Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
gunbox 18.05.2023 17:27

Freijers rakstīja: Kas tā ir par huiņu maukt no ieskrējiena joslas priekšā braucošajam un vēl dirsināties, tas nekas ka divas joslas, neviens nav paģērējis obligāti pirms katras pārkārtoties uz kreiso. Kontekstam, runa ir par A6 posmu no Salapils līdz Ogrei. Šodien Volvo izleca, ja pirmajam vēl nedaudz būtu jāpiebremzē (t.i.tā jau ir ceļa nedošana), tad otrais naturāli nočakarēja un vēl lūr kā auns, kad es, nekaunīgais atļāvos ar taures signālu un tālam gaismām pateikt ka tas īsti nav OK. Laikam visur laišana, raiferi satiksmè un tas, ka nedod pa dirsu (ja vien smagajam neizlec priekšā) par ceļa nedošanu, sāk darīt savu….

Paskaties otru pusi - kas notiks, ja tagad sāks visi taurēt un nepalaist? Jau šobrīd pietiek ar to, ka taurētāji 99%tos gadījumu ir tipiskie cietpauri. Pamatota taurēšanas uz ceļa ir ļoti reta parādība vai praktiski var teikt ka neeksistē, jo ir jāreaģē uz situāciju, nevis jāgrābstas gar pogām. Un pēc tam jau kāda jēga vairs taurēt. 

Starp citu, pats esmu nedēļu atpakaļ dabūjis tauri vietā, kur varēja mierīgi palaist, bet nē, jampampiņam vajadzēja uzspiest pie luksofora, lai nepalaistu un pēc tam sabremzētos un taurētu. Vēl blisinās pārgriezis savu mazā IQ viepli. Reāli kaitina. 

Tik pat sievai tieši tāda pat situācija. Bērzkrogā izgriežamies no CircleK uz Rīgas pusi... līdz busam pietiekams gabals un izvērtēts busa tuvošanās ātrums lai normāli izbrauktu. Busam redziet vajadzēja uzspiest līdz kādiem 80 un taurēt. Sieva jau redzēja, kas notiek un spieda grīdā. Vēl pirms apdzīvotas zīmes vietas jau bija uz 90. Tālāk no kalna buss protams pārkāpa arī nepārtraukto līniju dzenot. Žēl, ka ceļu policija nebrauka ar privātiem auto. Pietiktu budžetam gan no nedarbojošiem pagrieziena rādītājiem, gan lidotājiem apdzīvotās vietās.

gunbox 28.04.2023 16:08

Passat B8. Jau labi sen ir problēma ar to no-čīkstēšanu. Autorizētajā servisā teica, ka smiltis sagājušas aiz putekļu sarga. It ka iztīrīja un kādu pus gadu bija ok. Pēc tam atkal sākās un jau kādas 5x tajā pat servisā ir teikts un fig, nekas nav izlabots. Domājām tagad, ka vismaz pie amartiņu maiņas atradīs problēmu. Vāks kaut kāds.

Bet nu fakts par šodienas kvalitāti na ļico - 120k nobraukums un priekšas amartiņi jāmaina. Braukts 99% pa asfaltu.

gunbox 28.04.2023 9:35

Amortizācijā bija parādījusies tāda kā krakšķēšana pie dziļāka amartiņu gājiena. Servisā gan teica, ka amartiņi iet uz beigām. Šobrīd amartiņus nomainīja, bet krakšķēšana palikusi izteiktāka. Tātad problēma būs kaut kādās buksēs?

gunbox 18.04.2023 18:17

darklight rakstīja: Sanāca šodien veselas divas reizes pilnā garumā izbraukt pa Ģertrūdes ielu. Tā kā bez īpašas vajadzības centrā nerādos, kā arī par bruģi nefanoju, tad kopš grandiozā remonta sākuma nebiju tur braucis. Tad nu šodien klabināju zobus pa tām grambām un kukuržņiem un paliku vieglā neizpratnē: tad šis ir tas slavenais vairāk kā gadu veiktais megaremonts? To bruģi taču kaut kādi amatieri bez priekšzināšanām uz aci likuši! Kā vispār var tik drausmīgi nobruģēt un kā tādu darbu var pieņemt?

Legalizēta organizētā noziedzība. Manuprāt fiška vienkārša. Uzrakstam remontam projektu, aizmirstam iekļaut punktu par atbildību par slikti izdarītu darbu uz vietas ... neaizmirstam iekļaut punktu par mega neizdevīgu kompensāciju, ja darba darītājs nespēj paveikt darbu par to naudu, kura palikusi pāri pēc čemodāna atdošanas visādiem sadoknabmazaokonsultantveidīgajiem. Noteikti aizmirstam iekļaut 20 gadu garantiju (liekam 3-5 gadi), ja ar darbu nodarīts kāds materiāls kaitējums lietotājiem. Un obligāti iekļaujam punktu par ceļa remontdarbiem, kurus jāizdara pēc garantijas laika ar fiksētu summu 300 ļimaki. Iekļaujam punktu, ka darba darītājam nav jāpiesaista speciālisti ar 10 gadu pieredzi. Ar maziem burtiem vēl pie zvaigznītes var atzīmēt, ka kolektīvam jāsastāv no invalīdiem ar puslodzi. Varētu vēl turpināt, bet vai tad kāds nezina, kā valdībā zog skaidrā dienas laikā tiešajā ēterā?

gunbox 28.03.2023 16:53

Krotow rakstīja: Un tu tā arī visam tici ko sieva stāsta Nebūtu tik strikts par tām 30 sekundēm. Gadās ka kāds laiž, bet tomēr nelaiž. Noskrāpēt sava auto durvis tikai tāpēc negribas.

😂 ...rekur arī BMW šoferi atradām?

Pats blakām sēdēju. Savām acīm pietiekami ticu. 😝

gunbox 28.03.2023 12:33

to MMX

Es gan nedomāju, ka Ķīna, kurai 85% ekonomikas uzbūvēts uz ES un Amerikas, izvēlēsies kara stāvokli un 15% ekonomikas daļu no RUS. Ne tā pat vien netika parakstīts līgums par gāzi. Ķīna vienkārši sāk spēlēt to pašu spēli ar šūpolēm ko Putins, jo NATO ir ar bērnu knupīti zobos un ļenganu mugurkaulu. Nostāja un lēmumu pieņemšanā vienīgā valsts izrādījās ir Igaunija, kura parāda fakuci NATO bremzēm. Jau otrajā iebrukuma dienā vajadzēja slēgt visas robežas, bet vēl joprojām notiek tirgus, idiotiskas, nevienu neuztraucošas sankciju paketes. Izsmiekls ne NATO. Un es pat nebrīnītos, ka tādi kā Ušakovs un pārējie Putina pakalpiņi tur visu šo bremzi organizē.

gunbox 28.03.2023 11:52

GB12 rakstīja: Ar to taurēšanu nekas līdzēts nebūs. Esmu pāris reizes mēģinājis pievērst tāda dročītāja uzmanību, parasti šams blisinās ar tupu skatienu, nemaz nesaprotot, ko šams dara nepareizi...

...nu tad par taurētājiem. Tā teikt stāsta turpinājums. Labajā joslā propķis, kreisā ar kreiso nogriezienu atbrīvojusies un sieva izlemj apbraukt visus, bet izrādās pirmajā joslā kabluks tikko nosprādzis. Sieva izlemj piebremzēt un palaist to, kurš aiz viņa stāv. Es gan nebūtu, jo pabrauks visi garām un tad jau visi tur sakārtosies kā vajag. Nu bet kā jau pierasts, ir BMW īpašnieki, bet ir tad tā pasuga, CSN pārkāpēji vai otra galējība - kuri katru dienu uz ceļa ka pirmo reizi pie stūres. Jā... tā mēs tur stāvam, jo BMW vajag 30 sekundes, lai saprastu, ka stāvošs auto nozīmē, ka viņu laiž. Aizmugurē piebrauc buss un sāk taurēt neatlaižot. Nu ok... pieņemsim, ka viņš taurēja tam BMW, lai sāk kustēt, bet sieva protams to pārāk personīgi uztvēra un bija gatava izkāpt un izsist logus tam tizlenim.

Tobiš, taurēšana ir lietderīga tikai tad, kad viņa iedarbojas. Ja sāks tagad visi taurēt, tad atsaldeņi nevis sāks domāt, ko viņi ne tā dara, bet ignorēs. Es bi taurētu pie katra pagrieziena nerādītāja, bet vai tad tas kaut kā palīdzēs? Āzis uz ceļa, tas ir uz mūžu. Tāpēc manuprāt vispareizākais aicinājums būtu droši sist lauka pagrieziena spuldzītes, lai šoferi beidzot saremontē to, kas nestrādā. ;)

gunbox 27.03.2023 14:09

Pidec kas ar šoferiem notiek. Stundas laikā Rīgā uz 4 gab. uzrāvos, kuri neskatās vispār zīmes. Viens no viņiem vēl izpildījās spiežoties virsū otrajā joslā uz 55. Palaidu. Tālāk kur 70, duriks visu joslu nobremzē, jo velkas uz 60 un nerodas neviens pats jautājums, kāpēc labā josla visi velk garām ar +20km/h.

Krasta iela 70km/h - aktīvs mobīlā glāstītājs vidējā joslā. Ātrāk par laikam 50km/h neglāstījās.

gunbox 13.11.2022 23:22

anoagask rakstīja: VAGam jāatpelna dīzeļgeitas miljardi, tāpēc arī nekonvencionāli risinājumi - bezpogu audiosistēmas, klimata kontrole, arī logu pacēlāja pogas. Lai gan realitātē aizmugurējos logus vadītājam nav pārāk bieži jāoperē - vai nu aizmugurē sēž adekvātas personas, kas to dara pašas, vai sīči, kam logu vadību atslēdz.

12v ligzdas neesamība ir vienkārši pipec - ledusskapis, zābaku sildītāji, kaut kādu akumulatoru lādētāji.

par USB - tie visticamāk ir typeC USB spraudņi, ar ko var arī kompi(kam usb typeC lādēšana) pa taisno nobarot - jaudas pietiek, es tieši tāpēc nopirku niknāku 12v->typeC pārveidotāju.

Izklausās, ka ar ID ir tāpat kā ar franču mašīnām - tāpēc, ka elektrība, obligāti vajag visu vajag savādāk, t.sk. sačakarēt risinājumus, kas ir gadu desmitiem noslīpēti līdz ergonomikas perfektumam, kas bija VAG trumpis

Njā, nu man šis neaiziet, cik vērtīgi ir ieklausīties cilvēka viedoklī, kurš tik novecojušu lietu nespēj atšķirt kā USB-C.

Šodien izbraucu virs 400km. Kas nepatika, uz 19'' diskiem braukšana pa nelīdzenu ceļu kā pa veļas dēli. Savukārt skaņas slāpēšana no nelīdzenumiem ļoti labā līmenī. Adaptivā piekare laikam, bet režīmu maiņu īpaši neizjutu salīdzinot ar B8 Passat.

Uzlādējot 1h iepūš 44kW un +200km. Parēķinājām, ka šobrīd ir vairāk kā uz pusi lētāk izbraukt, kā benzīnu. Tehniskajā ierakstīti 150kW jauda. Cēliens smuks, bet man šķita par mazu.

gunbox 23.05.2022 11:08

Šorīt pārliecinājos kārtējo reizi, ka lielākā masa autovadītāju apliecību ir saņēmuši pa aizmugures durvīm.

Skaistkalnes iela virzienā no Bauskas ielas uz Putnu ielu. No rīta sastrēgums uz Mūkusalas ielas pusi viss posms stāv. Tālāk gar vidusskolu sastrēgums aizņem kādus 60% ielas. Tur noparkojušās kādas 4-5 automašīnas. Protams, lai pabrauktu garām vietas nepietiek, jāgaida, kad palaidīs tie, kas stās sastrēgumā. No visas tās rindas tikai 2 cilvēki palaida, lai 3 vietās apbrauktu, pārējie tupa lien uz priekšu un pajāt, redz, ka priekšā korķis un tālāk netiek, bet iebrauc pretī auto un apstājas un vēl neapmierināti murmina kaut ko. Ja mēs te saucam Krievijā tos atsaldeņus par orkiem, tad sor, bet pie mums to nav mazāk. Vienkārši reizēm pārsteidz tas, cik blīvā masā to te LV ir.

Protams beigās bija tādi, kuri apbrauca noaparkotos auto pa trotuāru, jo pretī korķī stāv vieni ībļi.

gunbox 19.05.2022 9:48

Izskatās, ka nezini faktisko. Es kā reiz par Sēlijas pusi arī runāju. Pilnīgi apstiprinu, ka ir lokācijas, kur zemnieki konkurē savā starpā un izķer visu, ko tuvumā var dabūt. Pats zinu - manā mantotajā zemē pagasta centrā no manis nopirkt zemi konkurēja lopkopis un sējējs. Bet tas nenozīmē, ka 20km uz vienu vai otru pusi vispār ir kāds liel-zemnieks un esošie tik tālu nav ieinteresēti dzīties dēļ 10ha.

Ok, neatkarīgi no šī kā piemērs zemes izmantošanai lopkopībai. Alūksnes puse. Kad brauc pa Vidzemes šoseju ļoti lieli lauki abās pusēs. Jā, ir fermas. 2 uz 70km. Par maz, lai tik daudz nopļauto zāli iztērētu. Pļauj tikai tāpēc, ka maksā kompensācijas. Tā vietā varētu sēt.

