Ai da labi tev... es ienācu diskusijas beigās, vnk lai aizrādītu ka kāds ne visai labi uzvedas.Doma bija ka (ja..)zinātājam ir ko pateikt "nabagiem", tad vajag vismaz sakarīgi runāt.
Topika tēma (manuprāt..) bija nevis par 6-to ātrumu, bet gan par to, "vai lietot 6to ātrumu dīzelim ar bojātu EGR". Plus, tālāk vēl bija atsauce uz "kaimiņa allroad" un visam tam pa visu viens bāza savu "pieredzi" ar benzīna Hondu.
Ja jau runāt par tendencēm jaunākajos dīzeļos- sen vairs nav aktuāli 6ātrumi (ir 7-8 un 9)un jebkuram (normālas jaudas) auto ar jebkuru "atļauto" ātrumu (gan 55 gan 99, gan 139 km/h) pie vienmērīgas braukšanas automāts slēgs pēc iespējas augstāku pārnesumu. Jo lielākas jaudas un jo modernāks motors tas būs- jo visa tā ikdienas braukšana notiks jo tuvāk tukšgaitas apgriezieniem. Ja gribas savādāk- priekš tam ir DS, S un M režīms.
Ja ir 6pak manuālis- tak lai brauc ar tādu robu ,ka motors "tur" izvēlēto ātrumu. Un, drusku piedodot gāzi, lai viņš tevi klausītu.
Ļoti gribētos uzzināt, kādas ir premium klases auto svarīgākās pazīmes. Itin īpaši daži skaļu vārdu cienītāji varētu mums to izklāstīt tuvāk.
Kurš tur tagad ir Cadillac premium modelis? Cik maksā, kāds tam patēriņš, uzrāviens? Cik km ar vienu bāku var nobraukt?Cik ātri brauc un cik spaiņus tērē pie lielāka ātruma vai sastrēgumā? Cik tam Zs uz litru motora tilpuma? Automātiski regulējamā balstiekārta ir? Kādās pozīcijās tas pārspēj eiropu? Varbūt ar tādu "sasniegumu" kā 8pak kārba 17tā gadā?? Kaut kādas inovācijas attiecībā uz driver-assist aprīkojumu?Varbūt izskats? ;D