Jā Jā, Bosch degvielas sistēma no Hondas dīzeļa uzreiz jāmet ārā ar visiem vadības blokiem.. Pie reizes var arī izmest Bosch ģeneratoru, ABS sistēmu un pāris sensorus, lai nekas no vācu knauzeru kompānijas nepaliek šajā izcilajā Japāņu autobūves šedevrā.
Un Honda ar savu izcilo pretkorozijas apstrādi un lielisko skaņas izolāciju tik ļoti nekur nav taupījusi, ka rūsa un gultņu gaudošana ir tikai mūsu galvās.
Ja interesē turbo motori, paskaties Fiat Bravo vai Punto ar 1.4 tjet motoru. Labi, vienkārši auto un pats galvenais ļoti izturīgs motors bez tiešās iesmidzes. Principā vienīgais vienīgais defekts kas var būt ir saplaisājis izplūdes kolektors/turbīna. Bet šādiem auto piedāvājums ir mazs.
Pērkot šādu auto jau jāizvērtē riski un jāgatavojas sliktākajam. Tiešām brīnums, ka nogājis 250 k km, bet ja eļļa mainīta zem 10 k tad var arī šādi paveikties. Tas gan nemaina problēmas būtību, ka šāds motors tomēr ir pārāk sarežģīts un ar savām problēmām plus ar gadiem tas viss tomēr ir neizbēgams.
Vēl pie tam, ja tas Seat ir pirkts jauns Latvijā, tad neticu ka nav sarūsējis.
Man šķiet labot motoru galīgi neatmaksājas, ja vien virsbūve un viss pārējais nav ideālā stāvoklī.
Pareizi, īstais variants ko ieteikt ir izpuvusi Honda pa 3k. No šiem Civic var skatīties tikai hečbeku,jo tas ir Ražots UK un nav tik lielas problēmas ar rūsu.
Visi pārējie benzīntanki - degvielu ražo Mažeiķu nafta (Orlen) pilnībā no krievu naftas. Rūpnīca esot paredzēta krievu naftai, kas satur vairāk sēra kā Norvēģu, līdz ar to būs vajadzīgs laiks, lai pielāgotos citām naftām un var būt problēmas.
Atkarībā ko vajag. Trodo.lv gana liels piedāvājums arī priekš VAZ klasikas. Filtri, piekares daļas, bremzes, šis tas no motora ir pieejams. Protams, pašam jāskatās kas der/neder.
Šaubos, ka kāds no tiem krievu auto daļu veikaliem vēl eksistē un tur tāpat pārdeva lētākās un nekvalitatīvākās detaļas no Krievijas. Lienes ielas veikalam nesen gāju garām, izskatījās ciet.
Ja vajag ko specifisku, tad jau forumi, ss, LADA dīleris utt.
Uz papīra "Maks. griezes moments 252 Nm/ 3800". Cik braukts ar Subaru turbo motoriem, tie arī bija diezgan tupi.
Tikmēr VAG 2.0 TSI 140kw: 320 Nm / 1500–4100 apgr.
Kā lai savādāk izstāsta. Aizej un pats pamēģini.
Kas var patikt aizvēsturiskā atmo motorā? Resurss noteikti ir lielāks kā VAG TSI, bet šeit runājam par jauniem auto un šādā gadījumā tas nav tik aktuāli. Ja gribi resursu/jaudu/ekonomiju tad jāņem 2.0 TDI.
Un auto Krievijas tirgum var krasi atšķirties. Jo pārsvarā to saliek uz vietas atsūtot mašīnu izjauktā veidā vai arī ražo uz vietas, jo tur ir prasība par konkrētu procentu detaļu lokalizāciju.
Kā jau te minēja, izklausās pēc sliktas programmatūras, bet varbūt tiešām brāķēta filtra, jo ekspluatācijas apstākļi ir normāli.
Es sazinātos ar Hyundai EU biroju, ka viss ir slikti un ka mašīna ir galīgi garām un atzīmētu, ka arī citiem šo auto īpašniekiem ir problēmas ar GPF. Tālāk jau saņemsi atbildi ar iespējamajiem risinājumiem. Vēl, protams, var vairāk spiest uz dīleri, lai risina problēmu no citas puses.
Ļoti subjektīvi. Un variators tiek uzstādīts mašīnās tikai divu iemeslu dēļ- primāri, tas ir krietni lētāks ražošanā nekā klasiskais automāts, tātad auto ražotājs var ietaupīt un tam ir nedaudz labāka degvielas ekonomija.
Vēl ir tikai viens jautājums. Cik vēl citu marku mašīnas ir bijušas lietošanā, ja neskaita Subaru?
Ikdienas lietošanā Haldex ir tieši tas, kas vajdzīgs. Un ja pat mēs ieliekam Superb 4x4 pret Subaru vieglos bezceļos, Škoda būs labāka ar visu savu haldexu dēļ tā, ka tai ir DSG nevis variators. Lielos bezceļos abi nekam neder.
Es jau nesaku, ka Subaru ir izteikti slikts. Vienkārši dārga, prasta mašīna amerikaņu gaumei ar savu specifisku fanu loku. Ja salīdzinām ar konkurentiem, tad viņa zaudē visās jomās, tāpēc arī neko labu nevar pateikt.
Ir braukts ar 2000. gadu sākuma Subaru un arī ar 2014, es nejutu, ka kaut kas būtu mainījies. Un skatoties uz jaunajiem Subaru- tas pats.
Cena viņiem ir kā "smalkajam galam", bet izpildījums gan ne.
OK, ir savi plusi ar liela tilpuma atmosfērisko dzinēju un prastu konstrukciju, ja neskaita neveiksmīgo opozitīvmotora risinājumu.
Un skatos ka Subaru vairs nav pieejams ar manuālo kārbu, kas ir pilnīgs stulbums mašīnai ar pilnpiedziņu. Būtu vismaz palikuši pie klasiskā automāta vai izstrādājuši DCT, nevis likuši lētu variatoru, kas vispār neiet kopā ar šādu auto būtību. Bet amerikāņiem jau pofig...
Pilnīgi piekrītu. Subaru ir visstagnātiskākais arhaiskākais auto ražotājs pasaulē, kas tiešām praktiski nemaina neko savā novecojušajā konstrukcijā un dizainā, bet cena par mašīnu ir augsta.
Varbūt Āzijas un ASV tirgū tās mašīnas vēl ir konkurētspējīgas, jo tur ir krietni zemākas prasības kā Eiropā. Bet šeit es šitām nesaprotu kā Subaru vēl eksistē.
Cilvēks 80% brauc pa šoseju. Komforts, apdares kvalitāte, skaņas izolācija Subaru ir krietni zem Superb līmeņa.
OK, šo nezināju, ka Subaru dīleris vēl piedāvā šādu opciju. Bet pēc garantijas tur ir risks, ka vārsti/galva jau būs cietuši un ir liels risks uzrauties uz motora remontu.
Savulaik vairāki dīleri šo piedāvāja, bet problēmu bija gana daudz..
1) Cik atceros dažus gadus atpakaļ, lai uzstādītu gāzes iekārtu tiešās iesmidzes dzinējam izmaksas bija gandrīz divas reizes lielākas. Un ņemot vērā papildus riskus no tādas iekārtas.. Un TSI dzinējs jau pats par sevi ir ekonomisks, tādēļ es neredzu no tā visa jēgu.
2. Protams, gāzes iekārtas regulējums ir būtisks, bet tikpat būtiska ir motora vārstu/galvas izturība, kas Āzijas auto parasti ir sliktāka un arī jo jaunāka mašīna, jo sliktāk panes gāzi.
3. Nezinu kādēļ tā. Daļēji tas ir saistīts ar VVT ieviešanu motoros, varbūt daļēji ar ar to, vienkārši lai samazinātu motora resursu. Volvo savulaik ar VVT ieviešanu motoros 2000. gadā atteicās no hidrokompensatoriem un tas ir ļoti žēļ, jo tie bija izcili motori uz gāzi. Tāpat ar Opel.
VAG gan laikam visiem motoriem vēl joprojām ir hidrokompensatori.
Jā Jā, Bosch degvielas sistēma no Hondas dīzeļa uzreiz jāmet ārā ar visiem vadības blokiem.. Pie reizes var arī izmest Bosch ģeneratoru, ABS sistēmu un pāris sensorus, lai nekas no vācu knauzeru kompānijas nepaliek šajā izcilajā Japāņu autobūves šedevrā.
Un Honda ar savu izcilo pretkorozijas apstrādi un lielisko skaņas izolāciju tik ļoti nekur nav taupījusi, ka rūsa un gultņu gaudošana ir tikai mūsu galvās.