Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
briedisunrepshe 05.06.2014 10:26

Autovadītāji turpina uzbrukt miermīlīgajiem Rīgas tramvajiem!!!!!

briedisunrepshe 04.06.2014 10:34

Un, Ūpīt, uz tilta to nesaskaitīsi, jo tur tagad auto būs vienvirziena satiksme

briedisunrepshe 04.06.2014 10:32

Pēc idejas (tas punkts domāts, lai visi, tostarp tramvaja vadītājs, redzētu, ka gājējs šķērso ielu) tomēr nedrīkstētu, bet man ir aizdomas, ka zem šāda formulējuma tomēr drīkst. Jāpajautā Zebrai vai profesionāļiem

briedisunrepshe 04.06.2014 10:30

Tās taču ir sliedes, nevis braukšanas joslas!

briedisunrepshe 27.05.2014 20:04

Tanī vietā ir nenormāli ilgi jāgaida zaļā gaisma pēc pogas nospiešanas. Arī man bērnībā nācies šķērsot turieni pie sarkanās, jo pieriebies gaidīt.

briedisunrepshe 26.05.2014 16:59

kāds bērns šoseju [b]šķērsoja[/b] mierīgi pie sarkanās

Izlaboju kļūdu teikumā

briedisunrepshe 26.05.2014 16:57

Conqueror rakstīja:

sarashkins rakstīja: Šodien gan diena ir traka trolejbusa sakarā...

Nu tad ir pienācis laiks sākt jaunu tēmu "trakie bērni"

Pieļauju, ka komentāru skaits būs lielāks, jo tēma ir daudz ietilpīgāka par trakajiem tramvajiem vai trolejbusiem.

Pats biju pirms vairākiem gadiem liecinieks tieši tādam CSNg, tai pašā vietā, tikai otrā pusē, virzienā uz Purčiku, pie Alauksta ielas viena sieviete ar bērnu nesās skriešus pāri trīs joslām Čaka ielā un trešajā joslā viens autovadītājs jau bija uzņēmis kriminālu ātrumu, protams, ka notika smaga sadursme - bērns aizlidoja pa gaisu 30 metrus, sieviete tika spēcīgi pasista malā uz vidusjoslu - bļin, kādi stulbeņi gan var būt cilvēki....

Juglā redzēju, kā kāds bērns šoseju mierīgi pie sarkanās gaismas, lūkojoties vienīgi sava telefona ekrānā.

Bet statistika ir biedējoša: kamēr gadā vidēji tikai 2% Rīgā reģistrēto automobiļu iekļūst CSNg ar cietušajiem, veseli 20% trolejbusu iekļūst CSNg ar cietušajiem.

briedisunrepshe 23.05.2014 20:50

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Kaut kad rudenī internetā biju atradis Eksporta ielas rekonstrukcijas projektu. Tajā bija atvēlēta vieta tramvaja līnijai,

Vienīgi mani fascinēja, ka tajā nav paredzēts tramvajiem griezties un braukt riņķī ap Vecrīgu! Tikai Andrejsala-Nacionālais teātris un Andrejsala-Akmens tilts virzienos būtu iespējams braukt!

Nu pareizi. Tas ir projekts līnijas pārcelšanai no Z.A.Meirovica uz Krastmalu. Nekādus apļus veidot nav paredzēts.

Ja godīgi, šim es galīgi nekādu jēgu neredzu - lieks līkums, kurš pie tam pasākumu laikā būs slēgts. Kam tad tramvajs uz Meirovica bulvāra traucē? Tik tramvaja pieturu starp Brīvības pieminekli un Pulvertorni prasās.

briedisunrepshe 23.05.2014 17:25

IkdienasViesis rakstīja: Vēl piebildīšu, ka tā ideja par sliežu izveidi posmā no akmens tilta līdz Ausekļa ielai pa krastmalu , tiešām ir ļoti laba un atbalstāma. Brīnos, kā Rīgas domnieki vēl nav to aptvēruši.

Kaut kad rudenī internetā biju atradis Eksporta ielas rekonstrukcijas projektu. Tajā bija atvēlēta vieta tramvaja līnijai, kura no Akmens līdz Vanšu tiltam ietu Vecrīgas pusē, bet aiz Vanšu tilta mainītu ielas puses. Arī pats ceļa projekts izskatījās diezgan labs - būtu jauns trasējums (kas īstenībā ir vecais trasējums - tur, kur bruģis pašlaik) un normāls joslu skaits.

