Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
JanisGrinhofs 09.11.2017 20:27

Korejietis apliecināja un nostiprināja gaidīto. Pozitīvas emocijas. Varbūt nekā super-truper(bonus par bezvad.lādēšanu), bet viss kā vajag un kvalitatīvi. Salons ērts un praktisks, vienīgi aizmugurē mazliet pašauri.Visas ikdienas fīčas, ērti sēdekļi priekšā, plašs stūres regulēšanas diapazons, labas informatīvas bremzes. Galvenais, kas uzrunāja mani, tā ir vadāmība mainīgos ceļa apstākļos. Precīzs trajektorijās, lieliski "rij" mazus nelīdzenumus un bedrītes. Nekādas klaudzēšanas piekarē. Hyundai reāli attīstās uz konkurentu fona, kā arī pagaidām lieliski konkurē ar līdziniekiem ciparu ziņa. Tikai 25000 naudiņas par dinamisku, labi aprīkotu kompaktklases auto.

JanisGrinhofs 09.11.2017 20:08

Jā, nevar noliegt, ALfa Stelvio mazliet pārsteidza. Vienreizējs auto. Bet tad sāku domāt, ar ko Alfa mani pārsteidza. Ar itāļu auto sen zināmo sportisko raksturu un dinamiku, ar sen pazīstamo, lielisko itāļu dizaina skolu, ar itāļu mīlestību uz ekstrām(izgaismoti tumsā gan iekšējie, gan ārējie durvju rokturi). Drīzāk Stelvio pārsteidza ar labu caurgājamību un klusu piekari uz bedraina grants ceļa. Arī vadāmību var uzslavēt. Par salīdzinoši nelielo cenu 460009(salīdzinājumā ar konkurentiem) varētu priecāties, bet tikai ne aizmugurējā sēdekļu rindā, kur šajā palielajā spēkrata bija diezgan neērti.

JanisGrinhofs 07.11.2017 21:29

CX 5 ir stilīgs, mūsdienīgs auto. Taču domāju tas nebūs jauniešu braucamais. CX 5 nav tik stilīgs cik mūsdienīgs. Spēkrats vairāk būs piemērots veiksmīgam ģimenes cilvēkam, bet ne draiskam studentu pārītim. CX 5 būdams mūsdienīgs, izceļ savu nosvērto raksturu un pārliecību.Auto salons ir gana elegants, ar kvalitatīvu apdari un tik pat kvalitatīviem izmantotajiem materiāliem. Salona iekārtojums ērts un arī praktisks.Vadības sviras, slēdži izvietoti parocīgi un pašsaprotami. Ērta multimediju lietošana. Mazdas krosovers var lepoties ar ērtiem sēdekļiem, ko īpaši var izjust garākā ceļā. Apmierināti būs braucēji aizmugurējā sēdekļu rindā, bez ērtajiem sēdekļiem vietas pietiek arī kājām. Priekšējiem sēdekļiem atzveltnēs ir speciāli padziļinājumi, kas palielina ērtības gara auguma pasažieriem. Salons ne tikai gaumīgs, bet praktisks, aizmugurējā sēdekļu rinda dalās trīs daļās, ļaujot starp sēdošajiem ievietot arī pamatīgāku saulessargu piknikam. Auto ērts, kvalitatīvs, kluss, precīzs vadāmībā, taču divlitrīgais benzīnieks nespēj panest tam uzticēto "nastu". Automātiskā transmisija arī mazliet par domīgu. Taču ņemot vērā kvalitāti, dizainu un aprīkojumu, kā arī cenu, CX 5 varētu būt gards kumosiņš veiksmīgiem ģimenes cilvēkiem.

JanisGrinhofs 06.11.2017 22:28

Pirmais iespaids par francūzi labs. Uzrunājošs dizains, liels un ērts salons, ērta stūre, liels displejs, plašs opciju klāsts, kā arī vienmēr tīri sliekšņi. Varētu teikt īsts ģimenes auto. Tomēr braucieni pa dažāda rakstura ceļiem atvēsināja iesilušās emocijas. Auto ir paskaļš gaitā. Braucot pa šoseju dzirdams ne tik daudz vēja, cik dzinēja troksnis, jūtās skaņas izolācijas nepilnības. Savukārt uz nelīdzena grants ceļa savu "melodiju" ieskandina piekare. Divlitrīgais dīzelis ar savu uzdevumu tiek gala labi, tāpat kā automātiskā transmisija. Iebraucot mežā, tā vien likās, ka Kaleos grib reabilitēties braucēju priekšā un kompensēt trūkumus uz ceļa ar lielisku sniegumu smilšainās, ar priedēm apaugušās kāpās. Tas bija patīkams pārsteigums. Un 29 500 eiro varbūt ir tīri pieņemama samaksa par vidēji aprīkotu, reizēm paskaļu ģimenisku smilšu bridēju.

JanisGrinhofs 06.11.2017 21:56

Nissan Micra kārtējais japāņu ražotāja mēģinājums ielauzties pilsētas satiksmes burzmā ar pievilcīgu ērtu un dinamisku mazauto. Taču jaunais Micra neuzrunā un nepārsteidz, ja nu vienīgi ar aizmugurējo durvju rokturiem. Biju jau aizmirsis par šādu dizaina elementu, kurš konkrētā auto stilu un ērtības jau nu nekādi neizceļ. Jaunās Micras salons samērā vienmuļš ar atsevišķiem lielākos "brāļos" izmantotām detaļām.Ne pārāk ērtiem sēdekļiem, stūri, kurā "slinka" uz regulēšanos,neizteiksmīgu salona apdari un nepraktiskiem elkoņu balstiem. Pilsētas ielās jābūt izmanīgam manevros, jo skaļais auto nav pārāk atsaucīgs uz akseleratora kustībām. Toties mazais Nissan ļauj braukt cepurē un aplūkot apkārtni, jo auto ir zema sēdpozīcija, griesti nespiež un laba pārredzamība. Atpakaļskata spoguļos gan izņemot cenrādi grūti ko saskatīt, mazi. Cena atbilstoša laikam, vidēji ap 15000 eiro.

JanisGrinhofs 05.11.2017 22:53

Mazais KIA Stonic patīkami pārsteidz, līdzīgi kā i20 pirms pāris gadiem. Korejieši arvien drošāk laužas Eiropas tirgos. Malači, tas neļaus eiropiešiem "iemigt". Stonic ir īsts pilsētas mazauto ar pieņemamu mūziku, ērtu salonu diviem pieaugušajiem ar ētiem sēdekļiem. Stonic ir stilīgs auto ar modernu dizainu un gaumīgu salona iekārtojumu. Izmantotie materiāli nav pārāk dārgi, taču kvalitatīvi samontēti izskatās tīri labi. KIA Stonic ir viens no retajiem auto, kura displeja ekrānu negribas nolocīt, jo tas vienkārši ir integrēts panelī. Varbūt sīklietu nodalījumi ir nelieli, durvju elkoņbalsti ar nepraktisku materiālu, bet toties izpūtēja uzgalis kā Mustangam.Bagāžnieks kā jau mazajam, tikai pašam nepieciešamākajam, bet tajā var "atrast" rezerves riteni, kas Latvijas ceļu apstākļos ir ļoti būtiski. Mazais korejietis grib no pircēja ap 19000šiem. Mazam KIA tas nav maz, taču savai klasei konkrētais auto ir ļoti labi aprīkots, ar drošas kustības asistentiem, dažādām komforta funkcijām u.t.t. Stonic aprīkots tikai ar litra dzinēju, taču spēj bez stresa iekļauties plūsmā un uzrādīt pat nelielus dinamiskus "izlēcienus". Stonic ir labi sabalansēts un pārdomāts auto ar labām vadāmības īpašībām. Strādājošiem jauniešiem šāds stilīgs auto varētu būt pievilcīgs pirkums.

JanisGrinhofs 05.11.2017 22:05

Jaunais čehu krosoverītis jau ar pirmajiem nobrauktajiem kilometriem apstiprina, ka noturēs markas augsto reputācijas latiņu. Jā, Karoq ir kā maziņš Kodiaq, taču spēj būt tikpat spējīgs kā lielais brālis. Karoq nav izlecējs un nepārsteidz ar žilbinošiem lukturiem, hromētiem moldingiem vai galvu reibinošu dinamiku, Karoq vienkārši ir labs. Kluss gaitā( transmisiju vispār nedzird), stabili tur trajektoriju, arī uz līkumota grants ceļa čehs demonstrēja atzīstamu sportiskumu un precizitāti nenogurdinot ar piekares un virsbūves detaļu grabēšanu, jaunais 1,5 l motoriņš nodrošina pietiekošu dinamiku. Stabilā un klusā spēkrata gaita apstiprina pārliecību par kvalitāti. Lai gan testētais auto bija aprīkots tikai ar priekšpiedziņu, tas tika "iedzīts" mežā, un pateicoties augstajam klīrensam, spēja pārvarēt nelielas smilšu saliņas. Auto nav pārlieku liels, taču ērts pieciem braucējiem. Būtiski, ka aiz gara auguma vadītāja aizmugurējā rindā ērti var iekārtoties 1,90 m garš pasažieris! Bagāžnieks ir diezgan apjomīgs, taču rezerves ritenis nav aprīkojumā iekļauts.Jaunais Karoq ir aprīkots ar pasīvās drošības sistēmām un citām jau zināmām ekstrām, taču galvenais to visu ir ļoti ērti un vienkārši lietot, kas ļauj vairāk "pievērsties" ceļam. Attiecībā uz Karoq varētu teikt, "Labu drēbi var atpazīt pa gabalu".

JanisGrinhofs 29.06.2017 11:34

Visu info var iegūt ieejot WRC lapā. Sameklējot sadaļu Polijas rallijs. Tur sīki visa nepieciešamā infa. Bet principā jabrauc uz Nikolaikiem. Tur arī būs biļetes.

JanisGrinhofs 13.02.2017 23:26

Vēl , galvenais, neaizmirst garantiju noformēt. Esmu dzirdējis dažus gadījumus, ka aizmirst. Ja garantija nav uztraukumu. Nav obligāti Lācis vai Varta jāņem. Nav jēgas pārmaksāt.

JanisGrinhofs 13.02.2017 22:27

Nekāda amerika nav jāatklāj. Viss atkarīgs no motora un tā tipa. Bet noteicošais starta strāva kā jau vīri teica, taču Ah atkarīgs no dzinēja tilpuma un tipa.

JanisGrinhofs 13.02.2017 22:24

Kā teica viens vīrs, kas pats kaut ko ir izdarijis, ne tikai runājis, ja neizmēģināsi nezināsi, ja nezināsi nevarēsi viedokli noformulēt.

JanisGrinhofs 13.02.2017 22:20

Ja tā pabraukā starp tiem vecajiem lāpītajiem , bedrainajiem ir arī remontēti labi ceļi. Viens no labākajiem ir Jēkabpils-Rēzekne(posms līdz Madonas pagriezienam). Drīz būs 10 gadi remontam, perfekts. Rīga-Ērgļi no Kangara kalniem ieskaitot. Vasarā to grunti bieži līdzina, kaifs. Pagaidām maskavietis vēl tīri neko. No Jēkabpils braucot var ieekonomēt laiku salīdzinot ar daugavpileni. Labs ceļš Aizkraukle-Jēkabpils(kreisais krasts). Ir plānā pabeigt līdz pašai Jēkabpilij. Vingrošanai viennozīmīgi Vecpiebalga-Jaunpiebalga-Ranka. Tikai Vecpiebalgas galā vecākais asfalts sācis plaisāt.Viens no gleznainākajiem noteikti Bērzkrogs-Vecpiebalga, tagad arī bez bedrēm. Dvēselai jebkurš ap Gaiziņu vai no Piebalgas līdz Ērgļiem. Taču tad jābrauc labāk ar bembi.

JanisGrinhofs 20.01.2017 22:35

Vispār jau pārāk prātīga braukšana un bieži tikai tāda nelielos attālumos nenāk par labu nevienam auto, ja nu vienīgi elektro. Dīzeļiem, benzīniekiem un lietotiem automātiem pa laikam vajag "trubas izpust". Auto mezgli tomēr ir paredzēti lielākām slodzēm un augstākām darba temperatūrām. No mājām uz darbu 10km pa pilsētu, īpaši ziemā, ne aķis uzlādējas, ne automātā eļļa uzsilst normāli VW gadās ziemā pat motors pilnīgi neuzsilst, vārstiem veidojas uzdegums u.t.t.

JanisGrinhofs 20.01.2017 21:59

Izbaudīsim katru nobraukto kilometru...

JanisGrinhofs 17.01.2017 20:34

Ja godīgi katram auto piestāv sava krāsa vairāk vai mazāk. Taču katram savs tīri indviduāli. Daži izvēlas krāsu ņemot vērā tās praktiskās īpašības ekspluatācijas laikā. Es pēc iespējas izvēlos krāsu kura man patīk vislabāk. Tā ir balta. Dažādos laika posmos man bijuši četri balti vāģi. Kas var būt labāks par baltu bembi, balts bembis.

JanisGrinhofs 08.11.2016 20:02

Opels vēlreiz apliecina savu konkurētspēju. Auto labs, ērts un praktisks ikdienas lietošanā. Pietiekoši stabils vadāmībā. Lai gan ir pieejams arī sporta režīms, Astra vairāk ir ģimenes auto. Nobeidzot, no tik liela ražotāja tomēr gribējās kādu "odziņu".

JanisGrinhofs 19.10.2016 19:31

Ar dažiem izņēmumiem arī manā diezgan raibajā un garajā autobraucēja pieredzē gājis ir visādi. Taču izvērtējot, varu piekrist GB12, komunikācija pārsvarā ok. Atcerieties izņēmumi būs vienmēr. Tādi mēdz būt arī starp mums. Lai labi ripo!

JanisGrinhofs 19.10.2016 19:15

Varbūt kāds var ieekonomēt mazliet pamainot ierasto braukšanas stilu. Reizēm tas darbojas. Nemaz nevajag par gliemezi palikt, tikai piedomāt vairāk.

JanisGrinhofs 18.10.2016 23:34

Vecajā Eiropā jau prāto, ka no dīzeļiem jākratās vaļā. Redzēs kā tā lieta attīstīsies birokrātijas gaiteņos.

JanisGrinhofs 18.10.2016 23:31

Šoreiz piekrītu Didzim. Mēs vienmēr gribam kādu mācīt kā pareizi braukt. Ir situācijas, kad vajag priekšējam pamirkšķināt, taču nevajag tāpēc uzvilkties. Tas jums pašiem sabojās garastāvokli un nevarēsiet ilgi nomierināties pat mierīgā situācijā. Skumji, ja pa priekšu brauc kundzīte pa kreiso joslu ar atļauto ātrumu un neliekas gar apkār'tējiem ne zinis. Vai tad pārējiem jāpaliek par nelīdzsvarotiem.

JanisGrinhofs 18.10.2016 23:20

Žēl, bet ja nopietni, tāda attieksme ir daudziem. rezultātā no tā cieš citi. Nav patīkami, ja uz šosejas pretī braucošajam šādi lukturi. Tā ir mūsu sabiedrības problēma, ka ne vienam neinteresē vai netiek sagādātas problēmas citiem. Tas neattiecas tikai uz lukturu lietošanu. Tā ir ar apdzīšanu, spiešanos rindā, pagriezienu nerādīšanu u.t.t.

JanisGrinhofs 04.10.2016 22:55

Vispār jaunā Megane tiešām pārsteidz. Dizains izdevīgs. Uzskatu, stilīgs, bet ne par traku. Ērts salons ar labu ergonomiku. Viegli lietojama multimēdiju sistēma. Bagāžnieks kā jau visiem hečbekiem, bez pārsteigumiem. Tomēr vispatīkamākās ir sajūtas braucot, auto sliecas uz sportisko pusi. Īpaši to apliecina ar 130zs dīzeli aprīkots spēkrats. Kad ieslēdz sporta režīmu, tad tā vien prasās turēt autiņu tonī. Vispār atstāj labu iespaidu. Vidēji labi aprīkotu šādu auto var dabūt par 22 naudiņām.

JanisGrinhofs 29.09.2016 14:48

Viennozīmīgi piekrītupar riteņiem. Ja patīk , pērc ar kādiem riteņiem gribi, bet demo versija krosoveram ar zemo profīlu liekas smieklīga. Auto ar paaugstinātu klirensu, bet zemprofīla riepām. 18 collas vēl bija nekas, tiri labi turēja trajektoriju un tik traki neklabēja uz katras asfalta šuves. Vispār auto dinamisks, labi nostrādāts kā aju Audi. Bet cena...

JanisGrinhofs 29.09.2016 14:41

Jaunais s90 smalks auto. Kā izskanēja doma tiešām varētu būt tendēts uz austrumiem. Atšķirībā no vāciešiem nav tik sportisks. Akcents tiek likts uz relaksētu braucienu, ko pavada tehnoloģiju piejamība. No ārpuses uzreiz skaidrs, te ir "smagsvars". Dizains vienam var patikt citam nē, tomēr tas ir atšķirīgs. Viennozīmīgi auto dižojas ar ietilpību un līganu gaitu.

JanisGrinhofs 23.09.2016 9:20

Didzi, liela daļa no masas necenšas izvērtēt savu braukšanas māku. Šī daļa domā, tiesības esmu nolicis tātad braukt māku. Vēl daļa no šiem domā, ja kādam kaut kas nepatīk, tā ir viņa problēma. Kāda te sevis izvērtēšana. Žēl!

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti