Kārtot: Augošā secībā
1 2
AWD 26.01.2022 14:25

Bradypus rakstīja: Putinam labāk Staļina lomu derētu piesaukt, jo tad ir reālāk aizdomāties, kurš šī brīža pasaules pārdalīšanas plānos spēlē Hitlera lomu. Var jau, protams arī ticēt, ka Briselei lojālu tanku ievešana Višegradas valstīs tieši laikā kad Višegradas valstu un Briseles domstarpības strauji eskalējas, ir tikai sakritība.

Vai tiešām tici, ka "Briselei lojālie tanki" brauks uz Višegradas valstīm uzlabot vispārējo tiesiskumu un uzspiest liberālāku attieksmi pret LGBTI un migrantiem? Tad neesi sapratis, kā strādā ES. Nevar gan noliegt, ka Višegradas pozīcija daudzos jaut. ir simpātiska.

AWD 20.01.2022 12:49

Taisnība, bet tas neattiecas tikai uz KIA: paskaties citus ražotājus un sakomplektē to aprīkojumu - mazāk (lielākajā daļā gadījumu) nesanāks; pirms 10 gadiem tādas cenas sapņos nerādījās. Bet patērētājs norij visu, jo lielākā daļa darījumu ir līzēti/kreditēti un tad to pieaugumu subjektīvi tik skarbi neizjūt..

AWD 19.01.2022 14:30

Kaut kādu hibrīda pienesumu tur velti gaidīt - tas "maigais" hibrīds ar elektrību nevar nobraukt nevienu metru, tad jāskatās "īstais" hibrīds ar 230 ZS, tam arī ir reāls automāts (hidrotransf.), nevis divsajūga kārba. Starp citu, kā Tev patika tas divsajūgs? Ir dzirdēti neviennozīmīgi vērtējumi..

AWD 06.12.2021 18:06

GB12 rakstīja: Cena no 49900 euro!!! Džīzas, par kompaktklases auto!!!

Nu, pāri par 4,6 metri - tas noteikti nav kompaktklases auto, bet jā, cipari vispār ir palikuši baisi. Inflācija neiet garām arī autoindustrijai..

AWD 13.10.2021 17:39

Tur jau tas vājprāts, ka principiāli vakcīnu ienaidnieki ir arī izglītoti un citādi adekvāti ļaudis. Es vēl varu saprast argumentu, ka vakcīna netika līdz galam izpētīta, jo vajadzēja ātri un tā. Bet tā bļaušana par čipošanos, varas pakalpiņiem utt., nevaru noticēt, ka tā argumentē pieauguši cilvēki. Vai tiešām jums liekas, ka Kariņš, Pavļuts, masonu loža un kas tur vēl ir personīgi ieinteresēti kādam iemānīt to vakcīnu? Procentus viņi saņem par katru šprici?

AWD 09.07.2021 17:25

@Bradypus: protams, atvainojos par terminoloģiski neprecīzi formulētu frāzi, bet vai tad nesaprati, ko es domāju? Skaidrs, ka katrai a/m ir sava cena un stāvoklis, bet mēs runājam par tirgu kopumā, un tur bez "vidēji" neiztikt. Ja atradīsi DE tiešām labu a/m, viņa būs dārgāka par lielāko daļu attiecīgo modeļu LV.

AWD 09.07.2021 14:46

ar a/m no DE jāsaprot - var dabūt labu, bet tad viņa būs jūtami dārgāka nekā vidēji LV, un tas ir loģiski. Vienīgais puslīdz drošais variants ir ņemt no ofic. dīlera (arī tad ne kuru katru a/m, bet, piem., ja tas ir BMW, tad ar marķējumu "premium selection"). Principā vienīgā reālā priekšr. a/m no DE (arī ne no visiem reģioniem) ir tā, ka apakša būs daudz mazāk cietusi no rūsas nekā LV.

AWD 11.12.2020 18:59

smaidiigais rakstīja: Man līdzīgi, bet nav nekas pretī dzīvot lielākā mājā, viesiem vairāk vietas, un nav jāknapinās, ja nu bērni grib(ēs) atbraukt ciemos. Bet domāju līdzīgi, izīrēt varbūt, ja nu negribēsies (maz)pilsētas centrā dzīvot.

Tāds apgalvojums ir 100% emocijas, bet 0% pragmatisma, sevis mierināšana. Uzturēt pārāk lielu māju, lai viesiem vairāk vietas - nē, nopietni? Jebkurā gad. māja ir fantastiska lieta, tai ir vērts ziedot daudz, bet ja tu viņu neizīrē vai citādi negūsti ienākumus, tas ir pasīvs, nevis aktīvs, tas ir fakts.

AWD 23.11.2020 16:40

Kāpēc Sorento nevarētu būt lux klases auto. Lux (ja pieņemam, ka tāds apzīmējums pastāv) nosaka aprīkojums, materiāli, ērtības - ar to jaunajam Sorento viss kārtībā. Par ikdienas lietošanu pilsētā un vieglu parkošanos ar 4,8+ m mašīnu - nu nezinu

AWD 16.10.2020 11:14

kasinsh79 rakstīja: Šobrīd EV iegāde Latvijā netiek atbalstīta vispār. Ko darīt, lai tauta (arī uzņēmumi) sāk vairāk pirkt jaunus EV?

1. Valsts subsīdija jauna EV iegādē (es teiktu, kādi 20% no cenas vismaz)

2. EV cenu izlīdzināšanās ar benzīna/dīzeļa alternatīviem modeļiem jau saknē

3. Ja jau Eiropas līmenī EV kļūst tik ļoti atbalstāms, tad jāsakārto arī visa infrastruktūra (uzlādes vietas visur un plašā pieejamībā)

4. Tā kā jaunu auto absolūtais vairākums tiek iegādāti līzingā, nepieciešami īpaši vilinoši piedāvājumi tieši finansējumā (vieglāks process, bez iemaksas vispār, bez procentiem, par brīvu apdrošināšanas utt.)

Tad tas viss strādās godam

Prieks dzirdēt konstruktīvu atbildi UZ TOPIKA TĒMU, atbildot uz to, manas 5 kapeikas:

1. Subsīdijai jābūt, ja jau uzņemts kurss uz EV. Protams, ka tas principā ir uz nodokļu maks. rēķina (gan to, kas paši izmantos, gan to, kas neizmantos). Nodokļu slogs ir solidāra lieta, ar ko valsts pārdala ienākumus - tur nekā nevar darīt (var braukt uz Sauda Arābiju u.c., kur tā nav). Un nav svarīgi, vai pircēja motivācija ir ekoloģija vai pieejama cena - mērķis tiek sasniegts šā vai tā;

2. Cenas drīz vien izlīdzinās tirgus, tur valsts var nejaukties (jaukties līdz brīdim, kamēr tirgus nav izlīdzinājies, sk. 1. punktu);

3. Domāju, arī to nokārtos pats tirgus - tas ir noslēgts loks: būs vairāk EV, elektrības piedāvātāji būs ieinteresēti attīstīt plašāku tīklu, būs plašāks tīkls, cilvēki būs vairāk motivēti pirkt EV;

4. Tam gan nav sakara ar valsts atbalstu.

AWD 10.05.2019 16:23

viencexperc rakstīja: 650

Protams, kā ne vienmēr, un ar citiem auto arī braukā....un ne tikai gopņiki, BET arī no tiem "nopietnajiem" cilvēkiem lielākā daļa par savu garderobes pamata sastāvdaļu uzskata sporta kostīmu.

Un nevajag dirst ka tā nav. Un ja ne vadītājs, tad viņa pavadone.

Ar varbūtību 80 procenti.

Bet ja teiksi, kā tā nav, jo viens kaimiņš tā neģērbjas, tad tu tīšuprāt melo, un tātad, meloni par visu pārējo arī.

Jā, no vairākiem man zināmiem BMW īpašniekiem arī nav neviena gopņika pēc definīcijas, bet ja pieslēdzam klāt sporta kostīmu...

Es pat esmu pārliecināts, ka tu izskaties tā:

psiholoģiskais tips: aprobežots, paštaisns, ar tendenci uzspiest savu viedokli citiem un apvainoties, ja citi to nepieņem, nespēja veidot konstruktīvu dialogu

AWD 06.05.2019 16:25

msh, tu tak esi interesants pasažieris - kā var būt tāds naids uz vienu sūda auto? Tevi kāda kia kādreiz apšļakstīja uz ielas, nokoda pie krusta vai tml.?

Par tēmu - GB12, lai labi ripo! Un ripos, kurš viņš liksies. Neklauseis, ka odo notekti kruķīts, jo tāds noskrējiens nevarot būt utt. Skaidrs, ka ir tādi noskrējieni - tur tādas mašīnas ar tādiem motoriem pērk arī dažs labs, kas brauc maz km gadā. Pērk, jo patīk cēliens, dinamika, elastība, nevis tikai tāpēc, ka jābrauc gadā 50 000 km pa bāni.

AWD 26.04.2019 15:22

Piedod, bet stundu garo viģiku neskatīšos gan. Ja tu saprastu, kas ir blokķēde, saprastu arī, ka appist viņu nav iespējams (jo dažādus posmus dažādos laikos verificē n-tie lietotāji - maineri). Tam nav nekāda sakara ar aķa izņemšanu, vai tiešsaistes pārtraukšanu - permanenta tiešsaiste nav vajadzīga.

Bet nu tā vispārīgi runājot, tu esi kādreiz dzīvē patiecis - ok, nav man tasnība šoreiz?

AWD 26.04.2019 13:21

msh rakstīja: Nu re - un tu runā par kaut kādu "vadības bloka vēsturi". Kā mēs redzam, ir nevis "vadības bloka vēsture", bet gan dīlera diagnostikas datubāze, kas katru pieslēgšanās reizi saglabā vadības bloku programmatūras kontrolsummas. Tas nav viens un tas pats.

Attiecībā par powerbox un tamlīdzīgiem sūdiem - tos lieto nevis lai nebūtu jāizmaina vadības bloka programmatūra kaut kādu šitādu iemeslu dēļ, bet gan tāpēc ka rietumos čipšķūneru pakalpojumi ir reti pieejami un dārgi.

kāda starpība, par kādu tehnoloģiju ir runa - vadības bloku vai kādu datubāzi? Runa bija par to, ka dīleris VAR jebkuru iejaukšanos izsekot. Viņam ir daudz lielāki resursi/iespējas kā jebkuram tūnerim vai viskrutākajam programmētājam. Starp citu, daži ražotāji testē (varbūt jau izmanto, nezinu) blokķēdes tehnoloģiju noskrējiena un citu datu fiksēšanai; to var izmantot arī jebkuras citas elektroniskas info (piem., visādu pārprogrammēšanu) reģistrēšanai. Tā ir tehnoloģija, ko NAV iespējams piečakarēt nekādi.

AWD 25.04.2019 18:25

pilnīgi piekrītu 650 par to čipošanu - darīt to garantijas laikā ir stulbums. Izdzēst blokā pēdas varbūt var, un tas šķūneris arī apgalvos 100%, ka var, bet ja nu tomēr neizdodas? Ko tu pēc tam no viņa paprasīsi?

AWD 02.04.2019 15:29

uupis rakstīja: Tev Minis traucēja? Tev bija bīstami braukt? Es nesaprotu, kur problēma?

Tipisks "cepurnieks" - tādi jau arī rada to kreisās joslas problēmu. Tev (un tādiem Mini) nav jādomā, vai tu traucē vai netraucē kādam, bet tikai jāievēro CSN. Velkoties par to kreiso, tu agrāk vai vēlāk aizdomāsies, aizklausīsies muzāru utt. un patraucēsi kādam ātrāk braucošam, un var būt bīstama situācija uz līdzenas vietas, par nervu bojāšanu sev un citiem nerunājot. Nav taču tik grūti pārkārtoties, ne?

AWD 01.04.2019 18:12

JanJan rakstīja: Nu bet atkal - viens pa tanku, otrs pa janku. "Ja es veikalā redzu akciju banāniem, tad es labāk izvēlos nopirkt pannu!???" #WTF #loģika

Nu citiem interesē sportiskas mašīnas, Tev laikam īsti nē. Kāds tam sakars ar iespaidiem un vērtējumu par pavisam jaunu auto modeli?

Es vēl saprastu, ja Tu teiktu, ka esi braucis ar teiksim S4 vai jaudīgu BMW 400 sēriju un ka tie viennozīmīgi bija labāki. Bet nu te...

Tu man vārdus izņēmi no mutes un vēl gaumīgi noformulēji Sāk jau prasīties fanu nobanot, goda vārds, burtiski talants ie...st katrā topikā pilnīgi šķērsām

AWD 21.03.2019 11:34

TDIOTS rakstīja:

AWD rakstīja:

Laaciz rakstīja: Es teiktu SEAT. Spriežot pēc rakstītā laba komlektācija, tad jāņem. Vismaz man liekas, kad būs vajadzība, tādu būs vieglāk nopārdot. Kā arī SEAT vislabāk izskatās no visiem

ja plānots braukāt arī ar ģimeni, paprovē SEAT pasēdēt aizmugurējā beņķi - diezgan neērta taburete ar stāvu atzveltni, citādi OK

Neesmu dzirdējis stenošas skaņas no aizmugurējā beņķa :O

Neesi vēl gana tālu braucis vai arī līdzbraucēji pacietīgi

AWD 18.03.2019 20:09

kasinsh79 rakstīja: Ir, ir, un kā vēl Savulaik īrējām jaunajā projektā pilnīgi jaunu dzīvokli. Saimniece nāca čekot katru mēnesi, ar piebildi, lai pucējam, pucējam Tas ar "nieka" 800 eur mēnesī (toreiz bija LVL, bet tāda summa kopā īrei ar komunālajiem). Pēc kā nosolījāmies nekad vairs neīrēt. Līdz... pārdevām dzīvokli un īrējam atkal līdz mājai. Arī tagadējā saimniece īsts unikums. Vecā projekta dzīvoklis ar remontu (bet, nekā tāāāda), elektrība gļuko, kontaktos te elektrība ir, te nav, vannai santehnika pati lētākā un ik pa laikam izjūk rokās, rullo žalūzijas te strādā, te nestrādā, paketniekiem vēji svilpo tā, ka aizkari kustas Tomēr katru reizi jāuzsver, ka detalizēti izvērtēs katru niansi, nododot dzīvokli. Viņa mums toreiz iekasēja 700 eur rokasnaudu (depozītu), gan jau rēķinās ar MANU naudu kā jau savējo, bet skuju, pēdējos 2 mēnešus principiāli nemaksāšu, lai ietur no depozīta vai arī - lai iesūdz mani tiesā

Te jūtas kaut kas personisks apakšā: krievs teiktu - ļičnaja ņeprijažņ Bet kas tas par principu - skaties, vai nav līgumā kārtīgi soda procenti par kavējumu ierubīti, dabūsi pa pilnu programmu

AWD 07.03.2019 15:29

Laaciz rakstīja: Es teiktu SEAT. Spriežot pēc rakstītā laba komlektācija, tad jāņem. Vismaz man liekas, kad būs vajadzība, tādu būs vieglāk nopārdot. Kā arī SEAT vislabāk izskatās no visiem

ja plānots braukāt arī ar ģimeni, paprovē SEAT pasēdēt aizmugurējā beņķi - diezgan neērta taburete ar stāvu atzveltni, citādi OK

AWD 04.03.2019 11:22

izzīdu no tava komenta kopējā konteksta un toņa, piemēram: "..hujdaja škoda..", ar ko tu raksturo KIA un kas diezgan skaidri liecina par attieksmi. Tāpat, atšķirībā no tevis rakstītā, Stinger kā reiz IR 4 durvis, un kāpēc to nevarētu salīdzināt ar minētajiem MB c320, A6 3.0 TDi (labi, dīzelis te neiederas, bet ne es to uzskaitījumu izdomāju) vai BMW 545i?

AWD 03.03.2019 17:16

msh rakstīja: Stingers nav nekāds rādītājs - tā mašīna ir kijas halo mašīna - tas laikam ir vienīgais modelis, kur kijai, hujdaja škodai, hujdajs atļāva to V6 biturbo likt - ir vēl kādi 2-3 kijas modeļi, kuros ir tas 3.3 motors bez turbīnām, bet tos gan jau pie mums nepārdod, visur citur niknākais ko var dabūt, ir 2.0 turbiķis. Es vispār šaubos ka hujdajam būs diži labāk, eiropas tirgū noteikti ne, un priekš jeņķiem hujdajam ir Genesis ar savu V8 motoru.

priecē, ka tev vienmēr un par visu ir viedoklis, bet kāds rādītājs, kāda halo mašīna, ko tu nes? Runa ir par konkrētu a/m, ar konkrētu motoru, konkrētām īpašībām, nevis par kaut kādām koncernu modeļu politikām. Braucis esi (ar konkrēto motoru)? Vari neatbildēt, atbildi nojaušu - neesmu, bet skaidrs, ka sūc

AWD 01.03.2019 16:55

feciic rakstīja: Ko no Japānas var likt pret c320 mersi, A6 3.0 TDi vai 545i?

Neviens no minētajiem nav topmodelis, brīvi skrien virs 200km/h un simtu sasniedz stabili zem 8 sekundēm.

Var sākt raudāt ka pilnīgi pietiek ar 75zs, bet ja grib, var un patīk braukt ar jaudīgu auto tad kāpēc to nedarīt?

nevajag domāt dogmātiski: ir braukts ar KIA Stinger 3,3 turbo, 370 ZS, un tas nav pat japānis... ko lai saka - vispār esmu BMW fans, ar visādiem ir braukts, bet jāatzīst, ka šitas aparāts atpaliek tikai ar emblēmu. Protams, arī ekspektācijas automātiski ir piezemētākas.

AWD 01.02.2019 13:39

Ko nozīmē "principiāli atzīstu tikai auto iegādi līzingā"? Finansēs nav tādas kategorijas - ir tikai matemātika. Sarēķini precīzi, cik tas auto izmaksā līzingā un cik kešā. Un, protams, jāzina, cik tieši varēsi nopelnīt ar uzreiz nesamaksāto summu, ja ņem līzingā. Tikai tā var pateikt, kas izdevīgāk, emocijas te nevietā

AWD 09.01.2019 17:42

msh rakstīja: Ja tas, ka klimata kontrole ir funkcija kaut kur izvēlnē, tev traucē, tad ir viens no diviem variantiem - vai nu tu nemāki lietot klimata kontroli, vai arī tā klimata kontrole ir sūds. Klimata kontrole ir ierīce, kuru ir jāaiztiek īpašos gadījumos - pārējā laikā tā automatizē trīs vai četrus ripuļus, kurus tev būtu jāgroza, bet tā vietā to visu automātiski dara elektronika, vadoties pēc uzstādītās temperatūras. Ja tu esi viens no tiem, kas ir iedomājies ka aukstā laikā normālo 22 vai cik grādu vietā pieprasot HI, tas paātrinās uzsilšanu, un otrādi, aukstā laikā pieprasot LO cerībā ka tas ātrāk atvēsinās, tās ir iedomas.

Par mašīnas plašumu priekš sēdēšanas tu ar savu sēdoša suņa augumu neesi īsti kompetents spriest, jo tava auguma cilvēki ērti var iekārtoties jebkur, es to saku kā 1,95m garš indivīds Bildēs redzama šaurs, saspiests salons, kur, tā kā priekšā sēž divi tādi kā tu, pierāvuši ķebļus klāt, tad aizmugurē varētu iekāpt trīs tādi kā es - pirmās paaudzes šarāns ir plašāks, garantēju.

Skaidrs, ka tu esi no tiem, kas visu zina [vismaz par II golfu], visu saprot un kam par visu ir viedoklis, bet nebūtu par skādi bišķi piestrādāt pie izteiksmes formas - nav obligāti visu laiku kaut kas jānoliek vai kādam jābrauc virsū, ja gribas kaut ko pateikt; pīs

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti