Nissan Navara salona ergonomika manuprāt laba, sēdēšana vadītāja un blakus beņķos ērta. Runājot par salona apdari, tad
tomēr gribējās , lai priekšējais panelis būtu mīkstais, nevis plastmasas, kurš laika gaitā varētu sākt grabēt, jo šī auto izmantošanas
specifika, paredz , ka tas tiks izmantots arī pa grants un bezceļa segumiem. Saprotu, ka auto ir paredzēts dažādu kravu pārvadāšanai un tamdēļ tukšā bija nekomfortablas gaitas īpašibas pa nelīdzenu asfalta segumu, jo pārlieku kopēja ceļa nelīdzenumus ,tas vēl vairāk apstiprinājās pēdējā testā pa bezceļu.Tomēr likās, ka konstruktoriem vajadzēja panākt komfortablākas gaitas īpašības no jaunās daudzsviru spirālatsperu aizmugurējās piekares.
Ne jau vienmēr tas tiks braukts ar pilnu kravas kasti. Pašlaik salīdzinot to ar konkurentiem, Navarai ir visērtākais salons, bet visnekomfortablākās gaitas īpašības, arī bezceļa testā tā atpalika no saviem konkurentiem Toyota Hilux un Mitsubishi L200,toties bija pārāka dizinā un salona ērtībā.
Jaudas īpašibas bija gana , labas, bet jāņem vērā, ka mums tika nodots jaudīgākais šī modeļa eksemplārs ar divām turbīnām. Skaidrs, ka šī ir ļoti specifiska tirgus niša,
bet spriežot pēc cenām, tas tiešām varētu būt pārtikuša lauksaimnieka vai arī cita biznesa darba auto. Ņemot vērā iepriekšējo nišas modeļu ekspluatācijas pieredzi jāsaka, ka Navara bija kaprīzāks par savu konkurentu Toyota Hilux, bet arī jāatzīst, ka lētāka. Kas zin, varbūt jaunais modelis ilgtermiņā uzrādīs labākus ekspluatācijas rezultātus.
Nekādā gadījumā nevar braukt , citādi dzinējs var beigties, eļļas trūkuma dēļ.