Chankaishi rakstīja: Vai nu suuknii pashaa vai sisteemaa vajaga buut droshiibas vaarstinjam - parasti lodiite ar atsperi. Ja lodiite izdilusi vai kaads gruzis zem lodiites, tad shaadi simptomi vareetu buut. Arii tie o-ringi izklausaas reaals iemesls. Bet taa - izdilushi klokjenes gultnji - pats biezhaakais iemesls zemam eljljas spiedienam darba temperatuuraa. Atverot un paskatoties karterii, to nevar redzeet
Sveiks.
Spiediens ir ok kamēr auksts un tukšgaitā... Kā nobrauc pāris km tā gatavs lampa iedegas un uzraksts par Spiedienu.
Redzēs, dabuju citu eļļas sūkni... apskatīsim kas karterī vissu izmazgāsim... šāles pie viena novērtēs.. Jāmēģina pēc tam likt kopā... Tad pakomentēšu kā izskatījās.
Dpmāju neesmu Vienīgais ar šo Problēmu. Iemesli jau var Būt dažnedažādākie...
Bet dārgie auto īpašnieki - Mainiet eļļu pa 6-8 t km , dzinējs Būs pateicīgs.
Un šitie Long Life utt. Camoon , nav nopietni.
Labdien.
Posts jau pavecs, Bet varbūt tomēr.
Kā atrisinājās šī problēma?
Arī esmu Laimīgais Volvo s60 2.4i Īpašnieks bez eļļas spiediena. Eļļu nomainījām, Filtrus Tāpa.. Kad uzsilst gaitā deg lampa/... Dabuju jaunu sūkni, Mazgāšu karteri... Ko vēl parekomendēsiet, sapratu ka tos Oringus pie reizes jānomaina... Kas vēl ir tāds kamēr uz pacēlāja kas jāizdara? Ā lasītāj ''dačiku'' Nomainījām.