Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
JurisKreicbergs 01.10.2016 16:40

Līdzeklis, lai pārvietotos un skaista rotaļlieta – divi vienā. Automobiļa inovatīvā un tehniski skaistākā daļa paliek zem pārsega, bet braukšanas prieks ir izbaudāms. Kā jau elektromotoram, klusais starts ar labu dinamiku ir patīkams, tomēr iekšdedzes motors pieslēdzas ātri un mazizmešu pārvietošanās izpaliek. Nebūšu oriģināls – arī ražotāji gaida plug-in hibrīda versijas nodošanu tirgū, kas varētu vairāk pārliecināt par hibrīda priekšrocībām. Tā kā nav daudz braukts ar hibrīdiem – savdabīga ir sajūta, kad apstājoties noslāpst motors, bet, pieskaroties pedālim, auto bez skaņas paātrinās. Automobiļa lietotājiem novēlu izbaudīt spēlēšanos ar tehnoloģijām un automobiļa ražotājam – veiksmīgu produkta attīstību.

JurisKreicbergs 01.10.2016 16:37

Brauciens ar Volvo S90 D5 AWD sagādāja īpaši patīkamus mirkļus. Mierīga pārvietošanās ar pilsētā atļauto ātrumu ar ļoti ērtu un braucienam pieejamo greznāko automobili cauri Tukumam, kur pavadīti pieci bērnības gadi un, kur katrs nobrauktais ceļa posms ir pilns ar atmiņām, rada baudu. Kopīga pilsētai un automobilim ir neatgriešanās sajūta – šajā pilsētā dzīvot neplānoju atgriezties un tik elegants automobilis arī nav īpaši piemērots manam dzīvesveidam. Tāpēc novēlu izbaudīt šo automobili tiem, kas to izvēlēsies par savējo.

JurisKreicbergs 01.10.2016 16:34

Pašam braucot, auto šķiet labi piemērots mierīgai braukšanai, ietilpīgs, savas funkcijas pildošs automobilis. Ar Ati Jansonu pie stūres līkumainajos meža ceļos auto kļuva visai žirgts un pārliecinošs, kaut gan sajūsmu par piestūrējamiem riteņiem neizdevās saklausīt. Automobilim būs savs pircēju loks, kam patīk gan tehnikas jauninājumi, gan maku saudzējošāks izpildījums.

JurisKreicbergs 01.10.2016 16:25

Audi Q2 izraisīja patīkamas sajūtas, kaut arī lielākam cilvēkam var nākties ilgāk piemeklēt ērtu sēdekļu un stūres stāvokļa regulējumu. Braucot šīs neērtības tiek aizmirstas. DSG pārnesumu kārba visu izdara āri un precīzi – gan mierīgi braucot pa pilsētu, gan straujāk uzsākot apdzīšanu uz šosejas. Bremzes prasīja visvieglāko pieskārienu no visiem braucienā pieejamajiem auto, laikam īpaši paredzēts maigiem braucējiem. Šādu auto būtu īpaši interesanti izmēģināt pilsētā, izmantojot datu ieraksta sistēmas un paanalizējot kārbas darbību. Bauda braukt, un saprotu cilvēkus, kas nolems par visai nelielu priekšpiedziņas auto samaksāt vairāk.

JurisKreicbergs 11.09.2016 16:34

Avārijas iemesls un avārijas smaguma iemesls ir atšķirīgas lietas. Lai kāds būtu avārijas iemesls, lielāks ātrums nozīmē smagākas sekas - vairāk bojā gājušie un smagāki ievainojumi. Var un vajag analizēt negadījumu iemeslus (kurš vainīgs un ko nav ievērojis), bet svarīgāk ir analizēt iespēju samazināt risku gūt smagus ievainojumus un iet bojā ceļu satiksmē.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti