Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Okys 24.01.2014 8:59

Neatradu, kā rediģēt tēmu.

Gribēju vēl piemetināt, ka ss.lv un autoplius izķemmēt varu pats, bet tā kā pilnīgi neko nesaprotu no bendzīna dzinējiem un vēl piedevām šiem mazauto, gribētu dzirdēt un saprast argumentus ko, kā un kāpēc.

Paldies.

Okys 24.01.2014 10:24

seaman rakstīja: ha, ha!

4X4 bija, tad vecs Audi, tagad mazauto. kas tālāk? Mocis, jahta, traktors?

Tam bija jābūt smieklīgi vai kā?

Okys 24.01.2014 13:24

Tātad šī nebūs īstā vieta, kur prasīt kautvai zinošu cilvēku viedokli par manis 3 minētajiem modeļiem?

aansi, ja tu piedāvā to Kia Rio.. kāpēc izvēlēties to, bet ne kādu no manis minētajiem? Es uzskatu, ka nav svarīgi pieminēt to, ir vai nav kondicionieris, ir vai nav sēdekļu apsilde un tamlīdzīgas lietas. Pār tām es pats varu saprast, ir vai nav komplektācijā. Noplīsīs kondicionieris, nekas, mājās tiksi, kautkad sataisīs. Noklāsies motors, nolūzīs ritenis, nevarēs kaut kādu iemeslu dēļ iziet skati - skāde daudz lielāka.

Okys 24.01.2014 13:27

Es vienkārši nezinu Latvijā forumu, kur kopotos zinoši cilvēki, kas šādā jautājumā var palīdzēt. Auto ir vajadzīgs sekundāri, jo primārais ģimenes auto jau ir. Mēģināju draugos, kautkādā Tuninga grupā, saņēmu daudz normālu atbilžu, bet tur administrācija uzskata, ka visiem tiem n-tajiem tūkstošiem cilvēku ir jārunā par "šķūningu", citas diskusijas dzēš.

Okys 24.01.2014 13:31

Tāpat visi varianti tiek izskatīti kopā ar sievu, patīk/nepatīk. Konkrēti pret manis minētajiem, nevienu viņai nav pretenzijas. Nepatīk Polo, Lupo, Clio, Yaris, to pašu Kia itkā arī negribēja. Tāpēc tādus nepieminu. Ja šī nav īstā vieta, kur to prasīt, atvainojos, slēdzam šo diskusiju...

Okys 24.01.2014 14:51

Skaidrs, tātad šeit pie atbildes netikt. Prasības ir tādas, kādas es uzskaitīju un sieva brauks ar to, kas labi ripos un neprasīs milzu līdzekļus uzturēšanā. Kā viņa, tā es, esam ar to mierā.

Paldies par to pašu.

Okys 24.01.2014 18:20

Dzīvojam mazā pilsētā. Te nav pieejami takši, ja jāizsauc, sasodīti dārgi par to vien un sabiedriskais transports braukā no vienas pilsētas uz otru, galīgi ne pa ceļam, lai sieva ar to nokļūtu darbā. Braucot uz darbu, ir kur ieskrieties, motors +/- uzsils normāli. Braukās katru dienu. Vēl sievai ir plāns apmeklēt aerobikas nodarbības kautkad nākotnē, ar sabiedrisko izbraukāt grūti, aizietu daudz laika, kā arī nav zināms, vai maz uzspētu tikt mājās. Tas dotu vismaz 2,3 reizes nedēļā pa ~15km klāt. Un būsim godīgi, auto ir auto, vienmēr ērtāks. Degvielas patēriņš kaut 10l uz simtu, tas nebaida. 20-25 Ls priekš tā atradīsies. Par eļļām, filtriem, normāli dilstošām detaļām nav runas. Vairāk interesē rūsas problēmas, iedzimtas problēmas, kas var negaidīti, dārgi izmaksāt. Interesē arī tas, kā vispār šie mazmotori uzvedas, ja daudz nobraukti.

P.S. Dzīvotu Rīgā, neinteresētu vēlviena auto iegāde. Cerams, rīdziniekiem ir saprotams, ka visa Latvija neuzturas pāris lielākajās pilsētās

Okys 24.01.2014 19:47

Liels paldies par atbildēm. Pagaidām izskatās, ka sieva nevienu mīnusu savai acij neatrod pie šī, patīk pat krāsa, bet tā neesot svarīga.

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/fiesta/bbkoxg.html

Tātad, 2006. gads, izskatās jau pēc mūsdienīga autiņa, kā no iekšpuses, tā ārpuses. Nav jāpērk konkrēti no minētā linka, rādu kā piemēru. Uz tādu cenu, nāksies vienalga vēl +/- mēnesi pagaidīt, bet tikmēr.. ir kādas atsauksmes par šo 2006. g. Ford Fiesta? Corsa arī ir variants, bet vajadzīgās cenas (max 2800 eur), gada (2005+) un degvielas (bendzīns) pie mums LV nekā neatrodu.

Okys 24.01.2014 19:51

sarashkins, bija, protams, tāda doma, bet sievai negribas vecu auto. Viņai gads varētu teikt pats svarīgākais parametrs, jo +/- tikai pēc 2005/2006. gada gandrīz visi autiņi sāk izskatīties tādi mūsdienīgāki.

Okys 25.01.2014 13:03

Kā izrādās, Fiesta nederēs, jo ja ņem to, tad jau paveras iespējas arī citiem autiņiem. Cik atradu, svars par pārdesmit kilogramiem Fiestai pārsniedz 1500, so, būs lielais nodoklis, ko sākumā nezināju. Arī Citroen nederēs, ne C4, ne C3, tiem visiem svars pāri 1500kg. Visas corsas arī neder, lielie motori iet pāri svaram... paliek Peugeot 206.. Vēl kādas idejas? Protams, ja neieciklējas uz 1500kg, tad sieva grib Renault Megane, vizuāli tas autiņš viņai sen jau patīk, bet nu tur cits svars uzreiz, taču cena būtu pieņemama.

Okys 27.03.2014 14:34

Īstenībā, par čipošanu un turbīnas atbilstību manam Pasātam arī neesmu pārliecināts, to noārdītu vēl pagaidām neesmu redzējis.

Ir tā, ka jau no nopirkšanas, autiņš velk diezgan ņipri. Cilvēki, kas izbraukuši, saka, ka pirmais rāviens ir krietni lielāks, nekā tādiem Pasātiem būtu jābūt. Pats nekad, neko neesmu čipojis un tādā sakarā interesējies.

Vienīgā problēma, kas bija jau no sākta gala, kas diagnosticējas kā kļūda, ir turbīnas pārspiediens, īpaši 4,5,6 robā, pārsniedzot 3500 apgriezienus. Tā kā vajadzības man tik tālu vilkt praktiski nekad nav, jo visam pietiek līdz +/- 3000 apgriezieniem, tad nepievērsu tam nekādu uzmanību. Izpaudās tas tā, ka pārsniedzot to robežu, motors aiziet (angliski) limp mode režīmā, kad praktiski pazūd jauda. Noslāpē, pielaiž, iet atkal. Bet ne par to stāsts. Pēdējos mēnešos, turbīna pamazām beidzās nost. Sākumā, pa brīdim bija jauda, pa brīdim nebija, vēlāk ap 2000 rmp un uz augšu, sāku dzirdēt, ka turbīna kauc un spēks arī tikai uz tiem apgriezieniem parādās. Tad jau sāka knapi iet arī no vietas uzsākot, kamēr netiek līdz tiem apgriezieniem. Pašās beigās jau palika problemātiski apdzīt. Uz 90 braucot, jāmet 4 robā, lai puslīdz droši un laicīgi aizietu garām. Tad nu arī sāku interesēties. Aizbraucu, servisā sākām pētīt, saštukojām, ka ar tādu turbīnu braukt vairs nevar, jo risks, ka motors aizies raznosā.

msh, vienalga īsti nesaprotu, ko darīt. Meklēt lietotu vai uzticēt servisam, lai ved uz Rīgu restaurēt? To jādabū gatavu iespējami ātri, autiņš nepieciešams ikdienā, arī darbam.

Okys 27.03.2014 14:37

P.S. Pašlaik nav runas tik daudz par naudu. Vairāk interesē kvalitāte, skatoties uz šiem diviem variantiem. Jaunu turbīnu pirkt pilnīgi izslēgts, tur cena ir nesamērīgi augsta attiecībā pret mašīnas vērtību.

Okys 27.03.2014 14:38

P.P.S. Arī nekādas čipošanas un milzu turbīnas man neinteresē, vienkārši gribu, lai autiņš iet tā, kā gāja visu laiku. Man ar to pietika.

Okys 28.03.2014 11:10

Es +/- rēķinu vēl apmēram 40,50 tūkstoši nobraukt... Tad jau sanāk, ka laimes spēle. ak, un ar aukstu motoru jau nemaz nevar tā uzreiz mīt grīdā...

Eļļu man arī pēdējā laikā spēcīgi ēda, arī, protams, degvielas patēriņš lielāks bez turbīnas mocot, līdz kamēr sasniedz vajadzīgo ātrumu.

Ok, redzēs, pagaidām vedīšu, lai atjauno. Ja kas būs vēl garantijas laikā, tad skatīsies, ja vēlāk, tad meklēs lietotu.

Vienīgi par to pārspiedienu... Manam pasātam turbīna kautkā arī regulējas? Vai var pieļaut variantu, ka Pasāts ir čipots un to darījis iepriekšējais īpašnieks? Es, protams, toreiz nodiagnosticējot šo kļūdu, painteresējos, kas un kāpēc, bet konkrētu atbildi neviens nevarēja sniegt. Fakts ir tāds, ka autiņš vilka labāk, nekā tādam pasātam būtu jāvelk.

Okys 28.03.2014 13:09

Nu jau nolemts, ka atjaunošu esošo turbīnu, bet pie autiņa tikšu tikai trešdien

Tad arī skatīšos, kas un kā. Pats atjaunot nevedu, izmantoju servisa starpniecību.

msh, ar to pārspiedienu bija tā. Nelepojos ar savām izdarībām, bet, piemēram, 6 robā, ieminot pedāli grīdā un nelaižot vaļā, līdz 195-200 kmh var ieskrieties, kas ir jau pāri 3500 apgriezieniem. Pietiek pedāli nedaudz atlaist un atkal nospiest, tā viss, ieslēdzas "limp mode" un autiņš vairs nevelk. Šajā brīdī arī parādās kļūda par pārspiedienu. Piemēram, 4 robs, ja līdz tiem 3500 un vairāk (kā kuru reizi), arī neatlaižot pedāli ieslēdzas limp mode un uzreiz arī kļūda. Noslāpē, pielaiž, viss atkal strādā. Nekādās gonkās nebraukāju un pa šoseju vairāk kā 100/110 nekad nebraucu, tāpēc 3500+ apgriezieni man praktiski nekad nav nepieciešami, ja nu vienīgi 1,2 robs, bet tur limp mode nekad nelaidās. Biju pie Saldus rajonā (kur pats dzīvoju) izslavēta dīzelista, tas man 15 minūtes skaidroja, kas, kur, kā, bet lai ar tādu cilvēku runātu, domāju arī pašam nepieciešamas zināšanas. Praktiski neko no stāstītā nesapratu, tik vien to, ka, ka uz mazajiem apgriezieniem velk labāk, nekā vajadzētu un to kautkur, kautkā, kautko darot, ir iespējams regulēt.

Okys 28.03.2014 15:16

To pārspiedienu trešajā robā dabūt bija 50 uz 50, jo mēs tieši tā arī testējām. Var gadīties līdz 4500 aizspiest un nebūs. Ceturtajā un augstāk jau varēja, ja vilka uz lielajiem apgriezieniem. Bet nu ceturtajā uz tādiem apgriezieniem arī ātrums jau ir diezgan liels.

Okys 28.03.2014 15:20

Par to ģeometriju neko nesapratu. Ko tad var pārbaudīt, ja nav pieslēgts kompis un nekas nav izārdīts?

Okys 28.03.2014 16:15

ak, nu līdz trešdienai to nevarēšu izdarīt.

Sakarā ar turbīnu un tai piederošo pārējo loriņu padarīšanu, man saprašana ir maza, tāpēc pašlaik vienīgaie jautājumi, kas neliek mieru ir sekojoši.

Turbīnu man sataisīs, atvedīs uz servisu, ieliks autiņā. Kas notiek tālāk? Ir vajadzīga vēl kāda regulācija pēctam? Man autiņš vilks tikpat labi, kā bija, pirms turbīna nobeidzās? Ja gadījumā nevilks un man nepatiks, ko ir iespējams darīt lietas labā?

Okys 04.06.2014 8:51

Crankshaft paldies, bet man pilnīgi nekas netapa skaidrāks. Par to balti zilo vadu pasāta štekerī, arī biju sapratis tieši tāpat, ka priekš antenas, kura lien ārā.

Bet tajā pašā laikā, 90% aptaujāto, apmeklēto, izmēklēto avotu apgalvo, ka manā pasātā ir pastiprinātājs antenai.

Ja būtu pilnīgi skaidrs tas, ka uz balti zilo vadu (pasāta štekerī) es to antenu neiedarbināšu, tad atkrīt variants tur pievienot 12 voltus.

Paliek tikai 2 varianti - nopirkt augstāk minēto pričendāli un pievienot 12 voltus tur vai nedarīt neko un atstāt, kā ir.

Ja nu TOMĒR pērku to pričendāli, vai es no tā kautko iegūšu? Vai to vajag? Ir skaidrs, ka OEM maģis baro antenu caur pašu antenas ligzdu. Vai man to vajadzētu darīt manā variantā ar Pioneer maģi? Es, protams, varētu nopirkt to pričendāli, bet negribu ieguldīt naudu, ja tas man neko nedos.

Okys 04.06.2014 9:34

raimondsm, paldies, bet pilnīgi neko nesapratu. To, kas ir pluss, mīnuss un masa saprotu tāpat, bet pārējais, ko uzrakstīji, nezinu, kā tas atbild uz manu jautājumu.

Okys 04.06.2014 10:29

sarashkins PALDIES!

Beidzot, vairāk nav jautājumu. Šim linkam nebiju uzdūries.

Tur viss ir paskaidrots, ideāli.

Vēlreiz paldies.

Okys 04.08.2022 18:43

Nortel, es arī labprāt izvēlētos manuāli, bet par tādu naudu, gribas to aparātu kaut kad varēt arī pārdot. Un arī uz manuāli un kaut cik jēdzīgu jaudu, opciju vispār nav.

Bet mans jautājums vienalga aktuāls... cik ļoti šīm kārbām un sajūgiem slikti būs vēl ripojot lēnām atpakaļ, jau iemest "Draivā", lai sāktu kustību uz priekšu?

Okys 04.08.2022 20:23

650, es nerunāju par uzsākšanu slīpumā vai ripošanu atpakaļ. Runāju par vienkāršu apgriešanos, lai sāktu braukt pretējā virzienā. Ar manuāli tas ir atstrādāts tik gludi, ka kamēr mašīna praktiski apstājas (necērtot pa bremzēm līdz pilnīgai "miera stājai", jau ir ielikts pirmajā robā un laideni tiek sākts braukt. Un tas notiek vienkārši pats no sevis, nevis speciāli pie tā piedomājot. Nevienu manuāli tā neesmu nokāvis. Saprotu, ka izklausos pēc idiota, kurš nekad nav braucis ar automātu ilgstoši, bet lai nu kā, darbības ar to man liekas lēnākas un neveiklākas, nekā to izdaru ar manuāli..

Okys 12.09.2022 19:17

Mazs update, sakarā ar šo visu.. Passat Altrack jau kādu laiku ir iegādāts. Mēnesi esmu nobraukājis.. automātisko kārbu ciest nevaru un arī visdrīzāk, nekad nevarēšu. Protams, tā nav salīdzināma ar sievas 2006. gada Golf Plus automātu, jo ir daudz ātrāka un liekas arī nedaudz "gudrāka", bet sajūta vienalga ir tāda, ka esmu pagājis soli atpakaļ un manas braukšanas prasmes ir pasliktinājušās, jo gluži vienkārši, tā kārba ir lēnāka un dumāka par mani... Tagad, pirms lēkt krustojumā, domāju divreiz, jo konkrēti 140kw 2019.g Pasātā esošā DQ381 7-pakāpju kārba nevar mani no vietas iekustināt tik ātri, cik es to varēju ar manuāli...

Pie tā, ka šī kārba īsti nav piemērota Latvijas ātruma limitiem, arī jau sāku pierast, jo, piemēram, braucot precīzi ar ātrumu 50km/h, kārba ļoti, ļoti gribētu mesties jau 5 robā un kaut kur pie 51,52 km/h, to arī dara, bet pietiek vējam uzpūst uz gāzes pedāļa un tā metas atpakaļ uz ceturto robu. 55+ km/h jau var pabraukt puslīdz normāli. Līdzīga cīņa, bet ne tik izteikta, notiek ap 90-95kmh, starp sesto un septīto robu.

Tā kā, piekrītu izteicieniem, ka nevis automāts tev pielāgojas, bet tu tam pamazām pielāgojies..

Un jā, sakarā ar manu sākotnēji uzdoto jautājumu, kuru daudzi nesaprata, atbilde ir - Jā, to mierīgi var izdarīt un nekas slikts nenotiek. Nav pilnīgi nekādu rāvienu vai kādas sajūtas, ka tas vispār kaut kam kaitētu, bet nu tas ir tikai mans viedoklis.

Okys 13.09.2022 13:22

Msh, par to biju domājis, bet man īsti negribas kaut kam, kaut kur uztaisīt stipri mazāku resursu, nekā to paredzējis ražotājs. Nav man īsti informācijas un saprašanas, kā likt tam DSG automātam no vietas iekustēties ātrāk, jo tik, cik man par to ir saprašana, tas nebūtu veselīgi sajūgam. Ne jau katru reizi uzsākot tas rāviens ir vajadzīgs un iltermiņā, droši vien, vienkārši nāksies sadzīvot, bet tā sajūta ir "bēdīga", ka 85kw manuālais Passāts tevi iekustina ātrāk, par 140kw automātu. Un tas tā tiešām ir.. uzrāviens, kas seko jau tūlīt pēc iekustēšanās, protams, nav salīdzināms ar veco pasātu.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti