Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
imzz 27.05.2015 20:58

Par 1.4TSI ķēdes pārlekšanu. Ir divu veidu 1.4TSI, ar turbīnu , 122 ZS (1) un ar turbīnu un kompresoru 158 ZS (2). Tam tikai ar turbīnu ir parastā zobsiksna. Ķēde ir tikai modelim ar kompresoru, jo kompresoru arī piedzen ar šo ķēdi, tam vajag lielu griezes momentu, kādu zobsiksna nevarētu nodrošināt.

imzz 17.06.2015 10:21

regulāri tiek veiktas rūpnīcas noteiktās pretkorozijas apstrādes! -- kaut kas tāds pastāv ? Visu laiku domāju, ka antikorozijas apstrāde ir tāda kā reliģija, vieni tai tic, citi ne ;)

imzz 17.06.2015 10:49

intereses pēc apskatījis manuālī - tātad, auto apakša un dobumi esot apstrādāti ar pretkorozijas materiāliem "uz mūžu" ( domājams , auto mūžu, ne paša ;), tomēr , ja grib, var veikt papildus apstrādi autorizētā servisā , saprotams. Diez vai rūpnīca grib, lai jūs sava auto mūžu pagarinātu līdz neiespējamībai

imzz 23.06.2015 12:09

interesanti, kā patlaban ir ar ieroču atļaujām. Latvijas ieroču aprites likums ( kurā intensīvi miksēta glabāšana un nēsāšana ) nenosaka , kādos gadījumos cilvēks vispār var dabūt ieroču nēsāšanas atļauju, praktiskā likuma realizācija atdota policijai. Ir lasīti teksti, ka ir jāpierāda , ka esi "nopietni apdraudēts" ,lai vispār tādu saņemtu. Pie kam bailes no huligāniem un suņiem pilnīgi noteikti nebūtu pietiekams iemesls. Tātad, no publikācijām, kam bija: Zikovam ( kādu laiku mācījies policijas akadēmijā ), Stradiņam ( bijušais policists), Latvijas galvenajam čečenam ( aizmirsu, kā sauc ) , resp. rodas iespads, ka tās atļaujas daļēji tiek dalītas "pa blatu".

imzz 27.06.2015 9:33

Dīvaini, ka labās puses kustība vispār ir ieviesusies. Jo angļu sistēma ir pareizā. Tā ir cēlusies no tā, ka bruņotam jātniekam , turot zobenu labajā rokā, ir arī ērtāk cirst uz labo, nevis no labās uz kreiso pusi. Tā kā bruņotu jātnieku kustība pa ceļu bija visām tautām, kāpēc nesaglabājās kreisās puses kustība ?

imzz 27.06.2015 22:02

tagad sprinters atkal kā jauns -- Nu, pēc tāda remonta tā vērtība cēlusies 2x

imzz 13.07.2015 17:47

Es vēl palasīju par šo tēmu, diezgan interesanti. Tātad, kaut gan kavalērijai dabiski pārvietoties pa ceļa kreiso pusi, apm. pēc 1700. gada attīstījās tirdzniecība un uz ceļiem parādījās daudz kravas furgonu to lētākajā versijā, bez speciāla sēdekļa "kučierim" , pajūga vadītājs sēdēja uz kreisās puses aizmugurējā zirga, jo no šīs pozīcijas visērtāk bija slānīt visus pajūga zirgus ar labo roku. Pajūga vadītājs, saprotams, labāk gribēja redzēt ceļu, nevis ceļa malu, tāpēc sāka pārvietoties pa labo pusi. 2.galvenais iemesls -Napoleona iekarojumi, visur , kur teikšana kaut uz laiku bija francūžiem, ieviesās labās puses kustība.

imzz 25.07.2015 13:03

WAZE uzrādīja teju vai visur CP ekipāžas -- nekas netraucē pašiem CP arī padarboties ar WAZE. Dzēst sava posteņa vietu , iezīmēt citur, iezīmēt n-tās.

imzz 25.07.2015 13:13

Vēl WAZE var lietot, lai apskatītos , kāda ir transporta situācija pirms izbraukšanas. No darba vai mājas datora. www.waze.com/livemap . Tas nemaksā neko ;)

imzz 10.09.2015 21:36

Vienīgais risinājums, kas darbotos, būtu izvietot bēgļus tajā pašā reģionā, no kura viņi nāk. Tas būtu paveicams , izveidojot, piemēram, no "kara brīvu zonu" kaut vai tajā pašā Sīrijā ( Lībijā, Somālijā ) , un nosargāt šo zonu pa perimetru ar ANO, ES, NATO karaspēku. Iekšā laist iemītniekus, saprotams, caur metāla detektoru. Nekādu ieroču. Tā kā džihādistu un citām grupām, kuras šādai zonai gribētu uzbrukt, nav aviācijas, uzdevums ir paveicams, jo vairāk tāpēc, ka bēgļu skaits strauji mazinātos, tiklīdz tos pārstātu uzņemt Eiropā.

imzz 22.09.2015 15:02

Domāju, ka VW nebūs ne pirmais, ne vienīgais. Triks ir par daudz vienkāršs. Izmešu kontrole notiek uz veltņu stenda ar elektrisko ( dinamo ) bremzi slodzes radīšanai. Bet testa apstākļos griežas tikai 2 velkošie nevis visi 4 riteņi, un kontrolers šādā situācijā ieslēdz "tīro režīmu".

imzz 28.09.2015 19:48

Vietējās pilsētas pārvaldei vajadzētu pārdot rakšanas atļaujas līdzīgi kā dažās privātās zeltraktuvēs. Varētu labi nopelnīt un papildināt pilsētas budžetu.

imzz 30.09.2015 9:47

Tas ir saprotams. Ja tur patiešām "kaut kas" ir, tad tas varētu būt mīnēts, tāpēc katram gadījumam jāpārbauda. Bet tas vēl nenozīmē, ka tur būtu kāds vilciens, vienalga, ar ko.

imzz 15.10.2015 22:48

"Elektronika ir zinātne par kontaktiem"

imzz 16.10.2015 9:43

nuja. pārāk nekonkrēti. Patiesi sašutis cilvēks būtu ielicis vismaz tās firmas, kurā viņu mēģināja apčakarēt , nosaukumu un adresi, vai linku sludinājumam uz minēto Viano. Nevis tādus dzejiskus sīkumus kā "braukājām ar sienu uz kapiem", sienu parasti ved no pļavas uz šķūni.

imzz 03.11.2015 17:45

Tātad, kā jau bija sagaidāms , RDSD dezinformācijas lapā parādījušies jauni datumi, darbu beigas pārceltas par mēnesi uz priekšu, tagad tas jau ir 30. novembris.

imzz 16.11.2015 19:55

Iemesls -Francija piedalīšanās kampaņā pret ISIS un Muhameda karikatūru zīmēšana. Francijā ir pilns ar musulmaņiem, specdienesti nespēj izsekot pat visus "uzskaitē esošos". Francijā, kā jau visās valstīs ar striktu ieroču kontroli, likumpaklausīgajiem pilsoņiem ieroči nav, bandītiem, gangsteriem un teroristiem ir. Kur var dabūt kalašņikovus ? Ir aprēķināts, ka pēc Balkānu kara šī reģiona valstīs varētu mētāties 4-5 miljoni neuzskaitītu ieroču. Gan jau uzņēmēji tos pa druskai pārdod Francijas melnajam tirgum, kur tos varot nopirkt. Bet lietotās bumbas ir amatieriskas, lietots acetona peroksīds, kas ir jaudīga, bet bīstama ,nestabila viela. Tas norāda, ka teroristiem tomēr nav pieeja militāra līmeņa sprāgstvielām.

imzz 17.11.2015 10:06

Iemesls ir vēlme islamizēt eiropu un nodibināt te kalifātu. --Kopumā, jā. Vienkārši Francija bija visvieglāk ievainojamā valsts kopā ar faktu , ka terora akti Parīzē nodrošina lielu publicitāti. Bet Rietumvalstu likumdevēji varētu izdarīt kaut ko vienkāršu un efektīvu: paludināt, ka lielas ģimenes nav valsts mērķis un pārtraukt maksāt bērnu pabalstus , sākot ar ceturto bērnu: par trešo vēl maksāt, par ceturto - vairs ne. Protams, sākot ar laiku pēc gada un attiecībā uz turpmāk dzimušajiem, citādi jau būtu dumpis. Tā kā lielākās ģimenes ir tieši musulmaņiem, tas varbūt varētu viņus ierobežot.

imzz 19.11.2015 18:24

"ilgtermiņā ir pilnīgi skaidrs, ka bez iedzīvotāju pieplūduma no ārpuses Eiropas ekonomiskais modelis nav dzīvotspējīgs." -- Šī tēze tiek citēta kā kāds Mozus bauslis bez skaidriem aprēķiniem un pamatojuma. Vispirms jau, kam tos daudzos cilvēkus vajadzēs ? Ražošanai ? Ražošanai nevajag jau tagad. Un pēc 20 gadiem vispār 50% darbus ražošanā veiks roboti un automatizētas sistēmas. Tātad, vajadzēs galvenokārt, kā patērētājus. Domājams, ka ideālais nākotnes Eiropas ekonomiskais modelis ir apmēram šāds: Viens Ahmeds no Tuvajiem Austrumiem cep kebabus, 5 tos ēd, 10 saņem bezdarbnieku pabalstus ( un tirgojas ar ieročiem un narkotikām ) , vēl viens izmācīts par sociālo darbinieku un aprēķina tiem 10 pabalstus. Īsta idille.

imzz 08.12.2015 23:26

Idejas autoram pietrūkst vēriena. Vajag Latvijā vispār aizliegt smēķēt. Tas iespaidīgi celtu "Latvijas tēla" prestižu Pasaulē.

imzz 10.12.2015 11:26

Bet ražotāji joprojām auto iebūvē šķiltavas un vairākus pelnutraukus. Nez kāpēc.

imzz 10.12.2015 21:17

reku šitāda problēma ir un to vajag sataisīt . Viegli teikt, jauna sprausla var arī būt puse no auto atlikušās vērtības.

imzz 16.12.2015 17:53

Ja uz TA tik daudz grib pārbaudīt, tad jāpieprasa TA reizi 2 gados , kā vairums Eiropas valstu. EK direktīva nepieprasa TA vieglajiem nekomerciālajiem auto TA reizi gadā, bet divos. TA reizi gadā laikam ir tikai postpadomju valstīs.

imzz 01.01.2016 11:02

Ir patīkami, ka iauto ir spējis izdzīvot un attīstīties, kaut gan rodas iespaids, ka apmeklētāji ir vīri cienījamā vecumā, turklāt vieni un tie paši.

imzz 05.01.2016 20:24

Iedomājies, ka pilnīgi noteikti jāpastāv kādam ķīmiskam līdzeklim , kurš padara nelielus skrāpējumus un plaisas neredzamas, tās aizpildot un sacietējot tajās, pameklēju google un atradu arī : angliski tas saucas 'windshield acrylic scratch remover". Ir tāds Quixx 00040-US Acrylic Scratch Remover, bet tas ir ASV, var pameklēt, vai nav kas līdzīgs dabūjams Latvijā.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti