Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
cl7lv 04.11.2016 21:35

Vācijā ir paredzēts sods, ja apsaluma laikā brauc ar vasaras riepām + avārijas gadījumā 80 eur sods. Cik atceros, viņiem nav tāds viens datums ar kuru jāsāk braukt ar ziemas riepām. Vnk. sala laikā nedrīkst braukt ar vasaras riepām.

cl7lv 18.01.2017 2:16

Tikai ne ziemā Uz balta sniega fona izskatās vnk. netīrs.

cl7lv 18.01.2017 2:20

Sudraba krāsa ir vispraktiskākā, jo neredz netīrumus, neredz mazus skrāpējumus arī visgarlaicīgākā, tomēr spaiņa krāsa vien ir. Tumšās krāsas - biežāk jāmazgā, vairāk redz krāsu defektus, vairāk uzkarst vasarā, labāk izskatās, vairāk jākopj.

cl7lv 18.01.2017 2:24

2005. gada Honda Accord, 2.0, sedans.

cl7lv 14.02.2017 1:06

Neste vai Lukoil.

Statoil pēc kafijas vai ēdiena.

cl7lv 14.02.2017 2:46

Par kelviniem nedaudz nepiekritīšu.

5500k ir tīra dienasgaisma, jeb tas ko mums dod saule dienas laikā. Ap 4200k būs dzeltenāka gaisma, kas vajadzētu likt cilvēkam labāk redzēt. 2000k ir sveču gaismas krāsa.

Principā, jo vairāk lumeņu, jo labāk - lumeņi - lm mērvienība, kas parāda gaismas daudzumu, ko redz cilvēki, tiesa, nevajag ticēt visam, ko saka reklāmā par to daudzumu.

Principā lampās, kuras būs 4000k būs vairāk sarkanās krāsas, nekā gaismā ar 5500k, tāpēc redzamība pasliktinās lietojot gaismas ar 5500k, jo cilvēki standartā sarkano redz labāk.

Vikipēdija - Galvenā teorija, kāpēc primātiem ir attīstīta sarkanās krāsas redze, ir tāda, ka tas ļauj atšķir nogatavojušos augļus no nenobriedušajiem augļiem.

Interesanti, kapēc jaunajos autiņos LED gaismas ir ap 5500, manuprāt, jo mode diktē, ka tā labāk izskatās. Un LED gaismas ir tik stipras, ka spēj kompensēt sarkano viņļa garuma trūkumu. Vai nu jau LED gaismās ir arī tas. Lētajā galā LED gaismās krāsu spektrs ir ļoti šaurs un tāpēc ir slikta redzamība lietojot lētus LED. Tas pats attiecas uz Xenonu, kam ir uzlikts sarkano krāsu filtrs.

cl7lv 14.02.2017 2:55

Elementāri, nomēri centimetros izmērus un meklē pēc tā.

Pieņemot, ka visiem benzīna motoriem, tas ir vienāds- Augstums [mm]190

Platums [mm]175

Garums [mm]242

Svarīgi, lai būtu pēc iespējas lielāka starta strāva un labs ražotājs. Ietilpība nav būtiska, ja vien daudz nestāvi uz vietas ar ieslēgtu ventilātoru un mūziku.

cl7lv 19.02.2017 20:40

GB12 rakstīja: Man tagad sanāk 215 zs. Vakar pēc darba mazliet patestēju pa apvedceļu. Mājās negribējās braukt - iet smuki, skaņa arī forša tiem Volvo pieccilindru dīzeļiem...

Uz kādu stendu mēriji?

cl7lv 07.03.2017 23:40

Vēl braucu ar ziemas riepām un kamēr nebūs naktis +5 grādi tā arī darīšu.

Par protektoriem runājot. Vasarā zem 4mm negribas laist, tīri dēļ lietus un risām uz šosejām, ja gribas braukt uz 120-140, tad 4mm būs pa maz, lai droši brauktu. Kvai pie apdzīšanas ir patīkami zināt, ka nesāksi peldēt. Ja brauc godīgi un vēl bailīgi, tad protams 1,5mm ir ok!

Ziemā, zem 5mm negribu laist, Liepājā reti, kad ir sniegs, bet ja ir, tad no sētas gribas tikt ārā un ja brauc pa šoseju un grib droši apdzīt, tad labas riepas vajadzīgas, jo ceļi visdrīzāk nebūs tīrīti.

Vasarā R17 diski, 225mm platas riepas.

Ziemā R16 diski, šogad paprovēju 205mm platuma vietā uzlikt 215mm un nekāda vaina, jo tāpat pārsvarā sanāk braukt pa tīru ceļu.

cl7lv 08.03.2017 0:01

Cik lasīts, tad dīzelis un gāze kombinācija atmaksājas tikai komerc transportam.

Benzīns+ gāze, sāk atmaksāties no ap 20k km.

Mani novērojumi lietojot lpg.

+Esmu sācis braukt vairāk, un vairāk uzspiest pedāli, jo lētāka degviela.

-Patēriņš ir par 2 litriem vairāk, kā tas ir braucot ar benzīnu.

+Braukšana pa šoseju IETAUPĪJUMS ir ap 4-5eur/100km, pilsētā ap 7 eur/100km.

-Ieskrējiens 0-100km/h palicis lēnāks par 1,1 sekundi, prātīgi kursējot pa pilsētu nejūt, bet ja grib pabraukt agresīvāk, tad ir jūtams gausums.

+Ja, brauc pa pilsētu biežāka uzpilde vispār nerada neērtības, varu nobraukt pilsētā ap 300km, ārpus pilsētas 450km.

Gāzes 45 litru ieliešana parasti aizņem ap 2-3 minūtēm.

Gāzes smaka ir īsu mirkli pēc uzpildes, pēc tam vispār nav nekas jūtams, ja ir, tad jābrauc pie uzstādītāja sūdzēties, lai labo ;)

Pa ietaupīto naudu gadā principā var aizbraukt ceļojumā uz Eiropu, vai likt labākas riepas, pulēt, vaskot, utml.

Gariem braucieniem virs 400km, ir jāplāno, kur būs lpg stacijas, vai nedaudz jāpabrauc uz benzīnu, bet nu , ja ceļojums uz 1000km, ar benzīnu izmaksā ap 96 eur - 80.00l benzīnu (1,20eur) vai gāze (0,53) - 53 eur - 100 litri.

Ceļojuma ātrums būs lielāks ar dīzeli, jo retāk jāuzpildās, pieļauj, ka ar vienu pilnu bāku dīzeli var nobraukt 1000km, bet ar gāzi būs 2,5 reizes jāpildās, benzīnu 1 reizi.

imho.

cl7lv 08.03.2017 0:33

P.s. vēl viens mīnuss, rezerves ritenis aizņem vietu bagažniekā.

savukārt pluss, ka ir vēlviena degvielas sistēma, kas auto sanāk, ka padara drošaku, ja ir problēmas ar benzīna sistēmu.

Un papildus par garajiem gabaliem runājot, ja ātrums ir no svara, tad gāzes balons un benzīna bāka dod diezgan lielu nobraucamo distanci, rezultātā ar vienu uzpildi 1000+km

cl7lv 08.03.2017 18:51

Vēlviena lieta, kapēc nevajag steigties ar vasaras riepām. Tās parasti ir zemākas par ziemas, un bedres vēl nav salāpītas, jāsagida, kad šosejām bedres salāpīs, tad var mainīt.

cl7lv 08.03.2017 22:47

Daudziem ir ziemas riepas uz R16/R15, bet vasarā smuki diski uz R17 un lielākiem. Man personīgi ziemā ir ļoti augstas riepas R16, 215/60 un nav īpaši jābaidās pa bedrēm. Bet ražotāja paredzētās R17 225/45 ir plānas nemaz nerunājot, par vēl plānākām. Latvijā labi izskatīties un braukt nav viegli apvienojami. Diemžēl. Uz laba seguma plānākai riepai ir labāka vadāmība, tas ir fakts. (nepārspīlējot)

cl7lv 13.03.2017 15:58

feciic rakstīja: Ja jau ziemā 215/60/16 ir ok tad kapēc vasarā nelikt 225/50/17? būs gabaliņu lielāka par oriģinālo bet tāpat mazāka par ziemas un iegūsi plus vienu centimetru riepas borta augstumam.

Par lielāku riteņu labāko vadāmību nāksies Tevi apbēdināt

www.caranddriver.com/features/effects-of-upsized-wheels-and-tires-tested

Vasarā ir 225/50 R17, spidometrs nemelo iet 1:1 ar GPS.

Tie, kas uztraucas par uzrāvieniem, 0-100km/h ir pēc ražotāja norādītā, pat nedaudz, nedaudz ātrāk. Ja runā par atšķirību pēc pakaļas dačika, tad ar paredzēto 205/55 liekas, ka bija veiklāks auto, bet papildus komforts, augstums, uz sausa asfalta labāks cēliens no 0kmh ir pietiekoši aspekti.

Ja salīdzina R17 225/45 un 225/50, autiņam ir -30mm atsperes, un uz to rēķina tad atkal papildus komforts, saķere labāka, rāviens neatšķiras, arkas ir milzīgas un rezultātā ar lielāku riepu izskatās vismaz labāk. Degvielas patēriņš principā neuztrauc, vairāk interesē kā uzvedas auto uz ceļa un kā izskatās paša acīs.

cl7lv 14.03.2017 17:11

Ikdienā jau noteikti nepamanīsi atšķirību, bet ja trāpa kkādā asā bedrē, tad ar plānāku riepu ātrāk varēs sabojāt disku. Un principā ar biezāku riepu braucot par sliktu segumu tiek vairāk taupīta visa piekare, jo riepā jau daudz nelīdzenumi absorbējas. Bet nu nevajag braukt bedrēs un viss būs lieliski.

cl7lv 16.03.2017 0:28

Kad tuvajās gaismās bija ielikti Nightbreakeri, tad dienas laikā taupīju tos, un braucu ar ieslēgtām miglām, bet tās jau pie TA skatās, vai nav pa augstu. Taka apmalēs nebraucu, rāda korekti un nevajadzētu nevienam acīs spiest.

Tagad migliniekus slēdzu iekšā tikai sliktos redzamības apstākļos.

cl7lv 17.03.2017 18:41

Ja grib uzticamu auto, tad japāni - Honda, Lexus, Toyota, Subaru.

Honda Accord, būs ļoti bez problēmu auto. Protams, komforta ziņā BMW, Audi būs priekšgalā, bet remonti būs dārgāki, biežāki. imho. 2003-2007 gada Honda tomēr ir ļoti vienkārši auto.

Bmw manuprāt būs grūti nopirkt nenotriektu vai kkad dzīvē nesalocītu, ja izdodas nopirkt, tad atkal jāuztraucas pa spoguļu zagļiem utml. Japāņiem tik ļoti negroza nobraukumus, un saimnieki bieži vien ir godprātīgāki.

cl7lv 31.03.2017 0:39

Vācijā 2016. gadā pa nakti nobildēja fotoradars uz bāņa 100km/h vietā braucu 130km/h, bet bilde neatnāca.

2015. gadā pa nakti Polijā fotoradars 50km/h zonā kkādi 80km/h, beidzot bija iespēja apdzīt smago un apdzenot zibsnis bija, bet bilde neatnāca.

Latvijā paslēpts fotoradars šoseja atļauto 90km/h vietā 108km/h =20 eur.

cl7lv 08.04.2017 21:14

aigi rakstīja: Pašapkalpošanās mazgātavās man nekad nav izdevies dabūt labu rezultātu, laikam rokas līkas. Noskalot un lielo drazu nomazgāt jā, bet lai teiktu, ka viss ir absolūti tīrs nevaru. Pēc nožūšanas var redzēt plankumus, tāpēc es vairs netērēju laiku un braucu uz 1un2.

Ja tur brauc katru otro dienu, tad, droši vien, ka var visu laiku uzturēt nevainojami tīru auto.

Tieši tā! Trakākais, ir ka cilvēks vēl noslauka tās savas smiltis ar lupatu, tjipa nosausina. Realitātē cilvēks ar dubļiem rīvē auto. Kamēr nav ar birsti iets pāri un to birsti vajag vēl izmazgāt pirms lietošanas, tad labāk nesausināt un braukt ar pleķainu. Bet lielumu normāli dabon nost.

cl7lv 08.04.2017 21:16

Mājās, ar Karcher, sākumā ar putām, dabon nost lielo netīrumu, tad mazgā diskus, tad ar divu spaiņu metodi mazgā ar normālu mikrošķiedras cimdu, nevis švami! Nosusināt, uzsmidzināt vasku, viegli iepulēt un spīd un laistās!

cl7lv 12.04.2017 20:00

Meguiars vaski, Rīgā veikals Auto palete pārdod, ļoti labi, lietoju quick variantu, ko starp mazgāšanām un starp sezonām viņu yellow, viegli uzklājams un iepulējams, veikalā visu pastāstīs.! ;)

cl7lv 01.08.2017 0:33

650 rakstīja: Jā, šis labs;) ,bet kā tad var cerēt uz vienmērīgu kustību, kad daudzi speciāli uzkrītoši pagaida, kamēr priekšā esošais nobrauks vismaz korpusa tiesu un tikai tad vispār sāk grābstīties gar savām svirām? Tak distance jau ir stāvēšanas brīdi (būtu jābūt..) un semafors gandrīz visur ir pa gabalu redzams.Bet kur ir mums redzēta tāda utopija, kad vismaz kaut pirmie pieci uzsāktu kustēties pilnīgi sinhroni? Un tad vēl daudziem šī mode- pabraukt katras 5sek ik pa metram, figzin diez kāds tam ir objektīvs cēlonis...

Daļa no problēmas - ka kādam patīk slidināt sajūgu, kāds negrib slidināt. Dažādi ieskriešanās ātrumi līdz tam pašam 20km/h

cl7lv 15.08.2017 11:57

Normāla lieta šiem akordiem. Drive.ru ir kaudzēm veidi kā šo labo. Viens veids kā labot - www.drive2.ru/l/9644228/

Pats vēl neesmu saņēmies to izdarīt.

cl7lv 15.08.2017 12:15

2005-2010. gada dīzeļiem, Hondām, BMW, .., sprauslas mainīt maksās pāri 1000e, un tas var pienākt negaidīti vienā dienā, kvēlsvece arī var negaidīti vienā dienā nesildīt. Dīzeļa motoriem nereti nāk divmasu spararati, kas maksā arī 700+eur, benzīnam biežāk ir parastie.

Benzīnam sprauslas ilgi dzīvo, sveces maina ik pēc 20-40k km, un ja nemaina vnk. zūd jauda. Benzīna motoram nav īsti nekas tāds, kas negaidīti, regulāri mēdz nobirt par 1500 eur. Nezinu cik cilvēkiem stāv tādi brīvie līdzekļi, cik nav dzirdēti gadījumi, ka jāņem kredīts, lai salabotu savu dīzeli. Tāpēc izvēlos benzīnu/gāzi.

Ja salīdzina līdzīgas jaudas un gadu - dīzelis tērēs degvielu (teiksim 1.9 tdi) pilsētā 7eur/100km (ja dīzelis maksā 1e litrā), gāze 2.0l benzīna motoram maksās pie patēriņa 11L būs ~5,50e/100km.

Gāzes apkope ik pa 10k km, maksā ~30eur.

Un svarīgākais - benzīna motora skaņa, pilnīgi cita kategorija, benzīna smarža man arī patīk, dīzeļa smaku ciest nevaru. Un tie nokvēpušie bamperi dīzeļa mašīnām, vispār lieliski.

cl7lv 15.08.2017 12:36

Pasūtīju LG V20, dēļ nepopularitātes Latvijās tam ir lieliska cena, par super iekšām.

820 snapdragon, 5,7" ekrāns, 64GB atmiņa, quad DAC - spēj skandināt profesionālās ausitņas lieliskā kvalitātē. Manuprāt labāka kamera par S7, viena 16MP, ļoti ass attēls, un otra 8MP 130 grādu leņķī rāda, un vēl priekšējā kamera ar ļoti platu skata leņķi. Interesanti, ka 2 ekrāni, stabila sistēma, metāla korpuss, maināma bača, triecienizturīgs.

Pie mīnusiem esot, mazs akumulators, itkā nav ērts rokā, bet man lielas rokas - būs ok!

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti