Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
Vernons 25.08.2014 12:41

anonimikis rakstīja: kāpēc autobusa šoferis nerāda brīdinājuma signālu ar izstieptu roku, kad izlemj laukos apstāties uzreiz aiz līkuma 150m no pieturas, jo tantiņa te vēlējās izkāpt?

Retais vairs ar tādu labdarību nodarbojas! Ir arī tādi, kas par šo "labdarību" ir tiesāti! Jautājumu par bremzzēšanas signālu ar izstieptu roku uzdod CSDD! Katram autobusa vadītājam ir zināms kādi ir Noteikumi un kādi ir "caurumi" tajos! Vēl joprojām ir auto transports, kuram ieslēdzot retarderi neieslēdzas "STOP" signāls, esiet uzmanīgi, tā var iekrist "distances neievērošanā"! Arī šo autobusu vadītāji zina!

Vernons 05.09.2014 11:55

Vernons uz galveno balvu nepretendē!

Vernons 05.09.2014 15:42

Visu ar Māri sarunā, ja vajag manu "ķeksi" tad būs!

Vernons 06.02.2015 11:39

Ministru kabineta noteikumi Nr.279

Rīgā 2007.gada 24.aprīlī (prot. Nr.25 15.§)

Noteikumi par izņēmumiem, kad nepiemēro Eiropas Parlamenta un Padomes 2006.gada 15.marta Regulu (EK) Nr. 561/2006, ar ko paredz dažu sociālās jomas tiesību aktu saskaņošanu saistībā ar autotransportu, groza Padomes Regulu (EEK) Nr. 3821/85 un Padomes Regulu (EK) Nr. 2135/98 un atceļ Padomes Regulu (EEK) Nr. 3820/85

Šis ir jāzin un jāparāda policijai, ka regulāru pasažieru parvadājumu, kuram visi dokumenti ir autobusā nepārbauda!

Sodi ir neadekvāti un prātam neaptverami.

Vernons 06.02.2015 15:20

Digitālo karti jāprot pareizi ievadīt un apstiprināt savu atpūtu. Ja to uztici tahogrāfam, ko viņš arī izdara, tad čau 150 eiro ka no plaukta! + tāda pati summa uzņēmumam! Ja pareizi karte ir apstiprināta, tad arī brīvdienu lapas nav jāraksta, bet mīļa miera labad to arī darām!

Vernons 10.02.2015 13:52

Iesaku rūpīgi izlasīt CSN 119. punktu! Punkts paredz vismaz triju satiksmes dalībnieku savstapēju saprašanos. Bet ātruma samazināšanas jomā nosacījumi netiek dzelžaini pildīti, vai šim procesam nepievērš uzmanību. Nakmais pildāmais punkts ir 70.! Neatkarīgi no tā brauc, vai stāvi, brīdinājuma signāli un tikai pēc pārliecināšanās par drošību 77. - manevri!

Un kā Tu izpildīsi CSN 113. punkta prasību, ja es nepildīšu elementāras lietas?

Vernons 10.02.2015 15:17

To kā policija Vienības gatves un Ulmaņa gatves krustojumā, it kā pie sarkanā, piepelnās ķerot rokā iespējamo "noziedznieku", redzu katru vakaru.

Cik sekundes šajā krustojumā sarkanais signāls deg visos virzienos?

No kura brīža, tikai strauji bremzējot, drīkst apstāties pie STOP līnijas?

Vai zaļais signāls luksofora aizliedz iebraukt krustojumā?

Un kopš kura laika tikai katram otram (Arī aizmugurē braucējam ir PIENĀKUMS garantēt drošību!) ir pienākums garantēt drošību?

Kāpēc minimālā distance 4 m līdz 50 km/h CSN ir pietiekama?

Kāpēc tā arī neatbildēji, kāda ir sakarība starp ātrumu un bremzēšanas ceļu garumu, ja tie atšķiras, divas, trīs un četras reizes?

Tavai CSN izpratnes Dievībai ir jāpieliek punkts!

Vernons 10.02.2015 15:57

Nemaz nepretendēju būt Dieva vietā zemes virsū, lai atbidētu cik un kā apstāsies pie STOP līnijas.

Jautājums Tev kā atšķiras bremzēšanas ceļu garumi tukšs vai krauts auto?

Viselementārākam jautājumam nevari dot atbildi. Bet šī atbilde ir "akmenī" kalta!

Vernons 10.02.2015 16:02

Līdzko mana distance ir lielāka par diviem metriem tā, pilsētā, džips šķērsām priekšā ir ielīdis. Un strauji bremzējot ne viens vien pasažieris ar savu galvu ir priekšējo logu izsitis.

Par 4 metriem pieminēju tikai tāpēc ka CSN to atzīst par pietiekamu, ja nav atkala. Bet distanci, kas ir puse no mana ātruma CSN uzskata par "nozogamu". Kā vārdā, ja CSN ir jāpilda katram ne viss katram otram?

Vernons 10.02.2015 17:25

Tu manu komentāru pareizini ar 100. Nekļūdīsies! Tu personīgi nepiedalies satiksmē, bet šķietamo gribi panākt par vēlamo.

Tātad, ja ātrumi atšķiras divas reizes, tad bremzēšanas ceļi atšķiras cik reizes?

Tūliņ pat noskaidrosim, kuram no mums jāatsakās no vadīšanas!

Vernons 11.02.2015 10:18

Cemex Volvo vadītājs nevar atbildēt uz jautājumu, kāpēc tas tā notika! Pie iepriekšējā luksofora viņi visi trīs stavēja kopā.

Vieglais Volvo un autobuss aizbrauca. pie nākošā luksofora nostāvēja pusotru minūti (90 sekundes), iedegās zaļais un smagais abus auto aizsita 40 metrus uz priekšu. Viens autobusa pasažieris gāja bojā!

Vai varēja buss izvairīties no šādas sadursmes? Jā un nē!

Spriediet paši.

Vernons 11.02.2015 10:29

Par tiem četriem metriem speciāli ieliku Jums pārdomām!

Didzis pat var "nedomāt", ka tiks pie jauna busa, jo pilsētā vienā virzienā sadursmē vainīgi principā ir abi, ja nevar uzrādīt vainīgo! Vainīgais ir jāfiksē!!! CSN 119. punkts uzliek par pienākumu katram rīkoties "TĀ", lai nenotiktu sadursme. Bet mūsu domāšana jau pašos pamatos ir ieprogrammēta, ka vainīgs tikai aizmugurējais! Vainīgs katrs otrais, katrs trešais, bet kāpec ne katrs un ne pats pirmais! Tāpēc mani neizbrīna "pārmācīšanas" paņēmieni ar "distances nozagšanu" strauji bremzējot! Tāpēc ir punkti CSN kas jāzina no galvas, nakti pamodies, ja tā nav tad neviens nevar cerēt uz drošu satiksmi.

Strādāju vienā no lielākām autobusu firmām Latvijā - Nordeka un autobusu vadītāji ir pirmais indikātors notikumiem uz ceļa. Vēlu veiksmi!

Vernons 11.02.2015 10:43

Nenodarbojos ar presingu no aizmugures! Mana distance ir vairāk ka puse no braukšanas ātruma. Pilsētā ir tada kāda nu ir, bet Valmieras ielā, intensīvas kustības apstākļos, kad Noteikumi aizliedz mainīt joslas, tur vieglie speciāli to dara, ielīdīs katrā spraugā, kura ir lielāka par pusotru metru. Un tas ļoti daudziem liekas normāli.

Par distanci kā tādu. Izmeta no CSN punktu, kur bija teikts, katram ir japarliecinās, vai josla kurā viņš iebrauks ir brīva pietiekamā attālumā! Vieta ielika ka starp auto ir jabūt tādai distancei, lai apdzenošais var ielīst. Čehi sen aizgājuši vēl talāk, nevari apdzīt visu kolonu viena ņēmienā, brauc ka visi rindiņā. Un Čehijā pie krustojuma, ja Tu kā otrais vai trešais uzsāksi braukt un tūlīt nobremzēsi, jo pirmais to nav izdarījis būs sods.

Kāpēc Vācijā, kur ir visvairāk auto un vislielākie ātrumi ir vismazāk ceļu negadījumu?

Vernons 11.02.2015 10:49

Braucu ātri, pat ļoti ātri un tādu "priekšā braucēju" man nav. Ja kāds no aizmugures, uz šosejas, mani noķer es viņam nekādi netraucēju tika man garām. Kā teikt atbrauca un aizbrauca lepnā vientulībā.

Izskatās ka Tu tā arī neesi spējis saprast, kā katram uz ceļa ir jarīkojas, lai visi būtu laimīgi. To vispār deklarē CSN 10.!

Vernons 11.02.2015 10:53

Kā lai piespiež ieslēgt savlaicīgu brīdinājuma signālu džipveidīgam auto, ja viņam no rūpnīcas konstrukcijā nav paredzēts?

Un tad kad STOP signāls CSN atkal būs brīdinājuma signāls, tad padiskutēsim tālāk.

Vernons 11.02.2015 12:04

Tiesa atcels! Bet jāatceļ būtu arī šie pekstiņu taisītāji!

Bizness vēl ir par auto novietošanu pagalmā, kur pielieto CSN 135. punktu, kurš uz pagalmiem neattiecas. 30 eiro sods!

CSN 155. attiecas uz pagalmiem, bet tiek tālu to grāmatiņu atšķirt grūti. Kolēģis atnesa no dzīvojamā masīva Imantā.

Vernons 11.02.2015 13:43

Kartību pagalmā būtu jāsakārto namu apsaimniekotājam. Jo tas nav normāli, ka nav kur novietot konkrēta nama iedzīvotājam savu auto. Pieļauju domu, ka no Jelgavas Rīgā iebraucis pilsonis savu auto atstāj Tavā pagalmā un tālāk uz centru brauc ar sabiedrisko. Katram dzīvoklim viena garantēta auto stāvvieta par kuru vēl jāmaksā nodoklis.

Un tad var sākt diskutēt par sodīšanu.

Vernons 11.02.2015 15:20

Lai tā diskusija iegūtu citu saturu atbildēšu uz jautājumiem kurus uzdevu.

Ja braukšanas ātrumi vienā virzienā braucošiem atšķiras divas reizes, tad bremzēšanas ceļu garumi atšķiras četras reizes!

Ja braukšanas ātrumi vienā virzienā braucošiem atšķiras trīs reizes, tad bremzēšanas ceļu garumi atšķiras deviņas reizes!

Bremzēšanas ceļu garumi krautam un tukšam auto ir vienādi!

Un pie šādiem apstākļiem aktuāla kļūst "priekšā braucošam bremzējot" (119.) parādīt savlaicīgus brīdinājuma signālus!

Bet par brīdinājuma signāliem sen esam aizmirsuši. Tos mēķtiecīgi neslēdzam. Un pat STOP signālu ar augšup paceltu reku neredzam. Nav normas nav pārkāpuma.

Par gājējiem un gājēju pārejām. Ir tikai viens 160. punkts kura burtiskas nepildīšanas dēļ var pa taisno nonākt būrī.

Viss pārējais uz ceļa ir prognozējams. Bet man ir pret jautājums, kopš kura laika CSN nav jāpilda gājējam.

Tātad atkal CSN jāpilda katram otram! Bet kapēc ne katram?

Vernons 11.02.2015 15:25

Un ar vienu mērķi, lai nesēdētu astē ar 3 metru distanci! Degvielas ekonomijas nolūkā. Un Vācija ir viena no retajām zemēm, kur darbojas 111, lai jebkādu pārkāpēju, kurš traucē citiem, vārda tiešā nozīmē, arī sodītu.

Vernons 11.02.2015 15:42

Varu paskaidrot! Pretī braucošo vairs nebija. Starp vieglo Volvo un autobusu bija pietiekama sprauga, lai autobusu izgrieztu pa kreisi pretēja joslā un atstātu vieglo Volvo smagajam Volvo pa sitienam! Vieta pietika. Es personīgi aizbēgu Polijā no Latvijas fūres, jo esmu tam gatavs. Arī stāvēju pie ceļa remonta luksofora pēdējais.

Uzrāviens Setrai ir pietiekams. Bet autobusa vadītājs nevarēja iedomāties un viņam pat prātā nenāca, ka tā notiks.

Un busa vadītāju nevar vainot, jo par to neviens nerunā un nemāca. Spogulī ir jāskatās un situācija ir jākontrolē. Autobusu norakstīja. Tas saucas - katram vēl jāpadomā "KĀ". Vieglā volvo pasažiere ļoti smagi cieta.

Bet Tev vēlu veiksmi!

Vernons 11.02.2015 15:49

Pieņemu! Tādēļ katram ar savu rīcību jābūt arī situācijas saimniekam. Tad kad visos sīkumos esi atkodis visas nianses, tad par tādu arī kļūsi!

Tas lielais ātrums ir tiešas sekas "distances ievērošanai", jo tikko es Tev esmu priekšā, tā par savu "pakaļu" vairs nav jāatbild. Tam visam ir cēloniska sakarība.

Vernons 11.02.2015 19:26

Uzsvars uz "Distanci" ir radījis tādas blakus parādības, kā ātruma pārsniegšana, lai nonāktu priekšā esošā statusā! Un šajā statusā esot vairs nav svarīgi pildīt CSN 70., 73. kaut ar augšup paceltu roku, 77. palūkoties spoguļos un pārliecināties par drošību savu un citu! Šie punkti pateicoties "distancei ir miruši un es redzu pretiniekus tos nekad neatdzīvināt!

Kā aizmugurē esošais vares izpildīt CSN 113. punkta prasības, ja pašos pamatos ir pilnīga nevēlēšanās pildīt CSN 10. un tieši brīdinājuma signālu ignorēšana. Tāds sīkums savlaicīgs signāls!

Vernons 11.02.2015 19:41

Nu re esam vienojušies ka CSN 4.,6. un 10. punkti ir ATSLĒGA ceļu satiksmes Noteikumiem vispār!

Policijai jāsāk rakstīt savi protokoli izdarot atsauci, kā darbojas Noteikumi, kā katram uz ceļa ir jārīkojas.

Gājējs par CSN ignorēšanu samaksā ar savu dzīvību! Un cerēt ka auto vadītājs izdarīs brīnumu ir velti.

Vernons 11.02.2015 21:34

Tad būtu norāde par 326. zīmes pārkāpumu. 326. zīme nav!

Vernons 11.02.2015 21:38

Hokeja čempionāta laikā "ķieģeļi" bija slikti visur!

Vecrīgā pie Saeimas tas pats. "Ķieģelis" ar papildus plāksni!

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti