Ir dzirdēts, ka mazie TSI pie 100 štukām ir tādā stāvoklī, ka remonts neatmaksājas. Tā ka līdz mūža galam nesanāks.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ir dzirdēts, ka mazie TSI pie 100 štukām ir tādā stāvoklī, ka remonts neatmaksājas. Tā ka līdz mūža galam nesanāks.
Šoreiz laikam alerģija pret CIA.
Maksāsi, kur liksies! Vai tad ir bijis citādi? Ja načaļņik- ti durak.
Nepārved pārmijas! Tu gribētu 1,0 TSI un es par to arī izteicos. 1,2HTP ir no citas operas. Neturbēts mazjaudas motors, tātad ar lielu resursu. Es tikai nesaprotu, kā Tu ar tiem 47 kw brauc. Mazohists vai?
Pārāk daudz mums te vateņu. Viņi atveda šurp savas izdzimteņu tradīcijas un mēs nu nevarām no tām tikt vaļā. Kukuļņēmējiem vienkārši jāsāk amputēt kādu ķermeņa daļu un viss ies uz labo.
Tu jau to neatgriezeniski sabojāji. Kas tas vispār par sūda slieksni, kru ar superlīmi jālīmē un no kurienes Tev rokas aug?
Jebkurš motors ir veidots noteiktai gaisa filtra pretestībai, un uzliekot mazas pretestības filtru, tu šo balansu izjauc. Pie tam vēl jau arī pastāv PCV vārsts, kurš ietekmē motora vienmērīgu darbību.
Tipa kā bijušais klasesbiedrs lūdza nobalsot par ,,JV", lai viņa radinieks, kuru es pat redzējis neesu, iekļūtu saeimā?
O, par vartu arī ne ko labu nevaru teikt.
Nevajag pārspīlēt. Man reiz bija 21099 un nemaz tik slikta nevija, tikai tā rūsa ēd kopā visu. Ar pakaļu pa priekšu? Nu nē, viņai bija stipri izteikta nepietiekamā pagriežamība. Protams, kad pārsēdos uz vācu vāģi, atpakaļ vairs negribējās. Kamēr vēl nebiju pārdevis, reizēm izbraucu pēc kravas un tad jau bija sajūta, kā braucot ar kādu ZILu. Vai es šodien pirktu krievu mašīnu? Viennozīmīgi nē.
P.S. Daces jau arī nekādas dieva dāvanas neesot. Kāds pazīstams policists braukāja ar dienesta Dokeru. Jautāju kā? Šis atmeta ar roku- da nu!
O jā! Bremžu cilindri puva kā sūdi. 2 reizes pa riņķi nomainīju. Iespējams tādēļ, ka pēc manuāla bremžu šķidrumu bija jāmaina reizi 4 nevis 2 gados, bet viņš ir ļoti higroskopisks.
5W30 vecam motoram labāk neliet. Būs par šķidru un var apgriezt šāles. Pēc savas pieredzes varu teikt, ka labāk tomēr ņemt ko no brendiem. Īpaši ķēdes motoriem. Reiz ielēju Eurol un kad pēc 2 nedēļu stāvēšanas motors pieleca kā traktoram, sapratu- Runčuk, ne mūžam! Ar Mobil nekad kas tāds nav bijis.
Ja jau Tu tik pareizs, tad aizvietojot vārdu piektais ar ciparu, aiz tā jāliek punkts. Ja neliec, tad tas lasās kā pieci, nevis piektais.
ZZZZ, ko darīsi ar diegu, ja nepalaimēsies bortu sabojāt, kaut vai ap apmali?
Dalnejobs? Super!
Reiz servisā pārāvos un blakus meistars ņēmās ar Pasātu B6. Nolēmu painteresēties, kā vāģis. Viņš emocionāli iesaucās, ka tas ir pārpratums, nevis mašīna.
Skopuļi jūs esat. Reklāmas laukumu apmaksāt slabo?
Man gadījās paranormāla reika opelī. Jau pie 30 štukām sāka klaudzēt. Iespējams, vaina bija ielu, pa kurām pārsvarā braucu, stāvoklī, jo mainīti tika gan pirksti, gan vilktnes, gan stabilizatora atsaites. Ielas saremontēja, problēma pazuda, bet vienu gan varu teikt- 2 reizes man to reiku Ķengaragā remontēja un abas reizes pat gadu nenovilka, tā ka labāk pasūti rūpnieciski atjaunoto. Būs nedaudz dārgāk, bet ar garantiju.
Velns rāvis tādus kaimiņus!
Netērēs. Kad sāka 10% spirta liet, biju nikns un pārgāju uz 98to. Patēriņš tas pats, tikai uzrāviens nedaudz labāks. Ja braukā pa pilsētu, tam ir nozīme, ja pa šoseju, tad nav jēgas tos 4 centus pārmaksāt.
FSI vispār jau paredzēts 98tais.
Muļķis arī baznīcā pērienu dabūs. Tu vēl februārī būtu pasūkstījies, ka Tev vasaras šķidrums palicis. Mudaks.
Ar močiem taču veic izbraucienu. Kādēļ nē? Uz vieglu rokas kustību varēji paļauties analogajā laikmetā. Laikam ne pārāk orientējies mašīnas softā.