Kārtot: Augošā secībā
1 2
muttabor 21.10.2012 23:37

recluse rakstīja: www.whatcar.lv/...

www.whatcar.com/...

Par šo sirsnīgs paldies!

muttabor 21.10.2012 23:36

Kazimirs_Skuja rakstīja:

muttabor rakstīja:

recluse rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Kas ir ceļa nodoklis?

Kādas degvielas patēriņš?

Par kurām problēmām ir runa?....

Ceļa nodoklis - LV apaļa nulle, nav tāda.

Patēriņš - viss ko ielej tiek iztērēts.

Problēmas - kā vairumam, nevajag pirkt nojātu līdz kliņķim.

Par to ceļa nodokli, nu nav tik svarīgi kas par nodokli, laikam tā saucas transportlīdzekļa nodeva. Runa ir par to kas jāpiķo katru gadu ejot teh. skati.

Nemāni sevi.

Tev to nevaig!

Degviela, nodoklis ( nav zināms pat cik bargs ), remonti, apdrošināšana, ziemas riepas, stāvvieta..

Ārprāts...

nu un napig?

reku ir reāls risinājums..

etalons.rigassatiksme.lv/...

Jā, tas tiešām ir ārprāts, bet tur jau vainojama mūsu valdības politika. Es savas vajadzības un vēlmes ar e-talonu nevaru un negribu apmierināt ar pilsētas bruģi.

muttabor 21.10.2012 23:30

DekstersFF rakstīja:

muttabor rakstīja:

recluse rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Kas ir ceļa nodoklis?

Kādas degvielas patēriņš?

Par kurām problēmām ir runa?....

Ceļa nodoklis - LV apaļa nulle, nav tāda.

Patēriņš - viss ko ielej tiek iztērēts.

Problēmas - kā vairumam, nevajag pirkt nojātu līdz kliņķim.

Par to ceļa nodokli, nu nav tik svarīgi kas par nodokli, laikam tā saucas transportlīdzekļa nodeva. Runa ir par to kas jāpiķo katru gadu ejot teh. skati.

Tev ko, līkas smadzenes vai pirksti,ka pats nejēdz atrast netā tāda veida ļoti vienkāršu informāciju?? Tev ko, tagad pameklēt linku un visu gatavu iedot priekšā??

Kā tu iedomājies uzturēt un uzpildīt mašīnu, ja esi tizls??

Nu mani tie jautājumi vsp bija domāti kādam kam ir pierede un kas brauc ar tādu auto, (ne jau tādiem tizliem kā tu dekstersff) Protams ka te daudz ko var sameklēt linkos, bet labāk tomēr ir kāda cilvēka pieredze.

muttabor 21.10.2012 18:10

recluse rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Kas ir ceļa nodoklis?

Kādas degvielas patēriņš?

Par kurām problēmām ir runa?....

Ceļa nodoklis - LV apaļa nulle, nav tāda.

Patēriņš - viss ko ielej tiek iztērēts.

Problēmas - kā vairumam, nevajag pirkt nojātu līdz kliņķim.

Par to ceļa nodokli, nu nav tik svarīgi kas par nodokli, laikam tā saucas transportlīdzekļa nodeva. Runa ir par to kas jāpiķo katru gadu ejot teh. skati.

muttabor 21.10.2012 16:51

i_edgars rakstīja: Es ieteiktu pa to pat naudiņu paņemt lietotu, bet prātīgāku vāģi! Mondeo vai sliktākā gadījumā Fokusu - ieguvums būs krietni lielāks kā svaigas mašīnas smarža!

Ja man būtu naudiņa tik priekš FORD Ka un es būtu izvēles priekšā ko darīt, tad es labāk to nolaistu tuvējā krogā... nu tā sakot patīkami izčurātu...

muttabor 25.06.2012 9:14

robchix rakstīja: Visi triis brachkas (Sharans, Alhambra un Galaxy) tiek taisiiti vienaa ruupniicaa Portugaalee.

Ja jau visi tiek taisīti vienā rūpnīcā, tad kā tiem ar piekari, vai arī vienādas, vai tomēr ir kāda atškirība. Kādas tiem piekares remonta izmaksas?

muttabor 19.06.2012 21:11

Es arī tā kā uz SEAT, Bet ir arī citas nianses. Kā ir ar tām fifkām ka ar pulti pakakaļējās durvis atveramas? Ja ziemā pieker sals, vai tas mehānisms nevar nobrukt?

muttabor 18.06.2012 20:55

GB12 rakstīja: Vai vēl piemest klāt Ford Galaxy tam visam.

Nu FORDI man nepatīk, jo zināmas sliktas atsauksmes.

Var būt ir kādas nianses ar to kur tas komplektēts?

muttabor 31.10.2011 20:54

Sviestnesis rakstīja: Tiek pārdots mazlietots telefons Nokia 711o, slaiders, labā tehniskā un vizuālā stāvoklī..

( filma Matriks tika izmantots kā bāze tam, lai imitētu Nokia 8110 telefonam neesošās automātiskās atvēršanas funkcijas), tātad telefons_leģenda.

Līdzi dodu lādētāju un novēlējumus lai tas ilgi kalpo.

Starta cena 38Ls.

Ir nedaudz runājama.

bildes

foto2.inbox.lv/...

foto2.inbox.lv/...

video

www.youtube.com/... ;feature=related

Bonusā došu līdz

"Gotiņa" konfekti ar sezam seklām..

vienu...

jo vairāk nav..

interesentus lūgums rakstīt uz epastu

krokodiils_vasja@tvnet.lv

vai telefonizēt pa nummuru

29-61-34-66.

Paldies par uzmanību!

Nu manuprāt vēl kadi 10 gadi jāpagaida tad varēs pārdot par sākumcenu, un tad cena pieaugs proporcionāli gadiem, kā antikvariātam.

muttabor 15.10.2011 14:38

kanna rakstīja: Par dīzeļiem neko nezinu, bet man ir 3.8 AWD 2000.gada.

Personīgais vērtējums, piekrītat vai nē, jūsu ziņā:

+ Liels, daudz vietas iekšā, ērti arī pakaļējos beņķos lieliem cilvēkiem, viegli izņemt beņķus un tad diviem tūristiem telti nevajag jeb var vest daudz un dažādas mantas

+ Vadāmība ir laba - visu uz ceļa pārredzi

+ Motors gana ņiprs lai vajadzīgā brīdī strauji paātrinātos, bet vispār ar šo auto man patīk tā mierīgi cruisēt

+ pilnpiedziņa - ja tu protams tādu ņem - baigi labi ziemā. kalni, lejas pilni ar sniegu sagādā tikai baudu (normas robežās, protams). daudzus auto esmu no grāvjiem vilcis.

- Man ir stāstīti dažādi patēriņa cipari, var jau būt es viens tāds muļķis, bet vidēji 16 l/100 km. Aktīvi pa Rīgu braucot 18 - 20 l/100 km. mazākais kruīzējot ap 90 laikam pie 14 l/100 km sanācis. bet nu to masu jau kaut kā kustināt vajag.

- vismaz manam aparātam uguņi ir maigi sūdīgi. Braukt var, bet kad piesēžos pie citiem arī vecākiem pepelaciem až skauž cik labi naktī redzēt var

- katru gadu uz skati mainu lodbalstus un zaldātiņus. Apnicis, bet nu tā tas man ir. Tiesa pēdējo reizi jaunu lodbalstu vietā uzliku lietotus un šie turās.... moš vaina detaļās?

- zema priekša. Itkā vizuāli tik traki neizskatās, bet uz visādām apmalēm un pauguriem regulāri uztriecos, kā rezultātā priekšējais buferis ir tāds viegli papluinīts un nesmuks

- (gāzes specifika) mazs gāzes balons, kas pie lielā patēriņa nozīmē, ka pildos nepārtraukti un tālākā maršrutā braucot bezmaz vajag jau sagatvot ceļvedi kur un kā gāzi dabūt.

Rezumē - man kopumā auto patīk tieši izmēru, ietilpības un braukšanas īpašību dēļ. Visu citu pagaidām paciešu. Ir doma apgreidoties uz jaunāku modeli, iespējams, ar 2.8 ja nemaldos dīzeli, bet nu par tiem neko nezinu un neesmu arī interesējies.

Jā, patēriņš gan ir iespaidīgs!!! Kādā cenā ir tie lodbalsti un zaldātiņi kas katru gadu jāmaina? Te jau manuprāt arī mūsu ceļi dod savu. Var būt kāds var pateikt kā dīzeļiem patēriņš?

muttabor 11.10.2011 21:59

Yetti rakstīja:

muttabor rakstīja: Var būt ir kas zināms arī par 3,3 benzīndzinējiem? Kā tas kalpo? Protams ja to ekspluatē ar gāzi...

pljed, nu vesels klubs ar šiem, reģistrējies un lasi:

www.voyagerclub.lv/...

Nu paldies bljed Yetti, es par to neko nezināju!

muttabor 11.10.2011 21:55

Visumājau auto labs, man patīk lieli auto. Žēl ka tāda figņa ar tiem VM, problēmas sev negribu sagādāt. Bet vai tie vojādžeri nav pieejami ar sakarīgiem, viengalvainiem dzinējiem?

muttabor 11.10.2011 16:52

P.S.

To pašu var novērot arī šrotos ņemot lietotas detaļas, cena ir tuvu jaunas detaļas cenai. Labi ja ņem dzelzi, tad vismaz vizuāli vari novērtēt tā nolietojumu un stāvokli. Bet ja pirkums saistīts ar kādu elektronisku pričendālu? Tam novērtēt stāvokli nav iespējams, un tas var nograbēt jau pēc pāris dienām..., bet naudu atpakaļ nedabūsi!

muttabor 11.10.2011 16:42

aizvermuti rakstīja:

i_edgars rakstīja: www.lrseries.com/...

Re ku "slavenā" dīzeļa viena galva! Ieskaties cenā.... un tādu ir attiecīgi 4 vai 6!

Jauna "parastā" 4 cilindru galva manam dīzeļauto arī maksā "kosmosu" - virs 1kLs, bet var taču vecās labot - metināt, frēzēt utt, viss atkarīgs no meistara pieredzes un izmantotajiem instrumentiem, ir vairāki kantori, kas ir tieši specializējušies uz galvu restaurāciju.

Iespējams tā ir izeja, bet man nav ne laiks ne vēlme skraidīt un meklēt tos kantorīšus, lai ietaupītu pāris latus... Man auto vajadzīgs braukšanai. Ja kāds kantorīts ņemās ko restaurēt, tad viņš zina reālo detaļas cenu, un restaurācijas cena arī būs tuvu jaunas detaļas cenai!

muttabor 11.10.2011 9:29

Vēl tāds sīkums, vai tos VM vizuāli viegli atpazīt? Ja tiem ir atsevišķas cilindru galvas, vai tas redzams? Var būt arī vārstu vāki ir atsevišķi?

muttabor 11.10.2011 9:11

i_edgars rakstīja: VM - ir General Motors Itālijas rūpnīcās taisīta vesela motoru sērija. Stipri atgādina kuģu dzinējus, bet ļoti sūdīgā izpildījumā - tipa katrs cilindrs atsevišķs, katra cilindra galva atsevišķa un blakusgalvas pievelkas ar vienām un tām pašām skrūvēm. Tie kam ir bijusi liela darīšana ar šiem dzinējiem iesaka tālāk par 20 km no dīzeļservisa vārtiem nemaz nebraukt! Lielākās problēmas sagādā tieši galvas - tās plīst kā lielveikalu polietilēna maisiņi, katr4u reizi kad noņem kādu galvu ir obligāti jāslīpē visas galvas un cilindru bloks! Metāls ir šausmīgi mīksts - saekonomēts un iebāzts pats lētākais variants. Kā arī regulāri gļučij pjezo datčiks vadošajai sprauslai. Sprauslas izdabūt ārā vēl ir dikti jānopūlas, pakarot mašīnu aiz sprauslas un ar atsitēju sitot ārā. Bija viens kaut kurš gads, kur ar vienu pievadsiksnu tiek piedzīti visi patērētāji un tāds siksnas izmērs bija tikai šim motoram. Līdz ar to siksnas cena, bez nomaiņas ir 270 Ls!

Paldies! Tiešām vērā ņemams komentārs! Nu gan negribētos iekulties tādās kibelēs...

muttabor 11.10.2011 7:12

i_edgars rakstīja: ja tas ir VM dīzelis, tad pagaidām pasaule nav redzējusi sliktāku dīzeli par šo, sākot ar R. Dīzeļa pašu pirmo eksemplāru!

Dīzelistu forumi ir pilni pierakstīti ar plejādi gļuku šiem dīzeļiemk.

Var būt ir kas zināms arī par 3,3 benzīndzinējiem? Kā tas kalpo? Protams ja to ekspluatē ar gāzi...

muttabor 10.10.2011 20:11

i_edgars rakstīja: ja tas ir VM dīzelis, tad pagaidām pasaule nav redzējusi sliktāku dīzeli par šo, sākot ar R. Dīzeļa pašu pirmo eksemplāru!

Dīzelistu forumi ir pilni pierakstīti ar plejādi gļuku šiem dīzeļiemk.

Es gan nezinu kādus dīzeļmotorus uzstāda Chrysleram, bet esmu lasījis sludinājumos ka zobratu piedziņa, un nomainīta ķēde. Tāpēc jau te to jautāju jo konkrēti no pārdevēja maz ticams noskaidrot patiesību Kādi tad 2,5 D dzinēji tiek uzstādīti Chrysleriem?

muttabor 03.10.2011 16:50

Gauss rakstīja:

i_edgars rakstīja: Ā un galvenais ka vienā cilindrā, pie kam viena kloķenes apgrieziena laikā ir jāielej tāds degvielas (šķidruma) daudzums, lai virzuļa gājiens tiktu ierobežot vēl par papildus 3 mm! Cilindra D = 98 mm!

Cik gramus metilspirta uz vienu kloķenes apgriezienu ir jāieņem, lai lukturu topikā regulētu dzinēju????

Paldies Gauss! Tas ir labais!

P.S

Var būt sāksim te turpināt par sivēnsēklu audzēšanu???

muttabor 27.09.2011 8:40

Kanibaals rakstīja:

muttabor rakstīja: Kam vajadzīgi gabarīti un numura apgaismojums skaidrā dienas laikā ziemas apstākļos?

Ziemā, lai atkausētu sniegu no numura zīmes

Tas atkausē sniegu un apledo! Sniegu no numura zīmes ir vieglāk notīrīt nekā ledu dauzīt. Bet braucot sniega laikā vienalga visu auzmugugi aizvelk ar sniegu, dažreiz pat gabarīti knapi redzami, kur nu vēl numurs...

muttabor 26.09.2011 2:36

Ideja ir tāda ka tuvojas ziema un protams ka enerģijas pateriņš ir svarīgs. Ja brauc maz tad ir svarīgi vai deg tikai dienas gaitas lukturi (kas ir sertificēti diožu lukturi) vai deg tuvās gaismas un gabarīti!!! Kam vajadzīgi gabarīti un numura apgaismojums skaidrā dienas laikā ziemas apstākļos? Te nav runa par to ja krīt sniegs, vai ir puteni. Tad jau katram ir jāsaprot ka tie ir nepietiekamas redzamības apstākļi, jālieto tuvās gaismas.

muttabor 26.09.2011 2:21

Tas viss ja aķis ir labs, tad jau arī citas tēmas atkrīt. Ja aķis švaks un ieslēgsi gaismas tad tas neuzsils, bet paliks vēl švakāks .

Un ko te par tām bremzēm, jautājums bij par dienas gaitas lukturiem, un par to pieslēgšanu.

muttabor 26.09.2011 2:10

i_edgars rakstīja: Atslēgu mehāniski, slēdzenes utml salst ja auto mazgā ar Kerheri! Ja tajo scaurumos neiegāž ūdeni nekas nesalst.

Man arī aizsala vienreiz mūžā, kad ziemā pie -30 izdomāju iebraukt DUSā un nomazgāt auto - bija ļoti liela atlaide mazgāšanai ar rikām (Kerheri).

Un arī saku to pat par aķi ziemā - nezinu kā teorijā, bet praktiski tālo gaismu ieslēgšana uz pārdesmit sekundēm man ir palīdzējusi vairākkārt. Līdz tam starteris pat nemēģināja griezt, bet pēc tam grieza un palaida dzinēju.

P.s. kraveniekus pats neesmu mēģinājis, bet radinieks saka ka ar palīdz un ļoti.

muttabor 17.09.2011 6:29

Var būt tas ir relejs kas ieslēds starteri darbinot mašīnu???

Kaut gan neesmu pārliecināts ka tas process notiek cau releju...

muttabor 17.09.2011 6:18

Aizmirsu kā sauc to shēmu kas ir ģenerātorā kopā ar oglītēm, kas regulē lai elektrosistēma ietu 12v, ģenerātors dod vairāk pie lieliem apgriezieniem. Tātad strāvu priekš tām dienas gaismām nevar ņemt pirms tā releja (vai kā to sauc) jo būs strāvas svārstības!!!

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti