Pārliecinies vai gaisa ņemšana notiek no āras, nevis recirkulācijas režīmā.
- Ziņas
- Sludinājumi
- Sports
- Pie stūres
- Tehnoloģijas
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pārliecinies vai gaisa ņemšana notiek no āras, nevis recirkulācijas režīmā.
awd sistems wars testing on rollers
Ir par ko padomāt - youtube
Kompis turbīnu nediagnosticēs. Gaisa filtrs cerams normāls. Iespējams, ka turbīna velk kartera atgāzes un eļļas miglu no tās. Kadas viskozitātes eļļu lej. Vispār kas par auto. Parasti ar to vajadzētu sākt. Turbīnas vaina pēdējā, jāskatās eļļas patēriņš un remonta izmaksu attiecība.
Ja 2 gadi aķis nav lādēts, tas ir "jāpatrennē"
Uzlādē līdz ampermetrs rādītājs aiziet uz O. Tad pieslēdz slodzi, piem atstāj gaismas ieslēgtas, līdz tās paliek vājas. Tad atkārto visu no jauna. Neslikti šo izveikt vismaz 3x. Nu šeit gan jāskatās no kāda sastāva akb plates.
Var jau gadīties ka vienkāršāk nopirkt jaunu aķi, nekā riskēt ar auto elektronikas sačakarēšanu.
Ziemā, ja īsi pārbraucieni un tiek slogota visāda navarotu elektronika ir vērts šad un tad palādēt aķi papildus...
Ikdienai FWD ir 2x labāks par RWD. Nu ar nelieliem izņēmumiem kur ZAZ, WV old transporter, beetl uc līdzīgiem aizmugures dzinēja novietojumiem.
msh -man vislētākais ķīnietis. Pilnīgi pietiek visadai tehnikai, gan mazai gan lielai. Tie laiki kad grieza vaļa akb bankas ir pagājuši. Ja es varu nopirkt 120ah aķi pa apt 70eur un punkts.
ak-ar AWD nometot "gāzi" var tādus kliņģerus izveidot, ka maz neliksies. Starpasu difers var nospēlēt nelabu joku. Vispār AWD ir tik daudz modifikāciju un izpildījumu, ka tik retais pilnvertīgi izprot tās darbības principus. Un uz šo pa koplietošanas ceļiem nevajadzētu paļauties. Zinu lv populāru autosportistu, kurš satiksmē brauc ļoti ieturēti. No malas nezinātājs varētu noturēt viņu par sēņotāju....
Vai tad tirgošanās nav jebkura businesa pamats. Tik līmeņi, nulles atšķiras...
Priekšlikums. iAuto varētu palīdzēt saorganizēt mačošanos. Tur tad arī tiktu pierādīta kura piedziņa vai ,,blīve,, ir labākā!
Nosacījumi saudzīgi, vienkārši- standarta ielas auto, bez radžu riteņi, slēgtā trasē laukumā, braucam pa vienam uz laika ieskaiti un precizitātes soda punktiem. Lai nav jālauž auto, segums-piebraukts sniegs vai ledus. Šķēršļi -čūska,8ks, vārti, parkings, dēlis, stop līnija, 2reiz atpakaļ gaitā u.c.
kasinsh79
1. vietā tusiņš, var tak gimeni iesaistīt,
2. draudziga mērīšānās ar ceptām desiņām, kafiju,tēju
3. iAuto popularizēšana, testa auto, DBSkolas aktivitātes?!
smaidiigais
Labāk agresīvi izrādīties pa koplietošanas ceļiem, vai datorā šķērēt?
Par to AWD es tik viennozīmīgi neapgalvotu, tev ir pieredze ?
Ne vaz, uaz, gaz, zaz, azlk nebija nekādu airbagu. Labi ja pusei bija drošības jostas...Un jūs bērniņi tāpat izdzīvojāt.
Pa rajončiku grantenēm, pie intensīvas lietošanas 2 gadi un tā vai tā beigās shrots . Tad gatera Jankam vismaz ģerevņas priekšā ir ko atrādīt
Nobeidzies displejs, diodes, kontakti utt. Paņem šrotā pamēģināt, piespraud citu paneli un paskaties kas notiek.
Man jau izskatās, ka nedziest arī dažiem jaunajiem oriģinālajiem izstrādājumiem...?
Tas pats arī par atsevišķi uzstādītajiem. Reāli kā var noteikt, ceļa policists vai tā gaismas intensitāte atbilst min vai max normai.
Pārbaudi vai drenāža zem logu tīrītāja nav aizaugusi. Un vai klimats vai kas tev tur ir, strādā visas klappes. Varbūt ieslēdzas salona recirkulācijas režīmā.
Nu par Jelgavu. Lēnām jau tā regulēšana ir aizgājusi pareizā virzienā...Bet lai nu kā, jau pagājušajā gadsimtā teica ,,brauc kā pa Jelgavu,, Tur laikam aura īpaša...
Žēl ka braukšanas apstākļi uzlaboti, bet ātruma ierobežojumi pazemināti.
Jo lielāki ruļļi, jo mazāks max ātrums. Ir izveikts eksperiments dabā. Sekojoši arī patēriņš degvielai, bet tas nav tik ātri piefiksējams bez speciāla aprīkojuma.
Tas svars kombinācijā diskam ar riepu, var atšķirties uz viena izmēra pat 3kg (svarojām 16"). Reizinam ar 4 un ir par ko aizdomāties. Šādu giraskopu motorīts apvienojumā ar bremžu iekārtu groza starp katru manipulāciju ar pedāļiem.
Usa vari braukt pa kuru joslu gribi. Un neviens tur baigi nestreso, katrs pats izvēlās pa kuru joslu kruīzēt. Nerodas arī nevajadzīgi pārpratumi, tur kaut kā pēc loģikas visi noteikumi izveidoti. Nekādi gudri rēbusi nau jārisina. Parasti labo joslu necenšās aizņemt, lai netraucētu uzbraukt un nobraukt gribošiem. Arī sastrēgumu laikā neviens joslas īpaši nemaina pat ja izveidojas brīvs logs vairāku auto intervālā.
Mums te pārākais stress iestājas ja kāds nedaudz aizkavējas vai nebrauc kā pa sacensību trasi
kasinsh79
Nu to vācijas bāņu stulbumu...piedod otra galējība. Ātrumi lieli un visi defilē no joslas uz joslu. Nekāda pārākā gudrība, tik nevajadzīgs stress. Piepilsētās pirmā josla bremzējās, jālien otrajā. Tur jau kāds ar savu 1.0 nevar ieskrieties, lienam trešajā...bet tur jau atkal skaties ka viens ar sportinieku velk uz pilnu ciparu...
Es par to lai notiek
eddss
Papēti cik tas 1,6 neizdevies motors maksā šrotā. Un tad padomā vai vispār ir vērts mainīt eļļu. Nemaz nedomātu tādā pat pussintētiku liet iekšā...Ja dūms normāls, tad lej parasto eļļu un brauc. Aizmirsti visādus tur remontus, izmesta nauda.
kasinsh79
Kur tie raituma laiki, jau pagājuši. Ar vācijas bāni ir jāuzmanās. Visādi sezonāli stau it īpaši uz austrijas pusi, tad nakts ierobežojumi lielgabarīta kravu parvadājumi, par remontdarbu un avārijas stau nemaz nerēķinamies. Neēsi piedzīvojis tad priecājies...
Es pats būšu. Neapsolu, taču mēģināšu paņemt līdz jaunus iauto biedrus.
Es piesakos un varu ievilināt līdz kādu jaunu biedru. Tik Mārim vajadzētu noteikt to kvorumu lai saprastu, ka tas pasākums tiešām notiks. Gribās to laiku saplānot.
Sievietēm ģērbties kā mūķenēm, vīriešiem brilles ar klapēm, kā zirgiem lai nelūr pa malām...
Auto marķēt ar uzlīmēm "auns pie stūres", "vadītāja kaza" utt. Bmw izņēmums, var nemarķēt :-)
Bija Nissan x trails 2005g. Visu to labāko. Nesaku ka top modelis, bet tā piedziņa ar slēgšanas iespējām ļoti laba. Ikdienā velk tikai priekša un attiecīgi labs degvielas patēriņš. Ja draņķīgs laiks slēdzu AUTO. Manuālī skaidrots, ka darbojās līdz 30km/h . Reāli uz slidena ceļa arī braucot ātrāk likās ka braukšana saturīgāka. Nu un tas 4x4 LOCK reāli bloķējās, uz sausa seguma jūtami izgriezās rati ja veica strauju pagriezienu.
Par neceļu šķērsošanu...Liekas ka klasiskie rāmjveidīgie netiks līdz. Auto pašmasa ir neliela un apakšā nekas īpaši nekarājās. Kupenas var ņemt ar inerci un vienmēr varēju tikt atpakaļ ārā, ja pirmajā reizē neizdevās. Teicami pārvarējās arī pavasara slidenie māla kalniņi un atkusušie zālāji. Laba kursa stabilitāte ari ātrumos virs 120.