Ne jau tikai zīmējums ir svarīgs, lielu lomu spēlē arī gumijas sastāvs. Ieteiktu sameklēt un izlasīt salīdzinošos ziemas riepu testus konkrētajām riepām.
Tādus var atrast piemēram:
www.pkp.lv/lv/jaunumi/riepu-testi/ziemas-riepu-testi/
Ne jau tikai zīmējums ir svarīgs, lielu lomu spēlē arī gumijas sastāvs. Ieteiktu sameklēt un izlasīt salīdzinošos ziemas riepu testus konkrētajām riepām.
Tādus var atrast piemēram:
www.pkp.lv/lv/jaunumi/riepu-testi/ziemas-riepu-testi/
Kas svarīgāk - ziemas riepu protektora dizains vai gumijas sastāvs?
www.tvnet.lv/auto/par_un_ap/634024-kas_svarigak_ziemas_riepu_protektora_dizains_vai_gumijas_sastavs
Jāskatās minimālā, nevis vidējā gaisa temperatūra, jo tāda būs no rīta, kad brauksi uz darbu. Es teiktu, ka minimālā gaisa temperatūra 0...+4 grādi skaidru un gaiši norāda, ka pienācis laiks pāriet uz ziemas riepām.
Man šķiet, ka OCTA cenas ir augušas pietiekami daudz un neredzu vajadzību tās celt vēl vairāk, lai apmaksātu šādas izvirtības.
Ja auto ir uzņēmējdarbības instruments, tad ar to saistītos riskus var menedžēt ar KASKO apdrošināšanu. OCTA ir tipiski vērsta gk uz privātpersonām, tai skaitā cilvēkiem, kas auto izmanto tikai vasarā/brīvdienās vai apciemojot radus laukos. Viņiem auto nav pirmās nepieciešamības prece un likt maksāt par 20-30% vairāk par OCTA polisi šāda iemesla dēļ nešķiet racionāli.
Es pats braucu pārsvarā pa Rīgu, bet šādu ierosinājumu neatbalstītu, jo bez auto varu iztikt.
Man personīgas pieredzes nav, bet kvalitātes reitingos Mercedes ML ieņem stabili pēdējās vietas aiz FIAT.
www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2015-8-9/497