Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
DJ40 23.11.2016 22:13

Jāpiemet man arī kkas diskusijai, mana izvēle, ja jauns auto, tad tāds, kādu gribās un var atļauties nesēžot uz roltoniem... jo vecais vienā brīdī tomēr sāk palikt daudz neprognozējamāks, piemērs man ar tēva auto 20 gadīgu vectru, pirka apm 6g.v. tagad bedzamos 2 gadus visādi neparedzami kāši lien laukā, vairākas x palikts uz ceļa... izdevumi mēnesī jau palika vienādi ar summu, ko es maksāju par jauna auto līzi... tagad ir nopirkts jauns Duster, tad jau sīkāk varēs vēlāk komentēt.Pats 8g lietoju VW Touran, 2,0 TDI, 7 vietīgu ,180k noripināti, šo 8g laikā skate visas reizes ar 1x, mega ieguldījumi nebija vajadzīgi, tagad vietā paņemts jaunais modelis, arī 7vietīgs, nu jau 30k noripoti, tik cik 1 apkope..

DJ40 23.11.2016 22:13

Jāpiemet man arī kkas diskusijai, mana izvēle, ja jauns auto, tad tāds, kādu gribās un var atļauties nesēžot uz roltoniem... jo vecais vienā brīdī tomēr sāk palikt daudz neprognozējamāks, piemērs man ar tēva auto 20 gadīgu vectru, pirka apm 6g.v. tagad bedzamos 2 gadus visādi neparedzami kāši lien laukā, vairākas x palikts uz ceļa... izdevumi mēnesī jau palika vienādi ar summu, ko es maksāju par jauna auto līzi... tagad ir nopirkts jauns Duster, tad jau sīkāk varēs vēlāk komentēt.Pats 8g lietoju VW Touran, 2,0 TDI, 7 vietīgu ,180k noripināti, šo 8g laikā skate visas reizes ar 1x, mega ieguldījumi nebija vajadzīgi, tagad vietā paņemts jaunais modelis, arī 7vietīgs, nu jau 30k noripoti, tik cik 1 apkope..

DJ40 24.11.2016 16:51

Jo fāterīts dzīvo laukos, tāpat uz mežu jābrauc utt. visur ir izbraukts ar raudi, passerati un vectru, tik dažas reizes gadā sēž uz vēdera tad nu augstāka klīrensa laikam 21cm) dēļ tika izvēlēts Dusters, pat tikai 4x2 versijā (es gan būtu ņēmis 4x4, bet nu fāterīša izvēle priekš sevis ir tāda) agrāk man bija T4 buss, un ar to tikai pusmetrīgā sniegā varēja uzsēsties uz vēdera, ar labām riepām un blīvi starp stūri gāja kā tanks. Un Dusters jau pieejamāks cenas ziņā starp jaunajiem auto.

DJ40 27.11.2016 1:17

msh rakstīja:

DJ40 rakstīja: Jāpiemet man arī kkas diskusijai, mana izvēle, ja jauns auto, tad tāds, kādu gribās un var atļauties nesēžot uz roltoniem... jo vecais vienā brīdī tomēr sāk palikt daudz neprognozējamāks, piemērs man ar tēva auto 20 gadīgu vectru, pirka apm 6g.v. tagad bedzamos 2 gadus visādi neparedzami kāši lien laukā, vairākas x palikts uz ceļa... izdevumi mēnesī jau palika vienādi ar summu, ko es maksāju par jauna auto līzi... tagad ir nopirkts jauns Duster, tad jau sīkāk varēs vēlāk komentēt.Pats 8g lietoju VW Touran, 2,0 TDI, 7 vietīgu ,180k noripināti, šo 8g laikā skate visas reizes ar 1x, mega ieguldījumi nebija vajadzīgi, tagad vietā paņemts jaunais modelis, arī 7vietīgs, nu jau 30k noripoti, tik cik 1 apkope..

Vienīgais kas 20 gadus vecai mašīna ir neprognozējams - lasīt ne pārāk prognozējams, ja tai lietai nepieiet pedantiski - ir rūsa - pārējais viss ir redzams un prognozējams, un ilgspēlējošs. Protams, ja mašīna ir tikai tam lai tajā iekāptu un jātu, un remontētu priekš apskates vai pēc tam, kad kaut kur paliek, tad jā. Es labāk reizi ceturksnī iztērēju 10-15 minūtes, pārlaižot acis dilstošajām un novecojošajām detaļām, nekā cīnos ar smagām sekām. Piemēram, pirms kāda mēneša nomainīju stūres pirksta putekļu gumiju - jo tā maksā dažus desmitus centu, kamēr viss pirksts kaut kādas sešas vai astoņas eiras + pēc tam vēlams taisīt savērsumu - kā arī vairākus mēnešus skatos uz saplaisājušu labās granātas gumiju, bet saplīsusi vēl nav, kaut kad būs jāsamaina kopā ar visu granātu, jo izļurkāta - tavs fāteris noteikti močītu līdz uz ceļa granāta izģērbtos...

Nu msh, atvaino, Tu kārtējo reizi kko sa*irsi... kur iepriekš bija minēts kkas par beigtām granātām utt lietām, kas normālam autovadītajam ir pašas par sevi saprotamas? Varēji vēl bremžu klučus vai nobrauktas riepas pieminēt... Piemēram viens no defektiem- ģeneratoram sāk izbeigties gultnis, 2eiras,ok samaina, 5dienas pēc tam t.s šokolāde, ok samaina,tad ģeņģers izdomā nevis 14,5v stumt iekšā, bet 19,5v, ok tiek ar to galā, tad indukcijas spole uz ceļa ziemā -20 grādos izdomā uz ceļa izbeigties un kā Tu domā, tas laiku un līdzekļus neprasa, lai kāds Tevi atvelk mājās, pēc tam tikt pēc rez.daļām, tās samainīt utt, nu jā fāters ir jau pensijā un aiz darīt neko var nosist laiku arī tā, bet tā jau Tu laikam esi Zsvētku vecītis, Tev labie rūķi daļas kaut no šrota vai pat jaunas pa velti atnes,ja uz ceļa noplīst auto. tad ar ziemeļbriežiem atvelk, tiem jau degvielu nevajag liet , pietiek iedot ķērpjus un sūnas uzēst. Ir lietas kuras nevar paredzēt kad izbegsies, un kad viņas savu darba mūžu ir nokalpojušas, tad arī ir nokalpojušas, diemžēl.

DJ40 27.11.2016 17:24

Kā man patīk šie pasaku teoriju bīdītaji, gluži kā valdības vīri, klāt ar sveci neesat bijuši, bet visu zināt labāk, ja paši iesipat kapeiku un nesamainat pie reizes visukas jāmaina, nu ko man teikt?

ja ka jau raxstīju opels kalpoja ilgi un labi, ģenģerim pats par sevi saprotams nomainija abus gultņus, šokolādi ar pie reizes, tik tā vienkārši bija brāķis, protams pa garantiju vietā cita, bet tastak vienkārši prasa laiku... Jūs par citu darbībām pēc sevis spriežat vai kā? Nu jā, ja pats samaitāts, tad citi arī.

Msh , pusgadu braukt ar sulojošu un neejosu stūres sūkni, tas jau ir tavs komentārs" Es labāk reizi ceturksnī iztērēju 10-15 minūtes, pārlaižot acis dilstošajām un novecojošajām detaļām, nekā cīnos ar smagām sekām" iederās ,ja tāds fakts tiek konstatēts,tad viņš arī būtu jānovērš? vai pusgads ir mazak kā reizi ceturksnī? jo pie tavas pieejas tehnikai , tur 3/4 defektu , pat paradīties nevajadzētu, jo profilakse tak visa pamatā, bet dzīvē jau laikam tā Tev nesanāk, tikai netā.

DJ40 27.11.2016 17:40

msh raksīja: Es varētu sarakstīt čupu ar problēmām, ko esmu savai mašīnai gada laikā novērsis, un otru čupu ar problēmām, kas vēl ir jānovērš:

Tad, kur ir tasTavs bez problēmu auto? cik km gadā tu nobrauc, ja vari atlauties tā čakarēties?

Cik laika tu iztērēji novēŗšot to pirmo problēmu čupu, un kur ir vaina, ka nevar novērst to otro čupu ar problēmām?

Pamatdarbs un ģimene ar berniem arī ir? vai ģimene ir kaifā no tā, ka tu pazūdi garažā vai soļo 25km uz mājām , jo beidzot no tevis miers?

DJ40 27.11.2016 18:00

lynx85 ? Vai Tu arī esi reti tizls un stulbs,ka lasīt neproti un pēc citiem spried pēc sevis ? jā man bija slinkums sīki, smalki katru darbu un secību hronoloģiski rakstīt, jo TĀS ir pašas par sevi saprotamas. Tu ja riepas uzmontē jaunas , tak nebalansē viņas, var tak iztikt, pēc stūres pirkstu maiņas savirzi tak arī neregulē, jo vecās riepas jau neēda, un uz ceļa jau ar abām rokām stūri uz vienu pusi vislaik turot jau kkā uz ceļa turējās ...ja motoram eļļu maini un fitru nē, pēc tam ja dzenis motoram kloķenē iemetās, tad jaunu klokeni un veco eļļu caur zeķi izkās un saies? ....Nespried pēc sevis par citiem, ja pašam ir pirmā doma par santīmjāšanu, tad ar tevi viss skaidrs.

jā man bija slinkums sīki, smalki katru darbu un secību hronoloģiski rakstīt, jo lietas, kas ir jāmaina komplektā, TĀS ir pašas par sevi saprotamas.

DJ40 27.11.2016 18:16

Off topic jau aizgāja, kā vienmēr, tēma bija par jauniem auto un kapēc jauniem, nevis 20-30 gadīgu auto tehn defektu hronoloģisks izklāsts ar ekonomiskiem un neekonomskiem izmaksu analīzes pamatojumiem, socialo un morālo raksturojumu un bonusā vēl kaimiņa no otras Latvijas puses domas par otru cilvēku ko dzīvē visticamāk nav redzējis, bet tas nekas, kaut grāmata nav lasīta, bet viedoklis ir un ar to pietiek.

Priecīgu 1 Adventi!!

DJ40 28.11.2016 22:58

Tikko touranam eļļas maiņu+ pirmo apkopi uz 30k taisīju Vācijā pieVw dīlera, izmaksāja 259eiras,

08g touranam apkope Vācijā 1x uz akciju ar visu longlife eļļu izmaksāja 89eiras

par lielākām apkopēm- uz150k tika nomainīta zobene(KOMPLEKTĀ priekš dažiem jāizceļ pašsaprotamas lietas ) bremžu diski+kluči priekšā un aizm. kkāda buksīte priekšā+ darbs kopā aptuveni 700e, Tākā 08g tika iepirkts auto, kad jau auto tirgus stagnēja,un dīleriem vwfana vārdiem sakot bija ļoti saldas atlaides, man konkrētajam touranam tika5,5k eiras liela, tad pat ar visām apkopēm pie dīlera esmu plusos. ;-)

99g Oktāvijai zobenes kompl. bija vienā cenā ar 08g tourana zob.kompl. Tākā īpaši dārgāk jaunakam auto nav...

par letajiem bremžu diskiem nu nezinu, nezinu, zinu vairākus kolēģus ar dažādam auto markām ,kuriem viņi nav izvilkuši pat 20k, ar ļoti mierīgu braukšanas stilu, saprastu ja būtu ar rallistu tendencēm.

DJ40 28.11.2016 23:15

Ar Audi a6 pirmās paaudzes čomam 2pretēji viedokļi- bija ģimenē 2identiski auto , vienam bira nost viss pēc kārtas,ko var un pat nevar iedomāties, otram lielākie izdevumi bija degviela un eļļas maiņa, tāpēc grūti teikt labs vai slikts. Pašam pozitīva pieredze ar 1 paaudzes Oktāviju, un 08g touranu, negatīva ar 206 pežo, tas uzvedās tipiski franciski,taisīja visādus cirkus, brauksanai pa pilsētu ļoti ērts, bet tehniski nē, jo kā pat dīleris smējās, tas tak fraņču auto ...

DJ40 29.11.2016 22:10

oktavija 1,9 ķiselis, tourans 2,0ķīselis, touranam zobenei garantija 180 k, cik tavai pa 20 e??

DJ40 29.11.2016 22:29

Lai saprastu katra izvēli par auto un tā uzticamību, vajadzētu vienoties par 2 terminiem:

1)labā tehniskā kārtībā

vai

2) braukšanas kārtībā

jo man, pēc piemēram msh rakstītā , liekas ka viņa auto ir braucamā kārtībā, bet nevis labā tehniskā, jo diezvai ja teikšu vinam ,davai laižam šodien tūlīt līdz Spānijai ~3800km viens virziens , bez evakuatora polises, vai vēlmes iet nenosakāmu km attālumu līdz tuvākajam šrotam , būtu prātīgi darīts

. Msh nekā personīga, man jaunībā moskvičš, tad audi un pēc tam passerati ar bija braucamā kārtībā

DJ40 23.12.2016 20:01

Nu nezinu gan par Vāciju,skates te ir vienkāršākas kā LV, izplūdes gāzespārbauda, bremzēm jabūt kārtībā, par pārējo diezgan nosacīti... galvenais, lai nekas neuzkrīt inspektoram uz galvas, jo uz bāņa nokritušus izpūtējus redzu diezgan bieži.

Skati pieņem daudzās vietās , bet uz turieni noteiktās dienās ierodās CSDD (viņiem piem. DEKRAS) pārstāvis un pārbauda auto.

Fur export ir domāti auto ,kam kkas ir muhļīts, čoms vienu A6 noskatīja, nu labs, nav kur piesieties, sak pērku, tikai kā pateica ka auto paliks DE un uz DE nummuriem, tā pārdevējs noleca no pasākuma.... tik uz export

DJ40 11.01.2017 18:47

Tiem, kas pierīgā pārvietojas ar LT,EST, nummuriem, sen jau ir veidi kā apiet šo nodokli, kārtejo reizi trāpa tiem, kas neko neoptimizē, bet optimizētaji mierīgi turpinās iesākto...

DJ40 18.01.2017 9:19

Par T4 tik +daudz, pašam tāds bija 6gadus, pie liela nobraukuma ap 60k gadā, ritošā var teikt bija nenokaujama.

DJ40 18.01.2017 9:19

Par T4 tik +daudz, pašam tāds bija 6gadus, pie liela nobraukuma ap 60k gadā, ritošā var teikt bija nenokaujama.

DJ40 20.01.2017 19:49

1) Statoils,Neste123

2) pašapkalpošanās moikas

3) dažreiz Enri+ salona tīrīšana

2gados 1x iedodu profiņiem uz pilno- pulēšana, salona ķīmiskā utt. vairāk švīkas rodas no lielveikalu stāvietām, nekā no statoil moikas, kad T4 busu pārkrāsoju, tad ātri varēja ievērot katru jaunu švīku pēc Alfas apmeklējuma...

DJ40 18.02.2017 14:17

+ daudz, tikai sūkņa vaina.

DJ40 11.03.2017 12:01

Vw Touran 2,0Tdi no Lv uz Poliju 110km/h kruīzā 4,3l/100km patēriņš, pa bāni uz 150km/h kruīzā 6,2l, Vācijā pa bani 180km/h- 6,8l, viss pēc pilnās bākas metodes. Visur, kur vajag apdzīt vai lai kadam ātrākam netraucētu- protams pedālis grīdā , nepatīk pašam traucēt citiem un pašam nepatīk ka citi traucē

DJ40 02.04.2017 13:35

650 rakstīja: Senos laikos tika teikts, ka (it kā..) jebkuram esot derīgi pirms bremzēšanas (vai kkur krustojumā vai pie nogriešanās stāvot uz vietas) ieskatīties spogulī. Daži (laikam tie bailīgākie..)pat apgalvo, ka nekad nevajagot stāvēt ar izgrieztiem riteņiem ;D

Tagad laikam galvās kāds neliels restarts notiekas- izrādās, ka no ieraduma parūpēties par pakaļābraucēju dažos gadījumos var izspiest arī kādu labumu savam dibengalam.

ka nekad nevajagot stāvēt ar izgrieztiem riteņiem ;D

Man instruktors tālajos 90-jos mācīja tāpat, jo viens, kas nejēdz sabremzēties, ieliek Tev aizmugurē un ar sagrieztiem riteniem Tu ielido purnā pretimbraucējam, kuram pabraucot garām tu gribēji nogriezties..... kkā tā

DJ40 19.04.2017 21:59

Tēmas autoram- zafira nekādi nav vienā lieluma klasē ar galaxy, sharan, zefīram atbilst touran utml. izstieptie golf klases auto. Jāskatās vairāk pēc lietošanas apstakļiem, ja prasās augstāks klīrens, tad suv-veidīgais, ja var iztikt, miniveni, kaut gan jaunajam sharan klīrens dabā izskatas kā lielākai daļai suv.

DJ40 19.08.2017 16:38

kasinsh79 rakstīja: Jau taisa! Neatceros, kuram ražotajam tas bija kā papildopcija, bet ir! Auto stāvot, tiek uzlādēta baterija no saules (stikla jumts - saules baterija).

Kādreiz A6 nāca (nezinu precīzi nosaukumu) ķipa solārā lūka, kas lādēja aķīti stāvot.

DJ40 07.01.2018 0:22

msh rakstīja

Nu ko lai saka - ja tu tiešām strādā 12 stundas dienā/ 6 dienas nedēļā,

Nu nezinu, kā Tev, bet man pietiek ar 5 darba dienām mēnesī, lai segtu visus ar jauna auto saistitos izdevumus-fin.līze,kasko octu, degv. un apkopes ieskaitot, gadā nobrauc -+30k.

Ja man būtu ķēriens uz elektrību , tad tas vispār prasītu 1darba dienas algu....varbūt msh pamaini darba vietu? nebūs jāuztraucās par dzīves vai auto dārdzību un ģimenes budžetā vairāk naudas+ laika paliks...

DJ40 07.01.2018 0:31

priekš msh par longlife

agrāk fūrēm eļļu mainija uz 30k un likās mega daudz, tagad MB Actrosam maina uz 150k , jā jā uz 150 k un normāli, motoriem nekāda vaina, eļļas sen jau ir labākas, man domāt, ka vienīgā problēma ir , vai filtri spēj tik ilgi vilkt ,bet izskatās ka var.

DJ40 07.01.2018 0:33

To jau uz kasko var mēģināt norakstīt, vismaz Vācijā žurku bojājumi ir iekš kasko...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti