Kārtot: Dilstošā secībā
insekcc 06.09.2016 15:17

Ko labu vai sliktu varat pakomentēt par KIA Sportage un Hyundai Tucson? Modeļi gan pavisam svaigi, tāpēc būšu pateicīgs par atsauksmēm vispārīgi, par šo abu ražotāju jebkādiem jaunākiem modeļiem, kas veido kopējo iespaidu par autoražotāju. Sāku nobriest uz jauna auto iegādi, pēc pāris ne īpaši veiksmīgām pieredzēm ar lietotiem auto. Kāpēc šādi kandidāti - patīkams dizains abiem, cena ( līdz 30k eur), pilnpiedziņa, automāts, garantija 7 un 5 gadi, vieta bagāžniekā neliela izmēra sunim un bērnu ratiem ( par šo aspektu gan vēl līdz galam neesmu izpētījis, cik ietilpīgi dzīvē ir šie abi auto, taču vajadzētu būt pietiekami). Teorētiski primāras vajadzības pēc paaugstinātas virsbūves man nav, tāpēc skatījos arī uz universāļiem, taču apmierinošus kandidātus, ar pilnpiedziņu, diemžēl netiku atradis. Pilnpiedziņu tomēr gribu, pierasts pie quattro šobrīd, patīkami ziemā. Protams, teorētiski, varētu arī iztikt, taču kāpēc sev to liegt. Skoda Octavia 4x4 varētu būt kā variants, taču gala cena ar labu aprīkojumu praktiski nostājas tajā pašā cenā, kur šie abi SUV. Pagarš ievads sanāca. Tātad kādi jūsu komentāri, ieteikumi, atsauksmes par šiem abiem auto? Pētīju arī tiešos konkurentus (Toyota Rav4, Renault Kadjar, Nissan Quashqai) taču, pēc maniem kopsavilkumiem, KIA sanāk vislabākais price/performance/equipment. Dizains arī ļoti simpātisks, lai gan ir nedaudz par daudz "interesants" padevies no priekšas!

insekcc 06.09.2016 15:58

KIA skatos uz GT Line 1.6 turbo benzīnu ar 177zs, automātu. Cik saprotu, tad gan KIA, gan Hyundai dzinējs ir principā viens un tas pats, kārba laikam arī. Pa 30k eur sanāk ļoti pilns aprīkojums, bez man nevajadzīgām ekstrām - stikla jumta, aklās zonas brīdinājuma, automātiskās parkošanās un vēl šā un tā, bez kā nejutīšos apdalīts. Benzīnu izvēlos, jo nobraukumi nav lieli, gadā 15-20 tūkstoši km, tāpēc arī KIA pirkums uz septiņiem gadiem operatīvajā līzingā liekas diezgan labs pasākums. Vēl gan nedaudz bremzēju dēļ tā, ka tomēr nedaudz māc šaubas, ka 7 gadus ar vienu auto vēlēšos braukt. Pieradis līdz šim mainīt pa 3-4 gadi. Tāpat gan ir līdz kaklam čakarēšanās ar lietoto auto neplānotajiem remontiem.

insekcc 06.09.2016 17:03

Toyota mani kautkā galīgi nepaķer. Itkā klasika, uzticama, tehnika jau protams moderna utt, tomēr pietrūkst kautkā.

insekcc 07.09.2016 9:52

viņš rakstīja, ka VISIEM ar auto saistītājiem izdevumiem nevajadzētu pārsniegt 10% - tad jau tur arī degviela, apdrošināšanas un apkopes ir iekšā. Bez maz vai sanāk, lai atļautos braukt ar jaunu mazauto, līzings 150 + degviela 100 + apdrošināšana/apkope 60. Tātad jāpelna vismaz 3000eur/mēn lai varētu braukt ar jaunu Fiat 500... Pie tam katrs taču lai tērē un rēķina pa savam. Kāpēc būtu jāparslimo spīdošu grabulīšu slimība? Ikkatram taču ir tiesības dzīvot un tērēt pēc savas sirds patikas. Rēķināt, cik kaimiņam vajadzētu atļauties tērēt uz auto ir tikai skaudības pazīme, manuprāt. Ja jums būtu, teiksim, tuvu neierobežoti līdzekļi, arī turpinātu braukt ar vecu/pavecu auto, jeb tomēr pirktu jaunu?

insekcc 08.12.2016 15:57

tādu formulu var izveidot vienīgi katrs pats sev individuāli, ja ir tāda vēlme. Jo katra indivīda vēlmes/prioritātes/racionalitāti nav iespējams matemātiski noformulēt. Teiksim ,viens pēc ikmēneša izdevumu atlikušās summas izvēlas lielāko daļu no atlikuma veltīt auto līzinga maksājumam, lai brauktu ar auto kādu vēlas. no tā, protams, cieš citas vēlme. Otram svarīgāk liksies daļu no atlikuma pietaupīt ikgadējam atvaļinājumam ārzemēs, kamēr pirmais brauc ar dārgāku auto, jo viņam nav intereses par ceļošanu.

insekcc 08.12.2016 16:17

savu individuālo formulu vari noslīpēt vien tikai pats. ar citu viedokļiem var izveidot statistiku.

insekcc 15.01.2017 14:16

Audi A6C6 2005.g. avant 3.0tdi quattro

insekcc 23.01.2017 16:51

ar tiptronic, kas ir uzticamāka un lētāka remontā, kā multitronic, komplektējās quattro versijas

insekcc 27.09.2017 18:02

cik bieži ir jāuzpilda? cik % uz 1 pilnu degvielas bāku aiziet?

insekcc 10.10.2018 14:20

Man jautājums - ko jūs saucat par vissezonas riepām? Kādi konkrēti modeļi, piemēram? Jeb par vissezonas uzskatiet Eiropas tipa ziemas riepas? Un par ziemas - skandināvu tipa ziemenes.

insekcc 10.10.2018 14:50

Skaidrs. Vienkārši pētot riepu piedāvājumu, nekur arī nemanu tādu papildu sadaļu, kā vissezonas riepas vai ko tamlīdzīgu. Arī meklēju šobrīd ko līdzīgu, no lētā gala. Lemju starp Kormoran Snow( jaunums), Sailun ICE Blazer Alpine ( jaunums), Goodride SW 608 (vai 618.

insekcc 29.03.2019 11:57

Starpcitu, Lietuvā darbojošam identiska koncepta servisam CityBee gan krietni interesenatāki auto, var pavizināties ar, piemēram, Alfa Romeo Stelvio, VW Arteon, BMW i3 ! Carguru tikai garlaicīgas Toyotas pagaidām.

insekcc 29.03.2019 12:01

un cenas tur tiem pašiem Yaris, Auris par 1/2, 1/3 lētākas arī. Varbūt uzradīsies Rīgā kāds konkurents, arī cenas paliks zemākas. Pagaidām nav baigi izdevīgs tas Carguru. Atsevišķos gadījums, protams, ērts un noderīgs pakalpojums.

insekcc 29.03.2019 12:14

kopēts no mājaslapas:

Nomu ir atļauts pabeigt, novietojot Automašīnu Atrašanās vietā RP SIA Rīgas Satiksme pašvaldības āra autostāvvietu R, A, B, С zonās, un citās Atrašanās vietās, kas redzamas Mobilajā lietotnē, kas atrodas ar zaļu krāsu iekrāsotās teritorijas iekšpusē. Lai redzētu šīs Atrašanās vietas, Mobilajā lietotnē nospiest uz stāvvietas simbolu „P“.

Nomas laikā klients var novietot automobili jebkurā ceļu satiksmes noteikumos atļautā vietā.

Nomas maksā ir iekļauta automobiļa novietošana visās RP SIA Rīgas Satiksme pārvaldībā esošo pašvaldības maksas autostāvvietu zonās. Tās ir A, B, C, D, R un V zonas.

insekcc 29.03.2019 12:15

tā ka aplikācijā paskaties, vai var atstāt Bolderājā. Ja var, tad lai stāv tur kaut mēnesi.

insekcc 30.04.2019 9:21

Spoguļi nolokās, slēdzot ciet auto, ilgāk pieturot aizslēgšanas pogu. Vai nu uz pults, vai arī uz comfort access sensora (ja tāds ir), jāstrādā abos variantos. Un audio arī jāskan caur bluetooth - sakonektē ar bluetooth un tad pie CD/Radio/Media izvēlies telefonu. Ar tādu nobraukumu vēl noteikti vismaz 70kkm vajadzētu kalpot bez dižām problēmām.

insekcc 30.04.2019 10:39

par audio - jāuzliek settingos sapārotajam telefonam audio funkcija, sākumā sakonektējot automātiski tikai aiziet zvanīšanas funkcija. te video pamācība.

www.youtube.com/watch?v=U5q7vjbA0Hg

insekcc 21.10.2019 15:32

Pusotru nedēļu atpakaļ iegādāts un nobraukts pirmais tūkstotis ar Toyota Corolla touring sports, 1.2 turbo benzīns ar automātisko kārbu, active plus komplektācija. Pie pozitīvā - laba komplektācija priekš savas cenas. Vizuāli un interjerā beidzot Toyota, manuprāt, ir kļuvusi mūsdienīga. Iepriekšējo paaudžu modeļi pret konkurentiem man likās par paaudzi iepalikuši. Motora jauda principā pietiekama, protams, vienmēr var gribēt vairāk, bet nekādu trūkumu LV ikdienas ātrumos neizjūtu. Iepriekš bijuši Audi un BMW 3l dīzeļi, ir ar ko salīdzināt. Pie variatora kārbas arī biju pieradis iepriekšējā auto. Pie mīnusiem pagaidām varu uzskaitīt salona ergonomiku blakussēdētājam, kas dēļ īpatnējās priekšējā paneļa formas laupa vietu kājām. Ja aizmugurē nebūtu bērna autobeņķis, tad drošvien būtu normāli. Un vēl rites trokšņi - skaņas izolācija varēja būt labāka, bet nu tas arī drošvien kā jau citiem auto šajā budžetā/klasē. Gadā nenobraucu vairāk par 20kkm, tā kā cerams nebūs ko īpaši komentēt par trūkumiem, defektiem. Ja kādam kādas lietas sīkāk interesē, droši komentējiet!

insekcc 21.10.2019 19:18

15000km.

Šobrīd rāda ap 6.5l šoseja, 9.5l pilsēta. Precīzāk mērījis vēl neesmu, vēl arī vajadzētu nokristies.

insekcc 05.06.2020 17:25

man Corollai dīlera piedāvājums bija 440eur pirmo gadu. savējais brokeris lētāko 510e piedāvāja. arī BM13, laikam. Rīga

insekcc 01.12.2020 16:46

Toyota Corolla Touring Sports, Active Plus komplektācija, 1.2 benzīns, variators, 2019.gads, nobraukti 20kkm. Par tehniku sūdzību nav, gļuki nav novēroti. Salonā paskaļa, salona ergonomika nav tā labākā, priekšējais panelis blakussēdētājam daudz vietu atņem, līdz ar to jābīdās uz aizmuguri, attiecīgi pamaz vietas aizmugurē. Pie stūres normāli viss. Bagāžnieks ietilpīgs. Dzinējs iet pietiekami, apdzīt uz šosejas nulle problēmu, no starta ar variatoru gan nekāds sportkārs nav un rēc pamatīgi. patēriņš pa šo laiku vidējais 8.4 pēc kompja. Itkā daudz izskatās, bet ikdienā pilsētas braucieni ar intervāliem 1-7km pamatā. uz šosejas +15 virs normas braucot ir 6-6.5. Kad sieva pie stūres, ap 5.5. Aprīkojums par to cenu (20k) normāls - adaptīvais kruīzs, līniju asistents, digitālais spido (primitīvs gan) atpakaļskata kamera, stūres apsilde, automātiskās tālās, led gaismas (nekas īpašs, BMW F11 xenons pat drusku labāks likās, spožuma ziņā). Multimedija gan nekāda. Itkā solīja uz šā gada beigām apdeitu, pēc kā būs savienojamība Android auto/Apple car play, bet pagaidām nav vairāk info ienācies. Apkopes ik pa 15kkm, pirmajai izmaksas ~90eur. Vēl pie 3kkm nomainīju eļļu pirmoreiz.

insekcc 01.12.2020 17:14

ne gluži. pēc F11 vēl gadu nobraucu ar Mercedes B klasi. šī nomaiņa bija finansiālu apstākļu vadīta, pēc dzīvokļa iegādes. pēc tam atkal gribējās ko labāku/jaunāku. Tā nu nolēmu par labu jaunam. Braucu maz, ikdienā tikai Rīga. 3l dīzeļa mocīšana centrā vien sanāk, jēgas maz. Komforts, protams, cits. Bet atkal, pie maza nobraukuma arī to maz sanāk izmantot un izbaudīt.

insekcc 02.12.2020 13:17

Nekas patīkams tas rēciens nav, tiesa. Bet nu pie visa pierod. Ja būtu uzreiz no 3l dīzeļa pārsēdies, drošvien būtu grūtāk pierast. Gaitā , Latvijas ātrumos, ir pilnīgi ok tas dzinējs kopumā, lai gan tikai 116zs. Ideju par hibrīdu atmetu uzreiz, jo tas ar vājāko dzinēju(1.8) jau ir par 4k euro dārgāks attiecīgā komplektācijā. Kas pie mana nobraukuma tik pēc gadiem 4 atmaksātos. nez vai pat tik ilgi ar šo nobraukšu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti