Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
darklight 26.05.2014 23:42

Nu, es saprotu gandrīz visu. Vienotība uzvar - skaidrs. Nacionāļi, Saskaņa - loģiski. Saprotu arī tos, kas balsoja par Ždanoku. Bet nekādi nesaprotu, kas ir tie prātā apdalītie invalīdi, kas gāja un balsoja par Griguli? Tiešām ir cilvēki, kam ar reklāmas palīdzību var iestāstīt visu?

darklight 13.06.2014 22:54

Un diez kā veselā saprāta sludinātāji taisās pierādīt, ka konkrētais indivīds tiešām dienu dienā ir braucis ar auto? Var jau arī tramvajā braukt ar tiesībām kabatā visus 20 gadus.

darklight 13.06.2014 23:00

Un topikstarteris gaidīja piecus gadus līdz Olegsxs atklāsmei :-/

darklight 17.06.2014 21:52

Un šitā *isties dēļ nepilniem 20 Eur gadā?!

darklight 17.06.2014 22:05

Pagaidām zinu, ka lamuvārds ir "šofera dēls"

darklight 18.06.2014 21:36

Ja vadi durvīs ir, tad viss mainās +/- pa vienkāršo. Ja vadu nav... tad iesaku samierināties un atstāt visu kā ir. Tādas lietas parasti ir vērts darīt tikai, ja pašam ir:

a) vieta,

b) štrumenti,

c) poņa.

Par otru jautājumu - es vismaz nesapratu, kādu paneli tu tur gribi mainīt?

darklight 22.06.2014 21:37

Vispār jau tā LV ceļu ietekme ir stipri pārspīlēta. Kas tad ir tas, kas tā nojājas? Piekare? Nu un kas standarta auto piekarēs ir tāds, ko nevar samainīt? Bet paņemot auto, kas pa DE bāņiem noskrējis 500K un pusi no tiem redlainā, gan ieberziens var sanākt pamatīgs, jo tur jau dzinējam ir kapi. A odometri plačos visiem rāda 150-200K

Vienīgais, kas Latvijas autiņiem tiešām ir sāpe, - tā ir rūsa. To nu tad arī jāskatās.

darklight 02.07.2014 9:35

kasinsh79 rakstīja: No uzticamības viedokļa japāņu auto ir super!

Taču dīzeli viņi vēl neprot ražot jaudīgu un ekonomisku kā vāciešiem Tā kā lemt pašam!

Diezgan nekorekts apgalvojums, no kura izriet, ka arī Isuzu ne vella nejēdz dīzeļus taisīt!

darklight 03.07.2014 21:06

Nedomāju, ka remonta izmaksas būtiski celsies, jo oficiālo servisu darba stundas izcenojumi tāpat ir kosmiski. Konkurence tāpat neļaus privātajiem celt cenas līdz dīlera līmenim. A mazās garāžiņas strādās kā strādājušas.

darklight 07.07.2014 0:24

Tajā pirmajā servisā džekiem nedrīkst dot pat riepas pumpēt! Montierim Jānim principā varētu būt taisnība. Bet to, pa kurieni liet iekšā, liet ārā un cik vajag, visu var internetā atrast.

darklight 19.07.2014 0:05

Kad vajadzība nespiež braukt ar Opeli, arī pārvietojos ar velo. Un jā - citu velobraucēju nihilisms un uzspļaušana jebkādiem noteikumiem reāli besī!

darklight 19.07.2014 0:09

Labs topiks! Te tiešām kāds zinošāks varētu pakomentēt!

darklight 19.07.2014 0:12

Autorei: liec plēvi! Tas te ir vienīgais sakarīgais ieteikums.

darklight 20.07.2014 19:58

sirga rakstīja:

darklight rakstīja: Kad vajadzība nespiež braukt ar Opeli, arī pārvietojos ar velo. Un jā - citu velobraucēju nihilisms un uzspļaušana jebkādiem noteikumiem reāli besī!

vajadzība vnk dushi-braukt ar opeli?

ne nu ja jauns-tad tik pedejo nervu velk ārā

Smieklīgi, smieklīgi! Bet nē - es nekaunos no sava Opeļa

darklight 25.10.2014 11:40

Gribētos gan domāt, ka pa diviem gadiem topikstarteris būs savu līzingkantori jau atradis

darklight 10.01.2015 22:26

Tad tālāk jāskatās, vai nav slapja grīda un vai nezūd tosols?

Un kas ļauj tik pārliecināti apgalvot, ka recirkulācijas vārsts tiešām nav iesprūdis?

darklight 17.01.2015 11:03

Ne jau tikai bēemvē. Šeit ir arī topiks "Trakie tramvaji"

darklight 19.03.2015 22:24

Ja kas, man Astrai arī oriģinālie lietie ir smagāki par ziemas bleķiniekiem. Kad pirmo reizi to atklāju, biju diezgan pārsteigts

darklight 31.07.2015 18:18

Opel Omega kaut vai.

darklight 03.05.2017 10:39

Skalošanai var izmantot arī destilētu ūdeni, lai nav tosols jāķēza.

darklight 12.09.2017 10:27

Rekur labs raksts par ĢMO un ar to saistītiem mītiem:

ksenijakomente.lv/nepopulari-par-genetiski-modificetu-partiku

darklight 04.12.2017 10:20

sūkt ārā ar trubiņu caur eļļas līmeņrāža vietu

Kādreiz tak tā skrūve vienalga būs jādabū vaļā

darklight 04.12.2017 10:25

Ja radiators būtu ciet, tad silto nepūstu nekur. Vaina vārstos/ klapēs/ kkādos motoriņos, kas to pasākumu virina.

@msh sarkano antifrīzu ne visos motoros drīkstēja liet, tas dēļ ķīmiskā sastāva.

darklight 04.12.2017 10:29

Pēdējais teikums domāts 650, neļauj divreiz labot :-/

darklight 25.02.2018 11:34

Nomaini lādētāju!

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti