Sakarā ar to Jūrmalas avāriju kur RAVs iebrauca aizmugurē Subarim. Šodien pārliecinājos, ja priekšējais auto nogriežoties palēninās/strauji samazinās distance, tad nostrādā brīdinājuma signāls un ārkārtas bremzēšana. Nebija nekas speciāli ieslēgts un redzot to nogriešanās situāciju, jau praktiski biju daļēji pārkārtojies uz pretējo joslu. Respektīvi stūre tika pagriezta un akseleratora pedālis tika tā strauji nospiests. Neskatoties uz visām šīm vadītāja prioritārajām darbībām auto tika strauji bremzēts Ps auto nav tojoda ražojums...
- Ziņas
- Sludinājumi
- Sports
- Pie stūres
- Tehnoloģijas
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es saprotu, ka mēs visi esam labi braucēji, bet ja paskatās/paseko kā strādā piem. aktivizēta inteliģentā kruīzkontrole, tad tā distances neievērošanas problēma atceļās saknē. Ārpus apdzīvotām vietām tā distance ir lielāka un mazākos ātrumos, attiecīgi mazāka. Tāpat auto sāk laicīgāk samazināt ātrumu un intervālu nekā to esam paši pieraduši darīt. Respektīvi sajūta, ka pārāk laicīgi bremzē. Bet nu tas palīdz vilcieniņu neizveidot vai slidenas brauktuves gadījumā ir handikaps. Paliek brīva telpa kura jau samazinās plūdenāk. Vienīgi kas kaitina, ir uzsākot pauze, kamēr priekšējais auto nedaudz attālinās.