Palaidniex rakstīja:
Bams rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Tēraudlietuves iela vienvirziena? Vaitad...
Starta ielu savienot... Domāju, ka tas varētu būt baigi dārgi...
Cilvēks grib, lai no Tēraudlietuves ielas visi tikai izbrauc...vai iebrauc... no shēmas nevar saprast.
Starta ielu savienot...tur pa vidu Siguldas dzelzceļš...
Pēc esošās shēmas, čals domā, ka tēraudlietuves iela jātaisa vienvirziena virzienā no esošā apļa, tikai kā tajā ieklūt tur dzīvojošajiem, ja tie piebrauc no Čiekurkalna puses?
Un jā - vai tiešām Atlasa iela (bijušā rūpnīcas teritorija) ir jāuztver kā pilnvērtīga iela?
Bet par to Siguldas virziena dzelzceļju jau ir stāsts - pat pārbrauktuvi tur uzrīkot nebūs nekas lēts un īpaši caurlaidīgs, par tuneli vai satiksmes pārvadu uz tādu "ānīti" vispār varam droši nesapņot jau uzreiz...
Nu jā, bija domāts Tēraudlietuves ielu vienvirziena uz Čiekurkalna un otrā tik no Atlata ielas. Bet nu, ja tas krustojums ar Gaisa ielu tur īsti neko netraucē autovadītājiem, tad var jau arī turpināt ļaut izgriezties ārā uz Gaisa ielu.
Bet no Čiekurkalna puses, nelietojot Atlasa ielu, domāts šādi:
Par to Starta ielas savienojumu - tas vairs nebija jāuztver kā lēts risinājums Gaisa un Aizsaules ielu rotācijas aplim, bet gan kā kaut kas cits, kas man pie reizes iešāvās prātā. Un tur nemaz nevajag nekādu lielu caurlaidību. Ar pārbrauktuvi pietiktu, ja kādam tur tiešām tādu ievajadzētos un kāds par to samaksātu par savu naudu.
Palaidniex rakstīja:
briedisunrepshe rakstīja:
uupis rakstīja:
Bams rakstīja: Jaunākās tendences autobusu būvē.
uupis var priecāties. Tāds droši aizstāj tramvaju.
VEF tiltam tāds pāri netiek…
Kāpēc tad ne? Tik pat garš kā tramvajs, tik pat daudz sekciju. Tik ūpjiem baigi traucētu. Bet vienmēr jau var uztaisīt Gaisa tiltu par sabiedriskā transporta tiltu...
iespējams, ka bija aizdomas, ka tilta segums ne tuvu nav tik gluds kā sliedes...
Nu vai tad baigi grūti noņemt bruģi, nobraukt ar ceļa rulli un uzlikt to atpakaļ? Jau sen to vajadzēja izdarīt! Bet bruģi kā tādu tam busam vajadzētu izturēt, vai ne?