Pērkot bija taču iespēja iepriekš jau noskaidrot, cik kas maksā, un v veida dzinējiem siksnas maiņa vienmēr maksā vairāk nekā rindas. bet 300 eur uz 120tkm manuprāt nav tik traki. Mani joprojām pārsteidz v6 tdi daudzums uz ielām, ja reiz tie ir tik slikti. Liek padomāt, ne?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vo laiki pienākuši. Tādas muļķības runā ka bail paliek.
Šķidrums nepazuda = trubas un sistēma vesela.
Karst + nepūš silto gaisu = sūknis kirdik.
Siksna vesela + Karst + nepūš silto gaisu = sūknim lāpstiņas uz ass neturas.
Jo, ja termostats būtu nosprūdis ciet, tad salonā būtu karsti.
šim v6 tdi sūkni griež zobsiksna, līdz ar ko ja būtu pušu siksna, motors būtu jau sen beigts.
Pieņemu ka pēdējā siksnas maiņas reizē uz sūkni ietaupīja.
120c ir daudz, bet dēļ īsās galvas 3 cilindri uz galvu nav tik mirstami kā piem 6 cilindri rindā.
Tagad jāskatās cik sen mainītas siksnas, varbūt ir izdevīgāk mainīt visas un maukt nākamos 100tkm.
termostatu arī iesaku likt jaunu, oriģinālo.
Ar audi un s-line te nekāda sakara
Un nojaukt priekšu šim auto ir maks 1h darbs. Tas ja zin ko dara, ja nezin tad apm 2-3h.