Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
650 18.03.2024 17:35

Tas ir kā- tu(es) nozogam 100k un pieķeršanass gadijienā gluži vienkārši atmaksājam? Dots/devējam atdodās, nu tas nav slikts variants.

Nu varbūt kaut kad "atmaksāsies" arī tiem nesavtīgajiem darbarūķiem, kam "mēs" vēl nesen īrējām kopmītni rīgā un/vai atmaksājām drasstiskos transporta izdevumus aš pa 700eur/mēn (itin īpaši kovida laikā, kad viņi diez vai kur brauca vai kko īrēja).Par ikriem un/vai vaimanvakcīnām gan jau arī kādam kkas atmaksāsies.

650 18.03.2024 17:17

Vai (un kad) viņš tapa sodīts/Par! un kāds sodamērs viņam tika piespiriests?

650 17.03.2024 21:44

Tas c6 nav slikts auto- iekāpt un braukt nav kauns un labi uzturētā stāvoklī tas izraisa pat zināmu cieņu.Pneuma tur ir samērā ok, taču laiks,bedres un sāls loģiski dara savu. Audi modeļa "'mūžs" uz ielas parasti ir mērāms kkur ap 18g, pēc kuriem tas braucošo eksemplāru skaits strauji sarūk.

Bet lietotājam (kaut viņš būtu potenciāls Lohs) tomēr būtu jārīkojas teorētiski pareizā secībā.Pirms ar savu "īpašo" gadījumu vai ar relatīvi sarežģītu auto braukt pie pirmajiem pa ceļam pagadījušajamies servisa lohiem,ierakstīt to defektu goglē,vislabāk drošvien vāciski.Kaut gan dažreiz noderētu arī krieviski.Tāds piem motor-talk.de ir informatīvi visplašākais ierindas lietotāju forums.Kaut gan ierastā sērga izveidot tēmu un "aizmirst" atrakstīties ir novērojama dajebkādos pat "specālistu" saietos.

Mēs te iekš iA visdrīzāk ka varam dot tikai ievirzi, jo mums nav nedz tik apjomīga lietotāju skaita, ne arī tik plaša eksotisko defektu apkopojuma pa markām un modeļiem.

Nu piem,--meklējam: .. audi a6 4f xenon licht rechts defekt (vai fehler) ...-->> www.motor-talk.de/forum/xenon-geht-nicht-t5470627.html - reku jau pats pirmais rezultāts vēsta, ka neba jau šīs tēmas autors vienīgais tāds bēdubrālis-- ..xenona spuldze un balasts samainīts no kreisās uz labo (viens pēc otra), abi OK, tikai labā puse nestrādā.... ;p

650 17.03.2024 15:41

Tur pirms tiem to "20g" ar to "kļūdu citā blokā" varbūt bij sakars attiecībā uz kādiem tiešām "meistara" kompetencē esošiem spidometru,imobilaizeru vai augstsp sūkņu gadijumiem (kad atsevišķi lohi pēc veiksmīgās "nomaiņas" ar evakuātoru brauca uz mollera ex autorīgu).Bet tagad reku visādi c7 lietotāji aplaužās dēļ nestrādājoša vaditāja assistentu kopuma visā komplektā.Ikdienišķa situācija- ne kruīzs, ne līniju assistents,ne aklā zona pēkšņi vairs nedarbojas.Cēlonis- viena mikroskopiska samirkusi suuda mikroshēma gps jumta antenā ("citā blokā") ;p

Autors (kā jau tas te ierasts) visā šajā "ssarunā" diezko aktīvi nepiedalās.Viņam pa lielam ir po/uj.Nav ne kļūdas koda, ne pat nav zināms,kāda īsti tur tajā c6 tā xenon spuldze viņam ir- d2s, d1s vai d3s.Kur varētu būt gan komplektācijas/gadu varianti,gan arī varbūtējo defektu nianses,- sākot ar iesaistīto "bloku" skaitu un beidzot ar vienkāršiem loh-nekontaktiem dēļ salocītiem vai zaļiem štekeru piniem.

650 17.03.2024 15:15

Ta ko te būt kassīties uz līdzen vietas.Nav man ne doma ne iekāriena apstrīdēt kādu tavu pieredzi, ja tu tur tos 20g pa tiem suudiem savā ikdienā esi ložņājis.Bet, neviena  normāla"meistara pieredze" nevar pastāvēt bez "lietotāja pieredzes".Labs meistars vienmēr uzklausīs normālu lietotāju.

Lietotājam ir paredzēta drukātā loh rokasgrāmata.Viņa sūtība ir maksāt/Par! ,nevis ložņāt pa inetu, meklējot kādu tur apslēpto drošinātāju.Par kura eksistenci nezin pat krietna puse tagadējo diagnostikas assu. 

Tu ja piem skaties uz kādu 97-98jā izlaisto c5 ar canbusu, tak nesalīdzināt to ar c7 vai kur nu vēl ar tagadējo c8.Tādā ziņā, cik nu ikdienas lietotājam var nākties saskarties ar tajā iejauktajiem "ikdienas" blokiem un sekojošajām dažādām diagnostikas mīklām.

Komponentu aizsardzība ir reāls audi gimarojs,kuru pat tagadējajā uzčipotājiem un loh ķeneriem pārpildītajā rīgā reti kurš uzņemsies izpildīt.Un NAV arī konkrētas plašas pieredzes ar to, kā kurureiz pārprogrammēt attiecīgo vadības bloku ar citādu oem pārtnumbera burtu beigās.Kurš pat lietots var maksāt ievērojamu naudu- nu ej nu tagad uz savu galvu experimentē.

Visreālākais gemors ir ar pagājušās desmitgades  adaptīvo kruīzu un aklo zonu assistentu- tagad kāda tāda viena šķietami ikdienišķā sūudabloka nomaiņas galējās izmaksas var viegli "iemērīties" tuvu tūkstotim vai pat pāri tam.Ieskaitot pat lietotas detaļas sameklēšanu, nomaiņu un iestatīšanu.Identisku lietotu savureiz fig atradīsi, bet jauns mollerī "maksā" sākot no 600+ eur.Ierindas lietotājs to visu nezin- max ko viņš iedomājas uzjautāt, tas ir kurš hlams mazāk rūsē un kurš vairāk smird.

650 16.03.2024 19:49

Tu iedomājies situāciju- kad tu kā labticīgi ienāc forumā un tīri sirsnīgi "citamloham" (kā lohs/loham) uzraksti labticīgu atgādinājumu.Un tad tev pienāk tavs "kolēģis" un pastāsta, ka Lohs esi tieši Tu pats ,nevis tas, kuram tu labticīgi gribēji "izpalīdzēt" (redzot, ka cilvēks iespējams iekļuvis šaubīgā situācijā un tūliņ iztērēs kaudzi laika un naudas par vizīti pie kārtējajiem servisa lohiem).

Situācija ar "citā blokā" nav nedz 20 gadus veca, nedz arīi (vis drīzāk) tev ir bijusi kāda saskare ar audi component protection un diez vai vispārēj''a izglītības līmeņa celšanai tu te kādam pastāstītu, kur un kā to var noņemt. Nerunājot par "tipiskiem gadījumiem",kad konkrēti tev ir tipiska tieksme pie pirmās izdevības piepsisties pie formāliem vārdiem un sadzīves jēdzieniem.

Laikam esi "aizmirsis", ar ko pats pirms "20g" brauci un ar ko tolaik iikdienā nodarbojies.

Klāj vaļā- KURŠ konkrēti ir "otrs bloks", kurš atbild par xenona gaismu iekš ā6cē6 ! Kuriem "blokiem" uz a6c6 konkrēti ir k/a un kuriem nav?  Un kas ir tas zem apšuvuma rūpīgi paslēptais (lohiem nepieejamais) "drošinātājs"?

650 16.03.2024 18:24

Kur te ir problēmas būtība? Varbūt iekš tā, ka ukraiņi nepadevās plānotajā 3d laikā un turpināja karot/Par? Kāpēc vispār bija jāuzsāk vairāksolīšana un palīdzības sniegšana, ja 2gadu laikā nodarīti šādi kolosāli postījumi, nogalināti civiliedzīvotāju tūkstoši un pats konflikts ir kļuvis globāli starptautisks un arvien vairāk uz ww3 pusi velkošs?

650 16.03.2024 17:55

Atdevi pēc 315kkm bezproblēm kalpojušu darba auto- nu tak neba jau šrotā atdevi.Vislabākais auto- darbaauto. Bet ja būtu atdevis jau pie 215k un to beidzamo sotaku bez problēmām būtu norullējis kāds "tas Lohs" (kurš būtu nopircis nolietotu lūūzni ar nepieklājīgiem 215k)?

650 16.03.2024 17:36

Kas tur tajā Jelgavā notiek, tak jau vismaz otro reizi šāds "dzimumu" sadalījums starp ākcijass dalībniekiem.Nav gadījumā atkal tie paši, vai varbūt tā ir kāda moderna spēle?

Kapc tie reindžēri neslēdza bākugunis jau uzreiz pie sava treknā pr-nieka nesen publiski izziņotajiem 51km/h?? 

Priekš kam bij jāgaida līdz 102, varbūt policisti filmēja tiktoku un deva jauniešiem iepēju tajā loh-pagriezienā nosisties vai ielidot (dzīvojamajā zonā izvietotajā!) statoila uzpildes stacijā? Jā?

650 16.03.2024 17:23

Ko nozīmē "drošinātāji jānomaina"? Kur tev kļūdas kods? Vai internetā pameklēji pēc tā, kādas eksotiskas izpausmes tai kļūdai var būt? Priekš kam tad tu mainīji spudzi un xenona bloku, ja jau reiz diagnosticēts ka "drošinātāji" (kāds viens, kādi vairāk-i ?).

Audi ā6 mēdz būt (neatceros tagad no galvas kuram tas bija c6 vai c7) arī daži "apslēpti" drošinātāji, kuri nekādos parastajam loh-lietotājam domātajos aprakstos nemaz nav minēti (kkur tur zem stūres, tālu zem apšuvuma).Kā arī, xenona lukturim vēl bez paša spuldzes "piededzinātāja" mēdz būt vēl kāds cits (otrs) "vadības bloks",centrālās elektrikas vai komforta vai hvz kāds,bet viss tas ir savstarpēji saistīts.Ieskaitot pat dažādas grūti iedomājamas izpausmes saistībā pat ar divdaļīgo zemstūres kombi-slēdzi (pagriez/logutīr)..

Atceries arī TO, ka šādu elektronisko vadības bloku "maiņas" gadījumā tiem var izrādīties vajadzīga komponentu aizsardzības noņemšana (tā dēvētā "piekodēšana"), kad identisks bloks (gan lietots, gan pat jauns) vienkārši var nedarboties.

Kā arī (īpaši kopš c7) audi ir ieviesis itin attapīgu diagnostikas risinājumu, ka "kaut kas" nedarbojas dēļ "kļūdas citā blokā"- nav konkrēti sacīts, kurā un ar nezcik "variantiem".Drošvien lai gluži katrs lohs nekur tur lieki neložņātu.

650 15.03.2024 22:30

Tas muldētāj pirders (un neskaitāmie viņam līdzīgie) 1kārt varētu "parupēties" par kārtību pats savā korumpantzagļu lielvalstī.Kamēr viņi turpina pļjūtīt sensācijas jūtupā, tamēr mierīgie iedzīvotāji turpina iet bojā gluži kā uz darbu.

Par titulu "kurš būs nākamais" bezmaz jau tā kā veselīga konkurence notiek.Idejas vārdā nosprāgt/gatavo indivīdu jau tā kuplās  rindas ir plānveidīgi jāpapildina,katru (atlikušo) dienu un stundu mērķtiecīgi atgādinot un iedrošinot.

tsn.ua/ru/ukrayina/zelenskiy-otreagiroval-na-podlyy-udar-podonkov-po-odesse-i-poobeschal-otvetit-2536213.html

650 15.03.2024 1:40

Jā,lūdzu, bet labāk būtu nogriezt uzreiz visu izpūtēju.Lai nav tur otrreiz lieki jāpi sās.

650 13.03.2024 18:35

Обновлено: 2 часа наZад:..Из тюрьмы отпустили короля российского криминала, помогавшего отправлять зэков на фронт... www.moscowtimes.ru/2024/03/13/iztyurmi-otpustili-korolya-rossiiskogo-kriminala-pomogavshego-otpravlyat-zekov-nafront-a124339 ...высокопоставленные члены криминального сообщества содействовали спецслужбам в массовом наборе заключенных на войну...приезжали сотрудники спецслужб, которые организовали «люксовые условия» для организации переговоров с другими криминальными лидерами с целью содействия спецслужбам...

650 13.03.2024 18:01

ŅUJORKA, 13.marts. /T ASS/. Īlens Maukss uzskatīja par racionālu Krevijai izmantot kodolieročus Krevijas Fedratācijas pastāvēšanas apdraudējuma gadījumā.

Viņš atbildēja uz angļuvalodas ziņu emuāra Zero Hedge publikāciju vietnē X (iepriekš Twitter) par Krevijas prezidenta valdemāra utina paziņojumu intervijā televīzijas žurnālistam dimitrijam kpiseļovam par iespēju Krevijai izmantot kodolieročus draudu gadījumā Krevijas valsts pastāvēšanai, kaitējot tās suverenitātei un neatkarībai.

"Protams," Mukss atbildēja komentārā zem attiecīgās publikācijas.

650 13.03.2024 16:37

Kā tad tu iedomājies, vai ta Viļņa un krievi neatrodas vienā un tajā pašā Eiropā? Nekādi vatņikāna likumi vai noteikumi neaizliedz Āmura nēsāšanu.Iespējams (arī),ka mašīnā esošā persona apdraudēja garām gājējus un tie vienkārši bij spiesti aizstāvēties.

Vakar reku krievi iebruka krievijas teritorijā, tad kāpēc lai krievs ar krievu nevarētu noskaidrot savas privātās attiecības eiropas teritorijā.

650 12.03.2024 16:18

Varbūt vari iedomāties, ka "kādam" tomēr varētu būt kāda zināma sajēga, ko ar tām "vācumarkām" darīt?? Tā pamat runa (iespējams) būtu par TO, ka KATRAM (loham) ir tiesības izvēlēties jebko sev tīkamāko un sevi "par savu naudu" iepriecināt/spējīgāko.

Tas ir tāds tipisks "mūžam apbižoto" sindroms, ka katrs garāmgājējs cenšas piedēvēt tiem s6/s4 kādas mistiskas īpašibas, uz ko paši viņi visdrīzāk pat ij nepretendē.

Tu kad nisānu pirki, protams itin NEKO nesedzi no savas kabatas.Augstākie spēki tev visu finansiāli morālo segumu nosedza.Garantijas periodu un jaunu auto kā tādu Tu ieguvi pilnīgi par Velti.

Es savukārt (lohs/būdams) ar "savu" (salīdzinoši par to pašu Tava jaunvērtīgā nisāna cenu,tikai "lietotā" stāvoklī iegādāto..) ļerkatu apmēram pa to pašu laiku nobraucu 200 tūkstošus,izgāju 7gab TA pa nullēm,neamputēju dpf-u,nemainīju ražotāja noteikto programmatūru un man tāpat praktiski visu ceļu bija jaunas riepas,spīdīgas bremzes un nepiedrirsts salons.Nerunājot par pārējo, MAN svarīgo papild aprīkojumu (kura nav un nebūs tavā nisānā).Kā arī (!) es/tev nenorādīju nedz uz Tavu materiālo stāvokli, nedz aizskāru Tavas intereses, nedz arī pat ne nosaucu Tevi par Lohu vai kadī citādi (vēl glaimojošāki) sakarā ar Tavu izvēli.

Te taču nevienu praktiski neinteresē nedz kāda "pieredze" KĀ lietot lietotu auto, nedz arī vispār kas cits, izņemot (kārtējo) pavērušos iespēju izcelt un attaisnot Savu (vienīgi pareizo) autoritatīvo Viedokli.Vēlams, pa ceļam pēc iespējas trāpīgāk cenšoties morāli aizvainot jebkuru "citādi domājošo".Tā ka turpinam tik tālāk, vienlīdzīgi "no abām pusēm".

650 12.03.2024 15:00

Es nevis "nezin ko/kur esmu salassījies" ,bet gan labticīgi iepļ'jūtīju tēmā "par AUDI ā4"- izlasi virsrakstu! 

Par AUDI šajā tēmā tiek runāts, nevis par tava radinieka bmw vai tavu nissān vai tava kaimiņa māsas renaultu!

Es nezinu, kur viņš "atradīs" 18-19tā gada dd AUDI ar euro6 bez AdBlū.Lai viņam veicas!  Toties jā, bija vesela rinda dažādu CITU glumi izmanīgu ražotāju, kuri savos motoros arī pēc 15tā gada nepielietoja adb,lai gan mēģināja tos pabīdīt zem euro6 šiltes.

Saruna ieiet parastajā gultnē- tēmas Autor, lūdzu labāk nepērc to audi, citādi tu nokļūsi LOHa kategorijā, vienalga ar vai bez adBlū ;P

650 12.03.2024 13:51

ЭЭ...5 часов наZад: "Ukraina, visticamāk, zaudēs teritoriju un acīmredzot ievērojamu teritoriju 2024.gadā,” ASV Senāta Izlūkošanas komitejas sēdē norādīja (CIP direktors) Viljams Bērnss... www.moscowtimes.ru/2024/03/12/glava-tsru-predrek-ukraine-poteryu-znachitelnih-territorii-bez-pomoschi-ssha-a124094 -interesanti,vai tas Rimskijs Papus pirms dažām dienām savā uzrunā vienkārši "pārteicās"(aizdomājājās/Par!), vai kas īsti viņam bij padomā?

Kur īsti ir tas Arestovičšš, un kas viņam palīdzēja izbraukt un kādam nolūkam (vai Amatam?) viņš tiek "kultivēts" (rūpīgi pieturēts)? Vai "tas" gadījumā netika prognozēts jau pirms krietna laika,kad viņš draudēja "kļūt runīgāks" un nebija vēl nekur "aizbēdzīs"?

Te kkur augstāk pavīdēja, ka Gordons nekritizējot Varu, jo pats esot gana turīgs darbonis.Kā arī,itin interesantais blogeris Golovānovs vispār tagad nupat esot jau čut ne krembļa aģents.Japiezīmē, ka (lai gan būdams visnotaļ viltīgs) tas Gordons (atšķirībā no citiem,krietni Zinošākiem un daiļrunīgākiem drisējiem..) nedz apstiprināja Pirgožina bojāeju, ne phutaino līķi ledusskapī, nedz arī noliedza Arestovičša kādreizējos nopelnus un/vai viņa iespējamās nākotnes izredzes..Interesanti pasklausīties,ko viņi tādā itin oficiālā ukraiņu ēterī pļ'jūtija pirms pāris gadiem: 

650 12.03.2024 12:22

Mazlietotu auto "virs 20-30k" tālākpārdošana ir itin būtiska autotirdzniecības sastāvdaļa.Bez kuras reāli apgrūtinātos jaunu 40-60-80k vērto tirdzniecība.Vai nu tie sāktu maksāt vēl par kārtu dārgāk.

Taču kāreiz aizkadrā/alkatīgie "jaunu auto" dīleri bija tie, kuri te neilgā pagātnē personīgi pielika savu smerdigo roku pie tā, lai nozākātu šo relatīvi dārgo "mazlietoto" auto vērtību un šādu auto interesentus visos iespējamajos veidos iztēlotu par galējajiem lohiem.Itin jo īpaši attiecībā uz dīzeļdegvielas mašīnām, kuras paši tie glumie dīleri sadarbībā ar tikpat melīgajiem ražotājiem te ieviesa un putāmlūpām piepūstiem vaigiem iztēloja par pasaulē tīrākajiem un progresīvākajiem.

Rezultātā tagad viņu pašu plačos šie te "mazlietotie" un "pārbaudītie" hlami stāv un rūsē mēnešiem ilgi.Jo to vietā bija svarīgāk potenciālajai mērķauditorijai ieārstēt jaunu škodu "pa 26k eur".Redzēsim, kādu vēl nekaunīgāku demagoģiju viņi izdomās tuvākajā nākotnē. 

Normāli domājošs lietotājs savu to daudzmaz labā stāvoklī esošo lietoto dd mašinu varbūt pat gribētu turpināt lietot, taču viņš gadiem ilgi nav "mācīts" šādu auto pienācīgi uzturēt.

Labas saimniekošanas principu vietā viņam tika uzstājīgi borēts galvā, ka šāds auto uzreiz pēc garantijas beigām kļūst par nelikvīdu un to vajag jau laicīgi kādam "iesmērēt" un tā vietā fiksi pagrābt jaunu.Paskatīsimies, cik viņi pārdos "jaunos", ja vairs pēkšņi nebūs kam nogrūst "mazlietotos".

650 12.03.2024 10:33

Audī ir "labs" 3-litru dd dzinējs.Jo tam ir pienācīgs resurss,kaut arī ar savām niansēm.Ne par 2,Otdi,ne kur nu vēl par benzīnnieku to nevarētu apgalvot.200kkm ir kapi kādam varbūt japona suudam,bet ne audi.Ar nosacījumu,ka iepriekšējais tā suuda īpašnieks nav bijis dalbaēbs.

Tas AdBlū suuds kopš 2015tā gada ir visiem diizeļiem.Vēlams "ņemt" to,kuram jau ss sludinājjma attēlos deg kāda kontrollampa un izpuhtēja gali pēc iespējas melnāki.Audi benzīnnieku ar tīru izpūtēju gan diez vai vispār kādu atradīsi;p

650 11.03.2024 21:31

Visvairāk gan "gribētos" kaut tiešām abbddrirstos visi TIE, kuri te šajā "autologu forumā" visu ceļu tīksminās par lietotu auto lietotāju "problēmām".

Es ļoti cerīgi CERU, ka itin drīz pienāks tie laiki, kad izmanīgie "jaunlietotāji" būs spiesti tos savus "jaunos" hlamus lietot līdz kliņķim un vēl piemaksāt par piespiedu utilizāciju- kad sirsnīgi sagribēsies savu to "mazlietoto" kādam nogrūst.

650 11.03.2024 21:22

Man ir bijusi uzturēšanā mazlietota škoda,turklāt pirkta pie viena oficianolālā vispazīstamākā vag dīīlera.Lielāku suudu grūti iedomāties princepā ;p

650 11.03.2024 21:12

Ok,tiešām, vnk labticīgi ieskatoties skodas cenuklubā, neiedomājos,ka šiem krāmutirgoņiem uz visiem pirkstiem jāskatās.Tikko atver zaļo lapu, tā uzreiz topi korekti informatīvi app-ists ;p Jo sadaļā "cenu lapa" figurē tikai elegance, sākot ar 28170eur  www.skoda.lv/_doc/77c02aa6-3a81-4a42-aed0-59a224174e0f -gan pie viena "nesaprotu", kā vispār kāds var atļauties par SAVU naudu nopirkt litra tilpuma 3cyl kondzerbuņņdžu.Es labāk nopirktu vecu smerdīgu volvo pa kādi 3k ;p

650 11.03.2024 20:17

Atliek uzdot tā dēvēto Jautājumu.Kā pāc tas tā ir. Ka jauns  hlams maksā 26k. Pareizāk,28k.

650 11.03.2024 17:39

Šādi formulēts jautājums velk uz to, ka appi siens ir samērā iespējams.Ar benzīnnieku gandrīz vai garantēts.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti