Igaunijā ap 80% esot ar radzēm. Ko tad viņi nabadziņi dara - brauc tikai uz Somiju un nekad ne dienvidu virzienā? Kaut kā iztiek.
- Ziņas
- Sports
- Pie stūres
- Tehnoloģijas
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Sludinājumi
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Igaunijā ap 80% esot ar radzēm. Ko tad viņi nabadziņi dara - brauc tikai uz Somiju un nekad ne dienvidu virzienā? Kaut kā iztiek.
Mani nepavisam nesatrauc, ka tās aizliegtas kur citur.
Latvijā aizliegtas vasaras periodā. Ja Tavā ieskatā tas nozīmē - aizliegts Latvijā, ko nu lai saku - traki.
Jāatzīst, nesaprotu to cepšanos par radzēm. Tās taču ir atļautas, bet tāpat var redzēt, ka nemaz tik ļoti tauta nesteidz tās lietot. Liek pamatā tie, kam tiešām ir tāda vajadzība.
Te satraukties par asfalta nočakarēšanu pie mūsu radžu riepu īpatsvara nez vai ir saprātīgi.
Un tas būtu arguments, kāpēc nedrīkst sodu likt?
Bet pareizi vien ir. Man reiz fotoradars uzlika 40 eur sodu. Maksāju un stipri domāju. Būtu 80 uzlicis, varbūt iauto nesēdētu, bet būtu aizmigrējis tālu prom. Tā ka jā, līdz 50 eur un ne vairāk.
Nezinu kā teorētiski, tad jāskatās skates noteikumi, bet praktiski esmu gājis un zinu vismaz vēl 1 gadījumu, kad ir sanācis.
Bija tur mistiskie elektroniskie gļuki, kad periodiski izlēca un bija viena veida gadījums, kad šo nodzēst tā prasti nevarēja. Pats pazuda pēc nakts nostāvēšanas, auto nekustinot.
Biju toreiz mazliet satraucies, ka nu būs, bet neko. Pat nepieminēja un nepajautāja. Domāju, ka tādi brīnumi ir ne vienam vien.
Darklight, te jau nav runas par covidu, gripu vai vēl ko. Foruma lielākajam tukšdirsim vajag tukši pamuldēt par kaut ko. Covids - brīnišķa iespēja, tur varēja vāvuļot ilgi un dikti un beidzot kāds muļķi arī uzklausīja. Beidzās dižā interese visiem, bet runāt tak gribas. Tad nu var vāvuļot, tāpat kā tēmās par visu citu.
Covida aktualitāte nav beigusies - vai tiešām? Man liekas, ka te ir viens cilvēks, kam tā nav beigusies un tikai viens - foruma dižais tukšdirsējs.
Nu tak neej, ko citiem uzbāzies?
Vai tad neatceries savu allaž sludināto "ja viens 1x neaizietu/neaizbrauktu/neizdarītu kaut ko, ak, kas par ilgtermiņa ieguvumu gan tur sanāktu".
Nu tad rādi priekšroku un, kā teica Bradypus, lien bunkurā un neapdraudi pasauli ar savu garo covid un CO2 emisijām.
Nebūs gluži tiesa.
Jā, piekrītu tam, ko abi zemāk rakstāt par grozītājiem pilnā amplitūdā, taču nelielas izmaiņas var būt nepieciešamas. Ir taču atšķirība, vai cilvēks ģērbies biezi, vai plāni?
Negalvoju par teorijas patiesumu (to kāds var sameklēt), bet esmu dzirdējis versiju, ka šajā statistikā neejot iekšā krogos patērētais, vien uz mājām aiznestais.
Mēs vidusmērā krogos izdzeram maz, bet mājās vairāk. Citu tautu pārstāvji krogos sēž izteiktāk un mājās iemet ne visai daudz, attiecīgi viņiem viss rēķinās savādāk.
Kāpēc "Tev vienmēr taisnība?"? Tas no datoru tēmas. Tu tur būtībā biji vienīgais pret visādiem citiem argumentiem, bet vienalga taisnība bija Tev, jo Tavā kantorī, redz, esot tā un tas ir vienīgais pareizais variants, bet visi citi atmetami, jo Tavā kantorī tā nav.
Klau, es te netaisos tukši un gari diskutēt. Es tikai atkārtoju to, ko jau esmu teicis iepriekš - lai arī kādus sensorus neieviestu, atradīsies arī pretinde. Esmu redzējis, kā neuzlaužamie softi pēkšņi tiek nafakoti, kā super duper jaunās un drošās satelīttelevīzijas sistēmas nemaz tik drošas nav u.t.t. u.tjpr.
Labi, zinu, ka Tev vienmēr taisnība, ko tad es...
Atļaušos gan izteikt savu praktisku novērojumu - ko cilvēks izveidojis,to arī cilvēks spēj uzlauzt. Programmatūra kompī, mašīnā vai vēl kur - visur var. Varbūt tas tagad prasīs vairāk laika, vairāk zināšanu un maksās dārgāk, bet paveicams tas ir. Jo sevišķi, ja runa ir par populāriem auto, kas tiek izlaisti masveidā.
Nu tad es pačukstēšu tādu nelielu noslēpumu - ir kantori, kas par nelielu, bet taisnīgu samaksu izprogrammē visu lieko. Visi DPFi, EGRi, mīzalu sistēmas u.tml. - tur vairs ar "Vasja noskrūvēja, viss labi" neiet cauri, bet vajag arī softiski padarboties.
Pagaidām jaunie Volvo vēl nav ieviesti, tā ka runāsim par to, kas ir.
Kas no manis teiktā bija tik nesaprotams?
Katra jaunākā auto paaudze ir nākusi ar jaunākiem risinājumiem, ko konservatīvāki lietotāji allaž ir pavadījuši ar "jā, jā, kad salūzīs, tad īpašnieks asaras lies". Kad pamatoti, kad ne. Allaž sākumā ir bijis, ka saremontēt grūtāk, nekā pēc 5 vai 10 gadiem.
Kas ir mainījies tagad? Nekas. Notiek tieši tas pats.
Attiecībā uz patērētāju - arī. Ja cilvēks ir tendēts pirkt 3 gadus vecu passātu, viņš noteikti apzināsies, ka gluži 2. golfs tas nav.
Te nu Tu brauc auzās. Tendences ar arvien modernākiem auto ir bijušas allaž, bet vai tad tāpēc vieni nepārdod un citi nepērk?
Velnu izdzen ar belcebulu, tā gan.
Tēva auto vispār uzlikti kluči, kam nav nekādu sensoru un vadu, tāpēc ziņojums par kļūdu ir visu laiku. Tēvu tas nesatrauc, TA arī.
B4. Nedarbojas elektroniskās stāvbremzes vadības ierīce; elektroniskās stāvbremzes brīdinājuma indikators uzrāda nepareizu tās darbību - 2
Dzīvi nevajag pakārtot, bet tas ir viens papildus arguments izvēlē.
Piedod, bet reti glups komentārs nudien.
Te nav runas par bērniem, kas kompjus aizlej katru trešdienu un sestdienu, bet gan par to, ka tā reizumis gadās. Ne tikai bērniem, bet pieaugušajiem. Teorētiskā pasaulē visu var pieskatīt, bet praktiski notiek visādas nelāgas lietas ar un bez pieskatīšanas.
Tu, kā rādās, spied tikai uz darba datoriem. Te gan pavīdēja arī termins "personīgais dators". Jā, nešaubos, ka arī tur būs lērums argumentu, kāpēc portatīvais ir vienīgais risinājums. Rādās, ka šī diskusija ir visai neauglīga...
P.S. Jums tur darbā ir ļoti nemoderna sistēma iet uz sapulcēm bez izdrukām, bet ar kompi. Izmantojiet attālinātās sapulces, jo tas ir vēl mūsdienīgāk - tā sacīt, tiecieties vēl uz lielāku efektivitātes pakāpi.
Tev nešķiet, ka Tu esi vienīgais no klātesošajiem, kam ir tik īpašas vajadzības (uz kurām ir atsauce 2. rindkopā) - 2 datori (darba un privāts), kurus gribas slēgalēt šurpu turpu pie tiem 2 moņiem un pārējā aprīkojuma, nest uz TV un vadāt vēl līdzi ceļojumos?
Katru dienu varbūt pat vairākas reizes pisināties, štepselēt vadus - nah man tas? Jā, to var izdarīt, bet ieguvumu no tā neredzu nu ne mazāko.
Runājot par salasītiem kompjiem (ne biznesa klases, ko ierindas jūzerim nemaz nevajag), tad vismaz agrāk bija tipiski, ka jau gatavajiem komplektiem kaut kas bija par īsu. Viss labi, bet mazs HDD, nebija videokartes vai tamlīdzīgi. Salasot pašam ir viss tā, kā vajag. Jā, nelielas zināšanas vajag, bet nu neviens to neliek darīt cilvēkam, kas nejēdz.
Piebilstot par to mazliet novecojušo portatīvo kaudzi - man kādreiz ir nācies savam kompim nomainīt kādu sastāvdaļu un tad šis kādu laiku atkal ir lietojams, jo kļūst ņiprāks. Saprotams, stacionārajam tas ir viegli izdarāms.
Bradypus, par šo jau kādreiz esam diskutējuši, bet neatminos, ka Tu būtu spējis tā argumentēti pierādīt laptopa pārākumu par stacionāro kompi, izņemot to, ka aizņem mazāk vietas.
Jā, kādās kojās tas patiešām var būt būtiski, bet citādi?
Stacionārais:
Plusi:
lētāks;
ir iespējas mainīt rezerves daļas;
normāla klaviatūra, pele, skaņa, ekrāns.
Mīnusi:
Aizņem vairāk vietas.
Joprojām pieturēšos pie viedokļa, ka laptops vajadzīgs tādam, darbiniekam, kam ir svarīgi to datoru nēsāt šurpu turpu. Kam dators stāv uz vietas, tam tikai un vienīgi stacionāro. Normāli darboties, nekas nekarst, dzīvo laimīgs.
Tu, protams, varēsi stāstīt, ka viss ir huiņa, ka portatīvajam ir laba klaviere, ka peli nevajag, jo var bakstīt ar pirkstu, ka iebūvētā skaņa ir izcila, ka nelielais ekrāniņš arī ir tīri neko, ja tik pamaina attieksmi. Lai būtu, katrs izklaidējas pa savam.
Ja jau bez sniega un ledus diez kas nav, tad nu laikam nebūs nekas izcils patiešām.
Ar tiem Sailuniem arī viss ir kā ar krievu "specoperāciju" - visai noviennozīmīgi. Ir ļoti labas atsauksmes, ir pilnīgi kliedzošas - nekad mūžā. Šiem laikam tur to modeļu ir padaudz, tā ka pateikt - ņem Sailun, vēl nenozīmē, ka būs diži labi.
Protams, tā vietā ieteikt kaut kādu Lanvigator, Naffigat0r vai ko tikpat varen zināmu - gribas kaut kā piekrist Tavām domām par servisu. Nu var jau būt, ka riepas nav sliktas, bet es tomēr vairāk ticēšu, ka viņi saņēmuši vagonu ar šīm riepām un tad nu katram cenšas ieskapēt.
P.S. Auto detaļu veikalā stāvēju pie kases un gaidīju, kamēr klerks kaut ko man atradīs. Kamēr šis meklēja, pašķirstīju esošo riepu reklāmas bukletu. Firma Westlake, kas kolēģa auto bija sagādājusi savdabīgus braukšanas priekus. Un tas, kā reklamējās, bija kaut kas nebijis. Kaut kāds Eiropas līmeņa riepu tests un šie ieguvuši 28. vietu un ar to lepojas - redz, mēs top 30, pērciet mūs.
Bet riepas jau laikam nav sliktas, jo tādas redzēju uzmontētas vienam bentlijam
Par lielajiem % es ticu un līdzīgus datus man izgādāja kāds paziņa no Igaunijas, kam ko tādu esot teicis viņu CSDD analogā kantora darbonis. Varbūt tieši pilsētniekiem tā problēma mazāka un tāpēc tur tos neredzēji.
Labi, tad nu sanāk, ka visa lauvas tiesa Igaunijas braucēju (vai tie būtu 80%, 70% vai līdzīgi) ir ļautiņi ar prastām mietipilsoniskām tieksmēm, kas neprot baudīt dzīvi un neredz tālāk par degunu. Un vēl saka, ka valsts attīstīta. Traki...