Bet par īri ir savs stāsts. Neviens negrib dot lielsaimniekiem zemi, dēļ tā, cik daudz ķīmijas graudaugiem tie gāž un pēc tam nekas cits neaugot gadiem. Nezinu neko par iespaidu no ķīmijas, bet tā runā.

gunbox 18.05.2022 9:46

to MMX Nepūt batonus. Nav runa par pierīgas un piešoseju miestiem. 100km no Rīgas dziļāk mežā ir tukši lauki pagastos simtos hehtāru, kuri komunisma laika visi tika apsēti bet tagad stāv tukši, pat zāli nevienam nevajag.

gunbox 18.05.2022 9:42

Kā tu vari kļūt par lielāko ekpsortētāju, ja tavs hehtārs dod ne vairāk par 15 tonnām graudu un tai pat laikā 90% cilvēku ir idioti un slaisti bet rietumu valstis sākot no Ukrainas, līdz pat 80 tonnas?

gunbox 17.05.2022 13:14

Krievi zog priekš sevis, jo pašiem nav ko sēt un arī nebūs. Un kas par sviestu vispār? Varētu padomāt, ka UA ir vienīgā vieta pasaulē, kura graudus audzēja. Jebkura valsts var pacelt sējumu procentu un graudi būs vairāk, kā jebkad agrāk.

Latvijai arī šis bija jau šobrīd jāizdara, visus tukšos laukus caur kompensācijām zemniekiem no valsts jāapsēj ar graudaugiem, lai nevajadzētu iepirkt, bet mums diemžēl pēdējā valdībā bija pirms 20 gadiem, kura domāja par cilvēkiem, tāgad vieni zagļi domā tikai par savu kabatu un latviešiem vēl jamaksā no savas nodokļu naudas žīdiem kompensācijas, par to galināšanu, spīdzināšanu, jo mēs tak esam fašistiska valsts.... bļin... uz mietiem saspraust pie Saeimas ēkas ik vienu, kurš šiem 40 milj. pielika pirkstu. Zagļu banda.

Ja tā līdz galam, tad šobrīd ir īstais brīdis tautai pacelties pret valdošajiem zagļiem ar barikādēm un salikt cietumos ikvienu sēdējušu Saeimā un KNAB sākot no brīža, kad Šķēle, Lembergs un Šlesers parādījās valdībā, bez izņēmuma.

gunbox 20.04.2022 14:20

1984 rakstīja: Tu tos jautājumus otrādi sarakstīji - pirmām kārtām tiešām nav saprotams kā tika raķetes nogulētas, bojegolovkas, tās ir tikai sekas...ļoooti nepatīkamas sekas. Arī tas, ko nu tautai teikt par ņe pobeģimij, analogov ņet, možem povtoriķ.... Puttainajam & Co pakausis jāpakasa, nu jau pamatīgi jāpakasa

Kāpēc tev liekas, ka pasaulē trūktu tehnoloģijas, par kurām netiek skaļi runāts, tieši lai šādu situāciju izveidotu ar kuģi, kad krievs domā, ka viņām ir kaut kas attīstītāks par Canon 350D ar ģešmansko 17-55mm objektīvu? Ņemot vērā, cik RU ir attīstījusi tālu savu tehniku, es nebrīnītos, ka tā kuģa radaru varēja noslāpēt raķetes ceļā nolikti bairaktari, par ko arī baumo.

gunbox 20.04.2022 14:14

GB12 rakstīja: Vai viņam drīzāk nevajadzētu uzmanīties, ka elite izrēķinās ar pašu?

Mani nedaudz pārsteidz, ka izrēķināšanās jau sen nav notikusi. Žiriku novācis. Šoigu brīdinājis ar sirdstrieku. Laikam salikti ģenerāļu vietā vieni duraki. Kaut gan neteiksim, ka Putinam ir pilns rublis, ja neredz, kādā stāvoklī ir Krievija ārpus lielpilsētām.

Un vēl mani pārsteidz, ka miljoni tiek likti ieročos, kaut gan tā vietā varēja izsludināt atlīdzību par fašistiskā terorista galvu. Kas zin, varbūt jau pirmajā nedēļa karš būtu beidzies.

gunbox 03.03.2022 16:20

Bradypus atradīs vienmēr kur ietirst pretī. Nav svarīgi kāda būs tēma, vienmēr būs ko pateikt pret. Episks gadījums. Pamēģini 1x dienā no visiem saviem "pret" pateikt "piekrītu". Saprotu, ka tas caur sāpēm un visu nakti negulēsi, bet nu pacenties.

gunbox 02.03.2022 12:07

Da bulšits tas viss. Karš ir tāpēc, ka Ukraina ar ES palīdzību varētu sākt apgūt gāzes atradnes Melnajā jūrā un Krieviju nogriezt no biznesa, kurš ienes 50% no valsts finansēm. Tobiš nolaist Krieviju vēl lielākā bedrē, kā jau Putins ir nolaidis. Ja Ukrainai būs kaut mazākās izredzes vinnēt, tad skaidrs kādi ieroči tur sāks lidot no RU puses, un maza cerība, ka mūs tas neskars. 3 aizliegtie pasaulē jau ir notestēti.

gunbox 21.02.2022 12:45

eidis rakstīja: Naudiņai no objekta aizripot ir pagrūti. Tas parasti ar papildus darbiem tiek darīts.

Sliktam rezultātam pamatā ir sataupīts projekts. Visbiežāk optimisms slodzēs, kas izriet no skopuma.

Kopumā shēma darbu uzraudzībai tiek risināta ar 3 būvuzraugiem: projektētāja, pasūtītāja, izpildītāja. Visiem krimināla atbildība. Attiecīgi urbānās leģendas par ietaupītiem asfalta cm nav taisnība. Kas interesanti: vietās, kur zili brīnumi tiek taisīti, urbānās leģendas nepiedalās. Laikam leģendu uzturētājiem galvai par grūtu

Tiešām? Cik es saprotu, tad tieši no objekta naudiņas arī čemodāni tiek atskaitīti, dēļ kuriem tad vēlāk darba un materiālu kvalitāte arī cieš. Un tas ir vēl maigi teikts, jo no to samazinājuma nepietiek čemodānam un tāpēc jau iepriekš tiek pasūtīts pie projektētāja plāns, ka uzlikt uz purva neatbilstošu purvam pīrāgu. Tāpēc arī iegrimušās akas - primārais rādītājs. Nākošais - plaisas asfaltā pēc 3-5 gadiem, kuras nevis paliek, bet sāk drupt ārā gabali.

gunbox 21.02.2022 12:37

Tu esi pārāk tāls, lai saprastu notiekošo, propogandist.

gunbox 18.02.2022 9:46

Tikko pasaka, ka propogandu neklausa un bez maz vai tajā pašā teikumā izliek 100%tīgu propogandu. Tu esi āzis. Un tas ir vēl maigi teikts. Par šo info vari nemeklēt, jo tas ir fakts.

gunbox 17.02.2022 16:47

Ja ņemam vērā visas konflikta situācijas pēc WW2, neviena no tām nav saistīta ar teritorijām, varām, kontrolēm. Mazāk vajag skatīties visādas propogandu un antipropogandu dzeltenās preses, tā pat kā tu to dari ar Covid. Pameklē labāk info, kuram konflikti ir izdevīgi.

gunbox 17.02.2022 13:57

Melnā jūra Krievijas robežās nebeidzas un nesākas ar Krimu. Nepūt batonus. Izejas nodrošināšanai atejā...varbūt, bet ne flotei.

gunbox 17.02.2022 12:04

Militārie izmēri jau 50 gadus kā ir pārkāpuši 1k km rādiusu. Vienīgi varbūt pensionāri, kuri lieto podziņtelefonus, nav dzirdējuši par mūsdienu tehnoloģijām dēļ kurām Krima ir sū uz kociņa. Tikai varas imitācija lauķiem. Vispār nekādas stratēģiskās nozīmes.

gunbox 14.02.2022 13:11

Tas ir tāds cilvēkam caur gadsimtiem ģenētikā ierakstījies tieši tā pat kā ar D vitamīnu, ka viss ir ok un cilvēks jūtas labi. Pie kaut kādas minimālas nenormas pierod. Problēma manuprāt ir siltinātiem mitekļiem ar labi hermētiskiem logiem. Un jo labāk nosiltināts, jo mazāk notiek gaisa apmaiņa līdz arī problēmas un bez rekuperācijas nekā. Man ir tieši otra problēma, ka izejošais gaiss caur atsūcējiem tik efektīgi velk, ka nekāda ventilācija nav vajadzīga. Vārstus caurpūš, bet metāla vārsti savukārt noņem plūsmu, kad tā atsūkšana patiešām vajadzīga. Šoziem gaisa mitrums 35-40 turas. Ir pierasts. Ja krīt vēl zemāk, tad slēdzu mitrinātāju, savādāk sāk deguns asiņot. Vismaz kaut kāds ekšens.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti