Veiksmīgo iepriekšējā modeļa risinājumu ar plašo otrās rindas sēdvietām jaunais modelis ir saglabājis un, ja ir kādam bieža nepieciešamība pārvadāt ne tikai sevi, bet arī līdzbraucējus – Mitsubishi L200 būs pareizā izvēle!
Vadītāja darba vieta ir ieguvusi uzlabojumu - stūres regulēšanu dziļumā, bet diemžēl šī iespēja nav pieejama pamatkomplektācijas INVITE modifikācijai.
Pašmasa (1945 kg) un pilna masa (2900 kg) ir saglabājusies līdzīgos ciparos ar iepriekšējo modeli un tas var izrādīties būtiski ietekmējošs faktors nākamā gada pārdošanas apjomam, jo lielākajai daļai konkurentu pilnas masas vērtība pārsniedz 3000kg un tas nozīmē ap 300 EUR/gadā kā “papildus ieguldījums ceļu infrastruktūrā”.
Jau bez šī “bonusa” Mitsubishi L200 ik gadu demonstrē labus pārdošanas apjomus un tam par iemeslu ir konkurētspējīga cena un pieņemamas servisa izmaksas.
Braukšanas komforts man ir pieņemamāks par Nissan “cieto brāli”, bet Super Select nepārtrauktā mirgošana pārslēdzot pilnpiedziņas režīmus gan ir nedaudz kaitinoša, gluži tāpat kā motora skaņa pie slodzes – tās būtu lietas, kas Mitsubishi inženieriem būtu jānovērš!
Salona un paneļa dizains/apdare ir patīkama un labi uztverama ar detaļām no citiem Nissan saimes automobiļiem – par to liktu desmitnieku. Visnotaļ apsveicami ir strāvas ligzdas izveide paneļa augšējā daļā – tas ļauj pieslēgt kādu nepieciešamu ierīci, kas stiprinās pie vējstikla, bet vadi nešūpojas gar paneli uz leju! Stūres regulēšanas iespēja ir tikai uz augšu/leju – dziļumā Nissan Navara stūri regulēt vēl neļauj atšķirībā no Mitsubishi L200 un Toyota Hilux.
Vairākkārt braucot ar jaunajām Nissan Navara automašīnām gan ar automātisko pārnesumkārbu, gan ar manuālo – rodas tikai viens jautājums – kādēļ atsperojums ir radīts tik ciets? Kravnesības dēļ? Nē – tā ir zem tonnas – no 811 līdz 908 kg. Domāju, ka tā ir lielā pašmasa (ap 2200 kg), kas likusi konstruktoriem šo piekari radīt tik stingru, lai tā spētu ar pilno masu virs 3 tonām adekvāti uzvesties uz ceļa – bet teikšu godīgi, šāda piekare nogurdina braucot un tā ir cietākā no šī gada konkursā esošajiem 3 pikapiem!
Pie kam – pilna masa 3035 kg – liks šķirties katru gadu no liekiem 300 EUR pērkot Eirovinjeti Latvijā!
Bezceļa veiksmes formula ir vienkārša – plaša piekares artikulācija, lieli iebraukšanas/izbraukšanas lenķi, augsts klīrens un labas riepas – tas viss ir Nissan Navara bruņojumā, tāpat kā pārējiem tiešajiem konkurentiem – brauc kur acis rāda, bet sajūtas arī braucot pa mežu ierindo Nissanu diemžēl 3. vietā šī gada kompānijā!