iAuto rakstīja: Motora dzesēšanas sistēmā ir jābūt cirkulācijai un nelielam virsspiedienam, lai neļautu rasties (ūdens tvaikam) burbuļiem, jo motora darba temperatūra ir vidēji ap 90 grādiem. Pirmā vieta kura parasti signalizē par problēmām dzeses sistēmā ir salona apsildes krāsniņa, jo parasti ir atsevišķā attālā zarā un ne tuvu visiem auto ir piespiedu papildus cirkulācijas sūknis.
Tas ka antifrīzs negāžas ārā par radiatora korķi nozīmē, ka motora temperatūra nav virs 100 grādiem (attaisīt uzmanīgi pārkarsušam motoram – bīstami var applaucēties)
Pat gadījumā, ja motora t° ir zem 100°C, dzeses sistēmā jabūt spiedienam- kapēc, te vairaki faktori, atsevišķs temats. Par to krāsni, kas nesilda,- varbūt dzeses sistēma dēļ švaka korķa netur spiedienu, motorā jebkurā gadījumā veidojas burbuļi/tvaika "korķi", kuri tad nu arī salona apsildē krājas, bet šī, sliktā, nesilda.
Ne vienmēr "garākas" ātrumkārbas uzstādīšana, īpaši- mazjaudīgiem motoriem- nesīs vēlamo efektu (šeit laikam- degvielas ekonomiju). Motoram tādējādi var likt darboties neekonomiskā režīmā (ar pārslodzi,- tas ir, kā ar 5.ātrumu mocīt tur, kur ar 3. vai 4. jābrauc). Īsāk- kaifa nekāda. Ja nu vienīgi- auto tiek maksimāli atvieglots, brauc tikai viens pats vadītajs, utt., bet tā jau proza....