Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
murx 05.04.2019 14:57

Un no reno neko īsti gribēt nevar.

murx 05.04.2019 14:33

650 rakstīja: Kad/ja deg dzeltenā dpf lampa, tas ir jau kritiski.Atkarībā no gada un markas,dažiem tad var palīdzēt tikai piespiedu dedzināšana,bet tur arī ir nianses(visdrīzāk ka jēgas nebūs).Te viņam varētu būt, ka auto vnk kkur ilgāku laiku ir pastāvējis un tagd iegājis darba režimā un vnk cenšas atgūt "nokavēto".Citādi visi tie nosauktie 4p-ti ir pareizi.Attīrīšanās procesam ir kaut kāds laiks (nobrauciena gabals ar normāliem rpm, ne pus/tukšgaitā ļurinot) vajadzīgs, lai tas pilnvērtīgi notiktu.

Ko es darītu- noteikti un steidzīgi pie speca kāda aizbrauktu, lai pretspiedienus izmēra.Kā arī, vēlams eļļu nomainīt (vw507 !!) un sākumā skurpulozi pasekot, vai neceļas eļļas līmenis motorā.Ja tas ceļas- tātad pretspiediens trubā pārsniedz pieļaujamo un dpf-am ir pzc un tālāka ekspluatācija var ātri sajaat motoru.Motors tad strādā uz atšķaidītas šķidras eļļas/dīzeļdegvielas maisījuma zampas ar nekādām eļļošanas vai aizsardzības īpašibām.Vēl arī var gadīties (atkarībā no a/m markas), ka sāk parādīties smaka un kūpēšana no motortelpas (jo izpūtējs ciet un atgāzēm nav kur palikt)- tādā gadijumā tā ekspluatācija kļūst kritiska jau pa minūtēm.

Interesanti būtu uzzināt no kurienes līmenis ceļās, ja caurulē ir pretspiediens?

murx 25.02.2019 6:38

8. gada ādinieki un bez airbagiem?????

murx 21.01.2019 21:35

Virzuļi un galva dabas gāzes motoram neatšķiras pēc detaļu numura no benzīnnieka vismaz Fiat. Un nevajag atšķirties arī. Gāzes uzstādītājmonstri lej kārtējos ūdeņus. Tā arī, piemēram, neviens līdz šim nav reāli paskaidrojis vārstu eļļotāja nepieciešamību. Ja kas, Virši atvēršot CNG uzpildi Jēkabpilī. Varbūt nonāks arī kaut kur citur.

murx 21.01.2019 21:28

Auto, kurus iepirks Vācijā, visdrīzāk eksportēs. Pie kam nach Russland. Kurā, vāciešuprāt, ietilpstam arī mēs. Tālāk tiks izņemti DPF un nobloķēta atgāzu recirkulācija. Un tādi "lieliski" dīzeļi, kuriem nekas netraucē elpot, ar saviem 110 gramiem ogļskābās gāzes uz kilometru piedi(r)sīs Latviju.

murx 07.01.2019 11:26

Eee saslis

murx 23.12.2018 15:51

Tie vārstuļi rada Venturi efektu, izplūdes gāzes tur nokļūst ežekcijas rezultātā.

murx 23.12.2018 11:21

Pašā jautājuma būtībā slēpjas vidusāziski-slāviska vēlme apkārties ar spīguļiem. Lasīt kā vēlmi braukt ar auto, kuru nevar atļauties. Tādēļ vajag sabojāt esošās konstrukcijas uz manis un manu bērnu elpojamā gaisa rēķina. Diemžēl arī pie mums tas ir populāri.

murx 23.12.2018 11:01

Jā, mazāk. Un raustās, tātad nevienmērīga darbība.

murx 23.12.2018 10:23

Atļauj recirkulācijas gāzēm nokļūt cilindrā pietiekamā daudzumā. Bez klapēm motors darbojas ne visai vienmērīgi. Arī ieplūstošais gaiss nevirpuļo kā vajag pie daļējām slodzēm.

murx 23.12.2018 9:50

Auto ir jāremontē. Viņas ir jāmaina. Un nekas nav jāprogrammē. Ja nevar atļauties tādu auto, jāpērk budžetnieks.

murx 08.12.2018 23:31

Ķīnietis paliek ķīnietis. Droseļvārsta mazgāšana, tā pamatiestatījumi izmantojot diagnostikas aparatūru, ja atkārtojas - remonts pa 500 rubļiem, jauns aptuveni 750.

murx 27.11.2018 17:38

Iesēžoties auto sēdeklis, kas nav izsēdēts, uzvedīsies savādāk, kā sēdeklis, kurā sēdējis 150kg viegls draiveris. aizverot durvis tās taisīsies ciet un vaļā citādāk, ja iepriekšējie saimnieki viņu būs izmantojuši dažādi. Iedarbinot var just pirmo smaku no izpūtēja, kas ļoti konkrēti pastāstīs par to, vai auto prasa eļļu vai nē un cik dārgu iepriekšējais saimnieks ir to atļāvies. Smaka salonā noteikti norādīs iepriekšējo auto saimnieku attieksmi pret lietām, komplektā ar troksni - izpūtēja bojājumus. Iepriekš regulāri pa bedrēm strauji braukts auto uzvedīsies, vibrēs un trokšņos citādi, kā auto, kurš ir mierīgi braukts pa asfaltu. Ir liela atšķirība starp "dzīvu" auto, normālu auto un nobrauktu auto. Arī tad, ja visas balstiekārtas detaļas ir nomainītas un skate ir izieta ar pirmo.

murx 27.11.2018 15:38

Viena silta, viena auksta. Tas nozīmē cirkulācijas trūkumu, tātad gaiss sistēmā.

murx 27.11.2018 15:34

Auto ir dažādi. Esmu ļoti labus nopircis (palīdzējis) Rumbulā, Lietuvā, no rokas ss-ā. Ļoti slikti ir bijuši pie autorizētajiem dīleriem. Ļoti labi pie Vītola arī. Katrs auto ir individuāls, mazsvarīgi, kas tirgo. Jāizvēlas pašam patīkamākais, tālāk jāveic maksimāli pilnvērtīga diagnostika un jālūdz augstākiem spēkiem, lai viss būtu normāli. Labu auto var pateikt pēc smaržas un sajūtām .

Bet vispārīgi ir tā, lai braucot pa bedrēm nejustu nekādus liekus trokšņus, datordiagnostika neuzrādītu liekas problēmas (jābūt pieredzējušam speciālistam, kas pārbauda), lai nebūtu liekas smakas no izpūtēja, lai iedarbojas gan silts gan auksts un darbojas bez problēmām vienmēr. Tā varētu turpināt ļoti ilgi. Autorizētie dīleri vispilnīgāk spēs diagnosticēt, ņemot vērā pieredzi ar konkrēto modeli. Lai veicas atrast ĪSTO un vienīgo!

murx 27.11.2018 15:23

spuldzīte

murx 04.10.2018 18:16

Vienkārši izravē krutkas signalizāciju un saliec oriģinālos vadus atpakaļ. Tos, kuri tika sabojāti uzstādot signalizāciju. Visdrīzāk tam blokam nepietiek masas.

murx 29.09.2018 13:20

Sprādziena vilnis uznes? Cik augstu? Lidmašīnām netraucē?

murx 15.09.2018 16:23

Ņo manas pieredzes lieliski der sāls, tā, kas pret putēšanu un ledu ļoti zemās temperatūrās. Kalcija hlorīds. Vienlaicīgi divi efekti - ceļš paliek gluds un neput. Sāls pastāvīgi piesaista mitrumu, mitrā grants ļoti labi sablietējas. Vajadzīga īpaša iestrāde un viena atkārtota apstrāde vienas vasaras laikā. Ja ir ļoti spēcīgs lietus, lielu daļu sāls aizskalo. Ļoti intensīva satiksme nav piemērota - dienā vairāk par 50 kravas auto arī paātrina sāls pazušanu.

murx 08.09.2018 23:19

Autoram - brauc atpakaļ un sūdzies.

650- nevajag sabiezināt krāsas. Tev tas, protams, lieliski izdodas. Nezinu nevienu sprādzienu, kas radies no naftas gāzes auto. Vismaz pēdējos 15 gadus. Vienīgais, ko vajadzētu ieviest - aizliegt tiem auto stāvēt pazemes stāvvietās.

Gāze kā degviela nav slikta. Labi samaisās ar gaisu, sadeg ļoti pilnīgi, oktānskaitlis liels, ogļskābā gāze kaut nedaudz, bet tomēr mazāk. Problēma visbiežāk ir uzstādītājos un lietotājos, taču mūsdienās ievērojami mazāk. Tad, kad parādījās iesmidzināšanas sistēmas arī palika stipri labāk. Tāpat tehniskajā apskatē vismaz izplūdes gāzes pārbauda reizi gadā...

murx 10.08.2018 11:36

Ir vērts reāli paskatīties to spiedienu, kuru rada degvielas tvertnes sūknis. Tieši tajā momentā, kad ir apgrūtināta iedarbināšana. Tālāk startējot ir jāskatās Rail spiediens, ja nav sasniegts 20MPa (200bar), nedarbosies. Ja spiediens ir, sprauslu apkope, ja nav, skaties, vai nav metāliskas skaidas degvielas filtrā - sūknis. Tad ir problēma par 4-5 tūkstošiem.

murx 09.08.2018 11:54

Adrenalīns par brīvu! Visiem iesaistītajiem!

murx 05.08.2018 19:39

Parasti tos var izskrūvēt. Vienkārši gaisam jāplūst cauri.

murx 05.08.2018 14:02

Bez kārbas jaukšanas diez vai sanāks. Blīvslēgu grūti pārvilkt dakšai pāri . Tā vieta ir stipri virs eļļas līmeņa, tādēļ eļļas izplūde nav īsti loģiska. Iespējams, ka kārbas ventilācijas vārstulis ir ciet. Tad, kad kārba uzsilst, iekšā rodas spiediens, kas spiež uz visiem blīvslēgiem, līdzīgi, kā motorā, ja ir bojāta kartera ventilācija. Īsti neatceros, kur tas ir, taču jāmeklē kārbas augšpusē. Kad iztīrīsi ventilāciju, eļļai vairs nevajadzētu nākt ārā arī tad, ja blīvslēgs vairs nav īsti labs.

murx 01.08.2018 19:18

usaexperc rakstīja: Tā ir atgāzu smaka, nevis dīzeļa (degvielas) smaka, ko autors te klārē.

Aromātiskie ogļūdeņraži, kas iztvaiko no degvielas un trekni rūcoša dīzeļa ir līdzīgi, tieši tādēļ atgāzu smaka trekni rūcošiem dīzeļmotoriem ir līdzīga degvielas smakai.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti