Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
gunbox 17.02.2020 16:13

Lauku teritorijā ir daudz reiz vairāk strādāt gribētāju un varētāju, kā pilsētā, kuri nevar atļauties pilsētā izīrēt dzīvokli, bet ir gatavi katru dienu mērot 30km uz blakus miestu uz darbu.

Par atvilkumiem nosacīti. Ja līgumā ir iekļauts punkts par smēķēšanu un sodu, tad viss ir korekti. Vai arī darba nolikumā, kur viņš pats ir parakstījies. Tā pat no zila gaisa izdomāt atvilkt nekad tas nav bijis iepsējams.

gunbox 17.02.2020 15:50

Muļķības. Šobrīd likumdošana paredz smēķētājiem iet lasīt pudeles no grāvmalas vai pakļauties veselajam saprātam. Ja negrib drastiskas metodes, tad teritorijā ir jāierīko smēķēšanas vieta un tā ir normāla prakse. Ja smēķētājam pofig, tad uz redzēšanos. Esmu pat dzirdējis gadījumu, kad priekšnieks vienkārši pirmo, kurš sēž pīpētavā atlaida bez razbora. Jāpieiet lietam ir moderni. Pie mums tikai valsts sektorā ir saglabājies komunisms, kur par miljonu zādzību pakrata pirkstu. Pārējā LV daļa ir biznesa vide. Negribi pakļauties darba devējam, piebiedrojies mistkastniekiem. Vakances tur vienmēr ir brīvas.

Un tici man, smēķēšanai ar tavu muguru nav pilnīgi nekāda sakara. Drīzāk tiešais sakars ar tavu mīkstmiesību pakļauties savulaik atkarībai, nevis sportam.

gunbox 17.02.2020 15:38

Šis nedarbosies. Šobrīd tur ir vieta apmainīties. Ja pa vidu iebliezīs bremzēšanas joslu, tad azsitīs ciet kreisos no Medemciema. Šobrīd tur ir vieta 2-3 auto no katras puses lai iebrauktu. Reāli tiešām 5-6 auto var stāvēt vidū un gaidīt izbraukšanu, kas arī šobrīd notiek un nevienam nav nekādu problēmu. Problēma sākas, ka iebrauc kāds pieredzējis vecis centrā, kurš pirmo reizi pie stūres piesēdies un tādi tur gadās diezgan bieži. Kā viņi ir tiesības ieguvuši, man nav skaidrs.

gunbox 17.02.2020 15:24

Par video sorry, neredzu. Tur reklāmas rāda.

Par krustojumu - braucu tur jau gadiem sastrēguma laikos. Es neredzu vispār tur nekādu problēmu ar kreiso pagriezienu. Vienkārši ir cilvēki, kuri ir vai nu pirkuši tiesības vai tās ir jubilejā uzdāvinātas. Normālam šoferim ar vismaz 1 gada stāžu šādiem krustojumiem nav jābūt problēma.

Risinājums tur ir tikai viens. Tunelis ar dzelceļa pusē miniatūru apli ar pareiziem ievadiem tajā un problēma atrisināta. (Pareizu ievadu problēma gan netiks ieplānota, jo projektēšanas daļa valstī sastāv no idiotiem. Bet tā, ka absolūtiem idiotiem. Idiotus prastais vēl mācās no kļūdām, a šie bliete ar to grābekli ik reiz no jauna pa to ķirbi, kur pat salmu un kaku maisījuma nav iekšā.)

Atliek gan pieminēt, ka vēl bīstamāks un kretīniskāks krustojums ir tālāk uz Rīgas pusi. Kāpēc par to neviens nerunā? Tur pat 3x vairāk avāriju notiek.

gunbox 17.02.2020 14:25

Ierīkot smēķēšanas zonu un ārpus tās vai par 10 m tuvāk ieejas durvīm vai vārtiem sods. Sodu atvelk no algas.

Bet traktoros nedaudz savādāk - pie katra traktora ir jābūt piesaistītam kādam šoferim, kurš arī nes par to atbildību. Ja pieķer kaut vai smaku, tad atbildīgajam jāsedz salona ķīmiskā tīrīšana. Kā zināms, kādi 70€ būs sāpīgs pasākums. Un vaipus arī nav jāatļauj.

10% pie algas ir diezgan tuvu patiesībai. Tāds ikdienas smēķētājs kurš 1x stundā smēķē, novelk dūmā tur pat 1h darba laika. Ja ņemam vērā, ka ir smēķēšanas zona, nevis zārka nagla mutē pie metāla frēzes. Tātad mēnesī viņš 160h vietā ir nostrādājis 140h. Tas būtu 12,5%.

Realitātē ar šādu domu mēs nonākam pie fakta, ka smēķētājs saņemtu pie vidējās algas valstī pie 100€ mazāk. + vēl 100€ aiziet cigaretēs. Nepavisam slikts veids kā motivēt atteikties no sūdu vilkšanas plaušās.

Un tad ir otrs gals kokam. Smēķēšana visbiežāk saistīta ar to vēsturiski, ka tie kuri nepīpē, tie strādā. Ja tas ir iemesls, tad 1x stundā piespiedu 5 min pauze svaigā gaisā arī ir domāšana par darbinieku. Un svaigs gaiss ražo ražīgumu. ;)

Es teiktu, ka ar pabirām, kuri nevar iziet ārpus telpas, jācīnās radikālāk - ar atlaišanu. Bet, ja spiediens uz mazām algām, tad neko darīt.

gunbox 09.01.2020 17:18

Bradypus rakstīja: "Basnja" bez "iespējams". No divkomponentu epoksīda sveķiem tagad un arī PSRS laikā taisīja laivas, bagiju virsbūves u.c. - ar tiem apsmērējot brezenta vai stiklašķiedras sieta karkasu. Pemēģini izdomāt, kā tie paši sveķi, kas cietējot nesaplēš pat audumu, spēj savērpt Volgas virsbūvi ;)

Sveķi, nezinu vai vienmēr un vai tas atkarīgs no komponenšu propocijas, neesmu specs.... bet sacietējot var savilkt. Pilnīgi iespējams ka, ja sastāva ir par daudz cietinātāja pretstatā cietējošam tilpumam. Pieļauju, ka spriegumi sieta karkasam veidojas citādi un tas ir plānā slānī vairākos slāņos, bet uz cietas detaļas pārāk biezs līmes slānis ir spējīgs deformēt. Man kompozītmateriālu nesen vēl aizvilka, jo bija neliela karkasa aizliešana kopā ar salīmēšanu un beigās nesapasēja vairs skrūvju vietas.

gunbox 09.01.2020 17:10

gonzalless rakstīja: Te ir 2 varianti:

1. Pa nopietno, tas ir auto piekares demontāža, apakšas mazgāšana(metināšana, ja nepieciešams). , pēc tam apstrāde(ir daudz variantu).

2. Pa lēto,tas ir nomazgā auto apakšu un nopūt ar uzsildītu ,,atrabotku vai WD-40, būs rezultāts tāds pat kā ar Krown

WD40 ir eļļas šķīdinātājs kopā ar silikonu. Kāda tur var būt aizsardzība ilgtermiņam? Atradbotka ir pilnīgs pretstats WD40.

gunbox 10.12.2019 11:21

LV likumdošanai ir viena liela sāpe - nevar uzlikt lielāku kriminālatbildību tam, kas būs mazāks kriminālais, kā kukulis amatpersonu aprindās. Lūk arī visi sodi tiek piemēroti atbilstošajam - "ai ai ai, tā slikti darīt" līmenim.

gunbox 20.11.2019 18:02

Braucējs pats lien kreisajā joslā, kad labā ir brīva. Apsteigt pa labo nedrīkst, bet braukt garām labajā joslā kreisajā braucošajiem neviens nav liedzis. Un viss ir pareizi - Jūrmalas šosejai labo joslu nevajag aizņemt. Idiotiem lai paliek vidējā.

gunbox 20.11.2019 13:12

Izvirzu uz balsojumu nobanot Emmu un Annu.

gunbox 15.11.2019 13:43

Es ar visām četrām būtu tikai PAR šo pārklājumu, ja kaut viens no viņiem neveidotu pretēju efektu smidzināšanas laikā. Un it īpaši tiem stikliem, kur to slotiņu nav. Lēni kustoties vispār neko nevar vairs redzēt.

Nav nekādu šabu, ka jau virs 60km/h šie līdzekļi sāk darboties. Problēma ir tieši tur, ka zem šī ātruma rodas defekts.

gunbox 14.11.2019 12:38

Turtle rain repelent manuprāt ir tieši tas pats. Ja pareizi uzklāj, tad darbojas perfekti. It sevišķi, ja pretī braucējs no peļķes uzgāž virsū uz stikla. Nu un lietū pie ātruma virs 70km/h ir labs. Pat slotiņu ieslēgt nevajag, viss ūdens pazūd momenta, bet ir problēma tieši ar smidzināšanu. Smalka lietus laikā katra pilīte izsitas par 100 tādam smalkām lāsītēm un rodas vēl lielāka problēma, kā bez repelenta. Un pie tam slotiņas sāk slikti slīdēt pa stiklu.

Lai arī kādas nano vielas tirgoņi nosauc, silikons ir un paliks silikons.

gunbox 07.11.2019 17:58

WALA rakstīja: Man škiet kā leišu nogriešanās vietās esošās bremzēšanas joslas uz lielajiem ceļiem ir jēdzīgāks asfalta un stabiņu izlietojums, ja reiz vispār tādus stabiņus liek.

Man gan tā nešķiet. Leišiem to vajadzēja veidot kā maģistrāli, nevis ceļu ar apsurdi daudz 90/70 maiņām. Vai vismaz katras 3 nobrauktuves salaist uz 1. Vispār Baltija jau sen varēja samesties vienotam autobānim caur visām 3 valstīm un vēl no Polijas davilkt ceļu līdz Varšavas bānim.

gunbox 18.10.2019 15:58

Tur tak 3 joslas. Pirmā ir lidotajiem, otrā - sēnēm un mīzējiem no ceļa malām, trešā - steidzīgajiem. Tieši tā pati shēma, kas uz Jūrmalas šosejas.

gunbox 10.10.2019 10:21

Kādu tu atbildi sagaidi, ja neesi minējis riepas izmērus?

Meklēt pkp.lv Vismaz garantēti jauna gada riepas. Internetviekalos var iegrābties uz pāris gadus vecām. Bet man kaut kur aizdoma, ka tev nekas labāks par BF GOODRICH nesanāks par 300€.

gunbox 08.10.2019 17:49

Tiešām? Par ko tad īsti šeit ir bija runa? Par glābšanu vai to, ka nogriezās pāri nepārtrauktajai? Tur pēc mana nebija ko glābt. Notika dabiskā atlase. Šādam moča vadītājam varbūt šis bija vēl veiksmīgs gadījums, ka nenosita kādu, tik neadekvāti braucot.

gunbox 08.10.2019 15:31

Nav nekāds slidens punkts. Tas jau sen zināms, ja sabiedriskais pēkšņi izgriezīs no pieturas un tu būsi iebraucis aiz viņa vadītāja krēsla, tu būsi vainīgais. Tieši tas pats punkts, kas ar priekšā braucošo - ja tu ieskriesi pakaļā, tu būsi vainīgs.

Noteikti ar šādu domāšanas veidu arī ir tik slikta situācija uz ceļa. Ja visi viens otru uzskatītu par idiotiem, kuri nav prognozējami savā nākošajā solī, tad kaut kas uzlabotos, bet diemžēl nākas sastapties ar pašpārliecinātiem gaiļiem, kuriem liekas, ka CSN ievēro visi un pašam nav jādomā līdzi.

gunbox 08.10.2019 14:54

Vecīt, tev ar redzi švaki. Tur ir pārtraukums priekš nogriešanās vēl savus 2m tālāk, kā nogriežas buss. Nogriešanās pareizi būtu ja vismaz ar abiem labās puses riteņiem šķērso šo pātraukumu. Diemžēl tā nu viņš tur ir uzzīmēts, kad idiotam iedod rasēšanas dēli un pindzeli rokā.

Jābūt arī ir diezgan atsaldētam, lai nogrieztos, izmantojot 45 grādu leņķi. Eksāmenā ar šādu trajektoriju izgāztos uz pirmā pagrieziena.

gunbox 08.10.2019 14:47

Protams, ka katram būs savs viedoklis, skatoties no sava braukšanas stila. Es redzu šādus divus tipāžus. Buss pārkāpj ar to, ka nogriežas pāri nepātrauktajai ar abām riepām. Un vienīgā viņa kritiskā vaina ir, ka viņš nav pamanījis spogulī moci, kurs lido krietni virs tā ātruma, kas tajā krustojumā un pie nepārskatāmas gājēju pārejas ir pieļaujams. Skatoties no moča puses, es tajā vietā noteikti būtu samazinājis ātrumu un sagatavojies gan uz to tizlo krustojumu, gan gājēju pāreju un vēl jo vairāk, ja priekšā var izbraukt sabiedriskais transports, kurš pēc CSN apdzīvotā vietā ir jāpalaiž no pieturas. Un pat ja uzmanīgi skatās, mikriņš nebūtu paspējis uzsākt tik ātri braukt arī taisni, lai mocim nebūtu jāmet pa mēmajiem. Tobiš mocis ir vainīgs 100%. Mikriņam faktiski ir ikdienas situācija, kad nepamana moci spogulī un mocim ar to ir jārēķinās. Šajā situācijā es sodītu mikriņu par nepārtrauktās šķērsošanu un moci par ceļa nedošanu sabiedriskajam, jo ieskriets ir tālāk par vadītāja sēdvietu un šādos gadījumos vienmēr būs vainīgais tas, kurš ieskrēja sabiedriskajā. Tāpēc vienmēr ir jāuzmanās no sabiedriskā transporta pilsētā, jo kāds no vadītājiem var arī būt kretīns.

gunbox 03.10.2019 14:57

Dažām dārgām longlive eļļām vispār ir pieļauts 500k un nekas viņai nebūs. Kvalitatīvas eļļas maiņai ir tikai viena nozīme - metāla izstrāde. Un ja tev tur monitorigs sāks bļaut, ka jābrauc uz servi, tad tas visdrīzāk būs jau paziņojums par motora kapitalku.

Mums VW pirmajā reizē pateica pie 20k, lai ievēro 30k maiņas intervālu. Loģiski, ka to viņš pats sev varēja uz pieres uztetovēt reklāmai. Mums nav jāatbalsta apsurdi ražotāja pasākumi motoru nokaušanā. Lai ko kurš teiktu... jo biežāk maina, jo motors ilgāk dzīvos. Tas pats attiecas uz automātu, kuram faktiski ir jābūt maiņas intervāls atkarīgs no braukšanas stila, nevis kaut kādiem pieņemtiem 70k km. It sevišķi tagad, kad ražotāji ar vien lētākas detaļas liek savos mehānismos.

gunbox 23.09.2019 17:37

tātad zini, kāds viņš ir faceliftā, jo nekā jauna viņā nav.

gunbox 20.09.2019 22:57

IAuto, kur raksts par to, ka uzsākts Dienvidu tiltam posma remonts? Virskārta jau noslīpēta. Gribētu uzzinat vai tas ir piedzīts sataisīt no būvnieka vai atkal tiek izzagts no nodoļu maksātājiem?

gunbox 18.09.2019 10:08

Tev ir kāds garantijas devis, ka nomainot hidrobloku, viss būs labi? Viņš sataisīs no savas kabatas, ja tomēr hidrobloks nebūs pie vainas? Vai tas kas teica, ir tante uz soliņa?

Man priekš MB paprasīja par hidrobloka maiņu 1000€ un pateica uzreiz, ka visas pazīmes norāda uz to, bet nedod nekādas garantijas, jo tur var būt vēl kaudze problēmu, pat arī dēļ kā hidrobloks ir noklājies.

Varbūt pašā hidrobloka 1 detaļa tikai jānomaina, kura maksā kapeikas, bet varbūt problēma ir nopietnāka. To varēs pateikt tikai jaukšanas procesā speciālists, bet kā redzi speciālisti nejauc. Viņi uzreiz pārdod restaurētās par 1500. Es teiktu, ka tik jaunam auto lētāk var sanākt nopirkt lietotu kārbu, ja nav pazīstams večuks, kurš savā garāžā jauc kārbas. Daži šroti vēl nāk pretī un samaina, ja lietotā kārba izrādās beigta.

Bet eļļu labāk ir mainīt ar pilnas eļļas maiņas iekārtu, kura sūknēšanas procesā nomaina veco.

gunbox 12.09.2019 10:59

Bārda tikai tad der, ja viņa tev piestāv un ir pareizi, rūpīgi kopta un formēta. 1x dienā nodzīt tādā gadījumā ir bez problēmām pretēji bārdas kopšanai.

gunbox 11.09.2019 10:40

Cik es saprotu, tad 100 gadus vīri ir ar bārdas nazi skuvušies, nevis žileti. Un žilete jau pamatos skuj ar nepareizu leņķi, lai arī kādu viņu tur iestrādātu. Ja pavēro spečuku darbu, kā jādzen ar nazi, lai nenoņemtu ādu, tad ar žileti to nemaz nav iespējams izdarīt.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti