Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Vernons 10.03.2014 22:35

Es pieņemu izaicinājumu! Varam satikties un padiskutēt!

Vernons 19.03.2014 11:25

Diskusija ir par 119. punktu: "jāievēro distance" un "priekšā braucošam bremzējot", lai nenotiktu sadursme! "Priekšā braucošais bremzējot" kļūst par šķērsli!

Nākamais diskusijas punkts 113. "šķērslis, kuru jāapbrauc", vai jāapstājas!

Un "priekšā braucošais bremzējot" nav nekāda "svētā govs"! CSN 70. priekšā esošam uzliek par pienākumu ieslēgt savlaicīgus brīdinājuma signālus, pārliecināties spoguļos par situāciju aizmugurē CSN 77.! Un šajā sakarā visu šo varēju arī nerakstīt, jo CSN 10. punkts uzliek par pienākumu rīkoties "TĀ", lai pat bīstama situācija nerastos!

CSN 89. un 121.1 ir līdzīgi pēc savas būtības - neradi traucējumus no aizmugures braucošam!

Neiet "krastā" ar vienu vienīgu "distances" ievērošanu! Divu auto sadursmē pie Seces policijas slēdziens ir aplams!

Vernons 19.03.2014 13:18

Nekad nevienu neesmu aģitējis neievērot distanci!!!

Alnis ir sasitis autobusu un autobusa vadītājam tika lazta roka. Ir problēma ar apdzinējiem un apsteidzējiem, kuri nonākot autobusam priekšā strauji bremzē un veic manevrus. Pretī LIDO divi vieglie apsteidza autobusu pa pirmo un trešo joslu un autobusam priekšā abi satikās. Autobuss izpildot regulāro pasažieru pārvadājumu strauji sabremzēja, notikumu apbrauca un un aizbrauca, aizmugurē, paldies Dievam, neviens neiebrauca.

Cits jautājums, ar ko nodarbojas auto vadītājs pie stūres?

Vernons 10.04.2014 14:16

CRDI rakstīja:

k442 rakstīja: Nu jā, vēl noteikumos vairs nav iekļautas nekonkrētās normas kā pašreizējie 6. un 10.pkt. (nez, ko tagad darīs Vernons : D)

Vernons tuvākajā aptiekā izpērk buldurjāņus u.c. Sircdrapes....

Vernonam ir argumenti, kuru segumam ir pieredze!

Tātad sadaļas Brīdinājuma signāli nebūs! Interesanti kaizpildīs šo "sapni" 110 km/h ar autobusiem un smagajiem līdz 7,5 tonnām? Dubutā morāle turpinās!!!

Vernons 10.04.2014 14:55

CSN, kā tādiem, ir jānoregulē attiecības uz ceļa starp priekšā, aizmugurē un blakus esošiem satiksmes dalībniekiem. Katram priekšā esošam gājējam, velosipēdistam un auto braucējam ir jārīkojas "TĀ", lai neradītu bīstamu situāciju (10.)! CSN 113. punkts tādā redakcijā vairs nav pieejams! Tātad viss, kas nav redzams, ir nobraucams! Problēma ir attieksmē un kustības drošības izpratnē. Juris Teteris, kvalifikācijas daļas priekšnieks, nesaprot "drēbi" un ar šādiem Noteikumiem viennozīmīgi ir parakstījis sev "vilka pasi"!

Es ļoti ceru, kā šādā redakcijā viņi spekā nestāsies! Kur ir šie "eksperti", kas apspriedīs problēmu? Troksnis būs liels!

Vernons 10.04.2014 16:10

Crankshaft rakstīja: Vernon, bet kāpēc tu pats, piemēram, Teterim neuzraksti

par problēmām tekstā, ko tās var izraisīt un kādas sekas var būt? Turklāt Teteris pats tos tekstus nestāda - ir darbinieki, kuri to dara, Tetera darbs ir finālā akceptēt tādu

vai citādu teksta redakciju. Un nevienam nav noslēpums, ka vienam cilvēkam kaut kas var paslīdēt garām, īpaši, kas attiecas uz niansēm. Cits cilvēks to pamanīs, bet, varbūt, nepamanīs ko citu. Principā jau tāpēc, ja raksta lielus un garlaicīgus dokumentus, raksta viens, kļūdas labo cits, ortogrāfiju un interpunkciju labo vēl cits, un katrs kaut ko atrod, kaut arī tas neglābj no kļūdām finālā. Tulkojot lielos FIA dokumentus, es to ļoti labi redzu, reizēm pat aizrakstu šiem, lai palabo to un to vietu

Biju pie Jura Tetera CSDD, stundu izklāstīju problēmu, noklausījās Un sekas - nebūs nekādā redakcijā daudzu ļoti būtisku punktu, par kuriem jau rakstīju. Brīdinājuma signāliem grūti piešķirt brīdinājuma zīmes statusu? 102.4. Var vienkārši tādu normu nerakstīt, jo nav iespējams izpildīt fiziski! 102.5. - līdz 50 km/h!

Problēma ir ātruma samazināšanas procesā. Un no šīs vietas tā būtu jāsaliek pa plauktiņiem, atbilstoši CSN prasībām ar visām normām, kuru vēl nav!

Vernons 11.04.2014 11:55

GB12 rakstīja: Vajadzētu beidzot sakārtot to joslu jautājumu - pirmkārt, aizliegt apsteigt pa labo pusi, otrkārt, nepamatoti braukt pa kreiso joslu, ja labā ir brīva, kā arī izdarīt grozījumus APK, kas pareidz reālu naudas sodu par šādu pārkāpumu. Un pēc tam vēl uztaisīt smuku reidu uz Jūrmalas, Siguldas u.c. ceļiem...

Ar netrafarētu policijas auto pa labo pusi garām un tad aizmugurējā stiklā parādās uzraksts "lūdzu sekojiet" un tālāk iestājas "maksas pasākums"! Atcerēsies visu atlikušo dzīvi, ka priekšā braucošam jākontrolē sava auto aizmugure!

Vernons 17.04.2014 18:51

Kāds to uzskata par biznesu! Kurš ir šis kāds? Ātruma samazināšana problēmu nerisina, bet to saasina!

Vernons 18.04.2014 9:45

Chankaishi rakstīja: Uz Riigas - Tallinas shosejas pie Aadazhiem vareetu buut ziime 70 apm.100-150m pirms krustojuma aiz ciema uz Saulkrastu pusi. Citur - kaitnieciiba, uzrakstiishu veestuli noteikti. Par velosipeedistiem - pasaakumiem buutu jaabuut abpuseejiem. piem. Valdemaara, Briiviibas, Suvorova-Marijas ielaas atsevishkjos posmos velosipeedu kustiiba buutu jaaizliedz pa ielu, pareizaak laikam - pa brauktuvi, taads apziimeejums kaa iela laikam vairs neeksistee. Visiem velosipeedistiem vajadzeetu buut velosipeedu vadiishanas tiesiibaam, protams, ka dereetu arii motorizeeto tr. liidzeklju tiesiibas, visu kategoriju. Taa pat vajadzeetu buut preciizi izstraadaatai sodu sisteemai par paarkaapumiem, kurus izdara velosipeedisti. Par tiem 30km/st - jaa, iespeejams, ka dazhos posmos tas buutu lietderiigi - iipashi tur, kur velosipeedistu celinji pievienojaas vai shkjeerso ielas. Jeb kaa tas sanaak - pilseetu celju brauktuves? Bez velocelinjiem vareetu noorganizeet arii dazhas ielas ar iipashaam priekshrociibaam velosipeedistiem, tur tad vareetu buut tie 30km/st, bet taas noteikti nedriiksteetu buut taas noslogotaakaas pilseetu ielas. Piem. Vecriigaa - mieriigi! Veel - Skolas iela, Teerbatas iela - nekaadu probleemu kopeejai satiksmei! Par citaam pilseetaam gruuti teikt, gan jau tur arii taa pat vareetu, padomaajot ar galvu, savstarpeeji saruumeeties visizdeviigaakaa veidaa. Vispaar ir statistika - cik velosipeedistu gaajushi bojaa pilseetaas, cik uz aarpilseetu celjiem?

Nāves sods jau darbojas! Dažam labam paveicas un izdzīvo! Kamēr priekšā esošam neuzliks par pienākumu garantēt drošību, nekas neuzlabosies!

Vernons 03.06.2014 10:54

Palaidniex rakstīja: Te vienu rītu pienvedējs bija vēkšpēdus uz nobrauktuves no Salu tilta uz Krasta ielu... Īsts paraugs ātruma izvēlē kravas transportam un sava vadīā transportlīdzekļa spēju profesionālajā novērtējumā.

Bet te īsta pērle

www.delfi.lv/news/world/other/video-vilnas-sausminosas-avarijas-mirklis.d?id=44567894

Visi priekšā braucošie nelieši izdarīja visu, lai godīgi braucošais kraviniegs tiktu nošķilties... Kravinieka vadītājs īstenībā paraugvadīājs, tikai visi vieglie pret to ir sazvērējušies...

Priekšā esošais apstājās ceļa vidū. Viņa dēļ jāsaspringts visai pasaulei, jo lūk viņam neiet auto! Smagā vadītājs brauc kā ar vieglo! Vispār avārijas cēlonis ir vieglais, bet smagā rīcība atgādina tikai viena punkta CSN - "ievēro distanci", viesiem priekšā par katru cenu, kaut zāle neaug!

Tad kad priekšā esošo piesies pie aizmugurējā bampera, tad nevienam pat prātā neienāks apstāties nevietā un nelaikā, kur nu vēl ceļa vidū!

Vernons 03.06.2014 12:10

Palaidniex rakstīja:

Vernons rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Te vienu rītu pienvedējs bija vēkšpēdus uz nobrauktuves no Salu tilta uz Krasta ielu... Īsts paraugs ātruma izvēlē kravas transportam un sava vadīā transportlīdzekļa spēju profesionālajā novērtējumā.

Bet te īsta pērle

www.delfi.lv/news/world/other/video-vilnas-sausminosas-avarijas-mirklis.d?id=44567894

Visi priekšā braucošie nelieši izdarīja visu, lai godīgi braucošais kraviniegs tiktu nošķilties... Kravinieka vadītājs īstenībā paraugvadīājs, tikai visi vieglie pret to ir sazvērējušies...

Priekšā esošais apstājās ceļa vidū. Viņa dēļ jāsaspringts visai pasaulei, jo lūk viņam neiet auto! Smagā vadītājs brauc kā ar vieglo! Vispār avārijas cēlonis ir vieglais, bet smagā rīcība atgādina tikai viena punkta CSN - "ievēro distanci", viesiem priekšā par katru cenu, kaut zāle neaug!

Tad kad priekšā esošo piesies pie aizmugurējā bampera, tad nevienam pat prātā neienāks apstāties nevietā un nelaikā, kur nu vēl ceļa vidū!

Kas traucēja "paraugvadītājam" ar kravinieku sekot līdzi situācijai uz ceļa un NEMAINĪT joslu naturāli neuzgriežot virsū?

Man šķiet ka baltais buss uz mirkli aizsedza stāvošo. Bet smagais ir super kretīns, pēdējā brīdī gribēja ielīst visiem priekšā un aiziet pa labi. Nākamā nobrauktuve pa labi ir uz Rīgu! Jautājums kurā netrāpīja.

Smadzeņu treniņa trūkums izmantot brīvo joslu, lai neiekultos nepatikšanās!

Vernons 11.07.2014 10:39

jaaanis rakstīja: Vienmēr visos skaidrojumos tiek norādīts, ka saskaņotajā paziņojumā netiek norādīts vainīgais, bet tiek norādīts, ka saskaņotais jāiesniedz vainīgā transportlīdzekļa apdrošinātājam- tātad abiem uzreiz jāvienojas kurš bija vainīgs. Bet ja abi uzskata sevi par nevainīgiem tad kurai aprodošināšanas kompānijai jāiesniedz saskaņotais?

Baltikums ir pēdējais kantoris kurā vispār būtu jāpēr OCTA jo neapmaksā sadursmes gadījumā. Pārliecinājos uz savas ādas. Var gadīties ka nāksies segt no savas kabatas! Iesaku aizdomāties.

Vernons 19.08.2014 22:42

Vispār policija nepiekāpjas, kaut tai nav taisnība! Nonākot tiesā policijai nav kauna cīnīties par nodokļu maksātāju naudu ar nodokļu maksātāju! un manā skatījumā vistraģiskākais ir tas, kad nav ne ideoloģijas, ne psiholoģijas ir tikai ambīcijas balstītas uz emocijām. Piemēram vienā virzienā braucošo sadursmi policija formē kā CSN 10. un 119. punktu neievērošana aizmugurē braucošam.

Tas ir pilnīgs absurds, jo 10. punkts saka katram, bet 119. punkts "Priekšā braucošam bremzējot" uzliek par pienākumu izpildīt CSN 70., 73., 77. un 10. punktu prasības. Sadursme notika strauji bremzējot, kas ir aizliegts, bet aizmugurē esošam vēl ir tiesiskā paļāvība, kad citi arī pildīs CSN prasības.

Vernons 20.08.2014 8:28

iAuto rakstīja:

Vernons atsūtīja vienu spriedumu, gribēja par to padiskutēt! Baigi garais, nevaru noīsināt.

Tikai pamattēzes, ko raksta policija, ko pārsūdzētājs un kāds ir spriedums, uz ko tas balstīts!

Vernons 20.08.2014 9:21

kolumbs rakstīja: Spriedumus pēc atslēgas frāzēm var meklēt te:

www.tiesas.lv/nolemumi

www.tiesuprakse.lv/

Nezinu gan cik dauda ir publicēti spriedumi apk lietās, kopš tās neskata administratīvās tiesas.

Tiesas spriedums ir šis:

Lieta Nr.42398706

Lietvedības Nr.A2848-07/12

2007.gada 21.novembrī

[14] No lietas materiāliem izriet, ka pieteicējs 2006.gada 29.martā plkst. 08:05 Rīgas rajonā, Siguldā pa autoceļu Veclaicene- Rīga, Rīgas virzienā, vadot automašīnu, uz slapja ceļa braucamās daļas nepareizi izvēlējās braukšanas ātrumu un drošu distanci no priekšā braucošas automašīnas VW Transporter, kuru vadīja J.K. Tā rezultātā pieteicēja automašīna izraisīja sadursmi ar J.K. piederošu automašīnu, tai apstājoties pie dzeltenā aizliedzošā gaismas signāla, pirms regulējumā krustojuma ar Pulkveža Brieža ielu. Atbildētājs, ņemot vērā konstatētos apstākļus, ir secinājis, ka pieteicējs ir vainīgs ceļu satiksmes negadījuma izraisīšanu, neievērojot CSN 10., 119. punktu prasības.

[20] Tiesa, pārbaudot pierādījumus, dod priekšroku atbildētāja argumentiem, pamatojoties uz šādiem apsvērumiem:

Izskatāmajā lietā šādas vajadzības nav, jo pieteicējs administratīvi ir sodīts nevis par CSNg izraisīšanu, bet gan par konkrētu LAPK paredzētu pārkāpumu – intervāla (distances) neievērošanu.

Visu pērējo var izlasīt šajā spriedumā.

Vernons 20.08.2014 14:29

Kanibaals precīzi atreferēja patieso stāvokli Latvijā! Bet ne jau es viens esmu savādāk domājošs. Pirmo zīmogu visi saņem pie psihiatra, ka ir pieskaitāmi. Policija paziņo,ka esi nepieskaitāms - neesi "ievērojis" mistisku distanci un Tev ir jāpiekrīt kad tā tas ir. Notika sadursme. Nekad uz vietas neesmu manījis, kad policija pārbaudītu priekšā braucošā auto lukturu stāvokli (21W lampiņu vietā 5W, lukturu stikli no iekšpuses noputējuši biezā slānī) strādā STOP signāls vai nestrādā! Tātad CSN rakstīti tikai katram otram un sastāv viņi no 119. punkta vienas trešās daļas "jāievēro tāda distance", nepasakot arī kāda!

Dzeltenais signāls luksoforā neuzliek par pienākumu apstāties strauji bremzējot (118.4.)! "Priekšā braucošam bremzējot" pirms iestājas bremzēšanas process ir jāparliecinās spoguļos par drošību un jāieslēdz savlaicīgi signāli (70., 73.), kuri savukārt neatbrīvo no atbildības un pienākuma ievērot piesardzību (77.). Bet minimāla distance ātrumam līdz 50 km/h ir 4 metri, kas atbilst lokanās sakabes garumam velkot otru striķī, ja nav atkala.

Bet Visiem ir par grūtu CSN apskatīt un izpildīt saskaņā ar 4., 6. un 10. punktiem, kas nosaka kārtību un secību, kā darbojas ceļu satiksmes Noteikumi, kā katram ir jābūt aprīkotam un kā katram uz ceļa ir jārīkojas. Un izdarot atsauci uz šiem trim punktiem šis tiesas spriedums ir apkaunojums tiesai, policijai un sabiedrībai kopumā. Situācija nav bezcerīga, policija sāk piekāpties savā bezspēcībā, kad noliek priekšā argumentētu iesniegumu un savu aplamo lēmumu atceļ! Es pārstāvu uzņēmumu un tā interesēs katra autobusa vadītāja rīcību, kuriozu pietiek.

Vernons 20.08.2014 15:03

smaidiigais rakstīja: nu ko tur vēl strīdēties, Vernon? Iabrauca pakaļā - tātad vainīgs. Un nestāsti Tu te mums visiem, ka tas šoferis tāds bezvainīgs. nepamanīja, domāja ka Transporters šaus pāri pie dzeltenā. Dzīvoju 30 m no minētā krustojuma. No Rīgas puses nākošie, gan vieglie, gan smagie, nereti krustojumam laiž pāri tā ap 70...

Autobusam ir tahogrāfs un tur ir ātruma diagramma! Un šis dokuments kalpo par pierādīju strīdu izšķiršanā satiksmes negadījumā! Pie dzeltenā vienkārši ir jāturpina kustība taisni ne viss strauji jābremzē!

Vernons 20.08.2014 15:10

Aiz Siguldas, virzienā uz Cēsīm, vieglais Volvo nogulēja savu labo pagriezienu, strauji nobremzēja un sakrāva čupā vēl četrus, aiz viņa vieglais, tad mūsu autobuss un autobusam pakaļā vēl divi vieglie! Pieci auto vienā strīpā ar vieglo Volvo priekšā!

Grūti bija ieslēgt labo pagriezienu,lēnām nobraukt uz nomales, vai aizbraukt līdz autobusa pieturai un sākt jaunu dzīvi! Tātad CSN jāpilda katram otram!

Vernons 20.08.2014 20:20

anonimikis rakstīja:

Vernons rakstīja:

smaidiigais rakstīja: nu ko tur vēl strīdēties, Vernon? Iabrauca pakaļā - tātad vainīgs. Un nestāsti Tu te mums visiem, ka tas šoferis tāds bezvainīgs. nepamanīja, domāja ka Transporters šaus pāri pie dzeltenā. Dzīvoju 30 m no minētā krustojuma. No Rīgas puses nākošie, gan vieglie, gan smagie, nereti krustojumam laiž pāri tā ap 70...

Autobusam ir tahogrāfs un tur ir ātruma diagramma! Un šis dokuments kalpo par pierādīju strīdu izšķiršanā satiksmes negadījumā! Pie dzeltenā vienkārši ir jāturpina kustība taisni ne viss strauji jābremzē!

tu lasi tikai tos CSN punktus, kuri tev patīk?

"56.2. dzeltens signāls aizliedz kustību, izņemot šo noteikumu 65.punktā minētos gadījumus, un brīdina par gaidāmo signālu maiņu;"

Pie krustojuma ir jāapstājas TĀ, lai Tev neievelk kāds pakaļā! Un krustojumu pārbraukt pie "ilga" dzeltenā ir arī ļaunprātīga citu apzagšana, kuri vēlas veikt kreiso! Tu nocitē arī CSN 65., jeb tik tālu neesi izlasījis!

Vernons 21.08.2014 9:25

x_rays rakstīja:

Vernons rakstīja:

Pie krustojuma ir jāapstājas TĀ, lai Tev neievelk kāds pakaļā! Un krustojumu pārbraukt pie "ilga" dzeltenā ir arī ļaunprātīga citu apzagšana, kuri vēlas veikt kreiso! Tu nocitē arī CSN 65., jeb tik tālu neesi izlasījis!

Un kā priekšā braucošais var zināt, ka kāds aiz muguras kasa olas, lūr uz zaķiem vai krāso lūpas un neredz, ka luksoforā jau dzeltens?

Var zināt un tas ir jāzin, kad katrs, no aizmugures braucošais, raksta īsziņas, klabina datoru un uz ceļu skatās epizodiski, tādēļ CSN 70., 73. un 77. punkti ir jāpilda ar brīdinājuma zīmēm raksturīgu statusu, ne viss pēdējā brīdī, strauji bremzējot un vieziena rādītāju ieslēdzot reizē ar stūres pagriezienu! Pie sadursmēm policijai jāatņem telefons u jāpārbauda pie operatora, ko braucējs darīja pēdējās stundas laikā. Tas būs tikai taisnīgi!

Vernons 21.08.2014 15:08

anonimikis rakstīja: kā es varu redzēt ko dara autobusa vadītājs aizmugurē, ja šis ir pielīdis manam auto tik tuvu pakaļai, ka redz tikai radiatora resti? Un braucu apdzīvotā vietā ar atļauto ātrumu (nu vispār jau pat mazliet virs ).

Nekad neuzņemies vilkt otru auto striķī! Jo Tev nav tādu iemaņu, lai to darītu! Un STOP signālu ar augšup paceltu roku neesi un nebūsi spējīgs parādīt, lai aizmugurē vilktais pirmais un, iespējams arī vienīgais, spētu Jūs abus apturēt!

Kāda jēga Tavam auto no spoguļiem, brīdinājuma signāliem, kurus Tu nezini kā lietot, jo nav normu, vai Tavā auto vienkāši aizmirsa uzstādīt!

Vernons 21.08.2014 15:56

Nortel rakstīja:

Vernons rakstīja:

x_rays rakstīja:

Vernons rakstīja:

Pie krustojuma ir jāapstājas TĀ, lai Tev neievelk kāds pakaļā! Un krustojumu pārbraukt pie "ilga" dzeltenā ir arī ļaunprātīga citu apzagšana, kuri vēlas veikt kreiso! Tu nocitē arī CSN 65., jeb tik tālu neesi izlasījis!

Un kā priekšā braucošais var zināt, ka kāds aiz muguras kasa olas, lūr uz zaķiem vai krāso lūpas un neredz, ka luksoforā jau dzeltens?

Var zināt un tas ir jāzin, kad katrs, no aizmugures braucošais, raksta īsziņas, klabina datoru un uz ceļu skatās epizodiski, tādēļ CSN 70., 73. un 77. punkti ir jāpilda ar brīdinājuma zīmēm raksturīgu statusu, ne viss pēdējā brīdī, strauji bremzējot un vieziena rādītāju ieslēdzot reizē ar stūres pagriezienu! Pie sadursmēm policijai jāatņem telefons u jāpārbauda pie operatora, ko braucējs darīja pēdējās stundas laikā. Tas būs tikai taisnīgi!

Liecies mierā ar savu pakaļas sargāšanu (laikam jau slikta pieredze...). Jābrauc ir atbilstoši CSN un ja sanāk strauji bremzēt, tad domāt par to, kas notiek aizmugurē ir pēdējais par ko domāt, ja vispār atliek laika. Bija man gadījums, kad nācās ļoti strauji nobremzēt pirms gājēju pārejas, lai palaistu ļoti strauju jauno māmiņu ar ratiņiem. Tad nu ja es domātu par to, kurš ielika man aizmugurē, tad droši vien sēdētu cietumā par gājēja notriekšanu uz pārejas. Tā kā, ja tu brauc atbilstoši CSN, tad par pakaļu ir jāuztraucās tikai aizmugurē braucošajam. Distanci, distanci ir jāievēro!

Priekšā esošo gājēju pāreju savlaicīgi neredzēji vai redzēt negribēji! Savlaicīgi samazināt ātrumu pirms pārejas aizmirsās un vainīgs Tavās likstās ir gan gājējs gan tas kuram tu strauji nobremzēji priekšā! Signāli, spoguļi, signāli spoguļi un tad rīcība! Ja nav talanta braukt, tad citus nevaino!

Vernons 21.08.2014 16:00

anonimikis rakstīja: man ir kā reiz doma savam auto aizmugurē ievietot brīdinājuma signālu "Nelien pakaļā!", kurš iedegtos no sensora, ja tuvāk par 3m no bampera parādās cits auto.

Vajag tik sensoru atrast un risinājumu kā to atslēgt sastrēgumos (lai gan varbÝt nevajag?).

Ir jau sensors priekšā, kas domā Tavā vietā un arī bremzē Tavā vietā, ja esi jau aizmidzis!

Pieliec pogu pie ātruma pārslēga un stopsignālu ieslēgsi nenoņemot kāju no "gāzes" pedāļa! Veiksmi!

Vernons 23.08.2014 15:59

Kanibaals rakstīja:

Vernons rakstīja: Un STOP signālu ar augšup paceltu roku neesi un nebūsi spējīgs parādīt

Tu pats sev jau neesi apnicis? Kurā gadsimtā esi iesprūdis, ka tev stop signāls ar roku jārāda, un starp citu auto kuram nestrādā bremžu signāls nemaz nedrīkst vilkt.

Ha! Vai STOP signāls ir brīdinājuma signāls?

Vai brīdinājuma signāliem ir brīdinājuma zīmes statuss?

Un kādu brīdinājuma signālu vēl trūkst CSN?

Uz diviem pirmajiem jautājumiem atbilde ir - NĒ!

Kurā gadsimtā ir iesprūdis CSDD un policija?

Vernons 24.08.2014 20:09

Kanibaals rakstīja: Apbrīnojami Vernon, ka ar tik seklām juridiskām zināšanām tiesā tevi neizmeta ārā, lai sevi neapkauno. Gramatiskā tulkošana ir tikai viens no veidiem kā likumu izprot, pie tam nekad nevar izraut vienu pantu ārā no konteksta. Tu jau likumus lasi ļoti selektīvi un tikai tos pantus, kas tev patīk. Jau cik reizes ir norādīts, ka tu kļūdies, bet joprojām mal vienu un to pašu, tā vairs nav stūrgalvība, bet apzināta demagoģija no tavas puses. Varu pat derēt, ka ja CSN jaunākajos grozījumos ieliktu tev specpantu par to, ka balts zirgs ir balts, tu joprojām atsauktos uz veco redakciju, ka lūk līdz tam un tam gadam šāds pants nebija...

Tev ir iespēja sevi pierādīt! Pēdējais video prasa Tavu slēdzienu! Dodu Tev iespēju! Veiksmi!

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti