Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
felix65 17.06.2017 9:45

Speciāli Latvijai ražot brāķi izmaksātu pārāk dārgi. Tu laikam iedomājies, ka tur pārsimts mašīnu ražošanai atvēlēti īpaši cehi, kuros strādā nēģeri bez izglītības un ņem no kastēm nekvalitatīvas detaļas?

felix65 25.03.2017 15:04

Oi, ne nestreso Tu tā. Piens ledusskapī saskābs.

felix65 16.03.2017 15:43

Viņam droši vien SSā citrons uzkāries, tāpēc slavina. Kolēģis ar C4 mocījās jau garantijas jaikā, bet tagad vispār vāks. Jāmaina elektronikas bloks un cena pāri tūkstotim. Vispār viņiem ļoti švaks viss elektriskais.

felix65 17.02.2017 11:41

Tas sestais ātrums ir domāts, lai mauktu pa bānu, nevis uz 90 ripotu. Paziņas A4 pat manuālā ātrumkārba nobruka uz sestā braukājot. Remontnieki paskaidrojuši, ka mazo apgriezienu dēļ bijusi nepietiekama eļļošana. Cits piemērs. Darba stāvvietā čomiņš ar S60 palūdza ieraut. Starteris griežot, bet nelecot. Tā jau esot bijis, bet ieraušana palīdzot. Kad šo ierāva, no izpūtēja izspl''ava kādu kilogramu kvēpu. Viss asfalts metra diametrā bija melns. Saku- tu laikam pa pilsētu vien dīdies, tāpēc kvēpu filtrs piesērē. Nē, šis saks, braucu lielus gabalus, bet sestajā robā.

felix65 24.01.2017 15:35

Pie mums reiku restaurēt neiesaku. Pirms dažiem gadiem restaurēju un novilka nepilnu gadu. Labāk pasūtīt no Vācijas rūpnieciski restaurētu.

felix65 22.01.2017 13:41

VWfans rakstīja: Citroen-C3 ar 1,6 litru 109 zirgspēku benzīna motoru ir pietiekami izturīgs auto. Man viens kaimiņš katru dienu brauc uz darbu Rīgā ar šādu auto, kuru viņš pirka jaunu 2004.gada martā. Spriežot pēc CSDD datiem, auto nobraukums jau pārsniedzis 350 tūkst.km, un tas turpina ripot un tehniskās apskates parasti iziet ar pirmo reizi.

Kolēģis pirka C3 6vai 7 gadā un bija pastāvīgas mokas ar elektroniku. Kamēr bija garantija, salons veda remontēt ar evakuatoru. Beidzās- čakarējies kā gribi.

felix65 16.01.2017 10:32

Bail pat padomāt, kas Tev ir zāles pļāvēja vietā.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti