Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
RT33 05.10.2014 12:30

Nu, sievu ar auto gan nesalīdzināšu

Bet paklausīšu Tavam padomam, izbraukšu ar DSG "automātu".

Mašīnu droši vien ņemšu ar 5 gadu operatīvo līzingu, līdz ar to laikam no ekspluatācijas viedokļa benzzīnieks būtu optimālāks, jo piecos gados diez vai 150 000 km nobraukšu. Vai papildus Highline sērijai ir kaut kāds "must have" aprīkojums, ko vajadzētu pielikt klāt? Vai arī tās ir tīri subjektīvas izjūtas?

Bet par motora tilpumu - vai 1,4 l nav par mazu?

RT33 05.10.2014 13:10

Jā, rakstu jau iepriekš pamanīju - bet nav auto, uz kuru metuacis

RT33 05.10.2014 14:28

Varbūt, bet ar mazdu jau 7 gadus braucu. Gribās kaut ko savādāku

RT33 05.10.2014 18:36

Jebkurā gadījumā paldies par padomiem un ieteikumiem!

Papētīju Škodu Octavia: www.skoda.lv/files/pdf/octaviacombiscout.pdf.

Tik tiešām - tā ir lētāka par aptuveni 15%. Vienīgi kā VW pluss jānorāda, ka tajā, liekas, ir nedaudz jaunākas tehnoloģijas. Varbūt būs arī jāizbrauc.

RT33 05.10.2014 21:58

Droši vien, ka nav ne vainas, bet 7 taukšķi klāt

RT33 05.10.2014 22:16

kasinsh79, arī tiesa, bet DidžaKalnieša argumenti arī ir vērā ņemami, pārbaudīti uz savu ādu

Vērts pat tos atkārtot - manas mazdas dīzelis tik tiešām ir skaļāks kļuvis, ziemā tik tiešām lēnāk uzsilst, man pašam tā nav liela problēma, bet sieviņai augstajā laikā pirmās minūtes nākas kārtīgi padrebināties, pat apsildāime sēdekļi nepalīdz. Arī 3. un 4.punkts nav patīkams, kaut arī mazdai eļļa un filtrs jāmaina tikai ik pēc 20 000 km. 5.punkts nav izjusts, bet vienreiz pa šiem 7 gadiem mainīju aķīti, jo vecais vienkārši -20 grādos bija nespējīgs . Un 6.punkts - jā, negribās atcerēties. Varbūt ne tik daudz naudas izdevu, bet nojājos nepajokam, kamēr problēmu atrisināju.

Un vēl - man vajag uzticamu, drošu autiņu, jauda, uzrāviens paliek otrajā plānā, krustojumos ļooti reti uzsit cemme dēļ kāda nekaunīgāka autovadītāja.

Par džipiem - nu neredzu jēgu braukāt pa pilsētu un šosejām ar tanku. Nedaudz smieklīgi. Lai tās ņivas labāk paliek bezceļiem.

RT33 06.10.2014 20:26

Paldies par daudzveidīgajiem viedokļiem un dalīšanos pieredzē!

Ar gāzi nečakarēšos. Būtu lietots autiņš, varbūt vēl padomātu.

Kopumā man ir nostiprinājusies pārliecība, ka jāņem benzīnnieks - ar manu braukšanas intensitāti dīzelis neatmaksājas, turklāt dīzelim ir pietiekami daudz citu mīnusu. Liekas, ka vairāk, nekā plusu.

Piektdien iešu testēt Hondas Accordu un CR-V. Par CR-V esmu dzirdējis, ka dīzeļdzinēji esot krietni labāki par šī modeļa benzīna dzinējiem. Tai pašā laikā esmu dzirdējis gaušanos, ka Hondai dzinēji kā tādi ir novecojuši.

Kāds ieteica Civicu - kāpēc ne Accordu?

Par automātu - laikam tomēr neņemšu - dārgāki remonti, dārgāk maksā. Tad labāk tos 1500-2000 eiro ielieku citā komforta aprīkojumā.

RT33 06.10.2014 23:47

Es ne dēļ garantijas negribu gāzi. Vienkārši ar to nekad nav bijusi pieredze. Plus visas šīs investīcijas, lai mazinātu ekspluatācijas izmaksas, attaisnojas pie salīdzinoši lielas lietošanas. Un pie nosacījuma, ja viss ir kārtībā.

RT33 07.10.2014 21:55

Par KIA - manai kaimiņienei bija diezgan svaiga Optima. Pēc pāris reizēm, kad, braucot uz darbu, tā vienkārši nepieleca, drīz vien tās vietā parādījās pavecs BMV...

Pēc tam gan dzirdēju, ka BMW vairāk nepirkšot, it kā par zemu esot...

Bet, ja nopietni - kāpēc visi nebraukā apkārt ar Optimām?

RT33 11.10.2014 16:43

Un tad, kad tev kāds saka, ka tev jāiet iekšā zālē, tad tu nevis ieej telpā, bet steidz laukā, apgulies garā zālē, paķer līdzpaņemto zālīti un uzvelc biezu dūmu, kurš ietin tevi visapkārt, un tad tu burtiski jūties, kā iegājis zālē.

RT33 11.10.2014 17:10

Biju aizbraucis uz šodienas pasākumu, diemžēl izbraucu tikai ar vienu autiņu - sagadījās personīgi apstākļi, nācās doties prom.

Braucu ar Honda Civic Tourer 1,6 dīzeli. Brauciena iespaids labs, i pārāk skaļš nav (diemžēl līdz 100 km/h neizdevās uzspiest), i salīdzinoši labs uzrāviens. Izbrīnīja, ka nav rezerves riteņa, tā vietā pumpis un putas. Plašs bagāžnieks, palēti sēdekļi, bet tā laikam tikai maksāšanas vaina. Kompakta motortelpa, aizmugurē arī salīdzinoši daudz vietas. Pārsteidza mērinstrumentu paneļa dažādība. un paša paneļa sadalījums sekcijās. Tālajā plānā šķidro kristālu ekrāns, kurā lieliem cipariem rāda ātrumu, kā arī ekonomiskās braukšanas stilu, tuvajā plānā - mehānisks tahometrs, eļļas temeperatūra, degvielas daudzums. Labajā pusē šiem mērinstrumentu paneļiem kaut kur pa vidu oldschool digitālais panelis ar nobraukumu, vidējo degvielas patēriņu u.tml. Laikam, lai mazāk akumulatora enerģiju tērē. Atpakaļskata monitors pie radio. Kopumā panelis nepatika. Uzsilis, pie luksafora apstājoties, motors izslēdzas. Prasīju, kā jaunie paneļi strādā pie -20, teica, ka ne vainas, tikai lēnāk reaģējot.Cena ap 24 000 eiro, ņemot vērā to, kādi diski bija uzlikti.

Ļoti gribējā izbraukt ar kaškaju. Uz pārējām mašīnām paskatījos, sapratu, ka nevienu no tām tāpat nepirktu

Škodas pārstāvji vispār izgāzās - "cilvēkresursu trūkuma dēļ mašīnā iespējams tikai iesēsties, ne izbraukt" Bet škodas skautu arī neņemtu. Pārāk parasts.

Ko vēl uzzināju - akordus vairs neražos... Tātad tie atkrīt paši par sevi. Testa plānā tātad - Passats, CR-V, kaškajs.

RT33 12.10.2014 16:12

Sāku domāt arī par A3 Ambiente 1.4TFSI ultra S tronic. Pieteicos testam. Domāju par tiem mazajiem forsētajiem motoriem, beigās izdomāju, ka varbūt var ņemt arī mazo - gan jau piecus gadus vilks, pēc tam tāpat jāatdod (domāju ņemt operatīvajā līzingā). Sanāk princips - pēc manis kaut ūdensplūdi, bet bizness paliek bizness

RT33 30.10.2014 16:29

Turpinot jauna auto meklējumus, esmu notestējis Audi A3 1,6 l dīzeli (automātu), kā arī Nissan QASHQAI 1,2 l benzīna motoru ar manuālo pārnesmukārbu. Pavisam virspusēji par subjektīvajiem iespaidiem, kas abām mašīnām atšķirās.

Par A3. Plusi - ieturēts exterjers, kas izraisa cieņu , patīkama braukšana, pamatīguma sajūta. Automātiskā kārba braucienu padara par atpūtu. Mīnusi - nepārdomāti vadības slēdži viduskonsolē - blakussēdētāja roka aiz tiem ķeras. Ir arī vecā kaluma lēti slēdži, kas raisa izbrīnu. Paknaps standarta aprīkojums. Jau salīdzinoši labi nopakots diemžēl sasniedz 35 tk eiro. Salons tomēr prasījās lielāks pēc Mazda6 lietošanas.

Visu cieņu pārdevējama Jānim - bija patīkams pārdevējs

Par QASHQAI. PLusi - exterjers pirmajā mirklī rada viedokli par padārgu auto, plašs salons, pārbāzts ar dažādām drošības sistēmām, kamerām u.c. elektroniku, līdz "lūpai" nopakots maksā ap 30 tk eiro. Mīnusi - mazs motors, kas liekas nesavienojams ar tik lielu auto, paskaļš - labi dzirdama gan piekare, gan arī motors. Lēti salona apdares materiāli.

Tomēr, ja būtu lielāks motors, nopietni apsvērtu šī auto iegādi. A3 savukārt nopietni apsvērtu, ja tas būtu nedaudz lētāks. Šonedēļ vēl izbraukšu ar jauno Passat. Bažīgu gan dara ziņas par ražošanas brāķiem

RT33 30.10.2014 16:59

Ja cenu diapazons precēm pārklājas, cik ilgi jāstāv caurvējā, lai to nedarītu?

RT33 31.10.2014 7:12

Labrīt, ja es zinātu, ko vēlos, tad šeit nespamotu.

RT33 31.10.2014 11:30

Jā, sestdien arī iešu B8 izmēģināt, randiņš jau sarunāts.

RT33 31.10.2014 11:52

Man tik tiešām patik Insignias eksterjers un ticu, ka tas autiņš tik tiešām ir labs. Bet tas ir opelis... Ļoti subjektīvi, bet tik un tā opelis...

RT33 31.10.2014 20:42

Veči, nu ko jūs niknojaties? Par gaumi nestrīdās. Es jau rakstīju, ka jābraukā ikdienā pa asfaltu. Nevajag man ne 200 Zs, ne rupuci, kas rāpo pāri grāvjiem, ne arī 4x4, kaut arī varu par to samaksāt. Vienkārši negribu iegrābties dēļ nezināšanas, tādēļ arī jautāju pēc padoma.

RT33 02.11.2014 13:31

Tu gan esi dīvains, vienā komentārā gaumi gandrīz sauc par aprobežota cilvēka iezīmi, bet otrā jau pats par to runā

Es savā komentārā nevienā vietā nepateicu, ka Opelis ir slikta mašīna. Es teicu, ka tas ir manas subjektīvās gaumes jautājums, bet tu par to apvainojies kā tīnis. Priecājos, ka tev ir Opelis un ka tev ir prieks par to. Iespējams, ka tagad opeļi tik tiešām ir labi, diemžēl savu reputāciju šī marka vēl nav pilnībā atguvusi. Tam nepieciešams laiks.

RT33 02.11.2014 14:09

Sestdien notestēju pasātu. Iznāca gan aplauzies - izrādās, ka jaunie pasāti parādīsies tikai janvāra beigās Viss aizkavējies dēļ ražošanā konstatētajiem defektiem. Tā kā braucu ar B7 1,6 l dīzeli, automātu.

Par pašu testu - atklāti sakot, biju domājis, ka būšu vairāk iedvesmots, ja salīdzina ar maniem citu auto testiem. Brauciens, salona izpildījums atstāja labu iespaidu, bet nebija nekas tāds, ko ļoti varētu izcelt uz citu manis testēto auto fona.

Par pašu braukšanu - nepatika, ka, uzsākot braukt, motors ir pārāk dzirdams - šķita, ka apgriezieni ir pārāk augsti. Tai pašā laikā, jau braucot pa Dienvidu tilta trasēm, izbrīnīja, ka 5., 6.pārnesums jau slēdzas pie knapi 1400-1500 apgriezieniem. Un pēc dzirdes likās, ka motors jau sāk skanēt un drebēt tā, it kā tiešām esi ielicis zemākā pārnesumā, neka vajadzētu. Un šis neiet kopā ar manis teikto par braukšanas uzsākšanu. Jāsaka, ka atbilstoši manai subjektīvajai uzterei Civic 1,6 l dīzeļautomāts strādāja patīkamāk. Un arī likās, ka pasātam tomēr vajadzētu būt klusākam . Pārdevējam sacīju, ka aizmugurējā piekare ir diezgan dzirdama (sedans), uz ko viņš atbildēja, ka tad jau jātūnē ar gaisa piekari. Pēc aicinājuma pabraukt pa bruģi, tā arī darīju un secināju, ka grab tikai nedaudz mazāk par manu 7 gadus veco mazdu, jei bogu - instintīvi sāku braukt pa tramvaja sliedi un no bruģa nost, kur tas bija iespējams. Un tomēr, patīkamo un labo lietu ir daudz vairāk, bet tās jau mēs visi zinām. Rezumējums - pagaidām Audi A3 deva lielāko braukšanas prieku, bet pasāts B7 arī daudz neatpaliek. Ja A3 būtu mazliet lielāks, mazliet lētāks, ar mazliet vairāk moderno elektroniku, tomēr laikam ņemtu to.

Bet, nu, gaidīšu to B8, tad izlemšu

Bet pa to laiku aiziešu izmēģināt Insigniu un kādu Toyota modeli. Varbūt arī jauno 6.mazdu, lai saprastu, kāds tad ir tas progress Par subaru - dzīvesbiedre teica - tikai ne to un tikai ne BMW! Pat nemēģināju iedziļināties, kāpēc, bet nu šis viedoklis man arī jāņem vērā

RT33 02.11.2014 18:38

Paldies, par ideju - paskatījos tos volviķus, jāiet patestēt

RT33 05.11.2014 9:38

Varbūt jāparkojas otrādi?

RT33 10.11.2014 9:22

Pieteicos arī uz Toyota Avensis testa braucienu (pirms ievietotajiem komentāriem)

RT33 10.11.2014 11:14

Iespējams, bet tomēr domāju, ka tas tiešām man ļaus salīdzināt un saprast, ko nozīmē dažādās klases, kuru cenu kategorijas pārklājas, kā arī izvēlēties auto, kurš man ir vispiemērotākais.

Rīt braukšu ar CR-V 1,6 l MT. Pēc tam iepostošu.

RT33 10.11.2014 21:16

Paldies visiem par saviem viedokļiem, kas saistīti ar tēmu!

Tomēr atļaušos izteikt izbrīnu par dažiem pilsoņiem, kā dažs labs saka.

Pilsonis Deksters...

Saprotu, ka čalim kaut kas personīgajā dzīvē nevedās, līdz ar to nepievērstu uzmanību par pāris dīvainiem komentāriem, taču, ja sāk atkārtot jau iepriekš runātas lietas, turklāt dīvainas, ņemot vērā tēmu, tad vēlos šo to teikt:

jā, tik tiešām, es nezinu, ko pirkt (kāds atklājums! Tēma - iesakiet jaunu autiņu!). It sevišķi, ņemot vērā faktu, ka par jauniem auto modeļiem pēdējā laikā nopietni esmu interesējies reizi 7 gados. Vai tas ir kas nosodāms? Vai šādā forumā apgrozās tikai cilvēki, kas zina visu par auto? Ja tā, tad kam vispār tāds forums vajadzīgs? Vai man vajadzēja kaut ko iepostēt un tūlīt paziņot galīgo lēmumu? Vai nepostēt vispār? Nafig Tev jāizdara par mani no pirksta izzīsti secinājumi? Tik pat labi es varētu paziņot, ka Tu mājās pēc darba visticamāk braukā ar mazu trīsritenīti, apdomīgi imitēdams sporta auto skaņu. Vai tiešām Tev skauž?

Beidz īgņoties, būs vieglāk gan Sašam, gan pašam. Ja nepatīk šī tema, dieva dēļ, never to vaļā un nepiesmirdini to. Bet laikam tolerances zemais līmenis Tev neļauj to darīt, jo vēlme uzspiest savu viedokli stāv pāri visam.

Nesaprotu, kā tev nav žēl sava laika savos komentāros likt šos dīvainos tekstus. Man savs laiks paliek žēl, lasot Tavus komentārus un pēc tam atbildot uz tiem.

Man šķita, ka foruma dalībnieki varētu būt priecīgi un pat pateicīgi par dažādiem viedokļiem, ko esmu rosinājis, iesākot šo tēmu, bet, ja turpināsies šādā garā, "simtu gadu" man te ko meklēt... Nopirkšu arī bez sarūgušu komentāru palīdzības.

Esmu samērā aizņemts cilvēks, un labprāt netestētu auto, kuri pilnībā neatbilst manām vēlmēm, un tieši tāpēc vēlos nopirkt sev atbilstošāko par to summu, ko esmu nolēmis atvēlēt. Un ir taču tikai normāli, ja es, sekojot šajā tēmā sākotnējiem ieteikumiem, notestēšu kādus 8 auto? Par daudz?

Ja es pēc tam nopirktu 10-gadīgu Jettu, un pēc tam vēl staigātu, meklētu kaut ko auto saloniem... Vai mans rakstības stils un izteiksmes veids par to liecina? Kādam acīmradzami klibo loģika.

Nomiks, man patika arī Tavs teksts: " Kāda jēga pirkt priekšpiedziņas auto, kas izskatās kā pilnpiedziņas?"

Tātad šo auto nav jēga pirkt vispār? Kā Tev šķiet, ko Tev teiks tie tūkstoši, kas šo auto nopirks?

Par akordu - ja lasīji tēmas sākumu, tad redzēji, ka es arī gribēju testēt akordu. Diemžēl tas tiek noņemts no ražošanas. Nu negribu auto, kuru pats ražotājs atzinis par neperspektīvu.

Arī CR-V ar vecajiem motoriem tiek noņemti no ražošanas - palikuši tikai 2,2 litrīgie. Neesmu pārliecināts vai 5000 euro starpība ir tā vērta, lai pa asfaltu brauktu ar 4x4 un 2,2 litriem 4x2 vietā ar 1,6 litriem.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti