Labi, un kliņģeris ar kafiju
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Labi, un kliņģeris ar kafiju
Esmu elastīgs varu pielāgoties.
Piesakos. Varu paņemt junioru, lai labāks piepildījums
Cik dalībnieki nepieciešami lai pasākums notiktu? Varu palīdzēt kuplināt pulciņu
Tā pat jau nevar savākties, kur nu vel ar šādām ambīcijām. Ja nu vienīgi ķekša pēc
Pie reizes varētu slimos agresīvos braucējus paķert. Tos, kas piecas reizes 50m distancē maina joslas tur un atpakaļ, un iegriež priekšā, kaut vieta atstāta tik puse auto korpusa un tad liek pa bremzēm.
Auto izstādē Neste stendā reklamēja jauno bio dīzeli. Bet kad jautāju konkrēti kas tas par brīnumu un kādi ir izmešu radītāji , dzinēja jaudas parametri, neviens neko nezināja. Tik stāstija cik ℅ ekonomiskāks un klusāks braukšanas režīms būšot...
Pacentīšos aiziet. Varētu pamēģināt savus spēkus arī veiklības braucienā.
Nekas personīgs, bet patika attieksme un apkalpošana, riepas un cenas Ozolnieku servisā Automedonts. Nav liela pieredze ar ko līdzīgu, taču šeit pirms nomontē veco riepu, noņemtos riteņus nomazgā ar speciālu riteņu mazgāšanas iekārtu! Citur labi ja ar birsti notrauš diska iekšpusi.
Nezinu kāda tur konkrēta degvielas sistēma tam opelim, bet līdzīgi simptomi ir ja sprauslas "laiž, netur" spiedienu un degviela aiziet pārplūdē. Otrs klasisks iemesls regulējošais vārsts uz augstspiediena sūkņa sāk iet uz beigām.
Man patika jaunais Hyundai Tucson. Nepatika, nekas nesaistīja Toyota Rav. Vispārējs novērojums, ka jaunajos auto ir pašaura telpa vadītāja vietā. Diskutējot par paaugstinātas bāzes un riteņu izmēra auto ar pieslēdzamu pilnpiedziņu, es balsoju vai pievienojos viedoklim par šo suv, krossover, parketnieka utt izvēli. Lielāki riteņi vieglāk pārvar nelīdzenumus, pilnpiedziņa palīdz iekšpagalmu uc nesakārtotu vietu forsēšanu.
Nu un jaunais volvo ir tiešām kaut kas atšķirīgs, svaigs. Audio sistēma jau vien ko vērta.
Par Audi Q2, viss pareizi, kārtīgi tehniski labi, bet aizmugurējais sānu jumta balsts ar to atšķirīgo krāsojumu man nepatika. Arī aizmugures pagrieziena rādītāji saulē grūti ievērojami.
BMW X1 neadekvāta cena.
Vadītāja vietā liela auguma cilvēkam būs šauri.
Dizains jau skaists. Nav pilnpiedziņas un riepiņas no R 18 un 19.
Ja te varētu nopirkt ķīnas autobūves ražojumus kas jau pilnā komplektācijā maksā tik pat cik te lētie bāzes modeļi... Cenas būtu stipri zemākas. Gan jau ka tas laiks nav aiz kalniem. Krievijā jau sen liek kopā ķīniešu markas braucamos un nekāda vaina.
Kas tur ar to Aixam. Labi pa bāni ar viņu nebrauks, bet LV jau tādu nav. It īpaši dakteru cikla braucējiem tas ātrums arī pietiekams. Atkrīt dārgās apkopes, plastikas virsbūve, vienkāršs dzinējs ar elementāru variātoru. Kā šito dabūn tajā EU gatavu. Ja var braukt no 14 gadiem, teorētiski tur pat kur tie, kas tiesības ieguvusi pa dārgo.
Varētu kāda šķūnītī ar skrūvgriežiem ražot...
Sandis
Es gribēju teikt, ka LV nav bāņu. Auto jau ir, un pat oficiāli pārstāvēti. Man gan dizainiski labāk patīk Liger JS 50 tam ir Lamborgini dīzelīts ar comonrail vai kaut ko līdzīgu, kas jau ir klusāks par Cubota.
kasinsh79
Laukos arī labs, kur pa klusu ceļu, pat pensim līdz pagasta bodei velo vietā aiztamborēt. Ne tev lietus ne putenis, ne vējš traucē atgādāt pārtikas krājumu. Ja iekrīt neceļa bedrē ar sētas bomi var to plastmasas gabalu izcelt āra. Tik cena adekvāta būtu 4-5k eur...max.
Nodoklis no degvielas. Ja man pieci auto, vienlaicīgi es braucu tikai ar vienu, nevis abstrakts izmešu daudzums. Par apskati, ir jau piemērs tai pat asv, Testē tikai atgāzes, pārējais paša ziņā. Attiecīgi sodi par plikām riepām utt. Izvēle paša ziņā mainu riepas vai maksāju sodu. Nokrita lodbalsts, tiesas darbi. Slikta detaļa, slikts serviss vai slikts saimnieks. Kāda jēga no apskates, kas ne par ko neatbild, tikko tu izbrauc aiz tās vārtiem
Te rodas atbilde. Vajadzētu tādu servisu, kas var uzņemties garantiju par saviem darbiem. Ja es no auto neko nesaprotu un pērkot svešu dampi aizvedu to uz šādu servi lai tie kārtīgi iztestē un nodiagnosticē. Tad es ar uz šāda testa sertifikāta varētu paļauties, ka konkrētais auto brauks ntos km. Ja pēcāk rodas defekts, lai serviss labo vai kompensē. Tas arī pie teh apskatēm attiecīgi iederētos.
druknais1
Tajā laikā riepu gumijas sastāvs bija līdzīgaks ziemas riepas sastāvam nekā vasaras. Tapēc tie auto turējas uz ceļa arī ziemā. Un dila šīs gumijas diezgan ātri, līdzīgi kā tagad ziemenes pa tīru asfaltu.
VW caddy, sižetā pie beigām.
Nu nevajag nekādas jaunas netrafarētas cp auto, kas pirktas par mūsu pašu naudiņām. Pietiktu tikai ar normāliem fotoaparātiem i viss.
Personīgi redzēju kā vienā tālā lielvalstī, cp darbinieks, pīķa stundās visus agresīvos braucējus, krustojumā līdējus un līdzīgus nekauņas, vienkārši safotogrāfē. Nevienam klāt neiet un sodi attiecīgi ar punktiem uz datu bāzi. Tik vienkārši.
Citādi jau kā pie mums, kur bez tabu sižets, viena ekipāža raksta ātruma protokolu un reāli nav laika 2h novērst nelaimi.
Nu lab tas ir ķinā. un tur nr dodas uz konkrētu cilvēku uz mūžu. Viss ir uz tavu atbildību, gribi dod citam negribi nedod. Neviens ar tevi neauklējās, visur ir monitorings, radari. Totāla kontrole...Teh pasē ir pat tava auto bilde lai neiedomātos kaut ko muhļīt...Man patika, satiksme pīk stundās blīva, bet ne agresīva. Ir kas brauc kā no laukiem, taču tas netraucē. Gājējus īpaši uz pārejām nelaiž, bet virsū arī nebrauc, tip sargies auto.
Piesakos