Bams rakstīja:
Kur tas ir piefiksēts?
Bams rakstīja:
Kur tas ir piefiksēts?
Palaidniex rakstīja:
briedisunrepshe rakstīja:
Bams rakstīja:
Kur tas ir piefiksēts?
farm3.staticflickr.com/...
Un atbilsoši kādam džimbulim nu ir pareizi? Vecajam/jaunajam? Junajam ar 3 vai 4 vagoniem? A ja nu vaģila nobremzē metru par tālu, divus par tuvu?
Ok joks, bet nu šādas ķonstrukcijas nav pārāk ilgspēlējošas. Dažas ziemas un tur būs bedres...
Ja jaunajam, tad abām versijām der. Tas ir tikai uz 1.durvīm.
Taču aklajiem, penšām un invalīdiem nav zināms fakts, ka tieši tās, viņiem paredzētās durvis, ir daudz šaurākas un augstāk virs zemes (un arī jaunajiem peroniem) kā jebkuras citas
Palaidniex rakstīja: Interesanti, kāpēc uzskaitītajiem pasažieriem jākāpj kabīnē?
Nē - runa iet par 1.pasažieru durvīm, kuras tik un tā atrodas augstāk par pārējām un aiz kurām ir tas invalīdu pacelšanas aparāts, kas aizņem diezgan daudz vietas, tāpēc divi amerikāņi reizē nevarētu iekāpt Pērnavas ielā viens tikai knapi izkāpa pa tādām
Palaidniex rakstīja:
Bams rakstīja:
briedisunrepshe rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Interesanti, kāpēc uzskaitītajiem pasažieriem jākāpj kabīnē?
Nē - runa iet par 1.pasažieru durvīm, kuras tik un tā atrodas augstāk par pārējām un aiz kurām ir tas invalīdu pacelšanas aparāts, kas aizņem diezgan daudz vietas
Nu kas tā par ameriku atkal??? Visas pasažieru durvis ir vienādā augstumā no zemes! Un invalīdu rampa aizņem nelielu daļu.--tikai 20 cm.
Jau arī gribēju rakstīt, ka pasaule ir pilna ar tipāžiem - kņižku ņe čital, no ņepokoļebimoje mņeņije jesķ...
Kādu vēl grāmatu? Ar acīm jāskatās! Nu nekas jau vērā ņemams tas nav, bet visiem 15T tramvajiem 1. pasažieru durvīs grīda IR augstāka nekā citās! Taču par tikai kādiem nieka 2 centimetriem. Pašas durvis visur identiskas.
Variet ar lineālu pārmērīt...
Palaidniex rakstīja:
briedisunrepshe rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Bams rakstīja:
briedisunrepshe rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Interesanti, kāpēc uzskaitītajiem pasažieriem jākāpj kabīnē?
Nē - runa iet par 1.pasažieru durvīm, kuras tik un tā atrodas augstāk par pārējām un aiz kurām ir tas invalīdu pacelšanas aparāts, kas aizņem diezgan daudz vietas
Nu kas tā par ameriku atkal??? Visas pasažieru durvis ir vienādā augstumā no zemes! Un invalīdu rampa aizņem nelielu daļu.--tikai 20 cm.
Jau arī gribēju rakstīt, ka pasaule ir pilna ar tipāžiem - kņižku ņe čital, no ņepokoļebimoje mņeņije jesķ...
Kādu vēl grāmatu? Ar acīm jāskatās! Nu nekas jau vērā ņemams tas nav, bet visiem 15T tramvajiem 1. pasažieru durvīs grīda IR augstāka nekā citās! Taču par tikai kādiem nieka 2 centimetriem. Pašas durvis visur identiskas.
Variet ar lineālu pārmērīt...
Tu to tramvaju projektēji vai ikdienā apkop? Vai tikai ar savu acumēru pēkšņi radīji tādu teoriju?
Es vienkārši ievēroju detaļas. Kā jau teicu, varat pārmērīt. Vai arī šajā bildē ieskatīties. wmiasto.files.wordpress.com/... Ja acis nerāda, tad var fotošopā uzvilkt taisni caur 2.-4. durvju grīdām (to metāla līstītīšu malām). Rezultātā redzēs, ka 1. durvis nav uz līnijas.
Īstenībā, 1.durvīs grīda ir salona līmenī, bet citās ir neliels padziļinājums, nevis otrādi.
Kāpēc vispār jāpiesienas pie 1-2 cm? Nu, ok, sākumā nebiju pateicis, ka tik maza starpība...
Bams rakstīja:
Skaties rasējumu un mēri:
www.bildites.lv/...
Te arī skaidri lasāms un redzams, ka durvīm, pie kurām ir tā vienādsānu trapece, ir "RAMPA 1:20".
Tās slīpās līnijas, kas norobežo rampu dzīvē ir metāla līstītes.
Rasējumā 1.durvīm ir tikai kaut kāds raustītu līniju kvadrāts, ne tā nepārtrauktu līniju trapece.
Arī dzīvē (un manis norādītajā bildē arī nedaudz) redzams, ka tiešām to līstīšu nav un grīda ir līmenī. Tā arī es ievēroju šo atšķirību.
Pēc šī Eiropas platuma tramvaja rasējuma izrēķināju, ka tā starpība grīdu augstumos sanāk ap tieši 3 cm.
Šodien Daugavpilī ieradies pirmais tramvajs. Dome saka, ka tramvajs vēl nav saņemts, tāpēc nojaušu, ka interjers vēl nav gatavs un to tad pabeigs Daugavpils Lokomotīvju rūpnīcā...
Drausmīgi neglīts.
Kāpēc 15T tramvajiem "Ausekļa iela" salien vienā rindā uz galējiem tablo, bet 15T1 tas tiek rakstīts 2 rindās ar daudz mazākiem burtiem?
HIPPY rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja: Ievēroju, ka pa 11. maršrutu joprojām braukā arī vecās tatriņas - izskatās, ka jauno škodu ritošas daļas tehniskās problemas vēl nav pilnībā novērstas.
Izskatās ka vairs nau jauni
[IMG]i1362.photobucket.com/... [/IMG]
Reiz redzēju kā pļauj to līniju. Kādi divi cilvēki šķiet bija. Tas darbs rit tik lēni, ka vietām uz līnijas jau būtībā pļava bija
Kas vispār tai Rīgas Satiksmei ar naudas šķiešanu tās 6.līnijas projektā? Tad platformu asfaltu maina, tad Meža skolas pieturu pārbūvē (jeb pareizāk - izbūvē), tagad Sporta akadēmijā septembrī uzbūvētās kāpnes pārbūvēja pavisam savādākas!
IkdienasViesis rakstīja: Brīnos, ka tas zāles pļaušanas process tiek tik ļoti sarežģīts. Elementari, kādam no tiem pašiem "ūdens" tramvajiem priekšpusē būtu jāpiemontē pavisam vienkārša, ar pacelšanas/nolaišanas iekārtu aprīkota pļaušanas ierīce, kāda ir kombainiem. Un pāris stundās naktī viss darbiņš ir padarīts. Negribētu ticēt, ka RS darbnīcām tā ir problēma. Es arī vasarā manīju tos pļāvējus ar trimmeriem - nu diezgan jau smieklīgi.
Problēma tāda, ka stabi ir starp sliedēm un vēl tie žogi dažās vietās. Ātri nopļaut zāli ar speciālu tramvaju varētu tikai tramvaja gabarītos. Sānos vajag kaut kādus izbīdāmus pļāvējus. Un tas visu sadārdzina, bet laiku daudz neietaupa, jo ik pārdesmit metrus tie jāiebīda un jāizbīda, lai tiktu garām stabam. Jebkurā gadījumā vajadzēs vēl pāriet pāri ar trimmeri, jo tramvajs visur nepiekļūs.
Kā ir ar progresu jauno tramvaju laišanā uz Imantu?
Un ko viņi vispār tur laidīs, ja ar 26 tramvajiem pat divām līnijām nepietiek? Otrdien redzēju veco 6.tramvaju pat.
Bams rakstīja:
Pagaidām ir runas par +16 tramvaju iegādi.
O! Forši! Nav zināms, cik garu tramvaju?
Nu ko darīt, ja Rīgā ir pietiekami daudz pamuļķu ar tieksmi lauzt biļešu aparātus......
Nu tas laikam visu izskaidro, paldies!
Conqueror rakstīja: NE REIZES nekad un NEKUR neapmaldījos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!
Apsveicu! Bet kā tieši tas ir saistīts ar tramvajiem?
uupis rakstīja: Tramvajs ir liels. Aizņem daudz vietas.
Un cik tieši vietas uz ceļa tiktu aizņemtas, ja tie 400 cilvēki vakara stundā izvēlētos sakāpt nevis vienā 40 metrus garā tramvajā, bet gan katrs savā "Lēna satiksme ir garlaicīga? Tikai ne ar jauno ix35" saukļa vāģī?
Nedaudz no pamatskolas: Kas ir vairāk? 7,9kv.m x 400 vai 103 kv.m?
Bams, šī taču ir salā salūzusi sliede, vai ne?
pbs.twimg.com/media/BafpT9pIYAATpCH.jpg
Viļņoti gali, kuri kā puzles gabaliņi būtu saliekami kopā. Pie Alfas, kur tikai pirms 8 mēnešiem to uzlika.
Vispār ieteiktu izveidot īpašu zīmi un noteikumus "Centrāltirgus sākums" un "Centrāltirgus beigas"
"Tramvajam priekšroka, ātruma ierobežojums pilnīgi visiem (arī velo) 15 km/h, gājējiem un velobraucējam aizliegts traucēt tramvaju satiksmi, taču ir priekšroka pār autotransportu"
Šodien tramvajā uz Barona un Brīvības krusta gandrīz ietriecās kāds idiots, kurš vai nu centās apgriezties pretējā virzienā, vai arī iegriezt Barona ielā (kura ir vienvirziena, pretējā virzienā)
Bet nu tramvajs jau arī nav nekāds eņģelītis - vakar ātro palīdzību uz Barona ielas nepalaida.
Palaidniex rakstīja: Tu zini cik tas eņģelītis sver un kādas tam ir manevra iespējas salīdzinot ar operatīvo, kas drīkst raukt tikai tad, ja zina, ka to laiž...
Nu es to gadījumu arī piedotu. Man vispār likās, ka vadītājs nemaz nepamanīja tos ātros līdz mirklim, kad bremzēt būtu bijis par vēlu, tāpēc tikai deva grīdā, lai ātrāk atbrīvotu ceļu tai.
Kas tad šajā saltajā rītā bij' noticis, ka vismaz trīs 6.tramvaji bija (un vēl aizvien ir) vecie?
Jaunos iekurbulēt nevarēja?
Palaidniex rakstīja: Bet vēljoprojām ir krustojums, kurā ir taksometru pietura, kaut krustojumso nedz apstāties, nedz stāvēt itkā neesot ļauts...
Tu domā Brīvības un Cēsu ielas krustojumu? Tāpat tas neko no drošības viedokļa neietekmē. Tur jau tā lieta, ka likumi ir drausmīgi vispārīgi un nepilnīgi (kā šajā tramvaja sliežu klātnes jautājumā).
Vajadzētu visus šos likumus papildināt, precizēt. Paskaidrot, kas tieši ir tramvaja sliedes, cik liels attālums no sliedēm vēl joprojām skaitās klātnes daļa gan Rīgā un Daugavpilī, gan Liepājā. Uzzināt, kādu tieši zīmi likt pie Centrāltirgus. Varbūt pilnīgi jaunu vajag ieviest - "tramvajam priekšroka", ar ko papildināt esošo dzīvojamās zonas zīmi?
Tāpat likumā ierakstīt, ka T veida krustojumā drīkst apstāties un stāvēt, ja tam ir paredzēta īpaša josla.
Un vēl sazin ko varētu izdarīt.
Krotow rakstīja:
uupis rakstīja:
anonimikis rakstīja: zīmi aizvākt nav pareizi. Tur tomēr daudz mierīgo iedzīvotāju pārvietojas. Labāk aizvākt tramvaju. un tas arī atbilst šai tēmai
Plaģiāts – šitas ir Ūpja jājamzirdziņš…
Šiem abiem par gaisa maitāšanu jāpiespriež sabiedriskie darbi - mēnesi vakaros depo mazgāt tramvajus.
Labāk ko noderīgāku - labot salauztos biļešu automātus, lai līnijā atkal kursētu jaunās Škodas!
Palaidniex rakstīja:
briedisunrepshe rakstīja:
Tu domā Brīvības un Cēsu ielas krustojumu?
Ne, me, ir tāds krustojums - pērle! Netālu no policijas galvenās mītnes. Nobraucot no Brasas satiksmes pārvada ir krusts ar apļveida kustību, īsta zīmju un absurdu paradīze...
Pacentos paskatīties, ko tur varētu mainīt. Manuprāt, labāk ir. Un tā salīdzinoši pa lēto sanāk. Tēraudlietuves iela tagad vienvirziena, jo who cares, bet kā tur vēl Ziemeļu koridors klātos pāri, nezinu.
smaidiigais rakstīja: un kā lai tie, kas no Čierīša brauc, tiek zem tilta - tur firmu un firmiņu uima...
Pirms tilta virzienā uz centru nobrauktuve labajā pusē ir. Tik pašlaik tas ir zemes ceļš uz nekurieni. Uztaisīt par normālu nobrauktuvi un ar abiem braukšanas virzieniem, tad zem tilta gar Brasas-Čiekurkalna dzelzceļu.
Un vēl savienot abas Starta ielas daļas, lai varētu no VEF puses vieglāk tikt, apbraukt tādus Gaisa tilta korķus kā pirms dažām dienām.
uupis rakstīja:
Bams rakstīja: Jaunākās tendences autobusu būvē.
uupis var priecāties. Tāds droši aizstāj tramvaju.
VEF tiltam tāds pāri netiek…
Kāpēc tad ne? Tik pat garš kā tramvajs, tik pat daudz sekciju. Tik ūpjiem baigi traucētu. Bet vienmēr jau var uztaisīt Gaisa tiltu par sabiedriskā transporta tiltu...
Sveiki!
Nemaz nebrīnos par tām kļūdām. Juglā pat ar mērlentu nemācēja darboties. Bija asfaltējuši par jaunu, jo vājredzīgo bruģi nepareizajā vietā bija uzlikuši. Un tagad vēl asfaltu uz bruģi mainīs...
Un vai neviens nepadomāja, ka cilvēki no 3.tramvaja arī gribēs izkāpt? Tajās reizēs, kad viņš iegriežas iekšējā aplī, cilvēki tiek izlaisti uz zemes, jo perona nav. Un kā lai penši tiek prom no turienes? Uz blakus perona jākāpj, bet pirms tas notiks, viņš jau būs zem riteņiem jaunajam tramvajam.