msh rakstīja: Aiz loga kā reiz noparkojies viens B vētras hečbeks - nu kā var tāds ērms ar milzīgu logu tīrītāju slotu pakaļā būt skaistāks par normālu sedanu, kuram tādas slotas nav?!
Nu to slotu var nomainīt pret normāla izmēra un pat dizaina slotiņu
M77 rakstīja: Jautājumi, ko gribu noskaidrot:
1. Ko vada otri divi ventīļi, kas ir blakus akumulatoram? Par vienu skaidrs - EGR, ko otrs?
2. Sākumā plāns turbīnas ventīli apmainīt pret kādu no tiem diviem (lai 100% pārliecinātos, ka vaina tajā), jautājums - pret kuru no abiem labāk mainīt, lai defektīvais ventīlis mazāk ietekmētu auto darbību?
3. No kādas citas markas labāk izvēlēties aizvietotāju (jo krietni lētāki)?
Man bija tā, ka turbīna neslēdzās(nebija jaudas un apgr. varēju dabūt tik līdz 2000)-vienkārši pēc kārtas no vakuumniekiem ņēmu nost trubiņas un skatījos vai tas vārsts pie turbīnas nostrādā-tā arī nonācu pie tā, ka bija ieplaisājusi trubiņa tam vārstam, kas pie akumulatora, nomainīju un viss o.k.Man 98g.vectra 2.0tdiecotec. Bet ja kas painteresējies pie šitā džeka - tel.nr.26160602 - ļoti lēti pārdod daļas.