Vienīgi mani fascinēja, ka tajā nav paredzēts tramvajiem griezties un braukt riņķī ap Vecrīgu! Tikai Andrejsala-Nacionālais teātris un Andrejsala-Akmens tilts virzienos būtu iespējams braukt!

briedisunrepshe 22.05.2014 18:19

Ja atjaunotu riņķa līniju ap Vecrīgu (tikai līdz Ausekļa ielai, jo tagad bijušās līnijas vietā ir Vanšu tilts), varētu tos tramvajus laist uz riņķi Iespaidīgie tirgus paviljoni - Apburošā Vecrīga - Valdzinošā Jūgendstila apbūve - Patīkamie krastmalas apstādījumi un tad iekasēt brangu naudu no tūristiem!

Vietējie varētu par 0,60 € pirkt dzīvnieku biļeti un braukt "pa zaķi".

briedisunrepshe 16.04.2014 17:38

HIPPY rakstīja: Pilnīgi bezjēdzīgs maršruts. Ja nu vienīgi – pagarina līdz Bolderājai.

Kurš ar tādu līkumu brauktu līdz Bolderājai? Ja nu vienīgi caur Spilves pļavām uz 70 un bez pieturām.

Manuprāt, labāk būtu kaut kā no Zasulauka stacijas izriņķot atpakaļ līdz Kalnciema pārvadam un tad pa to līdz Spicei. Spice ir viens no 2 Rīgas lielākajiem lielveikaliem - pasažieru plūsma būtu.

Pēc tam arī varēs to tramvaja maršrutu caur neizglītoto Mārupi (jo viņi uzskata, ka jaunais tramvajs uz jaunām sliedēm ar klusinošiem elementiem ir skaļāks par automašīnām un tāpēc "tramvaja dārdoņa varētu izjaukt idillisko lauku ainavu") līdz lidostai.

briedisunrepshe 15.04.2014 19:09

IkdienasViesis rakstīja: Jautājums par 2.maršruta slēgšanu pārsteidz. Zinu, ka joprojām daudzi jo daudzi jūrmalnieki, īpaši jau penši, izmanto lai no Zasulauka stacijas nokļūtu centrā vai tīrgū. Arī mana mammmīte, kamēr teju 40 gadus šancēja stradiņos, ikdienā izmantoja šo tramvaju līniju. Āgenskalna tirgus rajona dzīve arī pašlaik, kā saka, mutuļo ikdienas. Visu dienu cilvēku tur kā biezs. Tramvaju pieturās vienmēr tur cilvēki. Nedomāju, ka tramvaja slēgšana būtu pareizākais risinājums. Var jau to procesu regulēt ar maršruta grafikiem.

Par Padomju laikos uzbūvēto pagarinājumu līdz Tapešu ielai vēl varētu strīdēties, jo RRR jau sen kā vairs nestrādā simtiem cilvēku. Bet gabals līdz Zasulauks stacijai noteikti jāatstāj darbībā, ieteicams, pagarinot otrā galā līdz Mežaparkam vai Juglai, tādējādi piesaistot vairāk lietotāji. Jo pašreiz 2.tramvajs ir visīsākais maršruts - par to pašu mēnešbiļetes cenu var veikt vismazāko attālumu.

briedisunrepshe 10.04.2014 19:27

"Drīz (no vasaras) pa 2. un 10.maršrutu kursēs tikai vienvagona tramvajs. "

Bam, vai taisnība??

briedisunrepshe 28.03.2014 10:43

Nu tad nav ko bārt tramvaja vadītājas par to, ka šīs ik pa laikam kādu alkoholiķi nobrauc.

briedisunrepshe 26.03.2014 16:45

HIPPY rakstīja: Uupim tomēr taisnība – tramvajus rīgā vajag aizliegt – visi sastrēgumi Rīgā tikai dēļ tramvajiem! www.apollo.lv/...

Nesaki tā! Kāpēc jūs uztrauc tieši tramvaji, kuri traucē tikai sevi uz Barona ielas, nevis salūzuši autobusi un trolejbusi uz Brīvības un citām svarīgām ielām?

Vispār ironiski - sabiedriskais transports ir domāts, lai nerastos sastrēgumi no pārmērīgas automašīnu izmantošanas, taču tieši salūzuši tramvaji, trolejbusi un autobusi rada vispamatīgākos sastrēgumus...

briedisunrepshe 19.03.2014 12:41

Conqueror rakstīja: nu tie jaunie tramvaji Rīgā pa 6 . līniju arī taču durvis atver tikai uz pieprasījumu

neesi nospiedis pogu, durvis vaļā netaisa

Bet pieturā apstājas jebkurā gadījumā. Blekpūles tramvaji pat neaptur. Daži Rīgas autobusi (pat tie, kuriem pogas nav) mēdz neapturēt pieturās, ja neredz, ka kāds gribētu izkāpt.

briedisunrepshe 18.03.2014 0:16

Crankshaft rakstīja: Es tagad neatminu, kur , bet sen atpakaļ redzēju sistēmu, kur tramvaja, ja tā var izteikties, peroni, maršrutā bija gan labajā, gan kreisajā pusē, kā vilcieniem mēdz būt. Tamā Bleķapūlē gadījumā tādu vietu nav?

Atradu jūtjūbē video. Izskatās, ka pilnīgi visur ir kreisajā pusē peroni. Bet tie abu galu tramvaji laikam ir tāpēc, ka uz līnijas 3 vietās ir tādas apmaiņas vietas ar 3 sliedēm, kur var apgriezties un braukt atpakaļ. Īpaši lielu jēgu es no tām gan neredzu - viena ir pie depo, viena pie galapunkta ar apli. Bet nu laikam jau viņiem servisa nodrošināšana ārkārtas gadījumos (kas priekš Lielbritānijas ir ļoti neparasti) ir baigi svarīga lieta. Rīgā ekvivalents ir tie 125 pasūtītie trolejbusi ar dīzeļģeneratoriem. Manuprāt, lētāk būtu bijis vienkārši vadus aizvilkt tur, kur vajag. Bet nu eksperts jau neesmu.

Kopā Blekpūlei visa tā štelle ar vienīgās līnijas pilnīgu rekonstrukciju, 16 jauniem tramvajiem un vienu jaunu depo izmaksāja 100 miljonus mārciņu.

Interesanti tas, ka tramvaji aptur tikai uz pieprasījumu. Ja Rīgā nebūtu tāda brīnuma kā "Meža skola", tad teiktu, ka mums tādu sistēmu tramvajos nevajag.

briedisunrepshe 16.03.2014 17:59

Palaidniex rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja: Mani fascinē Blekpūles tramvajs - durvis abās pusēs un kabīnes abos galos, bet visos galapunktos apļi. Dīvaini, ka pat pēc milzīgās rekonstrukcijas, tajā ziņā viņi neko nav izmainījuši.

Kas bija pirmais apļi vai tramvaji?

Ja bija apļi, tad točnesaprotu kāpēc bija jāpērk dārgāki vagoni, ja vagoni, tad ko - vēl labus tramvajus mest ārā?

Nu viņiem ir divu veidu tramvaji - renovēti divstāvīgie no 30ajiem gadiem un svaigi, 2010-2012.gadā pirkti Flexity 2. Tos ieviesa pēc pilnīgas tramvaju sistēmas rekonstrukcijas, bet apļi galapunktos bija pat pirms tās rekonstrukcijas.

briedisunrepshe 16.03.2014 0:39

Mani fascinē Blekpūles tramvajs - durvis abās pusēs un kabīnes abos galos, bet visos galapunktos apļi. Dīvaini, ka pat pēc milzīgās rekonstrukcijas, tajā ziņā viņi neko nav izmainījuši.

briedisunrepshe 15.03.2014 17:38

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja: Jautājums Bamam:

Kāpēc vispār pilsētas, tostarp Rīga, pārgāja uz tramvajiem ar durvīm tikai vienā pusē, kabīni vienā galā un apļiem līniju galā?

Tāda "mode" bija

Tāpēc, ka apgriezt tramvaju sastāvu braukšanai pretējā virzienā pa apli ir ātrāk nekā strupceļā atkabināt piekabvagonus, manevrēt pa pārmijām, to visu piekabināt atpakaļ. Tas viss prasīja laiku. Apmēram 15-20 min. Vadītājam tām procedūrām arī palīgu vajadzēja. Galapunktos bija jāuztur sarežģīta sliežu ceļu infrastruktūra.

Arī nav mazsvarīgi, ka katra papildkabīne un durvis ir papildu izmaksas, aizņem arī lietderīgo platību.

Ļoti loģiska atbilde, paldies!

Bet tad kāpēc tās gandrīz visas pilsētas, kuras būvē no jauna, būvē bez apļiem? Zeme pāris apļiem tiešām tik dārga, vai tas ir, lai visur var izmētāt pārmijas un avāriju gadījumos tramvaji var izmantot otras sliedes, nevis sastāties rindā no kanāla līdz Bērnu pasaulei?

briedisunrepshe 14.03.2014 14:38

Jautājums Bamam:

Kāpēc vispār pilsētas, tostarp Rīga, pārgāja uz tramvajiem ar durvīm tikai vienā pusē, kabīni vienā galā un apļiem līniju galā?

briedisunrepshe 23.02.2014 11:06

Piekrītu, ka tie, kam ir liels potenciāls, ir jāattīsta. Bet nezinu, vai 10. būtu jāslēdz. Tas taču sastrēgumstundās ir pilns, ne? Bet nu neko attīstīt gan nevajadzētu - tālu nākotnē potenciāla tai līnijai nav. Tikai uzturēt, lai var servisu nodrošināt nemainīgu.

Manuprāt, tikai 2. līnija ir jāslēdz. Tās vietā katru otru 11. tramvaju vajadzētu pagarināt līdz Zasulaukam.

Tīri nezinu vai kāds P+R projekts vairs tuvākajā nākotnē ir plānots, ja jau esošo P+R stāvvietu regulāri izmantoja tikai 1 cilvēks...

briedisunrepshe 19.02.2014 17:42

Taču nedaudz dīvaini, ka, atšķirībā no tramvajiem, ceļus gan var būvēt jaunus, kamēr visi pārējie brūk kopā.

briedisunrepshe 19.02.2014 17:39

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Un Bamam: Kā bez lielām sāpēm, manuprāt, var izdarīt to, ko tu teici, ka nav iespējams. Es gan nezinu, vai šitais strādātu, bet nu lūk:

2. tramvajs krietni pārveidots un intervāls samazināts uz pusi - brauc ik 8 minūtes. Bet 1. un 4. ir tas pats 4., kur katrs otrais tramvajs brauc taisni pa Anniņmuižas bulvāri. Sanāk, ka tur katrā virzienā tramvajs aptuveni ik 10 minūtes. Bet viens no tiem visiem centrā varētu iet uz Aldari (?), viens uz Meža kapiem un viens uz 45. vidusskolu, lai papildus atslogotu 6. tramvaju centrā, kur tas parasti ir pārpildīts.

Diez vai rastos tramvaju sastrēgumi, jo nekas diži intervālos nav mainīts.

Ideja jau nav slikta. Sevišķi par 2.tramvaju man patīk. Aizsūti šo shēmu uz RD un RS.

Bet nu dārgi tas gan būs. Pašreiz 1km celtniecība maksā ap 1 mlj/Ls. Un tas viss x 2, jo viensliežu variants nav labi. Pieskaiti vēl klāt jaunu tramvaju iepirkšanu. Cik tur sanāk?

Pārāk daudz. Un, cik noprotu, nevienu jaunu līniju nekam negrasās būvēt, pirms nav nomainīti visi vecie transportlīdzekļi. Tas gan uz trolejbusiem, gan tramvajiem attiecas. Trolejbusiem, kaut arī tūlīt visi būs nomainīti, tāpat droši vien neko nebūvēs. Bet tramvajiem tas nenotiks tuvākajos 10 gados...

Un RDSD es to nesūtīšu. Šodien saņēmu atbildi par iepriekšējo vēstuli - viņi uzskata, ka bedres 2013.gadā uzlietā asfaltā ir kaut kas normāls...

briedisunrepshe 19.02.2014 17:11

No Pārdaugavas virziena sanāk pa Stabu, Brīvības un Artilērijas ielā iekšā!

Un Bamam: Kā bez lielām sāpēm, manuprāt, var izdarīt to, ko tu teici, ka nav iespējams. Es gan nezinu, vai šitais strādātu, bet nu lūk:

2. tramvajs krietni pārveidots un intervāls samazināts uz pusi - brauc ik 8 minūtes. Bet 1. un 4. ir tas pats 4., kur katrs otrais tramvajs brauc taisni pa Anniņmuižas bulvāri. Sanāk, ka tur katrā virzienā tramvajs aptuveni ik 10 minūtes. Bet viens no tiem visiem centrā varētu iet uz Aldari (?), viens uz Meža kapiem un viens uz 45. vidusskolu, lai papildus atslogotu 6. tramvaju centrā, kur tas parasti ir pārpildīts.

Diez vai rastos tramvaju sastrēgumi, jo nekas diži intervālos nav mainīts.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti