Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
AnK 06.10.2014 9:19

Kad pirkām auto, vienu brīdi skatījāmies arī uz Škoda Octavia, bet VW grupas 1.2/1.4 turbo benzīnnieki neieviesa uzticību, īpaši pēc dažādu vācu foruma apmeklējumiem.

Ja svarīgais ir uzticamība un drošība, varu ieteikt Toyota Auris Touring Sports. Mašīna ļoti patīk, moderna un ērta, liels bagāžnieks, komfortabla, stūrējas labi, nav jāpiemaksā miljons par vēlamo aprīkojumu, jo tas jau principā iekļauts cenā.

Man ir 1.6 benzīnnieks (132 zs). Jaudas pilnīgi pietiekami, nav arī problēmas apdzīt fūres (ja to dara 4. ātrumā, ja grib pavisam labu rāvienu, var dzīt arī 3., bet tad jau pasākums kļūst skaļš, bet ar 3. ātrumu var mierīgi paātrināties no 30-140, ja grib), pārmērīgi nerij - vidējais pēc 25000 km ir 7.5, braucot diezgan daudz īsus gabalus + pilsētā.

Ja Tev budžets 30000, vari arī iegādāties hibrīda versiju, ja nemaldos, tā bija ap 26k vispilnākajā komplektācijā. Nezinu gan, vai tas atmaksājas, cik lasju kādā ilgtermiņa testā, tiem hibrīdiem vidējais dzīvē sanāk 5-5,5/100.

Bet jā, es ar savu pirkumu esmu dikti apmierināts. Ļoti laba mašīna.

AnK 06.10.2014 9:49

Kad pirku savu auto, izvēlējos starp 1.6 benzīnu un 2.0 dīzeli (tiem bija līdzīgi jaudas parametri). Dīzelis ap 3000E dārgāks. Reālais patēriņš dīzelim bija ap 6, benzīnniekam 7.5, tātad, 1.5 litri uz 100. Tas, savukārt, nozīmē, ka uz 150 000 km dīzelis "ietaupa" 2250 litrus, jeb 2250*1.3= 2925 EUR.

Tikai pēc 150 000 kilometriem dīzelis kļūst "lētāks", skaitot tikai un vienīgi degvielas patēriņu.

Līdzīgus aprēķinus var veikt, pērkot jebkuru auto. Datus par reālo patēriņu var iegūt, piemēram, no spritmonitor.de

AnK 06.10.2014 9:55

Bez jau minētajiem varbūt arī Honda Civic Tourer var būt aktuāls?

AnK 06.10.2014 9:56

Vai kaut kas no Subaru klāsta?

AnK 13.10.2014 10:51

Kad pirms nepilna gada meklēju auto sev, skatījos uz Škoda/VW, bet tie modeļi, kas man interesēja, bija ar vai nu šo te 1.4 dzinēju, vai 1.2, vai pārāk dārgi (ar 1.8, gribējās iekļauties 20k EUR). Vācu forumus lasīju, ka tieši ar 1.4 mēdzot būt diezgan daudz problēmu, kaut kas vēl ar ķēdi/siksnu (neatceros, kas šiem motoriem bija).

Skaties, kādu garantiju Audi piedāvā - ja tikai divi gadi, ir iespēja "iegrābties" arī šādā variantā.

Varbūt piemaksā tos pāris tūkstošus un paņem ar 1.8 motoru? Būs gan lielāks braukšanas prieks, gan mazāk risku. Ņemot piecu gadu operatīvo, nedomāju, ka mēneša maksājums tik milzīgi atšķirsies.

AnK 28.10.2014 8:18

2014.g. janvārī pirktajai mašīnai līdzi nāca Yokohama IceGuard Ig30, biju ļoti apmierināts. Gana klusas, ar saķeri ne reizi nebija problēmas un īpaši nenodeldējās.

AnK 09.11.2014 17:24

Uzticamība apšaubāma, VAG bijušas daudz problēmas ar minēto motoro, kā arī diezgan švaki aprīkots - trūkst, piemēram, vadītāja sēdekļa augstuma regulēšana (būtiski, ja viens lietotājš garš, otrs īss) un kruīzkontrole.

Tagad arī Toyota akcija, Auris Touring Sports vispilnākajā komplektācijā (1,6 benzīns, 132 zs) 18220 EUR - daudz labāk nopakots + noteikti labāka uzticamība.

AnK 09.11.2014 17:25

Toyotai kaut kāda akcija tagad, Avensis vispilnākajā komplektācijā aptuveni 26k EUR (ar 2.0 benzīna vai dīzeļa motoru). Varbūt vērts ievērtēt?

Vēl kaut kad lasīju labu recenziju par jauno Mondeo, nezinu gan, vai tas vēl ir pieejams LV.

AnK 09.11.2014 17:28

+1

Tas gan arī atkarīgs no tā, cik ilgi plāno paturēt autiņu, bet ja ilgāk par 2-3 gadiem, noteikti nepirktu vācieti cenu kategorijā līdz 30 000 EUR.

AnK 11.11.2014 10:32

Autors jau testēja Audi A3. No Tevis minētajiem ražotājiem jau reti kuri modeļi iekļaujas autora budžetā (30 000 EUR), vismaz ja grib kaut ko lielāko par 1. sērijas BMW vai A klases MB.

Es tagad sen neesmu skatījies Audi/BMW/MB cenas, bet ja grib kaut cik normāli nopakotu šo firmu auto, kas nav mazauto, jārēķinājas ar 35-40k vai vairāk.

Un nav jau jēgas iet testēt kaut ko, ko tāpat nepirksi, tā ir cūcīga citu cilvēku laika un darba izniekošana.

AnK 11.11.2014 10:36

Intereses pēc palūrēju.

BMW 2. sērijai un MB B klasei ar vismazāko motoru bāzes cena ir 27 000. Audi A4 - 30 000. Tātad, normāli nopakots BMW/MB būs kaut kur 33-35k, Audi A4 36-38.

AnK 11.11.2014 10:44

Piekrītu nomiksma, aptuveni tādu apsvērumu dēļ uz džipiem īpaši neskatījos, kad pirku jaunu auto. Maks neatļautu ņemt labi nopakotu ar pilnpiedziņu, bet pirkt ar priekšpiedziņu nozīmē tikai to, ka maksā dārgu naudu (salīdzinot ar "parastu" vieglo) par labāku pārredzamību un drusku mazāku iespēju saskrāpēt priekšējā bampera apakšu pret augstām apmalēm.

AnK 13.11.2014 13:19

Nepieprasīs gan. Mums auto pirkts caur Toyota Līzingu (tā pati Nordea, tikai sadarbībā ar Toyota), līzings ir uz sievas vārdu un viņai ir konts Swedbank. Ar noformēšanu nebija nekādas problēmas.

AnK 17.11.2014 17:27

Jaunajam Peugeut 508SW akcija, pēc parametriem izskatās tīri labi.

www.autohalle.lv/upload_file/Peugeot/508_2014/508_cena_2014/Cena_508SW_AH_1.pdf

Nezinu gan, kā ar Peugeot uzticamību mūsdienās. Bet varbūt vērts izmēģināt, autiņš šķiet feins.

AnK 22.11.2014 15:39

Nezinu, man kaut kā sirdsmiers un apziņa, ka nebūs pēkšņi un negaidīti izdevumi, atsver dārgākās apkopes. Drīz man būs otrā (apkopju intervāls 15 000 km), bet nav nekādu plānu nedzīt pie oficiālā dīlera. Tieši sirdsmiers bija viens no svarīgākajiem argumentiem par labu jaunai mašinai.

Es nezinu, cik ilgi plāno mašīnu paturēt, bet noteikti būs vieglāk pārdot un varēsi dabūt augstāku cenu, ja būsi apkopies pie oficiālā dīlera. Iespējams, ka tā arī varēsi "atgūt" apkopēs izgrūzto naudu.

AnK 03.12.2014 20:03

Pievienojos šim viedoklim. Es izvēlējos pirkt jaunu no salona, bet ja pirktu (maz)lietotu, tad tikai Latvijā brauktu ar 100% caurspīdīgu servisa vēsturi un visām apkopēm pie dīlera.

Ja man būtu 20 000 pieejami (nebūtu jākārto līzings), kā arī kāda nedēļa vai divas brīvā laika, varbūt arī aizbrauktu uz Vāciju meklēt auto, bet spēlēt Lietuvas Lotto - nekādā gadījumā.

AnK 04.12.2014 22:33

Gan jau, ka varētu sarunāt - tikai ja auto vērtība būtu 20k, tajā pusgadā dabūsim maksāt kaut kādus 1000E mēnesī

AnK 12.01.2015 12:34

Paskaties mobile.de cenas un salīdzini ar šejienes, uzreiz taps skaidrs, ka būs grūti nopelnīt, ja gribi tirgoties kaut cik godīgi.

Ja man būtu nepieciešamība piepelnīties ar lietoto auto tirgošanu, es censtos atrast nišu, kas Latvijā nav pārāk aizpildīta (t.i. aizmirst par BMW/VW u.c. populāru marku/modeļu importu) un censties atrast eksemplārus, kas šīs šaurās nišas pircējiem derēs.

Protams, tad jārēķinās, ka pārdošana ievilksies, bet tā vismaz vari cerēt uz kaut cik normālu peļņu + labu slavu ilgtermiņā.

Citādi jau vari aizlaist uz Lietuvu (kā jau citi raksta, tuvāk un lētāk, nekā Vācija), nopirkt jebkādu graustu, attīt odometru un piekrāsot, un tad tirgot nost kā "tikko no Vācijas, ideālā stāvoklī, oriģināls noskrējiens" un cerēt, ka kāds uzrausies. Tikai tad rēķinies, ka tev jākonkurē ar visu Rumbulu.

AnK 04.02.2015 18:28

Patiesi interesanti būtu redzēt lietotu auto apskatu, bet ar slēpto kameru filmētu (vai ko tamlīdzīgu). Cilvēks izliekas par privātpersonu, aizbrauc uz placi un noskata auto, pēc tam aizdzen uz servisu, kur visu pārbauda rūpīgi un kārtīgi.

AnK 04.02.2015 18:35

Vēl varētu sižetu, kādos veidos var mēģināt pārbaudīt odometra rādījumu patiesību un servisa vēsturi mazlietotiem auto. Kur un kādā veidā vērsties, lai iegūtu šādu informāciju? Kā uzzināt, vai "Tikko no Vācijas" ir ar odometrā norādītajiem 90 000 km, vai tomēr ar 190 000...

AnK 19.03.2015 22:19

Ja brauc pārsvarā pa pilsētu, īsus gabalus, labāk ņem benzīnnieku, vēlams bez turbīnas.

Ziemā atrāk uzsils, mazāks čakars būs ar remontiem, mazāk lūzīs, un degvielas patēriņš pie maziem nobraukumiem (=pārsvarā pa pilsētu) ir sekundārs, ja neņem kaut kādu 3.8l V8...

AnK 09.04.2015 10:53

Pusaudžu gados man arī gribēja piepisties visām autoritātēm, tā principa pēc. Par laimi no tā esmu izaudzis.

Nesaprotu, kur problēma uzrādīt dokumentus un iepūst trubiņā, ja aptur. Protams, ja uzreiz sāksi lekties, tad CP ekipāža nebūs laipna pretī.

Pēdējos gados esmu apturēts aptuveni 10 reizes. Trīs - par pārkāpumiem (2x par ātrumu, 1x par to, ka dienas laikā biju aizmirsis ieslēgt gaismas). Septiņas - uz alkopārbaudi. Ne reizi policisti nav bijuši nelaipni vai nepamatoti apturējuši.

Protams, es varētu ieņemt pozu un teikt kaut ko iz sērijas "stulbie kropļi, mani apturēja un izrakstīja brīdinājumu par gaismām, varēja taču uzmidžināt kā normāli cilvēki", bet no otras puses - pārkāpums paliek pārkāpums, un ja jau aizmirsis gaismas, varbūt arī cilvēks ir pālī? Tik pat labi pārbaudīt.

Es varētu lamāties, kāpēc mani vienos naktī jāaptur par 20 km pārkāpumu starp Ulbrokas un Mežciema apļiem, lai tikai izrakstītu brīdinājumu un veiktu alkopārbaudi/dokumentu pārbaudi, bet vai tas man ko dotu?

Jāņem vērā, ka šie it kā "liekie" brīdinājumi un pārbaudes par sīkiem pārkāpumiem tādi paliek vien tajos gadījumos, kad neko citu cilvēks nav pārkāpis.

Kad portālos parādās ziņas par noķerto dzērājšoferi, kas braucis 2 promiļu reibumā, mēs jau nezinām, kā viņš tika notverts - varbūt bija aizmirsis ieslēgt gaismas, vai nedaudz pārkāpa ātrumu, kā rezultātā tika apturēts un noņemts no trases.

AnK 22.04.2015 11:16

Ja pēdējo laiku alkoreidi ir pretlikumīgi, steidzami jāmaina likums.

Bieži alkoreidi ir viena no pozitīvākajām lietām CP darbībā pēdējos gados.

AnK 22.04.2015 11:20

Kaut kad rudenī vajadzētu parādīties Toyota RAV4 hibrīdam, kas arī varētu būt labs variants, vismaz ja regulāri jāpārvietojas pilsētā. Piedziņa it kā būs tāda pati, kā Lexus NX300h.

Redzēju arī kaut kādu Audi Q3/Audi A4 Avant akciju, šķiet, ka akcijas cena bija tieši 30 000. Moller Mežciems. Varbūt ir vērts painteresēties arī par šiem autiņiem? Apkopes u.t.t. gan būs dārgākas, nekā citiem modeļiem.

AnK 22.04.2015 14:43

Kāda starpība, cik tik vecai mašīnai ir patiesais nobraukums? Galvenais jau stāvoklis.

Nesen biju ārpus LV, braucu ar taksi. Pirmais taksis (kaut kāds VW, neatceros precīzi) - lielpilsētas galvaspilsētā braukts - jau pie nobraukuma 190k bija galīgi nojāts. Check Engine gaisma spīdēja un raustījās kā uz noslāpšanu pie ātrumiem zem 20 un dikti gausi startēja. Otrais taksis - brauc pārsvarā garas distances ārpus pilsētas - bija Škoda ar nobraukumu virs 400k, sajūta kā jaunā mašīnā.

Tas pats ar vecām mašīnām - lai uz odometru kaut vai rāda 999 999, bet lai nav nojāta.

1 2