Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
andzins1111 17.02.2014 16:55

Starp citu es arī visu laiku kontrolēju kas notiek aizmugurē. Bet primārais ir tīri savtīgs iemesls, pat neliela trieciena gadījumā auto aizmugurē var iedzīvoties mugurkaula un kakla problēmās uz visu mūžu. Man kaut kā paša un pasažieru veselība ir svarīgāka, par to "taisnību" kas man pēc CSN pienākas.

andzins1111 18.02.2014 18:28

Palaidniex rakstīja:

andzins1111 rakstīja: Starp citu es arī visu laiku kontrolēju kas notiek aizmugurē. Bet primārais ir tīri savtīgs iemesls, pat neliela trieciena gadījumā auto aizmugurē var iedzīvoties mugurkaula un kakla problēmās uz visu mūžu. Man kaut kā paša un pasažieru veselība ir svarīgāka, par to "taisnību" kas man pēc CSN pienākas.

Nezinu, bet man kaut kā šķiet, ka tomēr labāk dabūt beņķi ar pagalvi pa muguru, nevis saņurcītas kājas, sasistu seju pret stūri/gaisamaisu, reāli izraustītus kakla skriemeļus un siklus pilnas acis, kā tas ir dabonot kādu purnā...

Ir jācenšas neeikļūt avārijā vispār. Bet nu no priekšas un sāniem, vadītāju pasargā visādi spilveni un citas lietas. Triecienam no muguras ir tikai benķis un galvas balsts, kuri ir konstruēti kaut kādam vidējam pilsonim ir spēj darboties tikai tad ja cilvēks sēž pareizi.

andzins1111 19.02.2014 13:56

ak rakstīja: Nevis tikai beņķis un galvas balsts, bet savs beņķis, aizmugurējie beņķi, bagāžnieks, piekabes āķis un pakaļējais bamperis

Cilvēka (bioloģiskas izcelsmes objekts) izturība salīdzinot pret visādiem mūsdienu polimēriem un metālu ir maigi izsakoties nesalīdzināma. Ne jau liels ātrums nogalina, bet gan strauja apstāšanās un ķermeņa mijiedarbība ar šiem parasti daudz izturīgākiem un cietākiem objektiem.

andzins1111 19.02.2014 14:01

Bams, kā tad palika ar to Daugavpili? Kāpēc tiek izsludināts jauns tramvaju iepirkums? Baltkrievu taču savu brīnumus jau bija paspējuši atvest uz D-pili? Vai Eiropas fondu nauda nebija jāiztērē līdz 2014? Liepāja jau sen pabeidza tramvaja līnijas pagarināšanu.

andzins1111 19.02.2014 16:44

Kā no Valdemāra ielas bez sāpēm tikt uz Artilērijas ielas? Kreisais no Brīvībenes tur vispār ir atļauts?

andzins1111 20.02.2014 12:22

Sen jau būtu jāpieņem kā vispārzināmu faktu, ka mūsdienu mēdiju viedoklis net tikai nav uzskatāms par autoritāru. Bet arī ļoti bieži ir maldinošs un aplams. Tāpēc jau literatūras stundās māca rakstīt domrakstus, lai cilvēks spētu analizēt iegūto informāciju un sasaistīt to ar savu realitāti.

andzins1111 20.02.2014 19:22

Tramvaju cienītāji, kuri lieto Android platforma telefonus, tagad var braucot tramvajā, paši kļut par RS satiksmes plānotājiem.

play.google.com/store/apps/details?id=com.danielviktorin.tramtycoonfree&hl=en_GB

andzins1111 21.02.2014 17:05

Es šodien uz darbu braucu ar velosipēdu, kopā 14.5 km. Man pa ceļam 5 autovadītāji nelietoja pagrieziena rādītājus, 2 pārbauca krustojumu pie sarkanā signāla un 1 man nedeva ceļu, kaut gan viņs bija uz mazākas nozīmes ceļa. Nu lūk, vadoties pēc šodienas pieredzes, es izdaru secinājumu, ka pilnīgi VISI autovadītāji ir cūkas un nekad nav iemetuši aci CSN grāmatiņā.

p.s. Fakts, ka kopumā satiksmē bija vairāki simit transportlīdzekļu, neko nemaina.

andzins1111 21.02.2014 22:45

Bams, ja vienreiz ievietoja attēlu no šī interesantā tramvaja Sibīrijā.

englishrussia.com/2014/02/15/metro-rail-tram-system-for-a-tiny-village-in-siberia/

andzins1111 24.02.2014 14:08

Ja Tu par Intu runā, tad pāris mēnešus viņa atsēdēja gan. Paskaties to pašu UK, par cilvēka nogalināšanu uz gājēju pārējas (vadītājs brauca bez brillēm, kaut gan vajadzēja viņam tādas) arī tikai piespiedu darbu piespriež.

Bet tā autors no lielākā soda (nāves) ir jau izbēdzis, tā kā nav ko satraukties.

andzins1111 25.02.2014 19:34

Zinot, ka VWfans brauc saudzīgi un nekad nepārnsiedz 89.9745664 km/h, šī tiešām ir ļoti slikta reklāma Škoda automašīnām. Nu un pat Latvijas dīleru dīvaino attieksmi jau sen bija dzirdēts. Interesanti, paši dīleri šo auto portālu nelasa?

andzins1111 26.02.2014 15:24

Izkopēts no facebook:

Rīdzinieki un pilsētas viesi aicināti izteikt viedokli par stāvparku sistēmas (Park & Ride) ieviešanu

Rīdzinieki un pilsētas viesi, kuri ikdienā pārvietojas ar automašīnām, no šodienas - 24.februāra - līdz 19.martam, aizpildot anketu, aicināti izteikt savu viedokli par stāvparku (Park & Ride) sistēmas ieviešanu, kas palīdzētu prognozēt stāvparku sistēmas lietderību, kā arī galvenās prasības to izstrādei.

Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments šobrīd izstrādā jauno Rīgas teritorijas plānojumu, kura ietvaros tiek izstrādāts Transporta attīstības tematiskais plānojums. Tas paredz sagatavot Rīgas domes auto novietņu politikas un attīstības koncepciju, ietverot stāvparku sistēmas attīstības plānu.

Lūdzam aizpildīt anketu un izteikt savu viedokli par stāvparku sistēmas ieviešanu:

Rīgas viesiem:webanketa.com/...

Rīdziniekiem:webanketa.com/...

Izdrukātā veidā tās būs iespējams aizpildīt visās „Statoil” degvielas uzpildes stacijās Rīgā, Pilsētas attīstības departamentā klientu apkalpošanas dienās, kā arī Rīgas pilsētas būvvaldes Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Amatu ielā 4.

Papildu informācija par klientu apkalpošanas dienām un darba laiku pieejama:www.rdpad.lv/...

Auto novietņu politikas un attīstības koncepcijas mērķis ir samazināt autotransporta sastrēgumus pilsētas centrā, veidojot transportmijas punktus auto novietnēs pie pilsētas robežas un dzelzceļa loka, kā arī izstrādāt noteikumus stāvvietu ierobežošanai pilsētas centrā. Lai darbotos šāda stāvparku sistēma, ir jāpilnveido sabiedriskā transporta pakalpojumu tīkls un jāveido vienota sabiedriskā transporta un stāvparku biļešu sistēma.

Stāvparki ir publiski pieejamas stāvvietas ārpus pilsētas vai tās centra, kur autovadītājs un tā pasažieri var ērti novietot savu auto un tālāk līdz galamērķim doties ar ērtu un ātru sabiedrisko transportu vai velosipēdu. Stāvparku sistēmas pamatuzdevums ir vides kvalitātes uzlabošana pilsētā un it īpaši tās centrālajā daļā, samazinot sastrēgumus, kā arī trokšņa un gaisa piesārņojuma līmeņus.

Rīgas teritorijā tiek plānota divu līmeņu stāvparku sistēma: gar Rīgas robežu – lielāko ievadceļu un dzelzceļa staciju vai tramvaja pieturu tuvumā, un otra - tuvāk pilsētas centram – ārpus ierasto sastrēgumu zonām.

andzins1111 05.03.2014 13:53

Auto gadījumā bijis ar stūri "nepareizajā" pusē un kāds čaklo roku meistars ir pa lēto pārlicis? Bet taisnība meistaram ir, jāmaina. Kura gada auto tas ir?

andzins1111 05.03.2014 14:03

Kā cilvēks ar SAAB 900 var braukt kā lielceļu huligāns. Kaut kā neticu es tam stāstam.

p.s Braucu paklausīgi un neuzkrītoši, tāpat kādas 2-3 reizes uz klusiem miestiņu ceļiem naktī apturēja un palūdza iepūst trubiņā.

andzins1111 05.03.2014 19:57

Pērk, bet nav saprotams kāpēc. Kad vēl bija tāda Air Baltic auto nome (pēc tam Add Car), tad viņiem bija ap 2007. gadus ražotās Fabia un Polo. Es ap 2010./2011. kādas reizes 10-15 no viņiem nomāju auto. Teiksim tā, Fabia grabēja visas plastmasas, drošības jostas karajās kā lupatas un salons bija padilis. Polo ar tādiem pašiem nobraukumiem izskatījās un uzvedās daudz labāk. Cenas jau viņiem diezgan salīdzināmas. Pēc tam AddCar iepirku jaunus autiņus, un tie visi bija tikai Lietuvā reģistrēti Polo.

andzins1111 05.03.2014 20:04

Polo, ar kondicionieri sākot no 12082 EUR (pašlaik akcija 11 144), Fabia pilnīgi bez ekstrām 9 300 (kondicionieris jau 955 EUR),

andzins1111 07.03.2014 15:36

Google iAuto e-pastus atpazīst kā spam-u, tā kā man ir divas pasta kastītes, un no vienas viss pasts automātiski pārsūtās uz pirmo, tad es nemaz to i-Auto e-pastus kas bija ievietoti spam listē neredzēju.

andzins1111 07.03.2014 15:40

Un neviens nepērk? Kāds vispār atnāca to auto apskatīties?

andzins1111 07.03.2014 19:24

Fanam neatliks nekas cits kā ar to Fābi izrīkoties tāpat kā šis pilsonis.www.delfi.lv/...

andzins1111 10.03.2014 14:43

smaidiigais rakstīja: ..., ja nav, tad labāk 2 vai 3 gadus vecu mazpiebezdētu...

Vēl, protams, jāizvērtē potenciālais nobraukums.

Ko tieši 3 gadīgu 5k EUR budžetā tad Tu ieteiktu? Tur jau pat "garlaicīgā" Fabia nesanāk. Manuprāt, ja ir 5k, tad jāpērk auto par kādiem 3k un 2k jāatliek "pārsteigumiem". Tad 2 gadus var ar iegādāto brīnumu bez īpašām galvas sāpēm nobraukt. Protams, ja pie tiek 5k mēnesī rodas jauni 400-600 EUR ko ieguldīt auto, tad var pirkt uz pilnu banku.

andzins1111 10.03.2014 14:47

Kāpēc tik skarbi? Meriva 197k jau noripinājusi, lieli remonti, cik atceros, bija tikai vienreiz. Normāls auto. Un Fans arī izmaksas uz 1 km bija nopublicējis, Opelis nebūt nav slikts.

andzins1111 11.03.2014 13:53

Fan, tā Meriva ir 7 gadus vecs auto. Un par gaumi protams nestridās, bet tad jau Tava gaiši zilā meriva ir daudz pievilcīgāka par šo žaļo sienāzi. Šeit tika runāts par 3 gadīgu, un tur nu tiešām atrast kaut ko ir pagrūti. Ja paskatās ss.lv pēdējo 5 dienu sludinājumus un visus auto kas nav vecāki par 2011. gadu. Tad tur zem 5k ir ir divi Clio, viens Ka un Megane pa 5100. Neviena korejieša.

andzins1111 11.03.2014 14:26

Atgriežoties pie Smaidīgā uzdotajiem jautājumiem:

1. Kāda ir summa, kuru jūs varat atļauties mēnesī iztērēt auto uzturēšanai? Es rēķinātu kādus 50-100 EUR mēnesī 5-8 gadus vecam auto (tas ir vidējais, katru mēnesi protams nav auto jāremontē). Protams, ja auto ir 19" diski, tad pat riepas tur var nesanākt.

2. Sētā, tas ir daudzstāvu mājas pagalms vai privātmāja?

andzins1111 11.03.2014 15:10

Vai šādas apgriešanās platformas kaut kur izmanto arī tramvajiem? Vilcieniem esmu redzējis gan ārzemēs, gan Rīgas vagonu parkā un Daugavpils lokomotīvju remont-rūpnīcā.

andzins1111 11.03.2014 15:14

msh rakstīja: Līdzīgi par to fabiju.

Tu vispār ar to Fabia esi braucis? Nu nafig nevajag tam auto lielāku motoru par 1.2. Fan Tu nopirki 1.2 MPI vai TSI? Un ja MPI tad 60 vai 70 zs?

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti