DPF izgriešana jau nu nav tā lieta ar ko būtu jālepojas.
Daudziem gan jau nāksies tos kvēpus tagad ostīt.
DPF izgriešana jau nu nav tā lieta ar ko būtu jālepojas.
Daudziem gan jau nāksies tos kvēpus tagad ostīt.
Tāpēc ka autors ir tipisks LV dīzelists, kurš labprāt ņemsies ar visādām EGR un DPF amputēšanām, bet ietaupīs 1€ dienā par degvielu.
Pie mums 95% ievestās tačkas ir dīzeļi. Ko var gribēt, normālus benzīnniekus šeit dabūt vispār nevar. Izvēle nav pilnīgi nekāda. Mēs loģiski ka esam visgudrākie, visi braucam ar dīzeļiem, un tie tur pārējie Eiropā kas vairs traktorus nepērk, tie neko nesaprot.
Volvo V70 2.4 benzīns, 2000rpm - 100km/h, 5.ātrums
Vai zilie numuri elektriskajiem ir obligāti, vai var izvēlēties arī parasto? Šodien uz ielas pamanīju 'Tesla S' ar KJ-18. Vai arī viņš kaut ko ir modificējis tā ka zilos nedod?
Jēga no tāda brauciena? Praktiski visu laiku pavadīt braucot.
Ok, Kreisa šoferi arī uz reisiem brauc ar busu, bet nejau ar nomas.
Nomaini dzesēšanas šķidruma temperatūras sensoru un lieta darīta. Man tas pats bija ar 1.8T.
Neder neviena cita, vajag 96kW.
Ņem tik ciet, Pēc 2013. gada 1.4 TSI jau ir pilnīgi cits dzinējs. Iet labi, jo īpaši Golfā.
Te jau nesen viens kekss interesējās par šo pašu. Jaunie 1.4 TSI kas nāk pēc 2013. gada ir jauna tipa dzinēji. Droši var ņemt.
VW 1.4, 55kw no MK4 golfiem. Pilnīgs mironis ar nenormālu benzīna un eļļas patēriņu. Ja grib dzīvot, tad par apdzīšanu uz šosejas vispār vajadzētu aizmirst.