anonimikis rakstīja: Tieši tā! Dators pārslēdz auto avārijas režīmā. Pedālim nav nekādas vainas. Lasi sava auto manuāli un brauc nolasīt kļūdas.
Ir dažādi avārijas režīmi.
Dažos no avārijas režīmiem nav iespējas pietiekami precīzi regulēt motora jaudu un attiecīgi atslēdzas ESP, jo tai ir nepieciešama iespēja jaudu samazināt-bet-ne-pavisam.
Un starp citu. Ja patiešām ir pazudis gāzes pedālis (uz to vispār nav reakcijas), tad gan jau pie vainas patiešām pedālis. Piemēram, vairākiem VW motoriem ar elektronisko gāzes pedāli, ja pajūk viens no pedāļa sensoriem, motora vadība pedāli ignorē un uztur konstantus 1500 apgriezienus, lai var līdz stāvvietai tikt.
Patiesībā dīvainākais šai stāstā šķiet prasība par 4mm.
Pat pie igauņiem un somiem prasīti ir 3mm. Un mierīgi brauc. Cik esmu redzējis, braukt māk labāk... (t.i. mierīgāk), kas daudz svarīgāks par šo 1mm, kurš tik spiež vairāk naudas tērēt riepām (vai, tieši otrādi, tā rezultātā riskēt un netērēt vispār).