ar diagnostiku, gan čipsošanu, gan visādu EGR vai immo atslēgšanām utt.

Ko uzbāzies ar to savu čipošanu?? Lai nomaina turbīnu un normāli brauc, tur jaudas gana. Nepūderē smadzenes cilvēkam ar nevajadzīgām lietām.

Deksters 29.03.2014 8:19

Ja pa 120 var uzlikt no UK auto, es liktu tādu. Ja nav diluma, tad liec un brauc.

Remontēt var, bet lūko, kur to izdarīs ar garantētu lvalitāti.

Esmu licis gan lietotas, gan remontētu. Viss atkarīgs no tā, kādu uzliksi un kā atjaunos.

Deksters 30.03.2014 17:06

mairis152 rakstīja: Šitā te pie sūkņa ir vadiņš , un nomaini vadiņus : ) , jo man pašam ir Audi b4 1.9 tdi , ari tādā problēma bija nedod gāzi un nāk ara Melni dūmi !

Šis gan neizklausās pēc TDI...un kur tev TDI ir vadiņš pie sūkņa, kurš jāmaina? Tur vesela bunte pienāk.

Deksters 30.03.2014 17:08

Manuprāt labāk, lai paliek vasaras laiks, ziemā ilgāk gaišs vakarā.

Deksters 30.03.2014 18:53

Palaidniex rakstīja:

Deksters rakstīja: Manuprāt labāk, lai paliek vasaras laiks, ziemā ilgāk gaišs vakarā.

Un ziemā piķa melni rīti...?

Nu man labāk patīk ziemā tumši rīti un vakari ilgāk gaiši.

Deksters 30.03.2014 18:56

VWfans rakstīja: Interesanta īpatnība - kamēr auto pēc nakts stāvēšanas ir atdzisis auksts, pirmās 5-10 minūtes tas negrab.

Varbūt ka tam, kas Tev tur notiek, tā ir jābūt un viss. Es kaut kā neticu, ka mašīnai pie 5000 km kaut kas tāds izdila.

Pie 30 000 jā. Pie Tam ar Tavu sēņošanu..

Deksters 31.03.2014 10:09

anonimikis rakstīja: tieši tā. jebkurš brauciens pa pasauli ir vēl čakarīgāka laika slēgāšana uz priekšu atpakaļ. pie tam ar daudz lielāku amplitūdu un īsākiem pielāgošanās sprīžiem.

Pagriez un atgriez, tas ir kas cits.

Bet nu ziemā jau pēc 3iem kad ir tumsa man nepatīk.

Tā vot lūk.

Deksters 31.03.2014 10:13

kasinsh79 rakstīja: Pilnīgi pie kājas tie leišu sodi

Jau n' tos gadus nevienu sodu neesmu maksājis un arī nemaksāšu. Visi leišu FR zibšņi tāpat uz mums neattiecas.

CP ir stiliņš agresīvi prasīt lielos sodus, rezultātā "klients" sabīstas un visticamāk, kaut ko maksā uz vietas (nav legāli).

Reāli nekas nevienam NAV jāmaksā! Vēsā mierā sēdiet auto un gaidiet to lapeli, kuru var uzreiz izmest ārā

Šāda attieksme reāli kretinē.

Vajag tomēr cienīt arī citas zemes satiksmi un ievērot to,ko tur prasa, nevis uzspļaut viņu prasībām tikai tāpēc vien, ka te jūties nesasniedzams viņu sodiem.

Attieksme vnk iespārda...

Deksters 31.03.2014 10:17

VWfans rakstīja:

Deksters rakstīja:

VWfans rakstīja: Interesanta īpatnība - kamēr auto pēc nakts stāvēšanas ir atdzisis auksts, pirmās 5-10 minūtes tas negrab.

Varbūt ka tam, kas Tev tur notiek, tā ir jābūt un viss. Es kaut kā neticu, ka mašīnai pie 5000 km kaut kas tāds izdila.

Bet pirmos 5 tūkstošus kilometru taču negrabēja.

Nu enzinu, nezinu...

Man pašam tagad ir laba iespēja pārliecināties, kas ir jauns auto un kā to apgūt, ja tā var teikt.

Odometrā tagad ir ap 8000 km, sāku braukt pag novembrī, uzreiz varbūt arī nepamanīju dažas nianses, kuras braucot paliek pamanāmas, bet tie nav defekti, tas ir vienkārši auto īpatnība.

Viena no tādām ir kaut kāda interesanta ātrumkārbas darbība ,sākot braukt.

Es jau varu iet pie dīlera un stāstīt, ka tā nav jābūt, ka kaut kādam manam vecajam auto tā nebija, bet tas nav defekts.

Deksters 31.03.2014 10:19

MAna pieredze liecina, ka vislabākais videoreģistrators ir tas, kurš ir līdzi

Deksters 31.03.2014 10:39

kasinsh79 rakstīja: Cienītais, man Lietuvā jābūt ik pa laikam, lai lieki ziepes netaisītu. Nebija mērķis te savu pieredzi izklāstīt, tikai painformēju citus tēmas sakarā.

Nedomāju, ka esmu slikts piemērs citiem

LAikam jau teksts 'pilnīgi pie kājas' skaitās korekta attieksme Tāpat 'neesmu maksājis un nemaksāšu' liecana par to, ka ja arī trāpīsi, tad vienkārši nemaksāsi, jo neko neizdarīs tie leiši... Pie tam viņiem FR ir salikti vietās, kur tiešām ātrums būtu jāievēro.

Tavs teksts bija tiešs aicinājums uzlikt mīksto citas zemes noteikumiem un turienes iedzīvotāju interesēm. Klasika pie mums LV, kur visi visam uzspļauj.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti