Tur jau tā lieta arī, ka 7 vietīgas automātus, ne robotus, pasvaigus nemaz nav tik viegli atrast
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tur jau tā lieta arī, ka 7 vietīgas automātus, ne robotus, pasvaigus nemaz nav tik viegli atrast
un cik papetiju, nemaz tādu sludinajumu nav, ka tādu auto dēļ šādas problēmas tirgotu lētāk. Visi laikam tirgo tāpat, piemelojot.
Nu ja es reāli gadā braucu ne vairāk kā 10 000 km, man pēc remonta vēl laikam ilgam laikam pietiktu ...
kolumbs
Paldies par info, jau nosūtīju viņiem ziņu par sevi. Jo pagaidam esmu šur tur griezusies, bet katram ir sava versija, kas manai transmisijai kaiš.
Bet vai viņi arī kādu garantiju dod uz to, ko izdarījuši?
Nu ir no dīlera pirkts, tā kā domāju ka nobraukums īsts ir.
Un ko sakat par kantoriem Artilērijas ielā un Katlakalna ielā?
Tur arī remontē vai restaurē automat. karbas
Vot braukāju ar savu Clio 10 gadus ar automātu, i problēmu nezināju, i kārbā ne eļļu mainīju, nu tikai tekošās apkopes.
Nu bet redz sagribējās lielāku auto.
Tagad pasaktoties apkārt, ja pat no šīs mašīnas tikšu vaļā. Man ta gribēsies ar ko lielu un automātu. A jaunākām visām mašīnām drošvien ir šādas cimperlīgas kārbas.
Izvēles jau lielas nav.
Nodevu remontam, gaidu.....
Priekš Tolemta mašīna ir par dārgu un par jaunu
Sveiki, Sataisīja gan. Gadu garantija, iet normāli, pagaidām bez pretenzijām. Vienīgi ieteica tomēr eļlu mainīt kārbā ne pēc 60 000, kā dariju, bet tomer 40 000 , maximums 50 000 .
Un ja paskatās uz maniem meklējumiem pirms dažiem gadiem, tomēr jaunākām mašīnām nav to parasto automātu, varbut tikai Opelim un BMW.
Citroens 7 vietigs un Reanult espace piemeram - visiem ir robotizētas atrumkarbas. Tā kā izvēle man nebij diezko ..
a pēc 150 000 jebkurā gadījumā sākas problēmas - lielākas vai mazākas.
Braukšu tālākā ceļojumā (4000 km), paskatīsimies, kā kārba uzvedīsies.
Toyota sienna, dārga rijīga, un pāri 3 l motors, ceļa nodoklis ohoho. un vēl man cryslerviedigie neder, ir nianeses, ka otrā rindā jābūt 3 sedekliem, nevis 2 kā Siennai un Crysleriem
Un Fiats ir citā cenu kategorijā, džips ar 2 papildvietiņām.
KIA Sorento, ar bij no sākuma topā, bet arī cita cenu kategorija, un mazs piedāvājums..
un arī džipos Freemontā un Sorento, otra rinda vidējais sēdeklis ir kā pusīte, nav 3 pilnvērtīgi sēdekļi .. nu tas tāds novērojums..
mans galvenais kritērijs, Klasiskā autom Kārba, ne divsajūgu, ne robots, ne variators.Espacei un Scenicam nav klasiskās AK
nu jau tuvāk manām domām...
vienīgi, automatus Zafiras 2015-2016 gada sludinajumos nav, cilvēki paši brauc, vel netirgo,
Man ir bijusi saskare ar pirmās paaudzes ( laikam ) Powershiftu, tas bij Āmen. un tapec ari esmu uzlikusi krustu divsajugiem, robotiem utml.,
Pie tam wvolksvagenu lietotaju bij apkārt daudz, kas nokristījās - pirmo un pēdējo reizi. Pat ne dēļ kārbas, bet viss cits plīsa ar tādu regularitāti, ka maz nelikās...
Pie tam divas papildvietas lielākoties ir nepieciešamas no aprīļā līdz oktobrim. Atlikušo laiku braukājam trijatā, nu max 4-atā +plus šunelis
Izmēģināju Citoenu, Peguetu un Opeli.
Franči zaudē, apdare, komforts ir daudz zemāks par opeli.
jā, zinu ka parastais, vienkārši līdz šim ir dzirdēt tikai par 6 pakāpju, vai šis 8 pakāpju nav problemātiskāks?
Kas tie ir cēsīs?