Paldies Mārim, pasākums tiešām izdevies.
Spraiga cīņa šoreiz sanāca.
Paldies Bucefalam par jautrību
Tik tiešām AWARD prasās kāds pasakums ar kartingiem. Ja pēc boulinga sāp viena roka, tad pēc kartingiem sāpēs abas
Paldies Mārim, pasākums tiešām izdevies.
Spraiga cīņa šoreiz sanāca.
Paldies Bucefalam par jautrību
Tik tiešām AWARD prasās kāds pasakums ar kartingiem. Ja pēc boulinga sāp viena roka, tad pēc kartingiem sāpēs abas
6.8 l/100km izskatās pēc E39 530d šosejas patēriņa velkot uz 130km/h.
Latvija tomēr ir dīzeļu valsts
piesakos.
ok, 2. aprīlī būšu.
piesakos. jāpaskatās kas jauns laivu nozarē.
Piesakos.
Pec 3 min būšu
Piesakos turnīram.
Labrīt, forumieši, vakar tika aizvadīts kārtējais iAuto.lv forumiešu boulinga pasākums, kur bija iespēja labi pavadīt laiku un papildus iegūt dažādas labas balvas tostarp Hyundai i20 (Latvijas Gada auto 2016) uz nedēļas nogali, biļetes uz kino, Ford Focus RS cepuri un citas balvas. Tie, kas neieguva nekādas balvas, tika apbalvoti ar mierinājuma balvām - jaunajiem žurnāliem "Latvijas Gada auto 2016" un uzlīmēm, tā kā pozitīvas emocijas varēja gūt ikviens klātesošais.
Protams, ka daudzi no mums no rīta konstatēja, ka ir vēl “papildbalvas” sāpošas rokas, kājas, muguras un galvas, bet tas viss piederas pie lietas, ja iepriekšējās dienas vakars pagājis jautrās noskaņās.
Pārejot pie tēmas par rezultātiem, nākas konstatēt, ka pārsteigumu nav - Māris brauks ar Hyundai i20. Vietu sadalījums ir šāds:
1 Māris 194
2 UGGGA 162
3 Jānis Rapa 160
4 TUSIS 153
4 ZIGMĀRS Krūmiņš 153
5 COSSIE 145
6 BAD ASS 144
7 Ingars Tenis 140
8 VWfans 129
9 Raimonds Volonts 124
10 ZZZZ 122
11 Normunds Avotiņš 114
12 Autoparts777 110
13 ILMĀRS Līkums 106
14 VERNORS 71
15 Atis Jansons 0
16 XX89 ???
17 Diāna x
Paldies Mārim par organizēšanu, paldies visiem, kas ieradās un jāsāk plānot nākamais
Rezultāti:
1. ZigmarsKrumins 171
2. Cossie 168
3. Janis_R. 159
4. Drivers 156
5. IvarsCaune 155
6. Nike 155
7. UgisOzols 149
8. Motorolers 145
9. Uggga 141
10. ZZZZ 138
11. VWFans 135
12. Vernons 132
13. Bobcat 132
14. Maris 126
15. Autoparts777 120
16. Linda 101
17. BorissSebjakins 97
18. Sirga 96
19. AtisJansons (līdzjutējos)
Paldies Mārim par pasākumu.
650 rakstīja: Labvakar, es te vienā blakus/kampaņ/rakstā izlasīju, ka viss šis pasākums esot bijis kaut kāds tāds it kā nesmuki korumpēts. Vai varētu kko sīkāk, kurš ta tur kuram ko maksāja un kurš kuram un par ko uzsauca?
vienīgā "korupcija", kas bija šajā pasākumā, nevis ka dalībnieki paši sametās par boulingu, bet iauto.lv visu uzsauca
Krustojums, jo tur ir zīme galvenais ceļš.
CSN. 258. Priekšrocības zīmes norāda braukšanas secību neregulējamos krustojumos, brauktuvju krustošanās vietās vai šauros ceļa posmos. Priekšrocības zīmes ir šādas:
258.1. 201. zīme "Galvenais ceļš". Ceļš, pa kuru braucot ir priekšroka šķērsot neregulējamus krustojumus;
Laikam jāsāk ar to, ka auto ar CNG, kas uzstādīta rūpnīcā (AUDI A3, A4, A5, VW Golf TGI, Volvo, u.t.t.) ripo stipri labāk nekā, tie kam uzstādīta LPG iekārta vietējā kaktu servisā.
Otra lieta Latvijā šādu mašīnu, kas strādā izmantojot CNG nav daudz, bet ir, un šie šoferi visi pildās pa "kluso", jo tā ir lētāk:
1) pirmais variants ir uzstādīta mājās maza uzpildes stacija, un šo gāzi uzskaita kā apkuri mājai, tad tā neskaitās auto degviela, un tiešām sanāk lētāk nekā ar benzīnu vai dīzeli;
2) otrs variants apkurinot lielas platības uzņēmuma noliktavām gāze maksā vēl lētāk, un tur atkal ir maza uzpildes stacija, kur var uzpildīties.
Savukārt, ja gribas visu darīt pareizi, tad jārēķinās, ka 1m3 cena (ar PVN un akcīzi) sanāk EUR 0,56. Un ja to pārvēšam vienā kilogramā, tad sanāk EUR 0,56*1,3= EUR 0,728 plus vēl jāpierēķina elektrības izmaksas par gāzes saspiešanu un iepildi automašīnā, tad vēl EUR 0,10 jāpieskaita pie 1 kg cenas un tas jau ir savi EUR 0,828 par vienu kg, un tas viss ir neskaitot uzpildes ierīces amortizāciju.
Tā kā legālās stacijās negaidiet lētu CNG gāzi.
Savukārt, valstīs, kur akcīzes uz CNG kā autodegvielu nav, tur vadītāji var pamatīgi uzgavilēt, jo mūsu LV kompānija Hygen Group (https://www.hygengroup.com/), ir izveidojusi nebijušu mājas gāzes uzpildes iekārtu, kas gāzi pilda mašinā nevis visu nakti, bet tikai dažās minūtēs.
Prezentācija pieejama--> www.hygengroup.com/wp-content/uploads/2018/02/HYGEN_Web_presentation.pdf
Transports un īsta ekoloģija, tas viss kopā ir vienā vārdā izsakāms - velosipēds.
Papildus vēl var piebilst, ka Zviedrijā 90% autogāzes tirgus aizņem biogāze ( bioenergyinternational.com/markets-finance/biomethane-reaches-90-share-in-swedish-vehicle-gas ), bet pie mums biogāze pārvēršas ļōti dārgā elektrībā.
Nav jau runa par kāda arhitektoniskajām prasmēs no sūdiem taisīt savrupmājas, bet ir runa par to, ka šobrīd kā beidzas valsts atbalsts tā biogāzes stacija, kas ražo elektrību taisās ciet, tātad, biogāzes stacijas, nav rentablas, bez valsts atbalsta.
Līdz ar to biogāzes staciju nerentablitāti un pie viena OIK, kā arī CNG autouzpildes staciju neesamību var atrisināt ar, to ka tiek padarīts CNG gāzes auto nodoklis mazāks un tas izbeigs apburto loku, kas patlaban ir:
- nav tur uzpildīt CNG automobīlim,
- OIK (tā teikt, kur visi sametās miljonāriem),
- nerentablas biogāzes stacijas.
Zviedri to zin tāpēc viņiem 90%. Lēnie igauņi arī jau to saprata - www.gaas.ee/en/eesti-gaas-was-the-first-to-launch-biomethane-sales-in-estonia/
Foruma tēma ir - CNG Gāze kur?
Kāpēc tiek teikts, ka spirts ir labāks?
Mums šobrīd valsts sponsorē biogāzes stacijas un plāno vēl sponsorēt elektroauto iegādi. Tas nozīmē, ka divreiz izdos naudu no budžeta.
Prātīgāk būtu saražoto biogāzi uzreiz pildīt automašīnā un būtu atrisināts jautājums par CNG staciju neesamību.
Tak to jau saku, ka nevajadzes no valsts un iedzīvotāju makiem uzturēt tos biogāzes ražotājus, ja tie tirgos gāzi pa taisno šoferiem uzpildei mašīnās.
Bet tad tas jau nebūs monopolstāvoklis, bet būs bizness kurā ir konkurence un vajag piesaistīt klientus, taisīt reklāmas, piedāvāt atlaides.
anonimikis rakstīja: www.db.lv/zinas/atklajot-pirmo-cng-staciju-latvija-rada-jaunu-tirgu-487206
Pirmā ir, būšot vēl.
Enefit dienas biznesam vienā rakstā solīja dabasgāzi (CNG) tirgot vietās, kur nav trubu, tā teikt pievedot pie klienta mājas. Mājaslapā --> gasliner.com var šikāk apskatīties, kā tas izskatīsies un darbosies. Ta ka pirms pirk CNG mašīnu ir vērts uzzvanīt uz enefit, lai stāsta, kad pūcei sāks ziedēt aste
Pēc Estigas mājaslapā esošās informācijas (https://www.gaas.ee/en/for-business/cng/) var secināt, ka navars tomēr ir, jo Igauņiem CNG, kas ražots biogāzes, pat maksā par 10 centiem mazāk (0,89/kg) nekā pie mums (0,98/kg) no lielās ģeržavas trubām nākušas gāzes cena.
Parasti visur tas ir otrādi, trubu gāze ir lētāka
Bet ņemot vērā, ka LV CNG uzpildes staciju uztaisīja privāts uzņēmējs Virši-A, nevis Igaunijas valsts kompānija, tad ir pilnīgi loģiski, ka uzņēmējs grib mazliet nopelnīt.
Nu ko būs jāiet. Gaidam biļetes
piesakos 99%, ka būšu.