Kārtot: Augošā secībā
1 2
REXX 02.12.2013 17:14

Ne vienmēr "garākas" ātrumkārbas uzstādīšana, īpaši- mazjaudīgiem motoriem- nesīs vēlamo efektu (šeit laikam- degvielas ekonomiju). Motoram tādējādi var likt darboties neekonomiskā režīmā (ar pārslodzi,- tas ir, kā ar 5.ātrumu mocīt tur, kur ar 3. vai 4. jābrauc). Īsāk- kaifa nekāda. Ja nu vienīgi- auto tiek maksimāli atvieglots, brauc tikai viens pats vadītajs, utt., bet tā jau proza....

REXX 29.11.2013 13:13

iAuto rakstīja: Motora dzesēšanas sistēmā ir jābūt cirkulācijai un nelielam virsspiedienam, lai neļautu rasties (ūdens tvaikam) burbuļiem, jo motora darba temperatūra ir vidēji ap 90 grādiem. Pirmā vieta kura parasti signalizē par problēmām dzeses sistēmā ir salona apsildes krāsniņa, jo parasti ir atsevišķā attālā zarā un ne tuvu visiem auto ir piespiedu papildus cirkulācijas sūknis.

Tas ka antifrīzs negāžas ārā par radiatora korķi nozīmē, ka motora temperatūra nav virs 100 grādiem (attaisīt uzmanīgi pārkarsušam motoram – bīstami var applaucēties)

Pat gadījumā, ja motora t° ir zem 100°C, dzeses sistēmā jabūt spiedienam- kapēc, te vairaki faktori, atsevišķs temats. Par to krāsni, kas nesilda,- varbūt dzeses sistēma dēļ švaka korķa netur spiedienu, motorā jebkurā gadījumā veidojas burbuļi/tvaika "korķi", kuri tad nu arī salona apsildē krājas, bet šī, sliktā, nesilda.

REXX 07.11.2013 20:40

Beigts ūdenssūknis izpaužas slikti.

Bet šis laikam nebūs tas gadījums. Ja mašīnai ir automātiska salona temperatūras uzturēšanas sistēma(nav svarīgi, kāda, galvenais- tāda, kas mēģina nolasīt salona temperatūru, un uzturēt pēc uzdotā), visticamāk, šajā situācijā pie vainas būs salona temperatūras devējs. Tam pat nav jābūt bojātam, pietiek ar putekļu kārtu uz tā(tipa- :kažociņš, lai devejs nespētu pareizi nolasīt temperatūru, un, attiecīgi, regulēt.

REXX 22.10.2013 14:31

Principā, dīzeļmotorā gāze pilda ne tikai degvielas, bet arī katalizatora ("ķīmiskā "izpratnē, ne tajā, ko servisos mēdz griezt ārā no izpūtējiem). Kā? Vienkārši-dīzelim tā degmaisījuma degšana parasti notiek "punktos"- izplūde no virpuļkameras (priekškameras), vai no sprauslas urbumiem izsmidzinātos kūļos. Ievadot cilindrā vēl arī gāzi, veidojas plašāka liesmas fronte, (kaut kas līdzīgs- ja vienu cilindru mēģinātu iekurināt uzreiz vairākas aizdedzes sveces)kas ne tikai veicina straujāku spiediena pieaugumu cilindrā, bet arī sekmē dīzeļdegvielas pilnīgaku sadegšanu (nav noslēpums, ka daļa dīzeļdegvielas cilindros tā arī nesadeg- izplūst kopā ar atgāzēm. Tas gan ir mazs procents, bet tomēr.

Un kas no tā? Ieguvumi- jaudas (vairak gan griezes momenta) pieaugums, ekonomija (te gan krietni jānoņemas ar regulēšanu, lai to sasniegtu). Diezgan subjektīvi, ņemot vērā sarežģītību un izmaksas. Komerctransportam varētu būt ok, bet vieglajiem- "labāk nopērc citu."

REXX 23.09.2013 21:59

arko2 rakstīja:

REXX rakstīja: Eļļaina vītne liecina par problēmām ar vadīklām/vārstu gumijām, bet apaugums+sausa vītne- cilindri+gredzeni. Nav izslēgts, ka var būt abi

runa ir par svecēm , ja pareizi saprotu ?

Ir gan.

REXX 23.09.2013 12:58

Eļļaina vītne liecina par problēmām ar vadīklām/vārstu gumijām, bet apaugums+sausa vītne- cilindri+gredzeni. Nav izslēgts, ka var būt abi

REXX 23.09.2013 11:19

Tāda vienkāršā metodīte, kura palīdz saprast, kur tā eļļa paliek- izskrūvē sveces, un palūko, vai vītnes daļa eļļaina, vai elektrodi apauguši ar uzdegumu.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti